Te koop zolang ze nog op voorraad zijn, tot en met de dag dat ze niet meer geldig zijn in januari.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dan nog kruidvat dagretour treinkaartjes?
Als het zaterdag droog is kom ik er met de mtb wel langs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Prowl het volgende:
Nou wie doet er mee ff een rondje Limburg afstrepen?
Statig en waardig in een BX op een sleepwagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok wordt dan wel waardig en statig vervoerd, met hydraulische vering...
Ben je kleurenblind ? Want misschien kan iemand dan een kaartje maken met andere kleuren.quote:
Wat jammer nou.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt is te ver met de fiets...
Watjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Echt is te ver met de fiets...
Meer dan een uurquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:42 schreef AF_ het volgende:
De stok lag gewoon op 5 minuten met de auto. Volgens mij lag die er ook 5 minuten
Zolang jij niet met die verrekte trein langkomtquote:
Ik geef jullie en week om zuid Limburg af te maken, daarna kan ie weer verdwijnen naar Nederlandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zolang jij niet met die verrekte trein langkomt
Jíj geeft andere mensen één week de tijdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef jullie en week om zuid Limburg af te maken, daarna kan ie weer verdwijnen naar Nederland
Volgende week heb ik tijd om hem op te halenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jíj geeft anderen mensen één week de tijdKom het rondje anders zelf even maken dan........
In dat geval eens kijken of ik hem morgen weer een schopje parkstad kan gevenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week heb ik tijd om hem op te halen
En nu ligt ie aardig mooi bij een station in de buurt.
Parkstadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
In dat geval eens kijken of ik hem morgen weer een schopje parkstad kan geven
Gelijk heb jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Parkstad![]()
![]()
Nu ik vandaag weer eens aan die kanten van Heerlen/Landgraaf/mijnstreek ben geweest, weet ik ook alweer waarom ik het daar altijd vermijd
Ik ben al blij als ik één bord kan vinden, grote steden zijn niet de makkelijkste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:12 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, en voor de mensen die aan het proberen zijn te pinpointen: de borden op de foto's staan niet op Google Streetview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |