quote:
Ah, ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Limburg82 het volgende:
Ik heb 'm. Stok gaat in zuidelijke richting.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Limburg82 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:45 schreef Limburg82 het volgende:
Rood is gedaan, groen moet nog.quote:
Dus de gemeente waar ie net vandaan komt moet nog een keer aan de beurt komen?quote:
Ja, kijk maar op het kaartje. Hij is van Vlieland naar Texel gegaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus de gemeente waar ie net vandaan komt moet nog een keer aan de beurt komen?
Makes sense
Lekker makkelijk met straatnaambordjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Limburg82 het volgende:
Stokbord;
[ afbeelding ]
Sleutelbord (60km/h);
[ afbeelding ]
Omgeving;
[ afbeelding ]
Service van de zaak.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk met straatnaambordje
Hij ligt nu verder weg van germany dan waar ik hem had gelegdquote:
Je mag het best pinpoint noemen, hoor. Tis immers een officieel woord in de Dikke in de 2013 editie. http://nieuwewoorden.vand(...)=2013&dict=g&lang=nwquote:
Ja, ik zie dat Etsberg bijna Duitsland is. Was me gister niet opgevallen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef Prowl het volgende:
[..]
Hij ligt nu verder weg van germany dan waar ik hem had gelegd
De stok is er al zo lang niet meer geweest, er heerst nu een grote stokkoorts daarquote:
Wel oppassen bij stations hèquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:24 schreef Prowl het volgende:
Nou wie doet er mee ff een rondje Limburg afstrepen?
Heb je dan nog kruidvat dagretour treinkaartjes?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel oppassen bij stations hè
Misschien is die gek met een roze ster in zijn UI wel gek genoeg om een hele zaterdag/zondag daarvoor op te offeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |