Beetje appetijtelijke dame ?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik zit, Shinedown op de oren, een slanke negerin tegenover me.
Wel te doen, houd zelf niet van extreem donker.quote:
20 minutenquote:Op donderdag 7 november 2013 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Trein is 20 minuten lopen, bus drieik weet het wel hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Al spijt van je keuze?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze bus zou je nog geen tor kwijt kunnen. Klein kutding..
De expresse de belge is ook vrij kut.quote:
Whahahah.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Busstation herinneringen.ooit mn bus naar toenmalige vriendin hier gemist, moest een uur wachten. Toen ik er was maakte ze het meteen uit. Ik was vooral boos.
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, en met portishead op ga ik op naar huis. Denk dat de stok morgen 19.00 op zn nieuwe locatie ligt
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.
Smullersequote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen heb ik een friet satésaus
Frietquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef BELASTING het volgende:
NWS / België staat stukje grond af aan Nederland.
Voor de geïnteresseerden. Meer omdat de stok hier toevallig in de buurt lag tot vandaag.
Anders werd het wel lastig: ben je plotseling een inwoner van Belgiëquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |