Bes-se dur al kloar met jong?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Prowl het volgende:
Dichterbij Duitsland kan bijna niet![]()
Oh en niet bang zijn als er een 80 jarige vrouw naar buiten komt die in zwaar duits/limburgs dialect vraagt:
wasse heear kuumptj dooan?!?
Wosse heeij gistjer ooch al?
Cardreader: Bladiebla apparaat word niet herkent.....
FF een mini USB kabeltje opzoeken, foto's komen er aan
Haha, misschien heeft ze de politie gebelt en staat er een blauw ontvangstcommite voor de dappere fokstokhaler.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Prowl het volgende:
Dichterbij Duitsland kan bijna niet![]()
Oh en niet bang zijn als er een 80 jarige vrouw naar buiten komt die in zwaar duits/limburgs dialect vraagt:
wasse heear kuumptj dooan?!?
Wosse heeij gistjer ooch al?
dat zie ik voor me!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Haha, misschien heeft ze de politie gebelt en staat er een blauw ontvangstcommite voor de dappere fokstokhaler.
De bomen aan de rechterkant en het huis staan niet aan de Bröggelderweg, wel aan de Rothenbacherwegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat het de Broggelderweg (met umlaut) is (adhv de stand van de zon).
Ja ik zie het ja. Je hebt denk ik toch gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De bomen aan de rechterkant en het huis staan niet aan de Bröggelderweg, wel aan de Rothenbacherweg
De stok wordt dan wel waardig en statig vervoerd, met hydraulische vering...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
Gewaagd hoor, met een BX de stok verplaatsen !
25 minuten.quote:
En met 150pk onder de motorkap dus hij is wel een paar keer heen en weer geslingerd in de kofferbakquote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok wordt dan wel waardig en statig vervoerd, met hydraulische vering...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |