SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 4% gewijzigd door Puala op 02-11-2013 20:25:58 ]
Ja, ik moest even tanken en dat scheelt toch gauw 30 eurocent met de shell hier in het dorp (Euro 95)quote:
SSSSSSTTTquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef Puala het volgende:
Dit mag ook helemaal niet volgens de regels
Zoek de verschillen:quote:
Dat is idd het stekkie zoals 't er nu bij ligtquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:30 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
als je dit gevonden krijgt op googlemaps:
[ afbeelding ]
dan ben je misschien wel "de Held" van Fokstok-Nederland![]()
Aah, in mijn geboorteplaats dusquote:Nou dan moet dit helemaal geen probleem zijn:
nieuwe Plaatsnaambord.
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een andere omgevingsfoto maar die verraad alles en Nattekat vind hem toch wel.
Nou mooier kan haast niet, snelweg op 3 km, spoor heeeel dicht bij, bussen op 200m
nee, nee ik leg hem altijd dezelfde dag weer neer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef Puala het volgende:
De stok zal wel als grapje daar liggen en morgen ofzo weer mee richting nl gaan.. Hoop ik
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:30 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
als je dit gevonden krijgt op googlemaps:
[ afbeelding ]
dan ben je misschien wel "de Held" van Fokstok-Nederland![]()
Nou dan moet dit helemaal geen probleem zijn:
nieuwe Plaatsnaambord.
[ afbeelding ]
Sleutelbord:
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een andere omgevingsfoto maar die verraad alles en Nattekat vind hem toch wel.
Nou mooier kan haast niet, snelweg op 3 km, spoor heeeel dicht bij, bussen op 200m
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Wiki even aangepast, Maastricht stond nog als gemeente-om-te-doen.
Kan de OP ook aangepast worden met die in de wiki?
Dat zou heel goed kunnen, maar als ik je zeg dat er in Laag Ceastert geen voorrangswegen zijn geloof je me dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het ergens aan de De la Margellelaan is, bij de Caesterstegen. Dit omdat NS en bus station dichtbij moeten zijn en de snelweg wat verderop. En de Caesterstegen is een doodlopend weggetje.
Streetview is nog niet aanwezig in Eijsden dus dat maakt het wat lastig.
Zelfde probleem: je zit dan al midden in het dorp en bent de plaatsnaamborden al voorbij. het moet ergens aan de rand zijn.quote:
Maar het voldoet wel aan de hint: snelweg op 3 km, spoor heeeel dicht bij, bussen op 200mquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelfde probleem: je zit dan al midden in het dorp en bent de plaatsnaamborden al voorbij. het moet ergens aan de rand zijn.
Ja dat kan. Volgens mij weet jij allang waar het is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou het misschien zijn dat er gewoon een spoor in de buurt loopt, maar geen station. En dat Zwarte_hand een bushalte bedoelt ipv een bus-perron?
En dat jullie gewoon aan de verkeerde kant van Eijsden aan het zoeken zijn?
Maar weet je wat nu het leuke is van dat kadertje in Maps......quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat kan. Volgens mij weet jij allang waar het is.![]()
Ja 't is inderdaad een veel kleiner gebied.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar weet je wat nu het leuke is van dat kadertje in Maps......
Dat de deelgemeenten en gehuchten daar ook allemaal instaan, en als je daar gaat moeten zoeken wens ik je succes zonder streetview aangezien je de grenzen daarvan hoogstwaarschijnlijk niet weet
Kaartje is bijgewerkt tot ergens 2011..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb dat ding ooit van Ede naar Renkum verplaatst, maar ik zie deze move niet terug op het kaartje...
Het was een paar jaar daarvoor nog.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kaartje is bijgewerkt tot ergens 2011..
Ja daar heb ik al gekeken. Maar waar is een plaatsnaambord?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef Maringo het volgende:
Ok..
Er is één straat met streetview en daar kijken jullie niet als eerste? Pinpoint..
Wil je de OP bijwerken met de OP onder het onderste linkje in de OP als je een nieuw topic opent?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef Puala het volgende:
De stok zal wel als grapje daar liggen en morgen ofzo weer mee richting nl gaan.. Hoop ik
Oostkant van het spoor en dan kijken naar het noorden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al gekeken. Maar waar is een plaatsnaambord?
Rechts plaatsnaambord, links doodlopendewegbordje en voor je het spoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja daar heb ik al gekeken. Maar waar is een plaatsnaambord?
Dat gaat mobiel lastig he?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wil je de OP bijwerken met de OP onder het onderste linkje in de OP als je een nieuw topic opent?
Namens alle OP-lezers: Bedankt!
Whehehe neequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ben je dan al onderweg om Stokje op te gaan halen ?
Verdomd. Totaal over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Oostkant van het spoor en dan kijken naar het noorden.
Hij heeft meerdere keren in Renkum gelegen, dan zie je alleen de oudste. Puntjes zijn namelijk de coördinaten als je de plaatsnaam opzoekt, niet waar je hem hebt neergelegd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het was een paar jaar daarvoor nog.
Het gekke is dat de stok volgens het kaartje helemaal niet in Renkum is geweest...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren in Renkum gelegen, dan zie je alleen de oudste. Puntjes zijn namelijk de coördinaten als je de plaatsnaam opzoekt, niet waar je hem hebt neergelegd.
In de wiki sta je er wel in.
Hij heeft vaker in Renkum gelegen, en het overlapt (de pinpoints), vandaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb dat ding ooit van Ede naar Renkum verplaatst, maar ik zie deze move niet terug op het kaartje...
De pinpoint van 6.28 staat in Renkum op het kaartje, het vreemde ervan is dat 6.28 Oosterbeek was. Oosterbeek is net als Renkum 2x aan de beurt geweest, maar bij Oosterbeek staan geen pinpoint. Het kaartje (of de software erachter) heeft Renkum en Oosterbeek volgens mij op 1 hoop gegooid.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het gekke is dat de stok volgens het kaartje helemaal niet in Renkum is geweest...
Ik zie nu dat dit dat ding destijds op mijn verjaardag naar Renkum heb gebracht. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik hem zelf 's nachts met een zaklamp heb opgehaald en dat ik dat stiekem superspannend vond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hij heeft vaker in Renkum gelegen, en het overlapt (de pinpoints), vandaar
Hier sta je absoluut wel tussen: http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
Oosterbeek is gemeente Renkum, misschien verklaart dat iets?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De pinpoint van 6.28 staat in Renkum op het kaartje, het vreemde ervan is dat 6.28 Oosterbeek was. Oosterbeek is net als Renkum 2x aan de beurt geweest, maar bij Oosterbeek staan geen pinpoint. Het kaartje (of de software erachter) heeft Renkum en Oosterbeek volgens mij op 1 hoop gegooid.
De eerste paar keer vond ik het ook erg spannend, maar nu eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zie nu dat dit dat ding destijds op mijn verjaardag naar Renkum heb gebracht. Ik kan me alleen nog herinneren dat ik hem zelf 's nachts met een zaklamp heb opgehaald en dat ik dat stiekem superspannend vond.
Wanneer eindigt die spanning dan? Ik zat bijna te trillen in Coevordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
De eerste paar keer vond ik het ook erg spannend, maar nu eigenlijk niet meer.
Dat zal per persoon verschillend zijn eh.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer eindigt die spanning dan? Ik zat bijna te trillen in Coevorden
Eerder of ie er nog ligtquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Sinister-D- het volgende:
dafuq, zenuwachtig zijn om een stokje met een ketting aan een paal te binden
_!
Dit wel ja. Dat je niet voor nop bent omgereden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:30 schreef m1st1g het volgende:
Het is wel elke keer spannend of Stokje er nog ligt (ja, ik heb er ook wel eens naast gegrepen).
Omrijden is niet voor nop, ik maak dan altijd wel ergens foto's in de omgeving of ik heb een koffieadresquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit wel ja. Dat je niet voor nop bent omgereden.
Als de sleutel goed verstopt is kunnen ze hem niet weghalen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het verbaast me ook dat die stok er altijd nog ligt. Of niemand zit het ding liggen of het interesseert de mensen niet.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net wat; het zou een stunt zijn hem midden in het doolhof van het drielandenpunt te leggen
ik heb het niet over "station" of "bus-perron" gehad??quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou het misschien zijn dat er gewoon een spoor in de buurt loopt, maar geen station. En dat Zwarte_hand een bushalte bedoelt ipv een bus-perron?
En dat jullie gewoon aan de verkeerde kant van Eijsden aan het zoeken zijn?
ik heb het net even via googlemaps na gekeken maar als je de ene afslag van de snelweg neemt is het ongeveer 3km maar een afslag verder/eerder is het maar 1,5kmquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:30 schreef zwarte_hand het volgende:
weet ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ik heb het niet over "station" of "bus-perron" gehad??
Tsja, je moet ergens van uit gaan en zonder streetview (nouja, zo leek het achteraf) is het knap lastig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
weet ikmaar ik had de indruk dat sommige dat dachten omdat je zei dat er een spoor en bussen in de buurt waren......
Welnee, gewoon kijken hoe de wegen lopen en de omgeving eruit ziet. Denk niet dat iedereen nutteloos elk bord af gaat zoeken op streetview (hoop ik tenminste).quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je moet ergens van uit gaan en zonder streetview (nouja, zo leek het achteraf) is het knap lastig.
Zeker nicequote:
Ik heb alle oude topics doorlopen om de verplaatsingen te pinpointen. Bij een hoop verplaatsingen zijn de foto's niet meer beschikbaar en kan ik de exacte locatie dus niet vaststellen, vandaar dat sommige verplaatsingen inderdaad 'boven op elkaar' vallen. Als je de exacte locatie kunt doorgeven kan ik het aanpassen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat voor dit kaartje? http://thijz.dyndns.org/GoogleStok/quote:Op zondag 3 november 2013 10:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik heb alle oude topics doorlopen om de verplaatsingen te pinpointen. Bij een hoop verplaatsingen zijn de foto's niet meer beschikbaar en kan ik de exacte locatie dus niet vaststellen, vandaar dat sommige verplaatsingen inderdaad 'boven op elkaar' vallen. Als je de exacte locatie kunt doorgeven kan ik het aanpassen.
Dat kaartje is al minstens een jaar niet bijgehouden.quote:Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat voor dit kaartje? http://thijz.dyndns.org/GoogleStok/
Want ik heb hem in ronde 6 hier opgehaald:
Hier opgehaald:
http://goo.gl/maps/9JbLr
En hier neergelegd:
http://goo.gl/maps/Fr0t0
En toen hier opgehaald:
http://goo.gl/maps/xcDxV
En hier neergelegd:
http://goo.gl/maps/iNTvl
En een keer hier opgehaald:
http://goo.gl/maps/ExJs8
En hier neergelegd:
http://goo.gl/maps/wBpKE
De coördinaten: 51.974479, 5.719929quote:Op zondag 3 november 2013 10:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik heb alle oude topics doorlopen om de verplaatsingen te pinpointen. Bij een hoop verplaatsingen zijn de foto's niet meer beschikbaar en kan ik de exacte locatie dus niet vaststellen, vandaar dat sommige verplaatsingen inderdaad 'boven op elkaar' vallen. Als je de exacte locatie kunt doorgeven kan ik het aanpassen.
Ik wil zoiets best bijwerken/bijhouden..quote:Op zondag 3 november 2013 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kaartje is al minstens een jaar niet bijgehouden.
Aan het begin van de ronde heb ik nog een kaartje van enkel deze ronde bijgehouden, welke nu ook wel erg achterlooptquote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil zoiets best bijwerken/bijhouden..
Eigenlijk zou er zo'n kaart moeten komen met alle plaatsnaamborden er opquote:Op zondag 3 november 2013 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan het begin van de ronde heb ik nog een kaartje van enkel deze ronde bijgehouden, welke nu ook wel erg achterloopt
Die kan je in dat geval wel gebruiken, de gps coordinaten kloppen precies
Veel plezier.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er zo'n kaart moeten komen met alle plaatsnaamborden er opEn dan degene die zijn geweest groen en die niet zijn geweest rood. En degene die wel zijn geweest maar waarvan het bord niet meer bestaat weer een andere kleur zodat hij nog een keer naar het nieuwe bord kan
Ik verveel me denk ik.
Dan zou iedereen die hier post mee moeten werken en hun eigen omgeving 'invetariseren'quote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel plezier.
Nog best een leuk idee eigenlijk
Nah, dan geef ik alle leuke plekjes hier in de omgeving vrij.quote:Op zondag 3 november 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou iedereen die hier post mee moeten werken en hun eigen omgeving 'invetariseren'
stap nummer 1:quote:Op zondag 3 november 2013 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zou iedereen die hier post mee moeten werken en hun eigen omgeving 'invetariseren'
Klopt niet, mijn geboorteplaats staat er niet bij en dat is echt een nederlandse plaatsquote:Op zondag 3 november 2013 20:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
stap nummer 1:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_plaatsen
dan voegen we die nog ff toequote:Op zondag 3 november 2013 20:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt niet, mijn geboorteplaats staat er niet bij en dat is echt een nederlandse plaats
Ja, maar ik wil de plaatsnaambordenquote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef dolfina-chica het volgende:
http://www.metatopos.org/
http://home.planet.nl/~pagklein/plaatsnaam.html
kijk vergelijk, vul aan en volgens mij heb je dan een beste lijst
Nee, hij is er dan toch al geweestquote:Op zondag 3 november 2013 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als Rijnwoude, Boskoop en Alphen aan den Rijn in 2014 gaan fuseren? Gewoon als nieuwe gemeente rekenen dan?
Niet in 'Rijn en Gouweland', omdat die gemeente pas vanaf 2014 bestaatquote:Op zondag 3 november 2013 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, hij is er dan toch al geweest
Maar in de praktijk is hij wel op die plek geweest. Als het nou een nieuwe plaats(naam) zou zijn, maar dat is het niet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in 'Rijn en Gouweland', omdat die gemeente pas vanaf 2014 bestaat
Dit is je afstreeplijstquote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de plaatsnaamborden
Ja. Maar. Er zijn toch meerdere borden per plaatnaam.quote:
ik weet wel zeker van wel, maar in deze lijst kan je afstrepen welke namen nog moeten.. en online is vast per plaatsnaam wel te vinden hoeveel borden er zijn...quote:Op zondag 3 november 2013 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja. Maar. Er zijn toch meerdere borden per plaatnaam.
Er wordt gewerkt aan een tekst-overzichtje in een Excel-bestand, waarin dat allemaal is opgenomenquote:Op maandag 4 november 2013 09:26 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk zou je voor dat kaartje van Nederland een Flash achtig bestandje maken.
Meerdere gemeenten hebben meerdere plaatsen onder zich. Dan kan een gemeente wel groen gekleurd zijn, maar is Stok nog niet in elke plaats/dorp/stad geweest.
Wanneer je dan over een gemeente 'hovered' zie je dat een gemeente wel completed is maar welke plaatsen nog gedaan moeten worden om heel Nederland 100% te krijgen.
Dan hebben we nog even te gaan
Yep, Schagen en Hollands Kroon o.a.quote:Op maandag 4 november 2013 09:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
borden.plaatsengids.nl is redelijk compleet
En wat herindelingen betreft, hebben we eerder gehad, hij is dan binnen de gemeentegrenzen geweest en wordt afgestreept.
Dat wordt nog wat met Texel, daar zijn 10 dorpen/gehuchten en 22 buurtschappen. Als iemand hem dan weer meeneemt van het eiland duurt het weer een eeuwigheid voordat hij daar weer komtquote:Op maandag 4 november 2013 09:26 schreef Meike26 het volgende:
Eigenlijk zou je voor dat kaartje van Nederland een Flash achtig bestandje maken.
Meerdere gemeenten hebben meerdere plaatsen onder zich. Dan kan een gemeente wel groen gekleurd zijn, maar is Stok nog niet in elke plaats/dorp/stad geweest.
Wanneer je dan over een gemeente 'hovered' zie je dat een gemeente wel completed is maar welke plaatsen nog gedaan moeten worden om heel Nederland 100% te krijgen.
Dan hebben we nog even te gaan
Daarover gesproken. Maringo, ik ben nu Limburg maar even aan het doenquote:Op maandag 4 november 2013 10:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er wordt gewerkt aan een tekst-overzichtje in een Excel-bestand, waarin dat allemaal is opgenomen
ik heb af en toe nog wel wat vrije tijdquote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Maringo, ik ben nu Limburg maar even aan het doen
Ben jij nog bezig met N-Holland?
Verder moeten Friesland, Gelderland en N-Brabant ook nog. Zijn hier gegadigden om dat erin te gooien? Want dan kan Maringo het lijstje delen
Mja, dat staat bovenaan op het lijstje wat constant vooruit wordt geschoven omdat er verplichtingen zijn. Met name werk en school nemen veel tijd in.quote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Maringo, ik ben nu Limburg maar even aan het doen
Ben jij nog bezig met N-Holland?
Verder moeten Friesland, Gelderland en N-Brabant ook nog. Zijn hier gegadigden om dat erin te gooien? Want dan kan Maringo het lijstje delen
quote:Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ik heb af en toe nog wel wat vrije tijd
laat maar weten, wil wel wat doen
Emailadres (liefst van een gmail) in een pm zodat ik het bewerken met jullie kan delen.quote:Op maandag 4 november 2013 13:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan nu meteen aan de slagTijd zat.
Is goed.quote:Op maandag 4 november 2013 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik dan Friesland doen? En waar plaatnaamborden staan deze site aanhouden? http://borden.plaatsengids.nl/ En plaatsen die geweest zijn gewoon de FOK!stok wiki aanhouden?
Hoe zit het met gehuchten?quote:Op maandag 4 november 2013 14:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is goed.Zet het op de INFO tab er even achter dat je met die bezig bent.
Ik meen me te herrinneren dat de stok een keer aan een latarenpaal lag met Rotterdam erop. Kan prima toch?quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
Sommige gehuchten hebben een straatnaambord op een eigen paal maar sommige gehuchten hebben alleen een straatnaambord op een lantaarnpaal of wegwijsbord....
Het is ook een beetje natte vinger werk. Zoveel mogelijk wat je kan vinden op Harry's gids mét een plaatsnaambord. Mocht iemand een gehucht vinden die opeens wel een plaatsnaambord heeft, kunnen we dat altijd toevoegen.quote:
Bijvoorbeeld deze (Teerd) heeft wel een bord:quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is ook een beetje natte vinger werk. Zoveel mogelijk wat je kan vinden op Harry's gids mét een plaatsnaambord. Mocht iemand een gehucht vinden die opeens wel een plaatsnaambord heeft, kunnen we dat altijd toevoegen.
Harry's gids wordt ook niet optimaal geüpdatet, er zullen er dus wel meer zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze (Teerd) heeft wel een bord:
http://goo.gl/maps/SMPvd
Ik zie het niet, alleen een straatnaambord Teardswei (Teerdsweg)quote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze (Teerd) heeft wel een bord:
http://goo.gl/maps/SMPvd
Dan heeft ie dus geen bordquote:Op maandag 4 november 2013 15:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie het niet, alleen een straatnaambord Teardswei (Teerdsweg)
Neequote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Is Harry van die site ook Harrie die de FOK!stok heeft bedacht?
Had gekundquote:
Zet Waldhiem er toch maar tussen, omdat de stok er is geweestquote:Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
ZO! Friesland staat in het FOKSTOK plaatsenregister...
Alleen Waldhiem niet, daar is de stok wel geweest maar het is geen plaatsnaambord maar een streeknaambord. 563 plaatsen (maar er zullen er nog wel wat missen) 59 plaatsen zijn geweest, dat is 10,48%
Als ie in Limburg blijft liggen heb ik hier geen probleem mee.quote:Op maandag 4 november 2013 16:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gekundTijd dat die stok weer in beweging komt trouwens.
Voormekaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zet Waldhiem er toch maar tussen, omdat de stok er is geweest
Heel goed werk trouwens, ik ga verder met Limburg, en Groningen (Bellingwedde, nieuwe borden) bijwerken
Je was een hele ronde vergeten erin te zetten (4e ronde) omdat er Fryslan stond ipv Friesland in de wiki.quote:
Terechte vergissing.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je was een hele ronde vergeten erin te zetten (4e ronde) omdat er Fryslan stond ipv Friesland in de wiki.
Haha, dat was precies wat ik nog had willen checken gister of er in de wiki nog andere schrijfwijzen stonden maar ik was vergeten dat te checkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je was een hele ronde vergeten erin te zetten (4e ronde) omdat er Fryslan stond ipv Friesland in de wiki.
Ik heb het aangepast. Ook Zeeland en Groningen helemaal bijgewerkt naar de meeste recente verplaatsingen.
En terechtquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Done.quote:Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De coördinaten: 51.974479, 5.719929
Zeer zeker!quote:
De kunst is nog niet eens zozeer om dit soort dingen initieel op te zetten. De kunst is vooral ook om het achteraf bij te blijven houden; daar gaat het veelal mis op den duur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's best een klus, die spreadsheet. Nouja als 'ie eerst maar bijgewerkt is, is het bijhouden een eitje.
En komt er ook een kaartje?
Ga halen danquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Maareh... hoe zit het met dat ding waar het allemaal om draait? Die moet na die regen van vandaag al verdronken zijn
Levenswerk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zeer zeker!
[..]
De kunst is nog niet eens zozeer om dit soort dingen initieel op te zetten. De kunst is vooral ook om het achteraf bij te blijven houden; daar gaat het veelal mis op den duur.
Daar moet weer wel bij worden vermeld dat TARAraboemdijee het bijhouden van de wiki en zijn gemeentekaart al lange tijd zeer goed en consequent volhoudt
quote:
5,5 uur non-stop over Frieslandquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's best een klus, die spreadsheet. Nouja als 'ie eerst maar bijgewerkt is, is het bijhouden een eitje.
En komt er ook een kaartje?
Zelfs voor mij is het meest zuidelijke station van Nederland te verquote:
Met de trein naar Maastricht, en dan dat laatste stukje op de fiets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs voor mij is het meest zuidelijke station van Nederland te ver
Sterker nog, met de Kruidvat dagkaart kan ik er niet eens komen.
Limburg, Zeeland, Flevoland, Utrecht, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn helemaal bijgewerkt met alle verplaatsingen, die heb ik gisteren doorgenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef Maringo het volgende:
Momenteel hebben Tara, Dago en t-i-m bewerkrechten op het plaatsenregister. Momenteel hoeven alleen Gelderland, NH en Brabant nog te worden voorzien van plaatsen. Daarnaast moet er ook even gekeken worden of alle verplaatsingen erin staan.
Ik zei dat ik NH zou uploaden voor zover ik had, maar was vergeten dat ik helemaal niet thuis zou zijn. Vanavond weer wel en dus zal ik het vanavond toevoegen.
Dan kan ik beter een kaartje kopen, goedkoperquote:Op woensdag 6 november 2013 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de trein naar Maastricht, en dan dat laatste stukje op de fiets.
Dan ga ik vandaag Gelderland doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Limburg, Zeeland, Flevoland, Utrecht, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn helemaal bijgewerkt met alle verplaatsingen, die heb ik gisteren doorgenomen.
Dus Z-H, Gelderland, N-H en Brabant moeten wat dat betreft nog
Top!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Limburg, Zeeland, Flevoland, Utrecht, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn helemaal bijgewerkt met alle verplaatsingen, die heb ik gisteren doorgenomen.
Dus Z-H, Gelderland, N-H en Brabant moeten wat dat betreft nog
Z-H ook bijgewerkt, dus alle verplaatsingen staan erin, behalve de 3 provincies die nog helemaal erin gezet dienen te wordenquote:
Noord Holland is ook voltooid. Inclusief verplaatsingen tot op heden en gemeenten rood indien van toepassing.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Z-H ook bijgewerkt, dus alle verplaatsingen staan erin, behalve de 3 provincies die nog helemaal erin gezet dienen te worden
Ik lees je vraag nu pas..quote:
Ze zijn wel opgesplitst maar als je die pagina's aanklikt dan krijg je dezelfde pagina te zien. Het opgesplitste geldt alleen voor het menu links zodat die niet te lang werd denk ik, de pagina zelf is gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik lees je vraag nu pas..
t-i-m heeft ook toegang gekregen en momenteel is alleen Noord Brabant open om te doen. Tevens is Dagoduck bezig met Gelderland. Beide provincies zijn op Harry's gids opgesplits, dus misschien kan je hun helpen.
Sowieso heb ik je emailadres nodig om je uit te nodigen voor het bewerken.
De gemeentes zijn gesplitst in het menu links. Ik zag later pas dat jij het per plaats doet en daar de gemeente bij zoekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn wel opgesplitst maar als je die pagina's aanklikt dan krijg je dezelfde pagina te zien. Het opgesplitste geldt alleen voor het menu links zodat die niet te lang werd denk ik, de pagina zelf is gewoon hetzelfde.
Mooi, eindelijk. Iedereen lijkt druk te zijn met andere dingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie er morgenmiddag nog ligt zal ik kijken wat ik kan doen.
Tijdstechnisch moet dat in ieder geval lukken.
Ja schande al die mensen met een sociaal levenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk. Iedereen lijkt druk te zijn met andere dingen.
Iddquote:Op donderdag 7 november 2013 08:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja schande al die mensen met een sociaal leven
Ik heb m'n trein vanmorgen precies gehaald, als het weer niet helemaal razende apenaids is en ik vanmiddag even kan kopen wat ik kopen moet in mijn pauze zal ik 'm ophalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk. Iedereen lijkt druk te zijn met andere dingen.
Mobiele bouwlamp meenemen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m'n trein vanmorgen precies gehaald, als het weer niet helemaal razende apenaids is en ik vanmiddag even kan kopen wat ik kopen moet in mijn pauze zal ik 'm ophalen.
Tis dan wel al donker, en waarschijnlijk als ik hem weer wegleg ook (kan niet overdag op vrijdag) dus moet even kijken hoe ik dat doe met foto's
Ik copy/paste altijd de volledige plaatsnamenlijst uit het provincie-menu en pakte dan een gemeente erbij, voegde voor alle plaatsnamen in die gemeente de gemeentenaam toe. Plus dat ik geen-bord-plaatsnamen weghaalde. Als je het goed doet hou je dan aan het eind geen plaatsnaam zonder gemeente over.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
De gemeentes zijn gesplitst in het menu links. Ik zag later pas dat jij het per plaats doet en daar de gemeente bij zoekt.
Ja, die heb ik zo thuisquote:
Die kan ik helaasch niet meenemen naar de plaats waar ik de stok wil neerleggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.borent.nl/mate(...)draulische_lichtmast
#YOLOquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer wordt wel heel beroerd. Even afwegen.
Ik kopieerde eerst altijd de namen per gemeente. Alleen nu staan er overal letters achter...quote:Op donderdag 7 november 2013 09:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik copy/paste altijd de volledige plaatsnamenlijst uit het provincie-menu en pakte dan een gemeente erbij, voegde voor alle plaatsnamen in die gemeente de gemeentenaam toe. Plus dat ik geen-bord-plaatsnamen weghaalde. Als je het goed doet hou je dan aan het eind geen plaatsnaam zonder gemeente over.
Hé, ik ben niet meer alleenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m'n trein vanmorgen precies gehaald, als het weer niet helemaal razende apenaids is en ik vanmiddag even kan kopen wat ik kopen moet in mijn pauze zal ik 'm ophalen.
Tis dan wel al donker, en waarschijnlijk als ik hem weer wegleg ook (kan niet overdag op vrijdag) dus moet even kijken hoe ik dat doe met foto's
Ik ga naar deze pagina: http://borden.plaatsengids.nl/provge1.html Dan open ik een stuk of 20 pagina's in tabbladen. Dan klik ik dat tabblad aan kopieer de naam (kijk even of het geen gehuchtzonderbord etc is natuurlijk) kijk in de url welke gemeente het is en dan plakken in de spreadsheat, eerste letter gemeente opgeven en dan krijg je autoaanvullen. Werkt goed hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 08:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
De gemeentes zijn gesplitst in het menu links. Ik zag later pas dat jij het per plaats doet en daar de gemeente bij zoekt.
Jaaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie graag updates over de 30 minuten durende treinreis?
Pics van de trein?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik poog de trein van 16:32 naar Maastricht te nemen. Deze vertrekt van Spoor 1.
quote:
videoverslag, please.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie graag updates over de 30 minuten durende treinreis?
Helemaal top!quote:
Zolang het dan geen Plan-V is is dit immer een verbetering.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien is het heul wel geen VIRM zometeen.
Ik was zwaar gemarteld in de Stilte coupé, waar een irritant jochie tegenover me zat van Lelystad Tot Amsterdam, succes.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop natuurlijk op een vierzits voor mezelf, zonder vadsige vrouw aan de overzijde van mijn zetel. Ik moet nog wel even kiezen welk album ik op mijn iPod op ga zetten.
Roermond City.quote:
Dan zit je straks in trein IC 853quote:
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zit je straks in trein IC 853
Hij gaat naar Roermond neem ik aan? -koopt dagkaart-quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de info.
Ik zag tevens dat de frieten bij de smullers een euro kosten, dus dat wordt mijn avondeten. Genot
Dan is je foto een leugen.quote:
Laat hem in de trein liggen? Pik Ik hem wel op in Schipholquote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij komt noordelijker dan nu, dat kan ik zeggen.
En alkmaar - maastricht is virm ja.
Est. aankomsttijd: 18:06?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem overigens de bus naar Eijsden, niet de trein.
Dan pas? Damn.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Est. aankomsttijd: 18:06?
Bussen
17.42quote:
Beetje appetijtelijke dame ?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik zit, Shinedown op de oren, een slanke negerin tegenover me.
Wel te doen, houd zelf niet van extreem donker.quote:
20 minutenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trein is 20 minuten lopen, bus drieik weet het wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Al spijt van je keuze?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze bus zou je nog geen tor kwijt kunnen. Klein kutding..
De expresse de belge is ook vrij kut.quote:
Whahahah.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Busstation herinneringen.ooit mn bus naar toenmalige vriendin hier gemist, moest een uur wachten. Toen ik er was maakte ze het meteen uit. Ik was vooral boos.
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, en met portishead op ga ik op naar huis. Denk dat de stok morgen 19.00 op zn nieuwe locatie ligt
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.
Smullersequote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen heb ik een friet satésaus
Frietquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef BELASTING het volgende:
NWS / België staat stukje grond af aan Nederland.
Voor de geïnteresseerden. Meer omdat de stok hier toevallig in de buurt lag tot vandaag.
Anders werd het wel lastig: ben je plotseling een inwoner van Belgiëquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.
Duurt lang!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees eens terug? Mexicanobakker heeft em
Hij wordt vanavond rond 1900 uur geplaatst.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij wordt vanavond rond 1900 uur geplaatst.
Ook jij moet even terug lezen.quote:
Ja, jij moest dat ookquote:
Oh, ik zie nu je PI pas.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor, lees maar terug en zie ik dat ik allang wel wist dat Mexgod de Stok heeft.
Het duurt alleen lang voordat ie op een andere plek ligt [ afbeelding ]
Wees blij dat er weer beweging in zinquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Duurt wel heel lang dit, hij had hem beter kunnen laten liggen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat er weer beweging in zin
Waarna hij weer een week daar zou blijven liggen, het blijft een feit dat Limburg een niet zo snelle plek is. Nu iedereen in die omgeving aan de beurt geweest is gebeurt er niet veel meer en is het juist goed dat ie naar het noorden verdwijnt (en hopelijk snel daarna weer naar het westenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Is toch binnen 24 uur nog ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen ben ik in Utrecht! Op naar Utrecht met dat dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarna hij weer een week daar zou blijven liggen, het blijft een feit dat Limburg een niet zo snelle plek is. Nu iedereen in die omgeving aan de beurt geweest is gebeurt er niet veel meer en is het juist goed dat ie naar het noorden verdwijnt (en hopelijk snel daarna weer naar het westen)
Zie PI...quote:
Als ie in Utrecht terecht komt is ie na een uur al wegquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Utrecht! Op naar Utrecht met dat ding
Richting Tilburg zou mooi zijn vandaag. Misschien dat ik 'm vanavond kan oppikken dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarna hij weer een week daar zou blijven liggen, het blijft een feit dat Limburg een niet zo snelle plek is. Nu iedereen in die omgeving aan de beurt geweest is gebeurt er niet veel meer en is het juist goed dat ie naar het noorden verdwijnt (en hopelijk snel daarna weer naar het westen)
Provincie Utrecht is ook goed. Of omgeving Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie in Utrecht terecht komt is ie na een uur al weg
Voor mij is dat niets.
Woerden dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Provincie Utrecht is ook goed. Of omgeving Amsterdam.
Ik ga met mijn vader met de auto naar Utrecht dus het maakt niet uit, als het maar in de buurt isquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woerden dan?(zelfs goedkoper dan een Kruidvat dagkaart)
Laat hem eerst Tilburg doen. Dan neem ik 'm vanzelf mee richting het westen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vader met de auto naar Utrecht dus het maakt niet uit, als het maar in de buurt isAl denk ik dat als hij ten oosten/zuid-oosten van Utrecht in de provincie Utrecht ligt het dan niets wordt
Verdronken door al die regen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessante speculaties over de nieuwe locaties van de stok. Ik zal nog wel een paar updates geven. Hij zit op dit moment in ieder geval veilig in de tas. Slot heeft z'n beste tijd overigens wel gehad heb ik het idee
Ja beetje verroest. Béétje maar. Ik ga zo in ieder geval 'ns op de trein zitten maar moet nog een hoop doen voordat ik de beoogde locatie in zicht heb.quote:
Heb nog wel een slot liggen. Doneer ik graag voor de stok. Alleen moet ie wel naar Tilburgquote:
Al een paar keer in Roermond in 2 dagen, wat een pech heb jij! damn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik sta opnieuw op het station van roermond
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik sta opnieuw op het station van roermond
Drop je hem al bijna?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groeten uit eindhoven. Topstad.
Nog even geduld..quote:
Welke kant ga je op? Ben je net voorbij Houten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels op station den bosch.
rotterdam is ook goed hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels op station den bosch.
Ik ben inmiddels Utrecht Centraal gepasseerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke kant ga je op? Ben je net voorbij Houten?
Nu Amster zuid-oost binnen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels Utrecht Centraal gepasseerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik helaasch niet meenemen naar de plaats waar ik de stok wil neerleggen.
Dit is een hint.
Heeft dat een plaatsnaambord ja?quote:
Ja, als je met de auto naar de ingang gaat waar die taxi's staan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft dat een plaatsnaambord ja?
Jup, heeft hij volgens mij ook wel eens gelegenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft dat een plaatsnaambord ja?
In Schiphol-Rijk heeft ie gelegen. als ik de plaatsingen die ik heb toegevoegd nog goed kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, heeft hij volgens mij ook wel eens gelegen
Zie inmiddels bijgewerkte post. Schiphol-Rijk ook trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Schiphol-Rijk heeft ie gelegen. als ik de plaatsingen die ik heb toegevoegd nog goed kan herinneren.
http://borden.plaatsengids.nl/pgemHaarlemmermeer.html#pschiphquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kon even geen andere vinden maar hier is een eindebord van Schiphol
http://goo.gl/maps/xNX5G
w00t w00t op naar Swollywood.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels Utrecht Centraal gepasseerd.
Jammer. Verkeerde kant.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken Schophol onvoldoende om hierover mee te praten.
Tevens ben ik in Amersfoort aanbeland.
Ja, maar op mapsquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://borden.plaatsengids.nl/pgemHaarlemmermeer.html#pschiph
http://goo.gl/maps/WDHWJquote:
Hij ligt vrij goed kaapbaar rond Amersfoort. Zijn er genoeg die daar langs rijden en niet naar het noorden gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, Amersfoort, klinkt goed, komt ie weer richting Noord
Ben jij klaar met Noord-Holland? Want hij heeft vaker in Den Helder gelegen dan één keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://borden.plaatsengids.nl/pgemHaarlemmermeer.html#pschiph
Oja, die inderdaad. Die had ik alleen bij Huisduinen neergezet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben jij klaar met Noord-Holland? Want hij heeft vaker in Den Helder gelegen dan één keerHij heeft een keer samen met Huisduinen op een grensbord gelegen en een keer bij het spoor, deze keer mist nog:
281. 02-05-2011 Den Helder / Huisduinen Noord-Holland Dagoduck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |