Ah, is ook cool man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
moet 's maandags gewoon werken en ik ben een ramp met nachtrust. dus misschien gewoon keertje dagje fixen.
Ik weet niet of dat zal gaan. Eerst even een tabakje roken en kijken wat de uitgaansplannen zijn voor vandaag. Wat doe je eigenlijk hier zo vroeg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik vandaag weer wat levenswijsheden met je delen?
Viro stalken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zal gaan. Eerst even een tabakje roken en kijken wat de uitgaansplannen zijn voor vandaag. Wat doe je eigenlijk hier zo vroeg?
Netjes.quote:
quote:
Ze praat tegen de mogelijke toekomst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
heeft viro een ban of praat je tegen geesten?
Insgelijks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef moemoe het volgende:
Ander keertje dan Unscrewed. Ik vind het altijd wel gezellig om met je te kletsen over het leven.
Zie mijn ondertitel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef Unscrewed het volgende:
moemoe is het voorbeeld van alles wat lief en accepterend is.
Wat een bazenuser.
quote:
Altijd vroeg , dit was echt een zieke week voor mijquote:
Gisteren naar groningen geweest beetje de oppas uithangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Wat heb je op?
Ik ben nog wakker van de pep, ga vanavond naar Social Disturbance. Echt zo'n dikke lineupEn maar 7 euro kaartje. Aantal bekenden van party's die moeten setten en sowieso een hoop bekenden zullen aanwazig zijn
Fucking zin aan!
Als je je maar vermaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef smitjew het volgende:
Altijd vroeg , dit was echt een zieke week voor mij
Ik vermaak me optimaal.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Loop alleen maar rondjes, kom iedereen tegen, elk rondje is anders. Verbaasd je dat?
Ben jij net zo vermakelijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
je vermaken met smitje is niet zo moeilijk
Doe voorzichtig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef smitjew het volgende:
Slecht berijk in de shop , misschien dat ik later nog wel vaage shit ga pompen.
Prettige voortzetting allemaal
wat is berijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef smitjew het volgende:
Slecht berijk in de shop , misschien dat ik later nog wel vaage shit ga pompen.
Prettige voortzetting allemaal
Maar het is echt zo.quote:
Ik kan bevestigen dat moemoe IRL hartstikke lief is! Jaren geleden toen ik nog niet eens zo lang op FOK! zat naar ONZ-meets gegaan in Utrecht, Stairway to heaven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar het is echt zo.
Ben je ook zo in het echt?
WTF gast. Hoop dat ik er overheen lees ergens en dat dit een grap is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe erg ben ik op een schaal van 1 tot erg?
Een dom meisje die op mij was heb ik eerst afgewezen. Nou was ik eergisteren stronken met een paar maten haar dik aan het uitschelden op Whatsapp voor de grap als een soort afsluiting van onze vriendschap (ik hoef niks met haar te maken te hebben ) en allemaal domme spraakoproepen sturen enzo. Whatsapped ze de volgende dag dat ze daardoor echt kapot is gegaan, ben ik weer met maten stronken en gaan we whatsappen dat ik stronken was en niet wist wat ik deed, heel lief tegen haar doen en nu had ik een "date" met haar
![]()
om 18.45 om een filmpje te pakken, en nu heeft ze me al 13x gebeld en 24x gewhatsapped
Ik wacht tot zometeen als ik weer stronken ben met maten
Even haar nummer geblacklist, word gek van haar telefoontjes
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:57 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry mensen, ik hou gewoon van sociale experimentjes. In treinen is dat leuk, maar FOK! is ook wel een geniale plaats.
Het lijkt wel verdacht veel op het verhaal van de andere kant van die plaatjes met verhaal die dan zeggen dat een meisje eerst lelijk wordt genoemd en dan door een jongen die dat eerst deed wordt versierd en geneukt en dan achteraf weer hij met z'n vrienden haar uitschelden en lelijk noemen.quote:
Idd , een onzeker meisje zo behandelen is niet echt lijp.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
WTF gast. Hoop dat ik er overheen lees ergens en dat dit een grap is?
Geef hem 50 cent, dan kan je op zijn matige grap stampen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het in ieder geval een hele matige grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |