Ik ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben blij dat je je oude UI weer terug hebt.
Is toch mooiquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die jou een abo cadeau doenMoet niet gekker worden.
Een michelinsterabo G.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Is toch mooi
Hoeveel sterren abo heb ik eigenlijk?
nu je het zegtquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuckIk zie nu pas dat jouw UI beweegt
Ik dacht even dat ik tripte ofzo
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x raden
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
Pff, van het ene in het andere vage moment gisteravond.![]()
Fucking awesome halloween, toen een gothic feest en daarna een comic party. Allemaal toffe mensen ontmoet en iedereen blij gemaakt met m'n blije bek.De kruk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x raden![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
Pff, van het ene in het andere vage moment gisteravond.![]()
Fucking awesome halloween, toen een gothic feest en daarna een comic party. Allemaal toffe mensen ontmoet en iedereen blij gemaakt met m'n blije bek.Je geeft ons 3 opties en je geeft ons 3 kansen om te raden. Dit is geen leuk spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3x raden
Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je geeft ons 3 opties en je geeft ons 3 kansen om te raden. Dit is geen leuk spel.
Ik had het half gelezen, gingen nou je stiefzusjes in de auto of je stiefzusjes, vader en stiefmoeder?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef Viro het volgende:
Iedereen is gaar, behalve broertje en ikStraks vragen of in de auto slapen leuk is
Het laatste, alle vier in 1 autoquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had het half gelezen, gingen nou je stiefzusjes in de auto of je stiefzusjes, vader en stiefmoeder?
Door mij boos te makenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe kunnen 2 volwassenen zich het huis uit laten jagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |