Est. aankomsttijd: 18:06?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem overigens de bus naar Eijsden, niet de trein.
Dan pas? Damn.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Est. aankomsttijd: 18:06?
Bussen
17.42quote:
Beetje appetijtelijke dame ?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik zit, Shinedown op de oren, een slanke negerin tegenover me.
Wel te doen, houd zelf niet van extreem donker.quote:
20 minutenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trein is 20 minuten lopen, bus drieik weet het wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Al spijt van je keuze?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze bus zou je nog geen tor kwijt kunnen. Klein kutding..
De expresse de belge is ook vrij kut.quote:
Whahahah.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Busstation herinneringen.ooit mn bus naar toenmalige vriendin hier gemist, moest een uur wachten. Toen ik er was maakte ze het meteen uit. Ik was vooral boos.
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, en met portishead op ga ik op naar huis. Denk dat de stok morgen 19.00 op zn nieuwe locatie ligt
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.
Smullersequote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen heb ik een friet satésaus
Frietquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef BELASTING het volgende:
NWS / België staat stukje grond af aan Nederland.
Voor de geïnteresseerden. Meer omdat de stok hier toevallig in de buurt lag tot vandaag.
Anders werd het wel lastig: ben je plotseling een inwoner van Belgiëquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.
Duurt lang!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees eens terug? Mexicanobakker heeft em
Hij wordt vanavond rond 1900 uur geplaatst.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij wordt vanavond rond 1900 uur geplaatst.
Ook jij moet even terug lezen.quote:
Ja, jij moest dat ookquote:
Oh, ik zie nu je PI pas.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor, lees maar terug en zie ik dat ik allang wel wist dat Mexgod de Stok heeft.
Het duurt alleen lang voordat ie op een andere plek ligt [ afbeelding ]
Wees blij dat er weer beweging in zinquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Duurt wel heel lang dit, hij had hem beter kunnen laten liggen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wees blij dat er weer beweging in zin
Waarna hij weer een week daar zou blijven liggen, het blijft een feit dat Limburg een niet zo snelle plek is. Nu iedereen in die omgeving aan de beurt geweest is gebeurt er niet veel meer en is het juist goed dat ie naar het noorden verdwijnt (en hopelijk snel daarna weer naar het westenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Is toch binnen 24 uur nog ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen ben ik in Utrecht! Op naar Utrecht met dat dingquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarna hij weer een week daar zou blijven liggen, het blijft een feit dat Limburg een niet zo snelle plek is. Nu iedereen in die omgeving aan de beurt geweest is gebeurt er niet veel meer en is het juist goed dat ie naar het noorden verdwijnt (en hopelijk snel daarna weer naar het westen)
Zie PI...quote:
Als ie in Utrecht terecht komt is ie na een uur al wegquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Morgen ben ik in Utrecht! Op naar Utrecht met dat ding
Richting Tilburg zou mooi zijn vandaag. Misschien dat ik 'm vanavond kan oppikken dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarna hij weer een week daar zou blijven liggen, het blijft een feit dat Limburg een niet zo snelle plek is. Nu iedereen in die omgeving aan de beurt geweest is gebeurt er niet veel meer en is het juist goed dat ie naar het noorden verdwijnt (en hopelijk snel daarna weer naar het westen)
Provincie Utrecht is ook goed. Of omgeving Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie in Utrecht terecht komt is ie na een uur al weg
Voor mij is dat niets.
Woerden dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Provincie Utrecht is ook goed. Of omgeving Amsterdam.
Ik ga met mijn vader met de auto naar Utrecht dus het maakt niet uit, als het maar in de buurt isquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woerden dan?(zelfs goedkoper dan een Kruidvat dagkaart)
Laat hem eerst Tilburg doen. Dan neem ik 'm vanzelf mee richting het westen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vader met de auto naar Utrecht dus het maakt niet uit, als het maar in de buurt isAl denk ik dat als hij ten oosten/zuid-oosten van Utrecht in de provincie Utrecht ligt het dan niets wordt
Verdronken door al die regen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessante speculaties over de nieuwe locaties van de stok. Ik zal nog wel een paar updates geven. Hij zit op dit moment in ieder geval veilig in de tas. Slot heeft z'n beste tijd overigens wel gehad heb ik het idee
Ja beetje verroest. Béétje maar. Ik ga zo in ieder geval 'ns op de trein zitten maar moet nog een hoop doen voordat ik de beoogde locatie in zicht heb.quote:
Heb nog wel een slot liggen. Doneer ik graag voor de stok. Alleen moet ie wel naar Tilburgquote:
Al een paar keer in Roermond in 2 dagen, wat een pech heb jij! damn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik sta opnieuw op het station van roermond
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik sta opnieuw op het station van roermond
Drop je hem al bijna?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groeten uit eindhoven. Topstad.
Nog even geduld..quote:
Welke kant ga je op? Ben je net voorbij Houten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels op station den bosch.
rotterdam is ook goed hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben inmiddels op station den bosch.
Ik ben inmiddels Utrecht Centraal gepasseerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke kant ga je op? Ben je net voorbij Houten?
Nu Amster zuid-oost binnen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels Utrecht Centraal gepasseerd.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan ik helaasch niet meenemen naar de plaats waar ik de stok wil neerleggen.
Dit is een hint.
Heeft dat een plaatsnaambord ja?quote:
Ja, als je met de auto naar de ingang gaat waar die taxi's staan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft dat een plaatsnaambord ja?
Jup, heeft hij volgens mij ook wel eens gelegenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft dat een plaatsnaambord ja?
In Schiphol-Rijk heeft ie gelegen. als ik de plaatsingen die ik heb toegevoegd nog goed kan herinneren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, heeft hij volgens mij ook wel eens gelegen
Zie inmiddels bijgewerkte post. Schiphol-Rijk ook trouwensquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Schiphol-Rijk heeft ie gelegen. als ik de plaatsingen die ik heb toegevoegd nog goed kan herinneren.
http://borden.plaatsengids.nl/pgemHaarlemmermeer.html#pschiphquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kon even geen andere vinden maar hier is een eindebord van Schiphol
http://goo.gl/maps/xNX5G
w00t w00t op naar Swollywood.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels Utrecht Centraal gepasseerd.
Jammer. Verkeerde kant.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken Schophol onvoldoende om hierover mee te praten.
Tevens ben ik in Amersfoort aanbeland.
Ja, maar op mapsquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://borden.plaatsengids.nl/pgemHaarlemmermeer.html#pschiph
http://goo.gl/maps/WDHWJquote:
Hij ligt vrij goed kaapbaar rond Amersfoort. Zijn er genoeg die daar langs rijden en niet naar het noorden gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, Amersfoort, klinkt goed, komt ie weer richting Noord
Ben jij klaar met Noord-Holland? Want hij heeft vaker in Den Helder gelegen dan één keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://borden.plaatsengids.nl/pgemHaarlemmermeer.html#pschiph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |