Goedzo!quote:
Ga jij hem halen?quote:
Wedstrijdje wie er als eerste isquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga jij hem halen?
Dan ga ik daar niet helemaal naartoe fietsen namelijk
Shit, heb nog afspraken vandaag. Morgen maar halen dan als hij er nog is danquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ga jij hem halen?
Dan ga ik daar niet helemaal naartoe fietsen namelijk
Ik mag nog niet eens autorijdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Okee, ik wil best morgen daarheen fietsen om dat ding op te halen, en dan specifiek morgen omdat het inderdaad wel lollig zou zijn als ik daar kom en iemand anders net bezig is. Maar ik zou hem echt alleen maar in de buurt kunnen droppen (ik heb geen rijbewijs en ik ben lui) en ik zou dus met mijn laptop foto's moeten maken
Oh damn, ik zie mezelf al staan daar
Wedden dat het regent morgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik mag nog niet eens autorijden![]()
Fietstocht dan maar
Kun je geen portret maken van de omgeving, zet je daar gewoon een schildersezel neerquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Okee, ik wil best morgen daarheen fietsen om dat ding op te halen, en dan specifiek morgen omdat het inderdaad wel lollig zou zijn als ik daar kom en iemand anders net bezig is. Maar ik zou hem echt alleen maar in de buurt kunnen droppen (ik heb geen rijbewijs en ik ben lui) en ik zou dus met mijn laptop foto's moeten maken
Oh damn, ik zie mezelf al staan daar
Dit en het is maar 7 graden ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wedden dat het regent morgen
Oh maar daar woont bijna niemandquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou wel grappig zijn: staat er eentje te frummelen met die stok, komt er ook net een 2e FOK!ker aangereden. "shit net te laat". Buurtbewoners die verbaasd uit het raam kijken naar de commotie bij het bord....
Waar FOK!stok ligt? Jawel hoor, tegenover een huis, waar er 3 verklede meisjes naar binnen liepen toen ik de stok neerlagquote:
Maastricht is me net te verquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waar FOK!stok ligt? Jawel hoor, tegenover een huis, waar er 3 verklede meisjes naar binnen liepen toen ik de stok neerlagGenoeg mensen die je kunnen zien kibbelen
Een lieve ex heb je dan. Ik hoef bij de mijne niet meer aan te komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maastricht is me net te verDaarnaast woont mijn ex er ook niet meer dus kan er ook geen goede bak koffie meer krijgen.
Stopquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Dan verwacht ik wel een uitgebreid verslag of filmpje van de vechtpartij om ons te vermaken
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Dat wordt vechten als ik hem de volgende keer heb ...
Steeds weer hetzelfde, "ik ga hem halen", "ik ga hem vandaag ophalen", en iedere keer weer een ander smoesje om toch maar weer niet te gaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Drop hem maar over de grens in belgie. (ergens tussen lanaken en maaseik bij voorkeur) dan kan ik er voor zorgen dat hij bv naar Geleen, Roosteren of Gulpen gaat.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef zwarte_hand het volgende:
Dat wordt vechten als ik hem de volgende keer heb ...
Sterker nog, het is geen Nederland...... dat is Luxemburgquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:57 schreef Limburg82 het volgende:
Dat is toch geen plaatsnaambord (?)
Ja wadde, als ik dat had geweten dan had ik 'm ook wel ergens anders neer gelegdquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:51 schreef swollywood het volgende:
Dat is dus geen Fok!stok door Nederland meer, maar Fok!stok door de Benelux.
1 uur en 13 minuten van thuisquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:54 schreef zeeppaardje het volgende:
Nou daar blijft die dan zeker wel een tijdje liggen, of wonen daar ook mensen van fok vlakbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |