Limburg, Zeeland, Flevoland, Utrecht, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn helemaal bijgewerkt met alle verplaatsingen, die heb ik gisteren doorgenomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef Maringo het volgende:
Momenteel hebben Tara, Dago en t-i-m bewerkrechten op het plaatsenregister. Momenteel hoeven alleen Gelderland, NH en Brabant nog te worden voorzien van plaatsen. Daarnaast moet er ook even gekeken worden of alle verplaatsingen erin staan.
Ik zei dat ik NH zou uploaden voor zover ik had, maar was vergeten dat ik helemaal niet thuis zou zijn. Vanavond weer wel en dus zal ik het vanavond toevoegen.
Dan kan ik beter een kaartje kopen, goedkoperquote:Op woensdag 6 november 2013 07:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met de trein naar Maastricht, en dan dat laatste stukje op de fiets.
Dan ga ik vandaag Gelderland doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Limburg, Zeeland, Flevoland, Utrecht, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn helemaal bijgewerkt met alle verplaatsingen, die heb ik gisteren doorgenomen.
Dus Z-H, Gelderland, N-H en Brabant moeten wat dat betreft nog
Top!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Limburg, Zeeland, Flevoland, Utrecht, Groningen, Drenthe en Overijssel zijn helemaal bijgewerkt met alle verplaatsingen, die heb ik gisteren doorgenomen.
Dus Z-H, Gelderland, N-H en Brabant moeten wat dat betreft nog
Z-H ook bijgewerkt, dus alle verplaatsingen staan erin, behalve de 3 provincies die nog helemaal erin gezet dienen te wordenquote:
Noord Holland is ook voltooid. Inclusief verplaatsingen tot op heden en gemeenten rood indien van toepassing.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Z-H ook bijgewerkt, dus alle verplaatsingen staan erin, behalve de 3 provincies die nog helemaal erin gezet dienen te worden
Ik lees je vraag nu pas..quote:
Ze zijn wel opgesplitst maar als je die pagina's aanklikt dan krijg je dezelfde pagina te zien. Het opgesplitste geldt alleen voor het menu links zodat die niet te lang werd denk ik, de pagina zelf is gewoon hetzelfde.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik lees je vraag nu pas..
t-i-m heeft ook toegang gekregen en momenteel is alleen Noord Brabant open om te doen. Tevens is Dagoduck bezig met Gelderland. Beide provincies zijn op Harry's gids opgesplits, dus misschien kan je hun helpen.
Sowieso heb ik je emailadres nodig om je uit te nodigen voor het bewerken.
De gemeentes zijn gesplitst in het menu links. Ik zag later pas dat jij het per plaats doet en daar de gemeente bij zoekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn wel opgesplitst maar als je die pagina's aanklikt dan krijg je dezelfde pagina te zien. Het opgesplitste geldt alleen voor het menu links zodat die niet te lang werd denk ik, de pagina zelf is gewoon hetzelfde.
Mooi, eindelijk. Iedereen lijkt druk te zijn met andere dingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie er morgenmiddag nog ligt zal ik kijken wat ik kan doen.
Tijdstechnisch moet dat in ieder geval lukken.
Ja schande al die mensen met een sociaal levenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk. Iedereen lijkt druk te zijn met andere dingen.
Iddquote:Op donderdag 7 november 2013 08:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja schande al die mensen met een sociaal leven
Ik heb m'n trein vanmorgen precies gehaald, als het weer niet helemaal razende apenaids is en ik vanmiddag even kan kopen wat ik kopen moet in mijn pauze zal ik 'm ophalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk. Iedereen lijkt druk te zijn met andere dingen.
Mobiele bouwlamp meenemen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m'n trein vanmorgen precies gehaald, als het weer niet helemaal razende apenaids is en ik vanmiddag even kan kopen wat ik kopen moet in mijn pauze zal ik 'm ophalen.
Tis dan wel al donker, en waarschijnlijk als ik hem weer wegleg ook (kan niet overdag op vrijdag) dus moet even kijken hoe ik dat doe met foto's
Ik copy/paste altijd de volledige plaatsnamenlijst uit het provincie-menu en pakte dan een gemeente erbij, voegde voor alle plaatsnamen in die gemeente de gemeentenaam toe. Plus dat ik geen-bord-plaatsnamen weghaalde. Als je het goed doet hou je dan aan het eind geen plaatsnaam zonder gemeente over.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
De gemeentes zijn gesplitst in het menu links. Ik zag later pas dat jij het per plaats doet en daar de gemeente bij zoekt.
Ja, die heb ik zo thuisquote:
Die kan ik helaasch niet meenemen naar de plaats waar ik de stok wil neerleggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.borent.nl/mate(...)draulische_lichtmast
#YOLOquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer wordt wel heel beroerd. Even afwegen.
Ik kopieerde eerst altijd de namen per gemeente. Alleen nu staan er overal letters achter...quote:Op donderdag 7 november 2013 09:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik copy/paste altijd de volledige plaatsnamenlijst uit het provincie-menu en pakte dan een gemeente erbij, voegde voor alle plaatsnamen in die gemeente de gemeentenaam toe. Plus dat ik geen-bord-plaatsnamen weghaalde. Als je het goed doet hou je dan aan het eind geen plaatsnaam zonder gemeente over.
Hé, ik ben niet meer alleenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m'n trein vanmorgen precies gehaald, als het weer niet helemaal razende apenaids is en ik vanmiddag even kan kopen wat ik kopen moet in mijn pauze zal ik 'm ophalen.
Tis dan wel al donker, en waarschijnlijk als ik hem weer wegleg ook (kan niet overdag op vrijdag) dus moet even kijken hoe ik dat doe met foto's
Ik ga naar deze pagina: http://borden.plaatsengids.nl/provge1.html Dan open ik een stuk of 20 pagina's in tabbladen. Dan klik ik dat tabblad aan kopieer de naam (kijk even of het geen gehuchtzonderbord etc is natuurlijk) kijk in de url welke gemeente het is en dan plakken in de spreadsheat, eerste letter gemeente opgeven en dan krijg je autoaanvullen. Werkt goed hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 08:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
De gemeentes zijn gesplitst in het menu links. Ik zag later pas dat jij het per plaats doet en daar de gemeente bij zoekt.
Jaaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie graag updates over de 30 minuten durende treinreis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |