Unscrewed. Ik zit niet in elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom heb je dus geen chicks, want de slimme meiden weten waarschijnlijk al hoe je in elkaar zit.
Ik ben net op fok en jij post gelijk, geef nou maar toe dat je stalktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank.
[..]
Je ziet wat je wil zien.
Ik hoop eigenlijk dat ik uns een beetje kan beinvloeden zodat de wereld een betere plek wordt. Dat verhelpt een tr niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon tr of even naar een mod dm'en, dat drama heeft nooit zin
Sowiesoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom heb je dus geen chicks, want de slimme meiden weten waarschijnlijk al hoe je in elkaar zit.
quote:
quote:
Nah, tis wel duidelijk.quote:
Het is inderdaad duidelijk dat een onderbouwd, negatief verhaal de mens erg laat denken dat het per definitie waarheid is.quote:
"I'd rather feel pain, than nothing at all."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Klojo120 het volgende:
Ben wel blij dat uns regelmatig troll. Het is het een van de weinige momenten waarop ik zelf wat voel.
Irritatie e.d.
Afijn 't is beter dan helemaal niks.
Niet echt een levensles, wel? Refund+aanklachtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is inderdaad duidelijk dat een onderbouwd, negatief verhaal de mens erg laat denken dat het per definitie waarheid is.
Dat is dan ¤5'-
Ik kan gewoon echt niet geloven dat jij zo kan zijn, in Utrecht was jij zo'n lief verlegen mannetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is inderdaad duidelijk dat een onderbouwd, negatief verhaal de mens erg laat denken dat het per definitie waarheid is.
Dat is dan ¤5'-
Volgens mij WIL jij gewoon dat ik je stalk. Mag je ook gewoon zeggen hoor. Je hoeft je nergens voor te schamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben net op fok en jij post gelijk, geef nou maar toe dat je stalkt
Goedzo, was al bang.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niet geloven dat jij zo kan zijn, in Utrecht was jij zo'n lief verlegen mannetje.
Hoi Moemoe.quote:
Gugu gagaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry mensen, ik hou gewoon van sociale experimentjes. In treinen is dat leuk, maar FOK! is ook wel een geniale plaats.
Oh dit is weer zo'n 'hihi mijn nare persoonlijkheid komt weer eens boven, laat ik maar zeggen dat ik troll hihi' actie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe goedgelovig zijn jullie allemaal zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |