Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, en met portishead op ga ik op naar huis. Denk dat de stok morgen 19.00 op zn nieuwe locatie ligt
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef deze verplaatsing een 10. Totale perfectie door Mexicanobakker.
Smullersequote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen heb ik een friet satésaus
Frietquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef BELASTING het volgende:
NWS / België staat stukje grond af aan Nederland.
Voor de geïnteresseerden. Meer omdat de stok hier toevallig in de buurt lag tot vandaag.
Anders werd het wel lastig: ben je plotseling een inwoner van Belgiëquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is er zeker dichtbij. Niet dat die verandering iets veranderd aan steden/dorpen/gehuchten etc.
Duurt lang!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lees eens terug? Mexicanobakker heeft em
Hij wordt vanavond rond 1900 uur geplaatst.quote:
En hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:42 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Hij wordt vanavond rond 1900 uur geplaatst.
Ook jij moet even terug lezen.quote:
Ja, jij moest dat ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |