quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Daarom, op een feest speed gebruiken is niks mis mee. Daarom maak ik van mijn hele leven 1 groot feest
Cool man.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:11 schreef badtripbob het volgende:
Ja ik ben voor vandaag net weer begonnen met een lijn.Was vanmiddag ff 4 uurtjes slaap nog gaan pakken of zo om vanavond niet zo brak te zijn. Slaap de laatste tijd echt weinig. Veel nachten helemaal doorhalen en dan ff paar kleine uurtjes slaap pakken en weer verder. En dan sommige nachten wel lang slapen om weer goed uit te rusten.
Ja, het zorgt voor veel gratis extra trippen. Gewoon stevig blowen bij het speedfreaken en je gaat echt hardquote:
wow wtfquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, het zorgt voor veel gratis extra trippen. Gewoon stevig blowen bij het speedfreaken en je gaat echt hard
Nou ja, ik nu veel harder dan vroeger toen ik vooral gewoon wat vaagjes werd van slaapgebrek en blowen. Tegenwoordig doet dat echt niet onder voor een lsd-trip of zo
is natuurlijk niet echt te vergelijken, maar als ik 40mg methylfenidaat opeet krijg ik ongeveer zo'n patroonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, het zorgt voor veel gratis extra trippen. Gewoon stevig blowen bij het speedfreaken en je gaat echt hard
Nou ja, ik nu veel harder dan vroeger toen ik vooral gewoon wat vaagjes werd van slaapgebrek en blowen. Tegenwoordig doet dat echt niet onder voor een lsd-trip of zo
Het kan geen toeval meer zijn. Telkens wanneer ik net op fok post, ben jij binnen 10 minuten in hetzelfde topicquote:
quote:
Ik weet wel beterquote:
Wat moedig je haar aan?! Moet jij niet een sletje agressief fixen ofzo?quote:
Stiekem welquote:
mooi verbeeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is natuurlijk niet echt te vergelijken, maar als ik 40mg methylfenidaat opeet krijg ik ongeveer zo'n patroon
[ afbeelding ]
waarbij a = alertheid (hoe depressiever de lijn, hoe slaperiger) en h = hallicunaties, alles lager dan die lijn ga ik dingen zien
Precies dit ja. En gewoon hedonisme.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
Muziek maken is op dit moment in mn leven het enige wat ik leuk vind en wat me bezig houdt. Als ik me kut voel zet ik FL studio aan en t gaat meteen beter, denk niet na over mn zorgen.
En je gf dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
Muziek maken is op dit moment in mn leven het enige wat ik leuk vind en wat me bezig houdt. Als ik me kut voel zet ik FL studio aan en t gaat meteen beter, denk niet na over mn zorgen.
Dat natuurlijk ook, al ben ik daar op sommige momenten ook onzeker over. Als ik bij dr ben is t gelukkig allemaal goed.quote:
Ik sta op het punt om letterlijk stiefzusjes af te maken. En ik ben een geen agressief persoon, bijna een hippie. Dat zegt dan al genoeg als ik iemand wil af makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Not much man. Assie boom boom. Bij jou dan?
Maar, als je bij d'r bent en het dan allemaal goed is. Wat is dan het nut om je onzeker te voelen? Wees gewoon gelukkig zolang je gelukkig kan zijn. Wees niet bang voor wat 'misschien' kan gebeuren. Liefde is een van de mooiste dingen die er zijn, dus waste het niet door je onzeker te voelen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, al ben ik daar op sommige momenten ook onzeker over. Als ik bij dr ben is t gelukkig allemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Wow dude wat is gebeurd dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om letterlijk stiefzusjes af te maken. En ik ben een geen agressief persoon, bijna een hippie. Dat zegt dan al genoeg als ik iemand wil af maken
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar, als je bij d'r bent en het dan allemaal goed is. Wat is dan het nut om je onzeker te voelen? Wees gewoon gelukkig zolang je gelukkig kan zijn. Wees niet bang voor wat 'misschien' kan gebeuren. Liefde is een van de mooiste dingen die er zijn, dus waste het niet door je onzeker te voelen..True story deze, en ik weet ook dat t zo is. T gaat over t algemeen ook keigoed en ben reteverliefd maar soms twijfel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Niet twijfelen als dat niet nodig is, daarmee verneuk je alleen maar mooie dingen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
True story deze, en ik weet ook dat t zo is. T gaat over t algemeen ook keigoed en ben reteverliefd maar soms twijfel ik.
makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel is altijd een groot deel van mn leven geweest en zal dat ook altijd zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet twijfelen als dat niet nodig is, daarmee verneuk je alleen maar mooie dingen.
dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh, en als de twijfel gaat over haar (aantal) ex-vriendjes/bedpartners: [ afbeelding ]
Ik word er wel stoned vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
Net een wiet-sigaret geklikt (filter eruit gepulkt en vervangen voor breed gerolde tip) omdat ik zin had om straks stoned in de trein naar Groningen te zitten maar geen zin had om een joint te draaien
Hij smaakt wel gewoon lekker naar wietBen benieuwd
I know, I know. Maar als het echt een heikelpunt blijkt te zijn moet je vroeg of laat toch iets vinden om het mee aan te pakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel is altijd een groot deel van mn leven geweest en zal dat ook altijd zijn.
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.quote:
Nare shit zeg. Hoewel je aanpak wel als de goede klinktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Damn bro, dat is some shit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Lijkt me echt kut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te veel bezig met condoleren de laatste tijd
Gemene is dat broertje en ik cola, en alles wat je een sugarrush geeft, naar binnen werken. Nachtje doorhalen, laat ze allemaal maar lekker in de auto slapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nare shit zeg. Hoewel je aanpak wel als de goede klinkt
Dit is eerste week dat ze hier wonenquote:
Awhquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te veel bezig met condoleren de laatste tijd
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut.
Een eyeopener hoe tenger het leven is..
Was zostraks nog met 'm. Het voelt wel goed, maar in een vriendschappelijke manier. Ik voel er verder niks bij en heb ook totaal geen behoefte aan een 'relatie' eigenlijk.quote:
Net gezien op aanraden van LH, wat tofquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Super High Me (2007) - IMDb
Net gezien, wat tof
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Net gezien op aanraden van LH, wat tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |