Bes-se dur al kloar met jong?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Prowl het volgende:
Dichterbij Duitsland kan bijna niet![]()
Oh en niet bang zijn als er een 80 jarige vrouw naar buiten komt die in zwaar duits/limburgs dialect vraagt:
wasse heear kuumptj dooan?!?
Wosse heeij gistjer ooch al?
Cardreader: Bladiebla apparaat word niet herkent.....
FF een mini USB kabeltje opzoeken, foto's komen er aan
Haha, misschien heeft ze de politie gebelt en staat er een blauw ontvangstcommite voor de dappere fokstokhaler.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Prowl het volgende:
Dichterbij Duitsland kan bijna niet![]()
Oh en niet bang zijn als er een 80 jarige vrouw naar buiten komt die in zwaar duits/limburgs dialect vraagt:
wasse heear kuumptj dooan?!?
Wosse heeij gistjer ooch al?
dat zie ik voor me!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Haha, misschien heeft ze de politie gebelt en staat er een blauw ontvangstcommite voor de dappere fokstokhaler.
De bomen aan de rechterkant en het huis staan niet aan de Bröggelderweg, wel aan de Rothenbacherwegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het de Broggelderweg (met umlaut) is (adhv de stand van de zon).
Ja ik zie het ja. Je hebt denk ik toch gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De bomen aan de rechterkant en het huis staan niet aan de Bröggelderweg, wel aan de Rothenbacherweg
De stok wordt dan wel waardig en statig vervoerd, met hydraulische vering...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
Gewaagd hoor, met een BX de stok verplaatsen !
25 minuten.quote:
En met 150pk onder de motorkap dus hij is wel een paar keer heen en weer geslingerd in de kofferbakquote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok wordt dan wel waardig en statig vervoerd, met hydraulische vering...
quote:
Ah, ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Limburg82 het volgende:
Ik heb 'm. Stok gaat in zuidelijke richting.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Limburg82 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Limburg82 het volgende:
Rood is gedaan, groen moet nog.quote:
Dus de gemeente waar ie net vandaan komt moet nog een keer aan de beurt komen?quote:
Ja, kijk maar op het kaartje. Hij is van Vlieland naar Texel gegaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus de gemeente waar ie net vandaan komt moet nog een keer aan de beurt komen?
Makes sense
Lekker makkelijk met straatnaambordjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Limburg82 het volgende:
Stokbord;
[ afbeelding ]
Sleutelbord (60km/h);
[ afbeelding ]
Omgeving;
[ afbeelding ]
Service van de zaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk met straatnaambordje
Hij ligt nu verder weg van germany dan waar ik hem had gelegdquote:
Je mag het best pinpoint noemen, hoor. Tis immers een officieel woord in de Dikke in de 2013 editie. http://nieuwewoorden.vand(...)=2013&dict=g&lang=nwquote:
Ja, ik zie dat Etsberg bijna Duitsland is. Was me gister niet opgevallen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Prowl het volgende:
[..]
Hij ligt nu verder weg van germany dan waar ik hem had gelegd
De stok is er al zo lang niet meer geweest, er heerst nu een grote stokkoorts daarquote:
Wel oppassen bij stations hčquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Prowl het volgende:
Nou wie doet er mee ff een rondje Limburg afstrepen?
Heb je dan nog kruidvat dagretour treinkaartjes?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel oppassen bij stations hč
Misschien is die gek met een roze ster in zijn UI wel gek genoeg om een hele zaterdag/zondag daarvoor op te offeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |