Veel tijd v weinig tijd? En dan moet ie idd niet in het zuiden komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik met de auto en jij op de fiets? Ligt eraan welke kant van Den Haag die komt. Ik heb drie wegen met borden binnen 5 minuten van mn werk staan en vier wegen met borden binnen vijf minuten van mn huis, dat wordt een niet eerlijke race dan.
"t is nu al goed genoegquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mocht het morgen mooi weer zijn, dan wil ik wel overwegen hem op te gaan halen.
Maar ik zit op mijn werk nu.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"t is nu al goed genoegAls ik van thuis uit richting Maastricht kijk zie ik er een mooie blauwe lucht boven
Op de terugweg danquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar ik zit op mijn werk nu.
Had ik maar nooit gepost in dit topicquote:
Verslavend spel hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Had ik maar nooit gepost in dit topic![]()
Dan hoor je ook te posten in GRTD.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar ik zit op mijn werk nu.
We zijn er juist heel blij om dat je het wel doet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Had ik maar nooit gepost in dit topic![]()
Je kan toch gewoon je computer en een aggregator meenemen op je fiets en met je webcam foto's maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Accepteren jullie eventueel ook een paint van de omgeving en het bord
Een beschrijving van de omgeving in tekst? Net als vroeger de adventure games in pure tekst?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
gsm heeft geen camera? Die van mij zijn ook maar met de gsm gemaakt, omdat ik zo snel de deur was uitgelopen dat ik mijn camera was vergetenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Of op de route richting Grunnquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben trouwens zondag in Brabant, als hij dan in de omgeving ligt kan ik hem misschien een slinger geven
Ik zou eventueel mijn laptop mee kunnen nemen, die is niet zo grootquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je computer en een aggregator meenemen op je fiets en met je webcam foto's maken?
Nee. Ik heb wel ergens een digitale camera, maar ik zou niet weten waar dat ding gebleven is...quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
gsm heeft geen camera? Die van mij zijn ook maar met de gsm gemaakt, omdat ik zo snel de deur was uitgelopen dat ik mijn camera was vergeten
Ja, je vrouw hangt nu een webcam op in de kamer...quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:34 schreef Sinister-D- het volgende:
En ze heeft nu wel die post gelezen
Dat mag, ze kijkt ook wel graag schunnige filmsquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je vrouw hangt nu een webcam op in de kamer...
Kan ze dan niet beter een rechtstreekse stream vanaf je PC krijgen ipv op deze manier?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat mag, ze kijkt ook wel graag schunnige films
sommige dingen moet je doen, niet naar kijkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kan ze dan niet beter een rechtstreekse stream vanaf je PC krijgen ipv op deze manier?
Drop hem maar over de grens in belgie. (ergens tussen lanaken en maaseik bij voorkeur) dan kan ik er voor zorgen dat hij bv naar Geleen, Roosteren of Gulpen gaat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mocht het morgen mooi weer zijn, dan wil ik wel overwegen hem op te gaan halen.
Maar ik ben niet erg mobiel, dus ik kan hem niet echt ver weg weer neerleggen... (of het moet ook in het buitenland mogen)
edit: en ik kan ook geen foto's maken realiseer ik me nu, want ik heb alleen een webcam...
Spelregelsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Drop hem maar over de grens in belgie. (ergens tussen lanaken en maaseik bij voorkeur) dan kan ik er voor zorgen dat hij bv naar Geleen, Roosteren of Gulpen gaat.
Zolang de stok maar niet betrokken raakt hèquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sommige dingen moet je doen, niet naar kijken![]()
![]()
gewoon na afloop in de regen leggen... gaat het luchtje er ook weer afquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zolang de stok maar niet betrokken raakt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |