Tuurlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Mag je een link naar een marktplaats advertentie in je signature zetten?
nou ben je bang voor lucht?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
krijg net de vraag of ik 'godvrezend' ben_
nope. wel teleurgesteld dat mijn uitstapje om een bakkie pleur te halen zo sneu moest verlopen.quote:
Ging je naar een koffiehuis dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nope. wel teleurgesteld dat mijn uitstapje om een bakkie pleur te halen zo sneu moest verlopen.
nee :p naar het koffie automaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ging je naar een koffiehuis dan?
schiet hem doodquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Trollscience het volgende:
viez vadsig kut strontneefje van m'n stiefma heeft aan mijn gitaar gezeten toen ik was gaan douchen![]()
![]()
kan ik hem lekker weer gaan intoneren en stemmen, tremelo zit half-los. kutkinderen ook altijd
![]()
Ik snap je broquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Trollscience het volgende:
viez vadsig kut strontneefje van m'n stiefma heeft aan mijn gitaar gezeten toen ik was gaan douchen![]()
![]()
kan ik hem lekker weer gaan intoneren en stemmen, tremelo zit half-los. kutkinderen ook altijd
![]()
Nee is begrijpelijk hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben nu een dag later er echt een beetje ziek van dat die tablet gejat is. Voel me gewoon zo kut he.. Ergens klinkt dit misschien aanstellerig maar ik vind het gewoon zo'n kutstreek en zo fucked dat ik hem net anderhalf week had,
Dat is een klote streekquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Bah ik ben nu een dag later er echt een beetje ziek van dat die tablet gejat is. Voel me gewoon zo kut he.. Ergens klinkt dit misschien aanstellerig maar ik vind het gewoon zo'n kutstreek en zo fucked dat ik hem net anderhalf week had,
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)quote:
Was het niet te mooi om waard te zijn? Dat diegene hem zelf terug heeft gestolen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso.. Ik voel me ook echt zo verdrietig nu. Ik was er zo blij mee dat ik eindelijk één had en voor weinig geld (een goeie tablet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |