Jep en ik heb 2 mensen op het oog, 1 van de 2 moet het ook wel gedaan hebben maar zeggen beide van nietquote:
Nouja met die rare verhalen dat jouw huisgenoten wel meer dingen pakken zonder te vragen dan hè.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er waren Vrijdag amper mensen.. Daarom dacht ik dat het wel kon. Misschien naïef ja
Ik ben prive detective, voor een forse beloning zal ik je tablet terug krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep en ik heb 2 mensen op het oog, 1 van de 2 moet het ook wel gedaan hebben maar zeggen beide van niet
laat me raden, een beloning in nature voldoet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ben prive detective, voor een forse beloning zal ik je tablet terug krijgen.
Nee dat zou te goedkoop zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden, een beloning in nature voldoet?
kan ze net zo goed een nieuwe tablet kopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee dat zou te goedkoop zijn.
Dat en 100 euro per uur.
Oke vooruit, natura is genoeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ze net zo goed een nieuwe tablet kopen
is het verplicht om ook daadwerkelijk een detective nodig te hebben of kan ik even goed betalen?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
is het verplicht om ook daadwerkelijk een detective nodig te hebben of kan ik even goed betalen?
Dan geen tablet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op het aanbod ingaat
Iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ze net zo goed een nieuwe tablet kopen
Done!quote:
Oh nou you didn'tquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Done!
Tis wel een kleintje met een plee erin.
En sorry dat ik jou geen aandacht gaf, snow is nu eenmaal smexier.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:42 schreef Sardu het volgende:
Als je van beren leren kan
Van slimme beren leren kan
Is dat iets wat je echt proberen moet
Want hoe je profiteren kan
Daar weten beren veel meer van
En beren zijn als leraar beregoed
![]()
![]()
![]()
Gisteren met awesome-o gedanst![]()
Veel plezier ermee snowquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Done!
Tis wel een kleintje met een plee erin.
En sorry dat ik jou geen aandacht gaf, snow is nu eenmaal smexier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |