Single zijn heeft ook zijn voordelen jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was zostraks nog met 'm. Het voelt wel goed, maar in een vriendschappelijke manier. Ik voel er verder niks bij en heb ook totaal geen behoefte aan een 'relatie' eigenlijk.
Forever alone!
Het heeft allebei zijn voordelen maar I prefer singlequote:Op zondag 27 oktober 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Single zijn heeft ook zijn voordelen jaMja heb woensdag wel een leuke jongen ontmoet met uitgaan waar ik mee op date ga zodra ik beter ben so you never know
Ik heb alleen zijn whatsapp foto en die is echt kutquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het heeft allebei zijn voordelen maar I prefer single
Pics van die boy
Haha altijd als mensen pics showen, 'neenee hij is leuker in het echt'quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen zijn whatsapp foto en die is echt kutMaar als het wat wordt zorg ik wel voor goede pics
Is wel bij veel mensen zoquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha altijd als mensen pics showen, 'neenee hij is leuker in het echt'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet echt zin om er verder wat aan te doen
Naast mijn mond is wel nep bloed, geen lipstick. Zag er in het echt wel tof uit omdat het leek als echt bloedYour beauty never ever scared me.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha altijd als mensen pics showen, 'neenee hij is leuker in het echt'
quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaarheb nu ook zo een met een kutfoto op WA
Boks sistahquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo herkenbaarheb nu ook zo een met een kutfoto op WA
quote:Op zondag 27 oktober 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
En zo zag ik eruit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had niet echt zin om er verder wat aan te doen
Naast mijn mond is wel nep bloed, geen lipstick. Zag er in het echt wel tof uit omdat het leek als echt bloed![]()
Ik wapp je binnenkortquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey maareh waar blijf je nou? Zodra je 18 was zouden we hangen toch?
De harde struggles van lelijke mensenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal en dan doen ze het niet :s :s
NOEM JE ME LELIJKquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
De harde struggles van lelijke mensen
snapquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
De harde struggles van lelijke mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |