Ging je naar een koffiehuis dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nope. wel teleurgesteld dat mijn uitstapje om een bakkie pleur te halen zo sneu moest verlopen.
nee :p naar het koffie automaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ging je naar een koffiehuis dan?
schiet hem doodquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Trollscience het volgende:
viez vadsig kut strontneefje van m'n stiefma heeft aan mijn gitaar gezeten toen ik was gaan douchen![]()
![]()
kan ik hem lekker weer gaan intoneren en stemmen, tremelo zit half-los. kutkinderen ook altijd
![]()
Ik snap je broquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Trollscience het volgende:
viez vadsig kut strontneefje van m'n stiefma heeft aan mijn gitaar gezeten toen ik was gaan douchen![]()
![]()
kan ik hem lekker weer gaan intoneren en stemmen, tremelo zit half-los. kutkinderen ook altijd
![]()
Nee is begrijpelijk hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben nu een dag later er echt een beetje ziek van dat die tablet gejat is. Voel me gewoon zo kut he.. Ergens klinkt dit misschien aanstellerig maar ik vind het gewoon zo'n kutstreek en zo fucked dat ik hem net anderhalf week had,
Dat is een klote streekquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben nu een dag later er echt een beetje ziek van dat die tablet gejat is. Voel me gewoon zo kut he.. Ergens klinkt dit misschien aanstellerig maar ik vind het gewoon zo'n kutstreek en zo fucked dat ik hem net anderhalf week had,
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)quote:
Was het niet te mooi om waard te zijn? Dat diegene hem zelf terug heeft gestolen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)
Haha nee, die gene lag al 3 dagen ziek op bed en komt nooit boven (hij heeft een kelder waar die altijd zit te computeren). Hij kon ook niet weten dat hij in de woonkamer lagquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was het niet te mooi om waard te zijn? Dat diegene hem zelf terug heeft gestolen?
Awhquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)
Visite heeft het gestolen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga in December, als ik geld terug krijg van CAK, wel kijken naar een nieuwe tablet en die berg ik dan in vervolg maar goed op als er visite is hier
Er waren Vrijdag amper mensen.. Daarom dacht ik dat het wel kon. Misschien naïef jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Maarja wie laat er dan ook waardevolle spullen in een gemeenschappelijke kamer rondhangen in een kraakpand waar veel mensen over de vloer komenOok een beetje naïef gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |