quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen die spelen met je privé
dude..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe erg ben ik op een schaal van 1 tot erg?
Een dom meisje die op mij was heb ik eerst afgewezen. Nou was ik eergisteren stronken met een paar maten haar dik aan het uitschelden op Whatsapp voor de grap als een soort afsluiting van onze vriendschap (ik hoef niks met haar te maken te hebben ) en allemaal domme spraakoproepen sturen enzo. Whatsapped ze de volgende dag dat ze daardoor echt kapot is gegaan, ben ik weer met maten stronken en gaan we whatsappen dat ik stronken was en niet wist wat ik deed, heel lief tegen haar doen en nu had ik een "date" met haar
![]()
om 18.45 om een filmpje te pakken, en nu heeft ze me al 13x gebeld en 24x gewhatsapped
Ik wacht tot zometeen als ik weer stronken ben met maten
Even haar nummer geblacklist, word gek van haar telefoontjes
Het meisje is echt dom, die had het nooit zover moeten laten komen. Tenzij ik een meestertroll ben, kan iedereen zien dat het niet serieus is, in mijn gedrag naar haar toe (altijd negeren op wapp, etc voor 2 weken), dan opeens uitschelden, en de dag erna opeens op een date willen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb echt medelijden met dat meisje, uns
Nobel persoon deze man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het meisje is echt dom, die had het nooit zover moeten laten komen. Tenzij ik een meestertroll ben, kan iedereen zien dat het niet serieus is, in mijn gedrag naar haar toe (altijd negeren op wapp, etc voor 2 weken), dan opeens uitschelden, en de dag erna opeens op een date willen...
Zie het als een levensles, heeft ze wel nodig. Eigenlijk geef ik haar dus een cadeau uit mijn hart.
Jij weet.quote:
Mwah. Te doen, maar ook weer niet, want ik geef teveel om een mentale connectie.quote:
Ik herinner me nog dat ik zo dacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het meisje is echt dom, die had het nooit zover moeten laten komen. Tenzij ik een meestertroll ben, kan iedereen zien dat het niet serieus is, in mijn gedrag naar haar toe (altijd negeren op wapp, etc voor 2 weken), dan opeens uitschelden, en de dag erna opeens op een date willen...
Zie het als een levensles, heeft ze wel nodig. Eigenlijk geef ik haar dus een cadeau uit mijn hart.
Je mag eigenlijk alleen heel lekkere meisjes zo behandelen. Minder lekkere meisjes voelen zich al kut genoeg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah. Te doen, maar ook weer niet, want ik geef teveel om een mentale connectie.
Waarom word iemand verliefd op mij als ik haar altijd negeer op Whatsapp en er nooit een fysieke en/of mentale connectie is geweest? Dat meisje weet niet eens. Het is gewoon een van de zoveel sletten in deze wereld, ze is 14 en heeft al meerdere keren seks gehad. Sletten spelen met gevoelens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat ik zo dacht.
Maar welke les leer je haar eigenlijk?
'Men are jerks' ? Dat is toch niet wat je iemand wil leren?
Verdomme uns. Verliefd zijn is een hevig gevoel, altijd, maar vooral als zo'n meisje op die leeftijd in de pubertijd zit. Als je nou gewoon vriendelijk was geweest en niet het stoere playertje uit wilde hangen was het voor haar wellicht een stuk makkelijker geweest.
Je hebt me flink teleurgesteld, Uns.
is toch duidelijk dat hij is aan het trollen, laat hem lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Klojo120 het volgende:
Maarja, waarom probeer ik het nog
Ik dacht altijd dat de goede instelling was 'Ik geef geen neuk' maar nu ik zie hoe jij deze instelling implementeerd, en na te merken dat je dan in een hele korte tijd alles kan verliezen, weet ik wil wel beter.
Geef om de gevoelens van anderen, dan geven ze ook om jou.
2 vliegen in 1 klap. Fantastisch!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Klojo120 het volgende:
Maarja, waarom probeer ik het nog
Ik dacht altijd dat de goede instelling was 'Ik geef geen neuk' maar nu ik zie hoe jij deze instelling implementeerd, en na te merken dat je dan in een hele korte tijd alles kan verliezen, weet ik wil wel beter.
Geef om de gevoelens van anderen, dan geven ze ook om jou.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk alleen heel lekkere meisjes zo behandelen. Minder lekkere meisjes voelen zich al kut genoeg.
Dat mag wel zo zijn, maar dat hoeft hier niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is toch duidelijk dat hij is aan het trollen, laat hem lekker
Add mij op waquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Trollscience het volgende:
Kutvrienden die allemaal niet reageren op WA
ik verveel me gvd
Kusje op je boeboequote:
gewoon tr of even naar een mod dm'en, dat drama heeft nooit zinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar dat hoeft hier niet.
voeg me toe 2BS637GA xquote:
Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:47 schreef badtripbob het volgende:
Jij bent sowieso altijd gezellig..
Je ziet wat je wil zienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:48 schreef Viro het volgende:
Geef maar toe, je stalkt mij sinds die ene avondje op TC![]()
Daarom heb je dus geen chicks, want de slimme meiden weten waarschijnlijk al hoe je in elkaar zit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap. Fantastisch!
[..]Ah, ze is zeker niet lelijk, maarja. Ik ga toch voor de wat slimmere meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |