makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel is altijd een groot deel van mn leven geweest en zal dat ook altijd zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet twijfelen als dat niet nodig is, daarmee verneuk je alleen maar mooie dingen.
dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
Oh, en als de twijfel gaat over haar (aantal) ex-vriendjes/bedpartners: [ afbeelding ]
Ik word er wel stoned vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
Net een wiet-sigaret geklikt (filter eruit gepulkt en vervangen voor breed gerolde tip) omdat ik zin had om straks stoned in de trein naar Groningen te zitten maar geen zin had om een joint te draaien
Hij smaakt wel gewoon lekker naar wietBen benieuwd
I know, I know. Maar als het echt een heikelpunt blijkt te zijn moet je vroeg of laat toch iets vinden om het mee aan te pakkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
makkelijker gezegd dan gedaan, twijfel is altijd een groot deel van mn leven geweest en zal dat ook altijd zijn.
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.quote:
Nare shit zeg. Hoewel je aanpak wel als de goede klinktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Damn bro, dat is some shit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Stiefzusjes proberen mijn vader en stiefmoeder (hun moeder) tegen elkaar op te zetten. Wanneer het niet lukt gaan ze sneren maken naar hun moeder of mijn vader. Vervolgens gaan ze zielig met zijn 2en op logeerkamer zitten. Tevens proberen ze mij en mijn broertje er bij te betrekken.Toen ze het laatste probeerde heb ik mijn mond open getrokken en iedereen behalve mijn broertje wind van voren gegeven en daarna het huis uit getrapt zodat broertje en ik rustig kunnen chillen tot wij gaan slapen.
Lijkt me echt kut.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te veel bezig met condoleren de laatste tijd
Gemene is dat broertje en ik cola, en alles wat je een sugarrush geeft, naar binnen werken. Nachtje doorhalen, laat ze allemaal maar lekker in de auto slapenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nare shit zeg. Hoewel je aanpak wel als de goede klinkt
Dit is eerste week dat ze hier wonenquote:
Awhquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
Ik ben veel te veel bezig met condoleren de laatste tijd
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut.
Een eyeopener hoe tenger het leven is..
Was zostraks nog met 'm. Het voelt wel goed, maar in een vriendschappelijke manier. Ik voel er verder niks bij en heb ook totaal geen behoefte aan een 'relatie' eigenlijk.quote:
Net gezien op aanraden van LH, wat tofquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Super High Me (2007) - IMDb
Net gezien, wat tof
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Net gezien op aanraden van LH, wat tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |