Ah, is ook cool man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
moet 's maandags gewoon werken en ik ben een ramp met nachtrust. dus misschien gewoon keertje dagje fixen.
Ik weet niet of dat zal gaan. Eerst even een tabakje roken en kijken wat de uitgaansplannen zijn voor vandaag. Wat doe je eigenlijk hier zo vroeg?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zal ik vandaag weer wat levenswijsheden met je delen?
Viro stalken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zal gaan. Eerst even een tabakje roken en kijken wat de uitgaansplannen zijn voor vandaag. Wat doe je eigenlijk hier zo vroeg?
Netjes.quote:
quote:
Ze praat tegen de mogelijke toekomst.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
heeft viro een ban of praat je tegen geesten?
Insgelijks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef moemoe het volgende:
Ander keertje dan Unscrewed. Ik vind het altijd wel gezellig om met je te kletsen over het leven.
Zie mijn ondertitel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef Unscrewed het volgende:
moemoe is het voorbeeld van alles wat lief en accepterend is.
Wat een bazenuser.
quote:
Altijd vroeg , dit was echt een zieke week voor mijquote:
Gisteren naar groningen geweest beetje de oppas uithangenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]. Wat heb je op?
Ik ben nog wakker van de pep, ga vanavond naar Social Disturbance. Echt zo'n dikke lineupEn maar 7 euro kaartje. Aantal bekenden van party's die moeten setten en sowieso een hoop bekenden zullen aanwazig zijn
Fucking zin aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |