Pics van de trein?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik poog de trein van 16:32 naar Maastricht te nemen. Deze vertrekt van Spoor 1.
quote:
videoverslag, please.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie graag updates over de 30 minuten durende treinreis?
Helemaal top!quote:
Zolang het dan geen Plan-V is is dit immer een verbetering.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien is het heul wel geen VIRM zometeen.
Ik was zwaar gemarteld in de Stilte coupé, waar een irritant jochie tegenover me zat van Lelystad Tot Amsterdam, succes.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop natuurlijk op een vierzits voor mezelf, zonder vadsige vrouw aan de overzijde van mijn zetel. Ik moet nog wel even kiezen welk album ik op mijn iPod op ga zetten.
Roermond City.quote:
Dan zit je straks in trein IC 853quote:
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan zit je straks in trein IC 853
Hij gaat naar Roermond neem ik aan? -koopt dagkaart-quote:Op donderdag 7 november 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor de info.
Ik zag tevens dat de frieten bij de smullers een euro kosten, dus dat wordt mijn avondeten. Genot
Dan is je foto een leugen.quote:
Laat hem in de trein liggen? Pik Ik hem wel op in Schipholquote:Op donderdag 7 november 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij komt noordelijker dan nu, dat kan ik zeggen.
En alkmaar - maastricht is virm ja.
Est. aankomsttijd: 18:06?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem overigens de bus naar Eijsden, niet de trein.
Dan pas? Damn.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Est. aankomsttijd: 18:06?
Bussen
17.42quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |