abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:49:22 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658037

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:51:20 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658104
Mijn woordgrapje mislukt omdat ik op enter drukte.... -O-
En het versienummer klopt niet. Buh...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:54:30 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132658199
quote:
8s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
ik snapte hem

juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:57:25 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658289
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik snapte hem

juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
Dat is ook wel waar. De koude nachten, de feestdagen, etc... Dit zijn juist de tijden dat mensen graag iemand bij zich willen hebben. Maar als je date-moe bent en het wel prima hebt als single, dan zou ik toch even niet meer daten een tijdje.
pi_132658839
quote:

[..]

ik snapte hem

Kun je nog toelichten waarom je die vraag in het vorige topic aan me stelde?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132659580
quote:

[..]

ik snapte hem

Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te daten :P
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132659694
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!

Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Ehh.. Nu ga ik toch weer twijfelen. Hij is wel heeeeeeeeeel leuk :D
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:36:41 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132659861
Haha...cool beroep verzinnen, zeg dat je toevallig net uit een relatie komt (nee nee, ik wil alleen even voor de fun daten) en bam: scoren maar!

Hij kan natuurlijk werkelijk piloot zijn en ook NET uit een relatie komen...maar dit ligt er stiekem natuurlijk wel een beetje dik bovenop. ;) Maakt verder niet uit, daten is sowieso leuk dus succes! :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_132660010
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Silenus het volgende:
Haha...cool beroep verzinnen, zeg dat je toevallig net uit een relatie komt (nee nee, ik wil alleen even voor de fun daten) en bam: scoren maar!

Hij kan natuurlijk werkelijk piloot zijn en ook NET uit een relatie komen...maar dit ligt er stiekem natuurlijk wel een beetje dik bovenop. ;) Maakt verder niet uit, daten is sowieso leuk dus succes! :P
Haha ja zo klinkt het inderdaad wel..
Maar zijn facebookcheck klopt allemaal ;)
pi_132660015
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!

Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Reboundje :P
pi_132660047
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Reboundje :P
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar ;)
Hey, vrouwen hebben ook zin in spanning!
pi_132660067
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar ;)
Vrouwen zijn soms net mannen ;(
pi_132660077
quote:

[..]

ik bedoelde het ook niet als iets negatiefs ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2013 @ 17:22:30 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132661562
quote:

[..]

In dit geval hoogspanning? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132662226
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kwartje viel laat :')
pi_132662328
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:51:43 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132670797
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?

Into my life
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132674111
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?

Into my life
Ja en nee.
Is het wat?
pi_132678941
quote:

Into my life
Wel het mailtje gehad maar die app kan ik niet testen. Ik heb een echt OS op mijn telefoon draaien.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:05:03 #20
242666 BeamofLight
pi_132680054
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te daten :P
Ghehe, goeie
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:03:27 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132683903
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:

:')
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:08:47 #22
42184 crew  DaMart
pi_132683992
quote:

Into my life
Ja en ook al geprobeerd. Is wel leuk op zich. Je beoordeelt 4 foto's in een bepaalde categorie (met of zonder de persoon erop, bijvoorbeeld wat er in de boekenkast staat of hoe iemand er in de winter uitziet) en degene van wie de foto is die jij het leukst vindt, kun je een berichtje sturen. Hoe meer foto's je van iemand bovenaan zet of hoe meer je chat, hoe meer je van de profielfoto ziet.

Ik vind het in ieder geval beter dan Tinder.
pi_132684474
quote:

Into my life
Ja en ja

Beter dan Tinder, binnen een uurtje of twee had ik stuk of tien gesprekken lopen.
Ondertussen vallen daar al weer de nodige van af, komen er nieuwe bij en lijkt de eerste date ook al in de planning.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132698411
Into my life getest. Ik vind het veel te omslachtig en al die totaal oninteressante fotothema's zit natuurlijk niemand op te wachten. Althans, ik loop niet bepaald warm voor foto's van het uitzicht vanaf je bank. Hoog Libelle-gehalte wat mij betreft. App klapt er continu uit, maar misschien moet ik toch eens iOS7 installeren.

Je hebt wel heel snel nogal wat contacten, maar als je het uiterlijk niveau van Tinder bent gewend is het even slikken. Je kunt voor zover ik weet geen leeftijdsgroepen instellen. In de helft van m'n contacten ben ik om die reden alleen al niet geïnteresseerd.

Ik hou het bij Tinder.
pi_132700945
quote:
8s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
>>Dat wil een modje vast wel fixen....

OT: Afgelopen zondag: 1st een sms >>> kan ik bij jou eten en daarna 2de sms>>> A mooi de date is fixed.... :?
What the hell.... dat is toch geen date _O-

Vrijdag wel een ander soort eten op t menu dus dat lijkt er meer op :7
pi_132703998
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen :P
pi_132704578
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller! :)
pi_132704658
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen :P
Rebound dates... :N

Ik doe overigens helemaal niks op datinggebied op dit moment. Al had ik misschien zondag het nummer van de serveerster moeten vragen :X
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_132704682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller! :)
Ik heb zojuist met één van mn eerste tinder matches 2 weken lang gedate en dat klikte prima! Helaas zat zij in een vervelende situatie waardoor er niet meer verder gedate wordt, dus ik denk dat ik tinder nu pas echt ga leren kennen. Ben wel benieuwd ;)
pi_132704727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Rebound dates... :N

Ik doe overigens helemaal niks op datinggebied op dit moment. Al had ik misschien zondag het nummer van de serveerster moeten vragen :X
Ja ik was er al een beetje bang voor dat het ging gebeuren, maar ze was wel erg leuk. Gelukkig komt het dus niet als een total shock voor me aan.
pi_132705116
Rebound dates?

Ze vond je gewoon niet leuk genoeg :-)
pi_132705328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:24 schreef Chawi het volgende:
Rebound dates?

Misschien nu nog niet nee en dan is het makkelijk als je net uit zo'n situatie komt om het af te kappen.
pi_132706387
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik heb een paar dagen terug zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Na een aantal supertoffe dates ook te horen gekregen dat het te snel ging. Wel gevolgd door de vraag om over een aantal weken nog een keer contact op te nemen...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:50:35 #34
Brabo Bastard
pi_132706504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ik heb een paar dagen terug zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Na een aantal supertoffe dates ook te horen gekregen dat het te snel ging. Wel gevolgd door de vraag om over een aantal weken nog een keer contact op te nemen...
Kwam die vraag van jou af? Dan zou ik er eerlijk gezegd niet op gaan hopen. Andersom is het wat positiever natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:24 schreef Chawi het volgende:
Rebound dates?

Zo, kom jij ook nog eens kijken hier? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:51:29 #35
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132706553
quote:

[..]

En je gaat dat doen?
pi_132706653
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kwam die vraag van jou af? Dan zou ik er eerlijk gezegd niet op gaan hopen. Andersom is het wat positiever natuurlijk.

[..]

Zo, kom jij ook nog eens kijken hier? :D
De vraag kwam van haar kant. Ze vertelde inderdaad ook wat voor mij te voelen. Echter was ze nog niet over haar vorige relatie heen. Niet dat ze haar ex terug wilde maar ze moest de breuk kennelijk nog enigzins verwerken. Daarom wilde ze wat tijd voor zichzelf. Lastige situatie voor zowel haar als mij.
pi_132706658
quote:

[..]

Die is dus druk aan het daten met een ander en wil je achter de hand houden just in case. Duidelijk.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132706780
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die is dus druk aan het daten met een ander en wil je achter de hand houden just in case. Duidelijk.
Dat is dus inderdaad ook hetgene waar ik aan dacht.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:58:29 #39
Brabo Bastard
pi_132706927
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

De vraag kwam van haar kant. Ze vertelde inderdaad ook wat voor mij te voelen. Echter was ze nog niet over haar vorige relatie heen. Niet dat ze haar ex terug wilde maar ze moest de breuk kennelijk nog enigzins verwerken. Daarom wilde ze wat tijd voor zichzelf. Lastige situatie voor zowel haar als mij.
Begin maar vast met verder kijken. Want dit heb ik al vaker gehoord. En wat H_J zegt is dan ook in veel gevallen waar.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:21:41 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132708201
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Dat is dus inderdaad ook hetgene waar ik aan dacht.
Het belangrijkste blijft toch wel wat je zelf wil. Als iemand rustiger aan wil doen en je bent voor je gevoel zéker dat er niet wat anders speelt kan ik het me voorstellen dat je daarin meegaat. Best menselijk enzo. Maar dit klinkt eerder als een kaper op de kust.
pi_132708881
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het belangrijkste blijft toch wel wat je zelf wil. Als iemand rustiger aan wil doen en je bent voor je gevoel zéker dat er niet wat anders speelt kan ik het me voorstellen dat je daarin meegaat. Best menselijk enzo. Maar dit klinkt eerder als een kaper op de kust.
Het gevoel is hetgeen wat het inderdaad lastig maakt. Het was een (hele) tijd geleden dat ik een meid zo leuk vond. En dat leek van haar kant ook zo te zijn wat betreft woorden en daden. Echter was er van de een op de andere dag een flinke omslag in die woorden en daden. Wie weet verteld ze wel de waarheid. Maar uit ervaringen van mezelf en anderen lijkt het inderdaad waarschijnlijker dat ik gewoon backup ben. Daarnaast heb ik niet zo'n zin om me dalijk nog een keer vervelend te gaan voelen. Grote kans dus dat ik het laat voor wat het is.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:52:09 #42
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132709801
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het gevoel is hetgeen wat het inderdaad lastig maakt. Het was een (hele) tijd geleden dat ik een meid zo leuk vond. En dat leek van haar kant ook zo te zijn wat betreft woorden en daden. Echter was er van de een op de andere dag een flinke omslag in die woorden en daden. Wie weet verteld ze wel de waarheid. Maar uit ervaringen van mezelf en anderen lijkt het inderdaad waarschijnlijker dat ik gewoon backup ben. Daarnaast heb ik niet zo'n zin om me dalijk nog een keer vervelend te gaan voelen. Grote kans dus dat ik het laat voor wat het is.
heb je dat wel aangegeven dan? Dat je er zo over denkt?
pi_132710105
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

heb je dat wel aangegeven dan? Dat je er zo over denkt?
Nee dat niet. Ik was op dat moment nogal overdonderd omdat ik het totaal niet had zien aankomen.
Vervolgens heb ik haar vraag om rust maar gewoon gerespecteerd.
pi_132710805
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben heel erg teleurgesteld in Tinder en vreselijk jaloers op jullie onverklaarbare successen.

Ik ben het absoluut eens met de conclusie dat er veel mooie vrouwen bestaan, maar het werkt gewoon niet:

• Duizenden likes van mijn kant hebben slechts geleid tot ongeveer 15 matches.

• Sommige van die matches verwijderen me alweer voor ik überhaupt de kans heb gehad om iets te zeggen. Wtf? Like me dan niet.

• Een van mijn eerste matches begon gelijk met een belediging en was me het hele gesprek aan het zieken. Toen ik niet zo reageerde als ze wilde heeft ze me verwijderd. Waarom ze dat deed en wat ze wilde bereiken, geen idee.

• 'Hoi!' is kennelijk niet interessant genoeg, maar pogingen om origineler te openen leverden nog minder respons op.

• Matches reageren niet, of slechts een keertje en dan is het over. Er is helemaal geen enkele behoefte om een gesprek te voeren.

• Van de 15 matches heb ik slechts een meisje gehad dat steeds terug praat, maar dat gesprek verloopt eigenlijk ook best stroef.

Conclusie: Ik heb er uren inzitten, in principe kan ik een groot deel van de tijd alleen naar leuke vrouwen kijken, en als ik meer kan dan werken ze geheel niet mee.

Vrouwen ;( :') :')
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:21:26 #45
242666 BeamofLight
pi_132711060
Benzin, opgeflikkerd hier. Het is net t echte leven. Some guys have all the luck. Stop met klagen en zoeken naar antwoorden.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:22:42 #46
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132711110
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben heel erg teleurgesteld in Tinder en vreselijk jaloers op jullie onverklaarbare successen.

Ik ben het absoluut eens met de conclusie dat er veel mooie vrouwen bestaan, maar het werkt gewoon niet:

• Sommige van die matches verwijderen me alweer voor ik überhaupt de kans heb gehad om iets te zeggen. Wtf? Like me dan niet.

• Een van mijn eerste matches begon gelijk met een belediging en was me het hele gesprek aan het zieken. Toen ik niet zo reageerde als ze wilde heeft ze me verwijderd. Waarom ze dat deed en wat ze wilde bereiken, geen idee.

• 'Hoi!' is kennelijk niet interessant genoeg, maar pogingen om origineler te openen leverden nog minder respons op.

• Matches reageren niet, of slechts een keertje en dan is het over. Er is helemaal geen enkele behoefte om een gesprek te voeren.

• Van de 15 matches heb ik slechts een meisje gehad dat steeds terug praat, maar dat gesprek verloopt eigenlijk ook best stroef.

Conclusie: Ik heb er uren inzitten, in principe kan ik een groot deel van de tijd alleen naar leuke vrouwen kijken, en als ik meer kan dan werken ze geheel niet mee.

Zolang je zo'n vrouwbeeld houdt en hebt gaat het je niet lukken inderdaad. Misschien moet je daar eerst eens iets aan doen.
pi_132711145
quote:

[..]

Die vraag heb ik niet gehad, maar ik denk dat ik dat in mijn geval ook niet zou doen. (Heb inmiddels al weer 4 tinder chats lopen :-P) Tenzij ze zelf contact opneemt, dan kijk ik wel of ik er nog op inga.
pi_132711239
quote:

[..]

Tering, ik vraag me echt af hoe jij te werk gaat op die sites en op tinder? Scheld je ze meteen uit ofzo? :D
pi_132711251
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zolang je zo'n vrouwbeeld houdt en hebt gaat het je niet lukken inderdaad. Misschien moet je daar eerst eens iets aan doen.
Volgens mij bewijst juist dit dat het niet aan mijn beeld ligt.

Overigens kun je zeggen wat je wil, maar van iedereen hier heb ik misschien al het meeste energie erin zitten.
pi_132711329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Tering, ik vraag me echt af hoe jij te werk gaat op die sites en op tinder? Scheld je ze meteen uit ofzo? :D
Was dat maar waar. Misschien moet ik dat eens proberen. Op Tinder gebeurt er dus gewoon helemaal niets, dus ik heb niet echt een kans om iets raars te zeggen.

Op andere plekken loopt het gewoon allemaal heel stroef. Maar iets wat stroef loopt daar kun je wat aan smeren, iets wat helemaal niet loopt, tja.
pi_132711448
quote:

[..]

Hecht je misschien niet iets teveel waarde aan Tinder?
De meeste gesprekken begin ik daar met iets in de richting van 'Hey, heb jij het ook zo druk?'
En er volgen meestal vrij lange gesprekken uit. Gewoon wat (gemeende) geinteresseerde vragen stellen dan volgt al gauw een heel gesprek.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:31:02 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132711478
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Volgens mij bewijst juist dit dat het niet aan mijn beeld ligt.

Overigens kun je zeggen wat je wil, maar van iedereen hier heb ik misschien al het meeste energie erin zitten.
Juist wel, jij zegt: Ik doe dit en dat en doe zoveel maar ze werken niet mee, bla bla. Dat is niet hoe het werkt! Het gaat er niet om dat je je als een soort deurmat aan iemands voeten werpt en dat je je daadwerkelijk afgewezen voelt door een of andere tokkiemuts die je wegklikt.. en volgens mij begrijp je dat juist niet.
pi_132711629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:30 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Hecht je misschien niet iets teveel waarde aan Tinder?
De meeste gesprekken begin ik daar met iets in de richting van 'Hey, heb jij het ook zo druk?'
En er volgen meestal vrij lange gesprekken uit. Gewoon wat (gemeende) geinteresseerde vragen stellen dan volgt al gauw een heel gesprek.
Ik ga eens testen of 'Hey, heb jij het ook zo druk?' wel reacties oplevert.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:37:02 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132711680
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:35 schreef benzin het volgende:

[..]

"A beautiful mind" is er niks bij..
pi_132711729
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

"A beautiful mind" is er niks bij..
Dat is een prachtige film, maar ik snap niet welke vergelijking met mij je daar probeert te maken?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:45:56 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132711989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is een prachtige film, maar ik snap niet welke vergelijking met mij je daar probeert te maken?
Ik snap dat je handvatten zoekt voor het gesprek an sich maar zoals eerder aangegeven zijn daar ook andere topics voor. Zie ook de topicstarter. Ik maak me zelf er ook schuldig aan dat ik blijf reageren, weet ik. Ik trek dat lijntje omdat het je lijkt te ontgaan dat je zelf debet bent aan het hele verhaal maar niet zoals je zelf denkt. Maw: het zit niet in de aantallen maar in hoe je het benadert. Veel te berekenend. Waarom zou je mee willen doen met dat Tinder gebeuren als je er blijkbaar niet veel mee hebt?

Gewoon een andere (profielen) site proberen. Accepteren dat je er niet zo handig in bent en dus niet je anders voordoen en accepteren dat je visvijver daardoor wat kleiner wordt. Het is echt niet onmogelijk maar wel op de manier die jij wil. Je kunt best wat aan tips op internet hebben maar dan vooral door het bij jezelf te houden. Die ander heeft er niks mee te maken dat jij het lastig vindt en is daar al helemaal niet schuldig aan. Dat bedoel ik eigenlijk. En het is soms hard ja, dat moet je willen. Of wat eelt kweken.
pi_132712639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 23:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben wel heel benieuwd hoe jij je gesprekken opent. Zelf begin ik ook altijd met "Heey alles goed? Fijne werkdag gehad vandaag en ook lekker aan het chillen nu? ;)"
pi_132712710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik ben wel heel benieuwd hoe jij je gesprekken opent. Zelf begin ik ook altijd met "Heey alles goed? Fijne werkdag gehad vandaag en ook lekker aan het chillen nu? ;)"
Ik begin praktisch hetzelfde. Een van mijn openingen maandag was bijvoorbeeld "Hee! Druk weekend gehad?"

Maar inmiddels heb ik ook al geprobeerd om met opmerkingen te beginnen of iets anders. Misschien toch de foto, weet ik het.

Het is allemaal wat. Tijd voor wat slaap denk ik
pi_132712731
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik begin praktisch hetzelfde. Een van mijn openingen maandag was bijvoorbeeld "Hee! Druk weekend gehad?"

Maar inmiddels heb ik ook al geprobeerd om met opmerkingen te beginnen of iets anders. Misschien toch de foto, weet ik het.

Heb je dan misschien hele rare foto's ofzo?
Als er van de 1000en contacten maar 15 terug liken is dat wel uitzonderlijk weinig. Minder nog dan het aantal wat per ongeluk liked denk ik :@
Ik denk dat er serieus wat aan de hand is met je foto's. Sta je op je foto toevallig een koalabeertje dood te stampen? :')
pi_132712807
quote:

[..]

Tja ik heb geen idee. Ik ken je foto's natuurlijk ook niet. Ik heb met dezelfde soort opmerkingen vanavond 4 tindergesprekken geopend en alle 4 zijn ze een paar uur later beeindigd op het moment dat ze gingen slapen. En ik vind mezelf nou ook niet echt de koning van de gevatte opmerkingen ofzo. Ik voer gewoon normale gesprekken met ze en toon wat interesse in hun werk, hobbies enz. That's all
pi_132713395
Ik begin altijd met 'Hoi!' of 'Hee!'
En als ik 'Hoi :)' terugkrijg, weet ik al dat ze iig geïnteresseerd is. Vooral die smiley doet 't m.
Daarna de altijd dooddoener: ''Alles goed?'' Maar die werkt nog wel steeds!
Vervolgens gewoon wat over de dag zelf, werk/school, hobby's etc.
Je moet zelf ook dingen vertellen, dus vragen en zelf niks antwoorden gaat niet werken...

Sommige zeggen zelf al: tot morgen? en vervolgens een 'X'.
Volgens mij doen alle meiden dat standaard, en is het altijd nog de vraag of ze daadwerkelijk morgen ook terugpraten, maar tot nu toe wel. Als je weet dat ze een drukke dag had gewoon vragen: overleefd? :)
pi_132714068
Ok, ik heb vorige week een eerste date gehad met iemand, het klikte, en op het eind van de avond hebben we seks gehad (niet op mijn aandringen, ik hield het in het begin nog een beetje tegen :') )

Nu hebben we morgen voor de 2de keer afgesproken. Alleen kan ik nu een zoen/knuffel/zoen op wang geven bij de begroeting ?

Ik bedoel , normaal word het bij mij pas fysiek na een aantal dates, nu weet ik niet hoe ik moet begroeten :')
pi_132714388
Dat alles lijkt me wel te kunnen ja, volgens mij ben je inmiddels het stadium van ongemakkelijk om elkaar heen draaien want je weet niet hoe de ander er naakt uitziet voorbij :) Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt en niet onzeker over zijn.
pi_132715054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:41 schreef Deezertje het volgende:
Ik begin altijd met 'Hoi!' of 'Hee!'
En als ik 'Hoi :)' terugkrijg, weet ik al dat ze iig geïnteresseerd is. Vooral die smiley doet 't m.
Daarna de altijd dooddoener: ''Alles goed?'' Maar die werkt nog wel steeds!
Vervolgens gewoon wat over de dag zelf, werk/school, hobby's etc.
Je moet zelf ook dingen vertellen, dus vragen en zelf niks antwoorden gaat niet werken...

Sommige zeggen zelf al: tot morgen? en vervolgens een 'X'.
Volgens mij doen alle meiden dat standaard, en is het altijd nog de vraag of ze daadwerkelijk morgen ook terugpraten, maar tot nu toe wel. Als je weet dat ze een drukke dag had gewoon vragen: overleefd? :)
Haha, ja ik doe zelf ook niks anders dan dit soort standaard shit sturen. Maar op één of andere manier werkt het altijd wel. Heb nog niet heel veel Tinder ervaring. Met één van mijn eerste matches op Tinder heb ik 2 weken lang gedate, dus ik begin nu pas echt kennis ermee te maken. Ik ben wel aangenaam verrast, zat gisteren gewoon met 4 vrouwen tegelijk te chatten en kreeg vannacht nog een bericht binnen van een 5e. Schijnbaar werkt het wel goed :)
pi_132715068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:57 schreef DSVM het volgende:
Ok, ik heb vorige week een eerste date gehad met iemand, het klikte, en op het eind van de avond hebben we seks gehad (niet op mijn aandringen, ik hield het in het begin nog een beetje tegen :') )

Nu hebben we morgen voor de 2de keer afgesproken. Alleen kan ik nu een zoen/knuffel/zoen op wang geven bij de begroeting ?

Ik bedoel , normaal word het bij mij pas fysiek na een aantal dates, nu weet ik niet hoe ik moet begroeten :')
Heb ik ook 1 keer meegemaakt. Ik heb haar gewoon bij date 2 gezoend.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 08:43:09 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132715159
Ze zal je vast niet raar aankijken als je haar gewoon een zoen op de mond geeft. Of op de wang.. whatever.. denk dat het weinig uitmaakt. Tis maar net wat je zelf wilt natuurlijk.
  Moderator woensdag 30 oktober 2013 @ 08:50:02 #67
42184 crew  DaMart
pi_132715225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Heb je dan misschien hele rare foto's ofzo?
Als er van de 1000en contacten maar 15 terug liken is dat wel uitzonderlijk weinig. Minder nog dan het aantal wat per ongeluk liked denk ik :@
Joh, 15 is nog veel... ik heb ook al honderden profielen geliked, en in totaal nu iets van 8 matches gehad, waarvan 2 spambots waren en 5 binnen een minuut weer spijt hadden van de match :P. Maar ik zoek ook in de categorie rond de 30 jaar, dat is al wat lastiger dan onder de 25 gok ik :).

Dan werkt die nieuwe Paiq-app 'Into my life' beter. Daar heb ik wel een aantal leuke chats lopen :).
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 oktober 2013 @ 10:21:13 #68
Brabo Bastard
pi_132716922
quote:

[..]

Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 oktober 2013 @ 10:22:15 #69
Brabo Bastard
pi_132716947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:57 schreef DSVM het volgende:

Kusje op de lippen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132716996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
Dat soort details zullen denk ik niet direct het verschil maken. Er moet iets anders mis zijn
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:30:37 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132717115
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kusje op de lippen.
Precies, een kus op de wang is echt iets te braaf als ze de date ervoor nog je lul in haar mond heeft gehad. (Om het even romantisch te zeggen)
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 oktober 2013 @ 10:31:14 #72
Brabo Bastard
pi_132717126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:24 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dat soort details zullen denk ik niet direct het verschil maken. Er moet iets anders mis zijn
Misschien is het mijn gedachtegang, maar als je vraagt of iemand een leuk weekend heeft gehad klinkt het al positiever.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 oktober 2013 @ 10:31:32 #73
Brabo Bastard
pi_132717130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, een kus op de wang is echt iets te braaf als ze de date ervoor nog je lul in haar mond heeft gehad. (Om het even romantisch te zeggen)
Jij snapt hem.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132717178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien is het mijn gedachtegang, maar als je vraagt of iemand een leuk weekend heeft gehad klinkt het al positiever.
Dat zeker. Maar niemand zal afknappen op die vraag
pi_132718330
Ik ben nu al paar dagen aan het chatten met iemand van Tinder. Het klikt goed, alleen weet ik zeker dat het offline niet bepaald gaat klikken. Nu hebben we min of meer een date voor morgen afgesproken, maar cancellen vind ik ook zo kansloos :'). Ze is nu met daglicht foto's zeg maar net mijn type niet. Verbaal wel, fysiek niet... Praten gaat goed, maar liefde gaat het niet worden denk ik, hoewel zij dat wel erg graag wil heb ik het idee (claimerig, foto's laten zien van kamer, schoenen etc...)
pi_132718423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben nu al paar dagen aan het chatten met iemand van Tinder. Het klikt goed, alleen weet ik zeker dat het offline niet bepaald gaat klikken. Nu hebben we min of meer een date voor morgen afgesproken, maar cancellen vind ik ook zo kansloos :'). Ze is nu met daglicht foto's zeg maar net mijn type niet. Verbaal wel, fysiek niet... Praten gaat goed, maar liefde gaat het niet worden denk ik, hoewel zij dat wel erg graag wil heb ik het idee (claimerig, foto's laten zien van kamer, schoenen etc...)
Ga gewoon op date en als ze echt niet leuk genoeg is kap je het toch gewoon weer af? Of heb je iets beters te doen? Een date cancelen met iemand met wie je leuk kunt praten omdat je denkt dat ze uiterlijk je type niet is, en dan vervolgens thuis TV gaan zitten kijken is nogal zielig :')
pi_132718486
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben nu al paar dagen aan het chatten met iemand van Tinder. Het klikt goed, alleen weet ik zeker dat het offline niet bepaald gaat klikken. Nu hebben we min of meer een date voor morgen afgesproken, maar cancellen vind ik ook zo kansloos :'). Ze is nu met daglicht foto's zeg maar net mijn type niet.
Ik had een date die op fotos middelmatig was, maar toen ze de deur opendeed. Wauw. Ik schrok er gewoon van. :') (echt bijzonder prachtig _O_ )

Gewoon gaan, in het ergste geval is het alleen gewoon gezellig ouwehoeren toch :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Murdera op 30-10-2013 11:39:51 ]
pi_132718491
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ga gewoon op date en als ze echt niet leuk genoeg is kap je het toch gewoon weer af? Of heb je iets beters te doen? Een date cancelen met iemand met wie je leuk kunt praten omdat je denkt dat ze uiterlijk je type niet is, en dan vervolgens thuis TV gaan zitten kijken is nogal zielig :')
Ja daarom. Heb ik straks iig een goed excuus om het eventueel af te kappen in plaats van nooit real life gezien..
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:45:44 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132719063
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:

Ik had een date die op fotos middelmatig was, maar toen ze de deur opendeed. Wauw. Ik schrok er gewoon van. :') (echt bijzonder prachtig _O_ )

Dank je O+
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:48:56 #80
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_132719185
Ohhhh heb nu al 3 dates gehad met dezelfde vent en de vlinders beginnen al te vliegen haha.. Voelt echt goed.. dus toch niet voor niets die datingsites!! gister om 3 uur was ik bij hem thuis en ging om kwart voor 10 naar huis toe.. lekker relaxed film gekeken en tegen m aan gekropen... was echt top!!
life goes on.. be proud of yourself!
pi_132719688
2 minuten niet reageren en meteen: is er iets?? Je bent zoooo stil vandaag...
Eh.. typen kost ook tijd hoor. Kijk het nog even aan maar anders morgen date cancellen hoor. Als je nu al niet ff zonder kan...

Oh god, nu gaat ze voiceberichten sturen :') Lieve stem, maar dus nu al vééls te claimerig. Als ik ff moet verantwoorden waarom ik half uur niet reageer enzo... ja dag!

[ Bericht 39% gewijzigd door Deezertje op 30-10-2013 12:08:13 ]
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:10:23 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132719971
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Deezertje het volgende:
Eh.. typen kost ook tijd hoor. Kijk het nog even aan maar anders morgen date cancellen hoor. Als je nu al niet ff zonder kan...

Oh god, nu gaat ze voiceberichten sturen :') Lieve stem, maar dus nu al vééls te claimerig. Als ik ff moet verantwoorden waarom ik half uur niet reageer enzo... ja dag!
Ieuw.. nee dan houdt het voor mij altijd gelijk op. Hou dar totaal niet van.
pi_132720115
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ohhhh heb nu al 3 dates gehad met dezelfde vent en de vlinders beginnen al te vliegen haha.. Voelt echt goed.. dus toch niet voor niets die datingsites!! gister om 3 uur was ik bij hem thuis en ging om kwart voor 10 naar huis toe.. lekker relaxed film gekeken en tegen m aan gekropen... was echt top!!
Leuk!!
pi_132720217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:01 schreef Deezertje het volgende:

Geef je je grenzen wel aan dan?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:55:09 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132721462
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:14 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Leuk!!
Inderdaad, tof Nikkie_86!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:21:53 #86
242666 BeamofLight
pi_132724109
Ghehe voiceberichten ontvangen van iemand die wil daten, maar nog nooit gezien. Dat heb ik zelfs nog niet meegemaakt. Nee, dat wordt niks.
pi_132724283
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:28:37 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132724356
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
Ghehe voiceberichten ontvangen van iemand die wil daten, maar nog nooit gezien. Dat heb ik zelfs nog niet meegemaakt. Nee, dat wordt niks.
Gewoon doen, is leuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:29:04 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132724377
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wel, iemand die niet met die nieuwe feature van whatsapp om kon gaan. :')

Vier voiceberichten ontvangen, allemaal met de woorden: ' grklgsdrlgnkrglrjkgjr oh nee KUT!'.
pi_132724437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Vier voiceberichten ontvangen, allemaal met de woorden: ' grklgsdrlgnkrglrjkgjr oh nee KUT!'.
Hebben wij gedate? :')
pi_132724439
quote:

[..]

_O-
dat vind ik dan eigenlijk wel weer schattig :')
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:31:07 #92
242666 BeamofLight
pi_132724449
quote:

[..]

Dat kan dan weer wel. Mits na 02.00 uur s nachts ontvangen.

Volgende week trouwens paiq-date. Haar gesproken omdat mijn huidge date (4e keer) wilde paiqen om de tijd te doden. Voelt beetje als vreemdgaan. Zie date4 vanavond weer.
Maar moet die andere volgende week in ieder geval ontmoeten. Ze is ook leuk. En heeft 1 kind minder.
pi_132725832
Ik moest aan jullie denken! O+

Sarcasme. Herken het.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:58:21 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132727480
Ik moet wel een beetje grinniken om hoe raar het wordt gevonden om zo'n voice berichtje te sturen voor een date, is toch niks anders als dat je even skyped of belt ofzo?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:59:13 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132727515
quote:
12s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:58 schreef eefje801 het volgende:
Ik moet wel een beetje grinniken om hoe raar het wordt gevonden om zo'n voice berichtje te sturen voor een date, is toch niks anders als dat je even skyped of belt ofzo?
Het komt over alsof ze belde, omdat hij niet reageerde op een whatappje binnen (voor haar) afzienbare tijd)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:22:11 #96
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132728258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:15 schreef Spirit82 het volgende:

[ afbeelding ]
Je vindt ons sexy (singles). O+
pi_132729289
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:15 schreef Spirit82 het volgende:

[ afbeelding ]
Ow dat verklaart een hoop ^O^

woensdag 30 oktober 2013 @ 17:23:53 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132730309
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het komt over alsof ze belde, omdat hij niet reageerde op een whatappje binnen (voor haar) afzienbare tijd)
Da's dan inderdaad wel wat overdreven, had ik zo snel niet begrepen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:28:34 #99
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132730469
Vinden jullie dat ook lastig? Had gister wel een leuke speeddate, gewoon heel gezellig gepraat. Maar hij was (denk ik) enthousiaster dan ik en begon al vrij snel over whatsappen en een date. Ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk, irritant als dat niet gelijk opgaat. Misschien heb ik wel datevrees opgelopen :P
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:39:52 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132730794
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow dat verklaart een hoop ^O^

Wij zijn gewoon zo lekker met z'n allen dat mensen denken dat we al bezet zijn :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 30 oktober 2013 @ 17:40:16 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132730803
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef eefje801 het volgende:
Vinden jullie dat ook lastig? Had gister wel een leuke speeddate, gewoon heel gezellig gepraat. Maar hij was (denk ik) enthousiaster dan ik en begon al vrij snel over whatsappen en een date. Ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk, irritant als dat niet gelijk opgaat. Misschien heb ik wel datevrees opgelopen :P
Merk wel dat als ikzelf (nog) niet heel enthousiast ben over iemand en andersom is dat wel. Dat ik diegene dan al snel opdringerig ga vinden of gewoon irritant. :')

Slaat eigenlijk nergens op, maarja.
pi_132730903
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef eefje801 het volgende:
Ja... maar dan anders :)
Ben dat Into my life ding aan het proberen. Wel grappig (al zou ik er foto's voor moeten maken... dat soort foto's heb ik helemaal niet). maar dus.. aan de hand van een foto van mij (wat hangt er aan je muur) binnen 15 berichtjes heen en weer gaat het over seks... dus...

Maar gewoon eerlijk zeggen dat je misschien datevrees :P hebt?
En appen kan misschien toch wel?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:01:18 #103
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132731377
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Merk wel dat als ikzelf (nog) niet heel enthousiast ben over iemand en andersom is dat wel. Dat ik diegene dan al snel opdringerig ga vinden of gewoon irritant. :')

Slaat eigenlijk nergens op, maarja.
Ha ha, ja dat vind ik eigenlijk best herkenbaar. En dat terwijl als ik enthousiaster ben het me wat dat betreft best sneller mag gaan. Als het nou gewoon een zak hooi was ofzo, dan vond ik dat niet zo irritant dan was het gewoon "delete".

quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ben dat Into my life ding aan het proberen. Wel grappig (al zou ik er foto's voor moeten maken... dat soort foto's heb ik helemaal niet). maar dus.. aan de hand van een foto van mij (wat hangt er aan je muur) binnen 15 berichtjes heen en weer gaat het over seks... dus...

Ah.. dat doen ze handig dan :P Irritant.. Je moet dan dus foto's van je huis maken? Het is wel een grappige gedachte. De eerste keer bij iemand thuis kan soms best verrassend zijn :D

Op Paiq gaat dat ook wel zo, van die types die echt overal zo'n draai aan geven. "Spanning" als interesse hebben en Jurkjes en Eerlijkheid en dan een relatie hebben en ernaast een geile chat zoeken :') Ga dan gewoon bungee jumpen ofzo.

Ha ha ja dat kan ik wel doen maar dat is dan wel een beetje een smoesje ;)
Appen zou wel kunnen ja al is dat ook net chatten toch? Tell the noob :D
pi_132731772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:01 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha, ja dat vind ik eigenlijk best herkenbaar. En dat terwijl als ik enthousiaster ben het me wat dat betreft best sneller mag gaan. Als het nou gewoon een zak hooi was ofzo, dan vond ik dat niet zo irritant dan was het gewoon "delete".

[..]

Ah.. dat doen ze handig dan :P Irritant.. Je moet dan dus foto's van je huis maken? Het is wel een grappige gedachte. De eerste keer bij iemand thuis kan soms best verrassend zijn :D

Op Paiq gaat dat ook wel zo, van die types die echt overal zo'n draai aan geven. "Spanning" als interesse hebben en Jurkjes en Eerlijkheid en dan een relatie hebben en ernaast een geile chat zoeken :') Ga dan gewoon bungee jumpen ofzo.

Ha ha ja dat kan ik wel doen maar dat is dan wel een beetje een smoesje ;)
Appen zou wel kunnen ja al is dat ook net chatten toch? Tell the noob :D
ja... is gewoon chatten via je telefoon :)
pi_132732047
quote:

[..]

Het is ook ongelofelijk hoe snel die mensen alweer op dat soort apps te vinden zijn..

Wat into my life zelf betreft; Een hele leuke app waarmee je best snel een aantal leuke gesprekken hebt lopen. Vooral mijn hond wekt heel veel gespreksstof op. :)
pi_132732073
Ow... en ze zijn bezig met een leeftijdsdingetje.. heb ik even gevraagd :) Want al die jonge broekies is leuk... maar nee. (of ik even zn scriptie wil schrijven...)
pi_132733222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Kekaa het volgende:
Ow... en ze zijn bezig met een leeftijdsdingetje.. heb ik even gevraagd :) Want al die jonge broekies is leuk... maar nee. (of ik even zn scriptie wil schrijven...)
da's fijn, want dat je geen leeftijd kunt aangeven is best irritant
Dan maar wat minder kwantiteit in ruil voor kwaliteit

En iets meer rekening houden met regio zou ook best prettig zijn.
Al wonen er best mooie vrouwen in het noorden ;)
pi_132733368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Kekaa het volgende:
Wat noem jij jong? ;)
pi_132737225
Handig dat tinder, krijg je een voorstel voor een meid die vrienden met je is :'). Niet echt mijn type dus maar weer weg.
pi_132737256
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat noem jij jong? ;)
Begin 20.
  Moderator woensdag 30 oktober 2013 @ 20:46:45 #111
42184 crew  DaMart
pi_132738038
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:27 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het is ook ongelofelijk hoe snel die mensen alweer op dat soort apps te vinden zijn..

Wat into my life zelf betreft; Een hele leuke app waarmee je best snel een aantal leuke gesprekken hebt lopen. Vooral mijn hond wekt heel veel gespreksstof op. :)
Klopt, gisterenavond gezellig zitten chatten over bbq'en :Y).

En ik merk dat de interesse in reizen die ik sinds vorig jaar ineens heb, ook erg nuttig is om gesprekken in dit soort settings gaande te houden. Blijkbaar ben ik ineens wat interessanter geworden nu ik wat meer van de wereld heb gezien :@ :D.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 21:17:00 #112
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132739880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Kekaa het volgende:

[..]

ja... is gewoon chatten via je telefoon :)
pi_132744677
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

En ik merk dat de interesse in reizen die ik sinds vorig jaar ineens heb, ook erg nuttig is om gesprekken in dit soort settings gaande te houden. Blijkbaar ben ik ineens wat interessanter geworden nu ik wat meer van de wereld heb gezien :@ :D.
Een goede reden om nog meer te reizen dus. Kun je daar ook gelijkw eer tinderen natuurlijk :7
pi_132750019
quote:
Blijkbaar ben ik ineens wat interessanter geworden nu ik wat meer van de wereld heb gezien .
Je hebt gewoon meer gespreksstof die aansluit. En waarschijnlijk meer levens ervaring omdat je ook wat anders hebt gezien dan je eigen wijk.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 08:17:46 #115
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132750028
Inderdaar :). Een brede maatschappelijke interesse bijvoorbeeld helpt sowieso altijd wel omdat je tenminste overal over mee kan praten :)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:10:25 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132751926
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaar :). Een brede maatschappelijke interesse bijvoorbeeld helpt sowieso altijd wel omdat je tenminste overal over mee kan praten :)
Dat ook ja. Hoeft niet zozeer met reizen te maken te hebben maar als iemand er leuk over kan vertellen is dat altijd een dikke plus.
pi_132752158
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vraag (ook op Paiq) ook heel vaak of ze een drukke dag gehad hebben. Ik ga eens proberen om van druk leuk te maken.

Als er aan jou gevraagd hoe je dag was, wat zou je dan antwoorden?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:23:32 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132752220
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:21 schreef benzin het volgende:

Ik ga eens proberen om van druk leuk te maken.

Dat lijkt me niet moeilijk. Gewoon backspacen als je 'druk' hebt ingevoerd en daar 'leuk' neerzetten :+
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 10:25:05 #119
42184 crew  DaMart
pi_132752250
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Precies. Maar ik had dat effect wat onderschat in het verleden. Maar het bewijst weer dat ik goed in mezelf en mijn eigen ontwikkeling investeer momenteel :Y.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:25:28 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132752257
Met alleen zo'n nuanceverschilletje ga je niet ineens de oorlog winnen, dus staar je er aub niet al teveel blind op.

Het lastige is, benzin, dat eigenlijk zelfs een huis- tuin- en keukengesprek over hoe je dag was voor veel vrouwen al veel te saai is. Daar begint elke sukkel al over, en daar moet je juist bovenuit steken. Vrouwen hebben geen zin om voor de vierde keer te vertellen dat ze 'gewoon gewerkt hebben'.

Ik heb zelf persoonlijk ook nooit zin om over m'n dag te praten tegen iedereen op paiq, ik zit er voor m'n ontspanning dus maak liever een grapje of zwam een eind weg over niks. Dat werkt beter dan maar de standaard onderwerpen afstrepen: werk, vakantie, hobby, naar welke kroeg ga je, blablbalbla. (En ik snap dat dat erg lastig is als je zelfs een standaard gesprek al moeilijk op gang kan houden)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:42:28 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132752666
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:25 schreef Silenus het volgende:
Met alleen zo'n nuanceverschilletje ga je niet ineens de oorlog winnen, dus staar je er aub niet al teveel blind op.

Het lastige is, benzin, dat eigenlijk zelfs een huis- tuin- en keukengesprek over hoe je dag was voor veel vrouwen al veel te saai is. Daar begint elke sukkel al over, en daar moet je juist bovenuit steken. Vrouwen hebben geen zin om voor de vierde keer te vertellen dat ze 'gewoon gewerkt hebben'.

Ik heb zelf persoonlijk ook nooit zin om over m'n dag te praten tegen iedereen op paiq, ik zit er voor m'n ontspanning dus maak liever een grapje of zwam een eind weg over niks. Dat werkt beter dan maar de standaard onderwerpen afstrepen: werk, vakantie, hobby, naar welke kroeg ga je, blablbalbla. (En ik snap dat dat erg lastig is als je zelfs een standaard gesprek al moeilijk op gang kan houden)
Dit klopt ja. mensen spenderen al zoveeel uren op hun werk, als je het daar dan ook nog eens over moet hebben.. dat kan altijd wel met vrienden als je een keer wat kwijt wilt erover, zeg maar.
Wat ik zelf probeer is als ik een speeddate aangeboden krijg gewoon gelijk van start gaan met een gesprek dus niet dat *wacht even met tikken* *stuurt een antwoord* *vraagt een wedervraag* - gedoe.

Dat doe ik echt zelden want dat is doodsaai, vind ik. Het kan zijn dat ik iets over de naam van iemand vraag of een opmerking maak wanneer iemand hey eef! zegt of op een vraag al wat informatie loslaat zodat hopelijk het gesprek van mijn werk naar een ander onderwerp gaat. Of ik pik er bij de ander wat uit, is maar net waar ik zin in heb.

Ik hou zelf niet van iemand helemaal uithoren of van die vragen die rechtstreeks van een datingtipswebsite zijn gehaald en ik moet zeggen dat ik momenteel vaak mannen tref op Paiq die echt een lijst standaard en retecliché vragen afwerken: "Omschrijf jezelf in vijf woorden" Echt :') Ik geef op zo'n vraag dan ook geen serieus antwoord. Als iemand daarom kan lachen of het zelf ook cliché vindt dan is het vaak een leuke chat, zo niet dan moet ik daar ook helemaal niet mee verder chatten ;) Het meest dodelijke is eigenlijk wel als je een vast stramien afwerkt.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:48:53 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132752820
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef eefje801 het volgende:
retecliché vragen afwerken: "Omschrijf jezelf in vijf woorden" Echt :')
Haha, dan zeg ik ook iets als Ik Ben Heel Erg Leuk of Rot Op Met Die Vraag. :')

Wat mij betreft zou ik een block willen instellen op de volgende vragen:
- Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
- Wat doe je als je niet aan het werk bent?
- Wat zijn nou echt je passies?
- Heb je nog broers/zussen?

Of echt de horror-categorie als 'Als jij een dier zou zijn, wat voor dier zou je dan zijn?'. Zout gvd op zeg, zelfs mijn oudtante durft zulke cliche kutvragen al niet meer te stellen. :(
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 10:52:18 #123
42184 crew  DaMart
pi_132752901
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dit klopt ja. mensen spenderen al zoveeel uren op hun werk, als je het daar dan ook nog eens over moet hebben.. dat kan altijd wel met vrienden als je een keer wat kwijt wilt erover, zeg maar.
Wat ik zelf probeer is als ik een speeddate aangeboden krijg gewoon gelijk van start gaan met een gesprek dus niet dat *wacht even met tikken* *stuurt een antwoord* *vraagt een wedervraag* - gedoe.

Dat doe ik echt zelden want dat is doodsaai, vind ik. Het kan zijn dat ik iets over de naam van iemand vraag of een opmerking maak wanneer iemand hey eef! zegt of op een vraag al wat informatie loslaat zodat hopelijk het gesprek van mijn werk naar een ander onderwerp gaat. Of ik pik er bij de ander wat uit, is maar net waar ik zin in heb.

Ik hou zelf niet van iemand helemaal uithoren of van die vragen die rechtstreeks van een datingtipswebsite zijn gehaald en ik moet zeggen dat ik momenteel vaak mannen tref op Paiq die echt een lijst standaard en retecliché vragen afwerken: "Omschrijf jezelf in vijf woorden" Echt :') Ik geef op zo'n vraag dan ook geen serieus antwoord. Als iemand daarom kan lachen of het zelf ook cliché vindt dan is het vaak een leuke chat, zo niet dan moet ik daar ook helemaal niet mee verder chatten ;) Het meest dodelijke is eigenlijk wel als je een vast stramien afwerkt.
In de Into My Life-app maak ik vaak gewoon een loze opmerking over een foto. Zag bijvoorbeeld een foto van een boek en een doos tissues op een nachtkastje en vroeg gewoon of het zo'n ontroerend verhaal is dat ze tissues nodig heeft tijdens het lezen. Dat soort berichten leiden vaak wel tot een leuk gesprek.
pi_132753019
Ik vind de hobby vraag het meest afschuwelijk, Meestal eindigen mijn gesprekken daar :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:09:21 #125
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132753346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vraag (ook op Paiq) ook heel vaak of ze een drukke dag gehad hebben. Ik ga eens proberen om van druk leuk te maken.

Als er aan jou gevraagd hoe je dag was, wat zou je dan antwoorden?
Het probleem met mensen die falen is vaak dat men allerlei 'manieren' probeert. Als je niet oprecht gewoon bent wat de dame aan de andere kant leuk vindt komt er altijd weer een reden waarom het mislukt.

Kijk anders eens dit filmpje in het PUA topic R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #7 volgens mij helpt dat je wel in de goede sfeer te komen. Heb het eerste stuk er van gezien en hij zegt gewoon hele normale logische dingen die je misschien mist. Ik kon ook vaak de dingen die hij zei plaatsen in wat de dames leuk vonden, wat ik vanuit mezelf al doe (ook gewoon via internet, gelden dezelfde regels).
Grijp ze!
pi_132753499
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, dan zeg ik ook iets als Ik Ben Heel Erg Leuk of Rot Op Met Die Vraag. :')

Of echt de horror-categorie als 'Als jij een dier zou zijn, wat voor dier zou je dan zijn?'. Zout gvd op zeg, zelfs mijn oudtante durft zulke cliche kutvragen al niet meer te stellen. :(
Sorry hoor, maar dat zijn toch niet hele rare dingen om te willen weten? :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:20:53 #127
402989 japiedevlugge
pi_132753629
Vragen over werk/school doe ik pas als ik niets anders meer weet, en dan vind ik het soms jammer dat ik daar over moet beginnen.

Want er is een kleine kans dat het iets uitmaakt, het kan zijn dat je het oprecht leuk vind wat de ander doet, maar de kans is groter dat het niet het geval is.

Het mooiste is als je al lekker in gesprek bent en dan je ineens afvraagt wat ze eigenlijk doet voor werk/studie. Dan komt die vraag ook niet vervelend aan.
Grijp ze!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:25:54 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132753787
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dat zijn toch niet hele rare dingen om te willen weten? :')
Die komen vanzelf wel naar boven in een gesprek. Dat je het bespreekt is iets anders dan dat je er rechtstreeks naar vraagt.
Dat wordt volgens mij vooral bedoelt met het commentaar.
pi_132753908
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die komen vanzelf wel naar boven in een gesprek. Dat je het bespreekt is iets anders dan dat je er rechtstreeks naar vraagt.
Ah zo. Ach, ik vind het geen probleem om het er over te hebben. Zeker aangezien ik nogal kan afknappen op bepaalde studies :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:34:41 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132754056
quote:

[..]

Klopt :) Het is niet zo zwart wit natuurlijk, meer als voorbeeld. Iemand die niet echt lekker een gesprek lijkt te voeren, niet echt op dingen reageert die je zegt of eens een grapje maakt en wel vraagt wat je voor werk doet en dan bijvoorbeeld antwoordt met: okee.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:35:38 #131
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132754088
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ah zo. Ach, ik vind het geen probleem om het er over te hebben. Zeker aangezien ik nogal kan afknappen op bepaalde studies :')
Culturele Antropologie?
pi_132754110
quote:
12s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Culturele Antropologie?
Vrijetijdskunde, dierenverzorging... tsja dan haak ik snel af :@
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:40:10 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132754212
Dierenverzorging is natuurlijk ook geen 'studie'. En verder, lekker belangrijk. Iemand is leuk om wie ze is, wat voor grapjes ze maakt en hoe ze in het leven staat. Dat ze toevallig op dinsdag van 9 tot 5 vrijetijdsmanagement studeert is prima, je hoeft zelf niet naast haar in de collegebanken te zitten hoop ik. :+
pi_132754532
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

In de Into My Life-app maak ik vaak gewoon een loze opmerking over een foto. Zag bijvoorbeeld een foto van een boek en een doos tissues op een nachtkastje en vroeg gewoon of het zo'n ontroerend verhaal is dat ze tissues nodig heeft tijdens het lezen. Dat soort berichten leiden vaak wel tot een leuk gesprek.
Zelfs de opmerking "staat je goed" over een jurk levert regelmatig al een leuk gesprek op bij into my life.
Terwijl dat nou niet bepaald een hoogstaande opener is volgens mij.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:03:57 #135
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132754986
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Zelfs de opmerking "staat je goed" over een jurk levert regelmatig al een leuk gesprek op bij into my life.
Terwijl dat nou niet bepaald een hoogstaande opener is volgens mij.
Compliment is nooit verkeerd idd.

En studie zegt mij niet zoveel, kan een passie (blergh) van iemand zijn. Als je altijd al in een asiel hebt willen werken ga je misschien wel Dierverzorging doen. Of je gaat naar de Landbouw Universiteit om de nieuwe Temple Grandin te worden, kan zoveel kanten op. Gaat om de persoon.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:23:58 #136
242666 BeamofLight
pi_132755560
===============DIT IS HET DATINGERVARINGEN TOPIC===============

het lijkt op het: hoe stel ik een vraag aan een wezen; genaamd vrouw en wtf moet ik doen als dat ding per ongeluk een keer reageert-topic
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:25:18 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132755594
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
===============DIT IS HET DATINGERVARINGEN TOPIC===============

het lijkt op het: hoe stel ik een vraag aan een wezen; genaamd vrouw en wtf moet ik doen als dat ding per ongeluk een keer reageert-topic
Deze verwijzen we idd naar:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #133
pi_132757672
Ik krijg bij Into my Life sinds vandaag geen fotosquares meer. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
pi_132757703
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef Phyxcius het volgende:
Ik krijg bij Into my Life sinds vandaag geen fotosquares meer. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik niet, ben er toevallig net weer eentje aan het invullen
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:05:31 #140
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132762543
quote:

[..]

Ik had juist echt een pokke hekel als iemand 'weer eens' over reizen begon. Altijd maar dezelfde verhalen. Wel leuk dat het bij jou wat openzet qua gesprekken! :)

En ja, ik denk ook dat je zeker interessanter bent als je iets verder dan Luxemburg bent gekomen. ;)
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:07:56 #141
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132762646
quote:

[..]

Irritant he als mannen/vrouwen gelijk alleen maar aan sex met je kunnen denken. Er is zoveel meer aan mij dan alleen sex en dat lekkere lichaam! :'(
pi_132764540
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Sannne het volgende:
Ik vind de hobby vraag het meest afschuwelijk, Meestal eindigen mijn gesprekken daar :')
Heb je geen hobbies dan? :)
pi_132764602
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:48 schreef Silenus het volgende:

Dit verklaart waarom mijn gesprekken op Paiq zo vaak stuklopen denk ik ;( :') Pijnlijk om te horen, maar leerzaam.

Het verklaart alleen nog niet mijn geringe succes met het openen van die TInder-gesprekken, maar ik heb in elk geval weer iets om mee aan de slag te gaan. Ze gaan op mijn lijstje verboden onderwerpen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:05:49 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132764923
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
Ze gaan op mijn lijstje verboden onderwerpen.
lijstje: "verboden om zo op die manier te vragen"
Het onderwerp zelf is natuurlijk niet verboden.. zie ook:
quote:

quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:34 schreef eefje801 het volgende:

Klopt :) Het is niet zo zwart wit natuurlijk, meer als voorbeeld
  donderdag 31 oktober 2013 @ 17:55:03 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132766594
Mensen die met lijstjes werken en voorgeprepareerde gesprekken met wat ze wel en niet mogen zeggen, zijn per definitie gedoemd om alleen te blijven...
pi_132766663
Ja gesprekken moeten gewoon lekker vanzelf lopen! Dat zijn de leukste!
pi_132766930
Precies, gewoon lekker slap ouwehoeren en dat dat soort dingen niet eens aan bod komen. Als de ander al saai is in zo'n gesprek gaat het er echt ineens niet beter op worden tijdens een date.

Ik reageer eigenlijk al nooit meer op standaard ''hey, hoe is het?'' geblaat op bijvoorbeeld een Tinder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132767054
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Precies, gewoon lekker slap ouwehoeren en dat dat soort dingen niet eens aan bod komen. Als de ander al saai is in zo'n gesprek gaat het er echt ineens niet beter op worden tijdens een date.

Ik reageer eigenlijk al nooit meer op standaard ''hey, hoe is het?'' geblaat op bijvoorbeeld een Tinder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want alleen vrouwen met minder goede foto's zijn relatiemateriaal? Lol
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:12:16 #149
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132767114
Ik zie het probleem niet met vragen naar opleiding, werk, vrijetijdsbestedingen etc etc...
Zolang ik niet het idee heb dat ik een vragenlijst aan het invullen ben van CU2 (ja zo oud ben ik ja) interesseert dat me echt niet...
pi_132767217
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet met vragen naar opleiding, werk, vrijetijdsbestedingen etc etc...
Zolang ik niet het idee heb dat ik een vragenlijst aan het invullen ben van CU2 (ja zo oud ben ik ja) interesseert dat me echt niet...
Die 100 vragen ja :D

Maar het is niet verkeerd om vragen te stellen.. Die vragen komen toch wel als je een leuk gesprek hebt. Maar om daarmee te beginnen? Nee, vind een spontaan gesprek leuker en dan komt de rest vanzelf wel.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:20:01 #151
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132767314
Ach verder dan een gesprek beginnen met "hey" "leuk weekend (gehad)" oid kom ik ook niet. Daarna gaat het vaak toch wel anzelf lopen.
Soms reageer ik wel inhoudelijk op een foto ofzo, maar ook niet vaak.
Heb zelden doodlopende of saaie gesprekken...
pi_132768591
quote:
16s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Irritant he als mannen/vrouwen gelijk alleen maar aan sex met je kunnen denken. Er is zoveel meer aan mij dan alleen sex en dat lekkere lichaam! :'(
Nou, inderdaad ja! :P

En CU2, dat is ouhoud!!
pi_132768718
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ach verder dan een gesprek beginnen met "hey" "leuk weekend (gehad)" oid kom ik ook niet. Daarna gaat het vaak toch wel anzelf lopen.
Soms reageer ik wel inhoudelijk op een foto ofzo, maar ook niet vaak.
Heb zelden doodlopende of saaie gesprekken...
Dat dus. Gewoon flink ouwehoeren en de onderwerpen die er toe doen komen vanzelf wel ter sprake.
pi_132768824
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Want alleen vrouwen met minder goede foto's zijn relatiemateriaal? Lol
Eheh, nee. Je leest me verkeerd.
pi_132770354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eheh, nee. Je leest me verkeerd.
Joh ;)
pi_132775975
Lekker handig :P Net een match op tinder. In werkelijkheid woont ze aan de andere kant van nederland, maar toevallig was ze vandaag bij mij in de buurt. Daarom kwam ze in mijn < 50km filter waardoor ik haar heb geliked. Waarom ga je in godsnaam foto's liken als je aan de andere kant van nederland zit dan waar je woont :{
pi_132776171
Ik heb morgen een date en ik heb tot nu toe nog nooit een succesvolle date gehad. Hnnnng
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_132776310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit verklaart waarom mijn gesprekken op Paiq zo vaak stuklopen denk ik ;( :') Pijnlijk om te horen, maar leerzaam.

Het verklaart alleen nog niet mijn geringe succes met het openen van die TInder-gesprekken, maar ik heb in elk geval weer iets om mee aan de slag te gaan. Ze gaan op mijn lijstje verboden onderwerpen.
Onzin, ik stel deze ook weleens, maar dan met name als het gesprek niet lekker loopt. Ik krijg er iig altijd antwoord op.
pi_132776384
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb morgen een date en ik heb tot nu toe nog nooit een succesvolle date gehad. Hnnnng
Bedoel je daarmee nog nooit een succesvolle date omgezet in een relatie of een date die langer duurde dan 1 keer?
pi_132776531
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee nog nooit een succesvolle date omgezet in een relatie of een date die langer duurde dan 1 keer?
Dat eerste ;(

SPOILER
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_132780930
quote:
ben een vrolijke vrouw
weet goed wad ik wil en sta stevig in me schoenen en tempament vol en eigen wil
hou van lolletje op zijn tijd maar kan oook erg sireus zijn
ben ook gek op jaren 50/60 muziek en spullen
mijn leves moto is dag niet gelachen is dag niet geleefd
Zeg me dat dit een grap is :')
pi_132781273
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Zhano het volgende:
sireus
sireus
pi_132781355
quote:

[..]

Zeg me dat dit een grap is :')
Is ze Marokkaans?
pi_132781417
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Is ze Marokkaans?
Nope.
pi_132783001
quote:
9s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Dat eerste ;(

SPOILER
Wat betreft dat eerste kunnen we elkaar de hand schudden. (Wat internetdates betreft dan). Wat betreft dat laatste, heb je al veel dates gehad?
pi_132783078
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat betreft dat eerste kunnen we elkaar de hand schudden. (Wat internetdates betreft dan). Wat betreft dat laatste, heb je al veel dates gehad?
Nee dat niet, nog maar twee. Zo ver komt het meestal niet.
Wie weet komt het bij de derde goed.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:38:12 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132786294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Lekker handig :P Net een match op tinder. In werkelijkheid woont ze aan de andere kant van nederland, maar toevallig was ze vandaag bij mij in de buurt. Daarom kwam ze in mijn < 50km filter waardoor ik haar heb geliked. Waarom ga je in godsnaam foto's liken als je aan de andere kant van nederland zit dan waar je woont :{
Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen? :')
pi_132786448
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Dus? Zat me vorige week op station Breda ook te vervelen en heb Tinder opgestart.
Niet alleen een paar leuk gesprekken opgeleverd, maar komende zondag een date als ik wat andere afspraken kan verschuiven.
pi_132786469
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen? :')
Jouw reacties soms. _O- _O_
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:52:30 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132786649
quote:
ben ook gek op spullen
Ik ben ook gek op spullen O+
pi_132787239
Neeeee regen, Waarom? ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:24:23 #172
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132787351
quote:

[..]

Inderdaad zeg
pi_132795287
Wooooooo! Mijn date wil mij vaker zien! :D
pi_132798340
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Nee dat niet, nog maar twee. Zo ver komt het meestal niet.
Wie weet komt het bij de derde goed.
Dan is er niks aan de hand joh. Ik heb er al een stuk meer gehad, maar daar zaten ook genoeg "eenmalige" dates tussen hoor. En dan zowel door mij of door de ander afgekapt.
pi_132798411
quote:

[..]

Kan mij inderdaad weinig schelen, maar ik heb gisteren behoorlijk lang met haar zitten chatten en ze zag me wel zitten. Of ik dit weekend haar kant op wilde komen, maar heb geen zin om 2 uur in de auto te moeten zitten voor een date. Dan weet ik toch al dat het niks gaat worden.
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:27:26 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132798474
De vraag waar ze woont komt toch binnen 5 minuten wel voorbij hoop ik? Als je dan nog uren doorchat is dat je eigen verantwoordelijkheid.
pi_132798674
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand joh. Ik heb er al een stuk meer gehad, maar daar zaten ook genoeg "eenmalige" dates tussen hoor. En dan zowel door mij of door de ander afgekapt.
Ja dat besef ik me eigenlijk ook wel. Was gewoon een beetje onzeker denk ik.
pi_132798969
Weird. Ik heb vannacht over Perzephone en Splash gedroomd. We eh, hadden met zijn drieen om een of ander onduidelijke reden een huisje gehuurd in een soort vakantieoord. Perzephone en ik vonden elkaar wel erg hot geloof ik en zochten afzondering om elkaar up close and personal te leren kennen. Wat niet ging omdat Splash steeds als het derde wiel aan de wagen erbij hing. En tot overmaat van ramp had hij al zijn vrienden uitgenodigd in dat huisje, waardoor het definitief gedaan was met de rust.

Er was meer, maar verdere details ben ik vergeten. Wat wil dit zeggen? Dat ik hier te vaak kom? ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:56:28 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132799273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weird. Ik heb vannacht over Perzephone en Splash gedroomd. We eh, hadden met zijn drieen om een of ander onduidelijke reden een huisje gehuurd in een soort vakantieoord. Perzephone en ik vonden elkaar wel erg hot geloof ik en zochten afzondering om elkaar up close and personal te leren kennen. Wat niet ging omdat Splash steeds als het derde wiel aan de wagen erbij hing. En tot overmaat van ramp had hij al zijn vrienden uitgenodigd in dat huisje, waardoor het definitief gedaan was met de rust.

Er was meer, maar verdere details ben ik vergeten. Wat wil dit zeggen? Dat ik hier te vaak kom? ;(
Dude.. we waren alleen in die ruimte.... ik was op bezoek en jij zat te dagdromen en ijlde iets van 'oh wat zit je haar leuk Perzephone'. Daarop heb ik het verplegend personeel gevraagd of ze je weer naar je kamer konden brengen.

HJ droomt van mij O+
pi_132799350
Ja, maar dat is toch raar? Silenus droomde onlangs over mij en nu begint het gedonder hier ook al. Mijn eerste fokdroom.
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:02:43 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132799427
Over wie zal ik dan dromen?
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:04:58 #182
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_132799475
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef -Splash- het volgende:
Over wie zal ik dan dromen?
Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*

Maar denk dat hij niet in dit topic zit...

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinkdwarf op 01-11-2013 18:27:13 ]
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:36:35 #183
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132802345
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*

Maar denk dat hij niet in dit topic zit...
Sinds het schaatsen ga ik niet meer over Halim dromen hoor. :(
pi_132803460
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.

is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
pi_132803945
Tijdje terug dat ik gepost heb.

Zondag via Paiq een dame ontmoet 22 jaar: cum laude op gymanasium en cum laude psychology en dus drs. Type surfchick.

Woensdag bij haar afgesproken om te eten, uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Alles gedaan behalve de daad, ze wil rustig opbouwen omdat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik een gladde jongen ben die enkel voor de sex komt.

Alles viel zo in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat zij de ware is, zaterdag ga ik er weer heen en blijf ik opnieuw slapen.
pi_132803962
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tammepiet op 01-11-2013 20:25:42 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:12:08 #187
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_132808213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Schnorr het volgende:
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.

is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
Omdat die chicks gewoon prosituees zijn (in de letterlijke zin van het woord).
pi_132808274
haha maar je betaald al grof geld voor de site, dus als het alleen maar vol zou zitten met betaalde dames dan zou het ook niet echt populair zijn, of een grote scam, maar dat lees ik nergens. anders sites zitten vol met betaal dames ja zoals kinky enzo
pi_132808497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen.

Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
pi_132810966
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
_O-
pi_132811112
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Inderdaad. Even laten merken wie de nieuwe man in het huis is :7
pi_132811890
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!'' O+

En dan ineens ongelofelijk moeten schijten. :{ Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.

Daarna gaat het meestal wel beter gelukkig. Het lucht toch op, nietwaar?
pi_132812670
Made my day _O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:10:42 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132817304
Ik heb nou toch een leuke match op Tinder! Nice :7
pi_132817365
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!'' O+

En dan ineens ongelofelijk moeten schijten. :{ Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.

Zo ben ik ook wel eens als een gek even naar huis gefietst om een "flesje wijn" op te halen :')
Achteraf bleek ik een lichte voedselvergiftiging te hebben
pi_132817447
Of als je tijdens het stoeien wat lucht voelt... Onee, laat maar, ik ben een vrouw.
pi_132818234
Leuk gesprek op into my life :)

En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
pi_132818740
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:

Dank voor de tip, meteen ingesteld :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 11:26:56 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 11:45:34 #199
Brabo Bastard
pi_132819095
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:04:13 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132819491
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 12:11:47 #201
Brabo Bastard
pi_132819645
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk :P
Ik zie het punt niet zo. Als je moet dan moet je toch? En wat heeft ze liever? Dat je het glazuur van de pot af brand of dat je een stel bruine jongens in haar bed deponeert?
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:30:11 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132820071
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.

-Het eh, stinkt!
Ik verstond haar niet dus zei: Huh, hij is dicht?
-Nee, het STINKT...of kan stinken...heb een lucifertje gebrandt. :@

Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. ( :') weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.

Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch? :P
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"

pi_132820790
Bij mij staat nu een banner van word luchtverkeersleider.nl. Dat kan geen toeval zijn.
pi_132820914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:

erg fijn...

gelijk gedaan ook
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:13:12 #205
242666 BeamofLight
pi_132820935
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:07 schreef RVDBRDM het volgende:
Bij mij staat nu een banner van word luchtverkeersleider.nl. Dat kan geen toeval zijn.
bij mij daluren
pi_132821112
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.

-Het eh, stinkt!

Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. ( :') weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.

Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch? :P
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"

Hahahaha
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 13:36:00 #207
Brabo Bastard
pi_132821488
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:

-Het eh, stinkt!

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132821567
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:45:24 #209
242666 BeamofLight
pi_132821724
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
Pis het de volgende ronde weg
pi_132821747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.
pi_132821922
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.
Haha tering wat een nivo :D _O-
pi_132823943
Is wel een goede icebreaker voor op Paiq bedenk ik me net. "Weeg jij je ook altijd voor en na het schijten?''

Genoeg mensen die de bevalling van zo'n dampende drieponder een prestatie van formaat vinden, vergis je niet.
pi_132824237
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is wel een goede icebreaker voor op Paiq bedenk ik me net. "Weeg jij je ook altijd voor en na het schijten?''

Genoeg mensen die de bevalling van zo'n dampende drieponder een prestatie van formaat vinden, vergis je niet.
De spanning is ook zo hoog he als je met elkaar zit te chatten ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132824570
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De spanning is ook zo hoog he als je met elkaar zit te chatten ;)
Vind je? Nooit geen last van gehad eigenlijk.
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:38:49 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132824626
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

Nooit geen last van
arme jongen.. ;(
pi_132824734
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Vind je? Nooit geen last van gehad eigenlijk.
Die heb jij toch als je het ijs moet breken :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132824821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die heb jij toch als je het ijs moet breken :D
Nee, geloof het of niet, maar ik gebruik die dingen nooit. Maar ach, het zou een meer originele openingsvraag zijn dan wat je daar in de regel aan je netvlies voorbij ziet trekken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 15:52:44 #218
Brabo Bastard
pi_132824987
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee, geloof het of niet, maar ik gebruik die dingen nooit. Maar ach, het zou een meer originele openingsvraag zijn dan wat je daar in de regel aan je netvlies voorbij ziet trekken.
Ik ga hem eens proberen. Gewoon, omdat het kan. En ik zal het antwoord met jullie delen. Gewoon, omdat het ook kan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132831707
Weekje op Tinder!
Werkt echt goed en is leuk om te doen.
Matches zijn meiden die normaal gesproken niet reageren op datingsites, dit terwijl ik dezelfde foto's heb (laatst geupdate). Sommige meiden beginnen direct na een match met praten, anderen verwijderen je direct (waarom mij dan liken?? :P). App werkt soms wel slecht. Krijg je melding dat er een nieuw bericht is, duurt het halve minuut voordat je het bericht pas ziet. Niet echt realtime als Whatsapp dus (komt denk ik door drukte).

Maar wel irritant: als ik tot bijvoorbeeld 20km afstand zoek, wil dat niet zeggen dat een ander dat ook doet. Ik krijg regelmatig matches van zo'n 150km verderop (zelfs iemand uit België en Duitsland, eentje daarvan ben ik nu nog mee aan het chatten, afstand is geen probleem voor haar...). En dat is niet omdat ze daar werken of op school zitten, nee echt 150km verderop wonen.

Kortom: eerste weekje bevalt prima! :) Nu nog eerste real life date... heb die andere maar afgezegd. Was echt veel te claimerig al voordat we elkaar ontmoet hebben. Deed net of ik haar vriend nu al was terwijl we dus alleen chatten op basis van foto's en tekst. We weten allemaal dat werkelijkheid en virtueel soms heel erg verschillen.. :P Foto maken in daglicht of 's avonds is bij sommige meiden echt al wereld van verschil (zie je bijvoorbeeld geen puistjes 's avonds etc.)
pi_132831992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
Tijdje terug dat ik gepost heb.

Zondag via Paiq een dame ontmoet 22 jaar: cum laude op gymanasium en cum laude psychology en dus drs. Type surfchick.

Woensdag bij haar afgesproken om te eten, uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Alles gedaan behalve de daad, ze wil rustig opbouwen omdat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik een gladde jongen ben die enkel voor de sex komt.

Alles viel zo in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat zij de ware is, zaterdag ga ik er weer heen en blijf ik opnieuw slapen.
Cool! Surfchicks zijn meestal wel relaxed! Wat is alles gedaan behalve de daad? Naakt in bed gelegen samen ofzo? :p
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:40:59 #221
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132834095
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Cool! Surfchicks zijn meestal wel relaxed! Wat is alles gedaan behalve de daad? Naakt in bed gelegen samen ofzo? :p
pi_132835745
Lol. Bijna twee uur aan het chatten met iemand op Tinder. Erg leuk gesprek, wederzijds. Had een keer de opmerking 'ofzo' per ongeluk achter een vraag gesteld. Is ze meteen weg. Dat is dan wel nadeel, weg is weg. Bij Whatsapp als mensen je blokken kan je altijd nog sms sturen of bellen (veel mensen weten dat niet eens :'). Maar WA draait op mobiele nummers he...) Doe ik niet want dat is stalkerig maar ja.
pi_132835899
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

_O-
pi_132835900
Tinder is zeg maar het nieuwe Korrelatie?
pi_132836043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Lol. Bijna twee uur aan het chatten met iemand op Tinder. Erg leuk gesprek, wederzijds. Had een keer de opmerking 'ofzo' per ongeluk achter een vraag gesteld. Is ze meteen weg. Dat is dan wel nadeel, weg is weg. Bij Whatsapp als mensen je blokken kan je altijd nog sms sturen of bellen (veel mensen weten dat niet eens :'). Maar WA draait op mobiele nummers he...) Doe ik niet want dat is stalkerig maar ja.
Maar goed dat je nu "ofzo" zei en niet over 5 jaar als jullie getrouwd zijn en kinderen hebben :P
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:22:40 #226
242666 BeamofLight
pi_132836085
quote:
gvd
pi_132836370
quote:
:?
pi_132836543
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gvd
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Sannne het volgende:

[..]

:?
We waren dus heel leuk aan het praten. Al twee uur lang via Tinder. Ik stel een vraag: 'Loop je stage, ofzo?' Ja als ik het nu zie klinkt het niet echt beleefd. Maar kwam door autocorrect die automatisch volgende woordsuggestie doet en te snel op enter gedrukt blijkbaar. Om mij dan meteen te verwijderen terwijl het gesprek daarvoor wel gewoon leuk was? :P Of mis ik wat?
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:37:58 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132836773
quote:
Als iemand je blokt op whatsapp zitten ze inderdaad ook niet te wachten op een sms'je schat ik zo :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 2 november 2013 @ 21:54:21 #230
402989 japiedevlugge
pi_132837491
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

[..]

We waren dus heel leuk aan het praten. Al twee uur lang via Tinder. Ik stel een vraag: 'Loop je stage, ofzo?' Ja als ik het nu zie klinkt het niet echt beleefd. Maar kwam door autocorrect die automatisch volgende woordsuggestie doet en te snel op enter gedrukt blijkbaar. Om mij dan meteen te verwijderen terwijl het gesprek daarvoor wel gewoon leuk was? :P Of mis ik wat?
Ik denk niet dat het woord ofzo dermate beledigend is om iemand te blokkeren. Het was of helemaal geen leuk gesprek (voor haar), of ze heeft je per ongeluk geblokt.
Grijp ze!
  zaterdag 2 november 2013 @ 22:51:19 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132839906
Ja, wie zegt dat het per se om 'ofzo' ging? :D
pi_132840483
'Ofzo' is echt een instant afknapper, dan ga je hoe dan ook altijd op de blok!

:N
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_132840538
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 november 2013 23:09 schreef MissGump het volgende:
'Ofzo' is echt een instant afknapper, dan ga je hoe dan ook altijd op de blok!

:N
'In plaats van dat ze gewoon blij voor jou kan zijn ofzo'

Toen net nog gezegd. Wat een afknapper :')
  zondag 3 november 2013 @ 01:30:13 #234
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132844068
Opeens weet ik weer waarom in een band spelen en optreden zo leuk is O+
pi_132844171
Zit je nu te f5'en tot iemand vraagt ''waarom?'', SilentChaos?
  zondag 3 november 2013 @ 03:00:21 #236
242666 BeamofLight
pi_132844969
Date5 gaf aan dat ze nog geen relatiegevoel heeft. En dat ze gisteren gezoend heeft met een ander.

Waarom klinkt dit als muziek in mijn oren? Iemand? Donderdag date met een leukerd. Nu neuken met date 5.
pi_132846615
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 03:00 schreef BeamofLight het volgende:
Date5 gaf aan dat ze nog geen relatiegevoel heeft. En dat ze gisteren gezoend heeft met een ander.

Waarom klinkt dit als muziek in mijn oren? Iemand? Donderdag date met een leukerd. Nu neuken met date 5.
:')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 3 november 2013 @ 10:53:33 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132847122
quote:
9s.gif Op zondag 3 november 2013 01:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zit je nu te f5'en tot iemand vraagt ''waarom?'', SilentChaos?
Nee, vult zich vanzelf wel in ;)
pi_132849242
O ja. Zou ik vanmiddag een date hebben met de hardbody (de ene die bokst) appt ze net dat ze het heel vervelend vindt maar dat ze iemand is tegengekomen waar ze redelijk gek op is en dit dan geen eerlijke kans heeft.

Geen drama verder, maar wel lekker bijtijds. Ik mag aannemen dat ze dit gisteren of in de voorgaande dagen ook wist in plaats van anderhalf uur van tevoren. Ik vreet je niet op.
pi_132849440
quote:
13s.gif Op zondag 3 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja. Zou ik vanmiddag een date hebben met de hardbody (de ene die bokst) appt ze net dat ze het heel vervelend vindt maar dat ze iemand is tegengekomen waar ze redelijk gek op is en dit dan geen eerlijke kans heeft.

Geen drama verder, maar wel lekker bijtijds. Ik mag aannemen dat ze dit gisteren of in de voorgaande dagen ook wist in plaats van anderhalf uur van tevoren. Ik vreet je niet op.
Blijft vervelend, ik ken het helaas.. Op een date vertellen dat je open en eerlijk bent en wil zijn.. Vervolgens de boel voorliegen.. (mijn vader heeft kanker en dit en dat.. Geen behoefte om iemand te leren kennen.. Serieus, echt gebeurd.. :N :X) En 2 weken later heb je "ineens" een vriend.. Ik kan daar erg slecht tegen.. Zo ga je naar mijn idee niet met mensen om, schijnbaar heb ik daar een ander idee over..

Zeg gewoon dat je niet verder wil.. Zo moeilijk is het niet..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 12:55:55 ]
pi_132849662
quote:
13s.gif Op zondag 3 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

Dat is inderdaad behoorlijk kansloos. Ik heb het ook 1 keer meegemaakt nadat ik al een date met iemand had gehad. Vroeg ik haar of ze zin had in een 2e date en kreeg ik terug dat ze dat weekend iemand had leren kennen. Vervolgens een maand later appt ze me weer en of ik het leuk vond om nog iets te gaan drinken. Ik zo tegen haar "Jij had toch iemand leren kennen?". Vervolgens zegt ze "Ja maar dat is niks geworden".

Ja daaaaag. :{ :W
pi_132849684
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat is inderdaad behoorlijk kansloos. Ik heb het ook 1 keer meegemaakt nadat ik al een date met iemand had gehad. Vroeg ik haar of ze zin had in een 2e date en kreeg ik terug dat ze dat weekend iemand had leren kennen. Vervolgens een maand later appt ze me weer en of ik het leuk vond om nog iets te gaan drinken. Ik zo tegen haar "Jij had toch iemand leren kennen?". Vervolgens zegt ze "Ja maar dat is niks geworden".

Ja daaaaag. :{ :W
Die heb je goed op haar nummer gezet >:)
pi_132849955
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die heb je goed op haar nummer gezet >:)
Ja komop zeg. Ik ben gekke henkie niet. :P
pi_132850110
Ik heb het weleens meegemaakt dat ik met iemand aan het daten was waar de wow-factor© echt zwaar inkickte. Dat was qua beleving erg intens en zo vaak heb ik dat niet. Ongelofelijk hoe wij op één lijn lagen met zowat alles. Enige nadeel aan haar was dat ze nogal een voorgeschiedenis had met haar psycho-ex en daardoor nogal wat vertrouwensissues had. Moeite om iemand echt dichtbij te laten komen, en ze reed hier uiteindelijk in tranen weg, juist omdat het nogal close werd.

Uiteindelijk eindigde dat weer net zo snel als het begon. Twee maanden later verschijnt er een facebook-update op de timeline dat ze inmiddels een relatie heeft. Ik trek me dat soort dingen in de regel niet snel aan, maar dit deed pijn. En goed ook. Ben daar echt maanden van aangeslagen geweest.

Eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik de wowfactor niet vaak heb geloof ik... :')
pi_132850112
Ach, die poep kan gebeuren toch. Beter dat ze er eerlijk over is dan dat het met een aantal mensen best ver gelijk op gaat en het dus echt pijn kan doen bij iemand.

Het zou echter mijn eer te na zijn om na een contactloze periode dan opnieuw een poging te wagen, maar stel dat er wel iets van contact geweest in de tussentijd, mwoaaach, dan is alles weer mogelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132850168
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

Eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik de wowfactor niet vaak heb geloof ik... :')
God ja, naief als ik was dacht ik dat de WOW altijd tot verliefd, samenwonen, blijheid ende geluk zou leiden. Omdat dat de eerste keer zo vanzelfsprekend was.

Boy, deed mijn hartje pijn toen mijn tamelijk nietszeggende daterij waarbij de WOW overweldigend was ineens keihard tegen een betonnen muur (ofwel zijn hoerrrrrrrrrrrrrrrrr van een ex) kapot smashte.

[ Bericht 2% gewijzigd door DancingPhoebe op 03-11-2013 13:32:19 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 3 november 2013 @ 13:27:07 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132850175
Nouja NA een date zou ik iig niet meer afspreken als die ander in de tussentijd nog voor iemand anders heeft gekozen. Het is verdomme graag of niet. :(

Maar als je elkaar nog niet hebt gezien maakt het geen reet uit. Zij kan natuurlijk ook niet weten dat ik zo leuk ben in het echt. :+ ( :'))
pi_132850244
quote:
Ik heb het weleens meegemaakt dat ik met iemand aan het daten was waar de wow-factor© echt zwaar inkickte. Dat was qua beleving erg intens en zo vaak heb ik dat niet. Ongelofelijk hoe wij op één lijn lagen met zowat alles. Enige nadeel aan haar was dat ze nogal een voorgeschiedenis had met haar psycho-ex en daardoor nogal wat vertrouwensissues had. Moeite om iemand echt dichtbij te laten komen, en ze reed hier uiteindelijk in tranen weg, juist omdat het nogal close werd.

Uiteindelijk eindigde dat weer net zo snel als het begon. Twee maanden later verschijnt er een facebook-update op de timeline dat ze inmiddels een relatie heeft. Ik trek me dat soort dingen in de regel niet snel aan, maar dit deed pijn. En goed ook. Ben daar echt maanden van aangeslagen geweest.

Ja dat snap ik. Van alle dates die ik ook heb gehad heb ik dit ook 1 keer gehad. Alleen wat bij mij steeds meer werd, werd bij haar steeds minder. Na 12 dates kapte ze het dus af. 2 weken goed ziek van geweest. Toen kwam ik in contact met iemand anders en begon ik het wel te vergeten. Maar had er niet aan moeten denken dat ik op haar facebook ineens zou zien dat ze een relatie zou hebben.
pi_132850407
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, die poep kan gebeuren toch. Beter dat ze er eerlijk over is dan dat het met een aantal mensen best ver gelijk op gaat en het dus echt pijn kan doen bij iemand.

Het zou echter mijn eer te na zijn om na een contactloze periode dan opnieuw een poging te wagen, maar stel dat er wel iets van contact geweest in de tussentijd, mwoaaach, dan is alles weer mogelijk.
In mijn geval was er dus helemaal geen contact meer tot ze na een maand weer begon te mailen.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Silenus het volgende:
Nouja NA een date zou ik iig niet meer afspreken als die ander in de tussentijd nog voor iemand anders heeft gekozen. Het is verdomme graag of niet. :(

Maar als je elkaar nog niet hebt gezien maakt het geen reet uit. Zij kan natuurlijk ook niet weten dat ik zo leuk ben in het echt. :+ ( :'))
Klopt dat was dus ook mijn idee. Ik had haar namelijk al een keer gedate en dat klikte behoorlijk goed. Daarvoor flink zitten mailen ook en merkte wel dat het goed zat. En dan komt ze ineens spontaan dat weekend in de stad iemand tegen die ze niet kent en kapt ze het contact wat ze met mij al had opgebouwd spontaan af. :P

Maar goed, achteraf was ik wel blij dat het geen vervolg meer heeft gehad na zo'n impulsieve actie.
  zondag 3 november 2013 @ 13:34:40 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132850412
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

God ja, naief als ik was dacht ik dat de WOW altijd tot verliefd, samenwonen, blijheid ende geluk zou leiden. Omdat dat de eerste keer zo vanzelfsprekend was.

Boy, deed mijn hartje pijn toen mijn tamelijk nietszeggende daterij waarbij de WOW overweldigend was ineens keihard tegen een betonnen muur (ofwel zijn hoerrrrrrrrrrrrrrrrr van een ex) kapot smashte.
Mooi verwoord :D
Ik vind die WOW factor altijd heel erg leuk om te hebben, maar je wordt er inderdaad wel redelijk kwetsbaar door. Daarentegen vind ik het wel het optimale genot, zoals H J al zegt: erg intense beleving :).

Stiekem ben ik altijd op zoek naar die wow-factor :@
pi_132850426
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik vind die WOW factor altijd heel erg leuk om te hebben, maar je wordt er inderdaad wel redelijk kwetsbaar door. Daarentegen vind ik het wel het optimale genot, zoals H J al zegt: erg intense beleving :).

Wie niet? Alleen best wel pijnlijk als het dan niet wederzijds is.
pi_132850427
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

We zijn ALLEMAAL op zoek naar de wowfactor... :')
pi_132850437
quote:

Zo had ik maanden geleden ook een paar keer gedate met een Wowfactor meisje. Geweldige dates gehad en bij haar blijven slapen. Maar toen ging het voor haar ineens allemaal te snel en viel het stil. Nu nam ze een week geleden weer contact op...ergens blijf je dan toch hoop houden :')
  zondag 3 november 2013 @ 13:38:22 #254
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132850520
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wie niet? Alleen best wel pijnlijk als het dan niet wederzijds is.
Nou ik bedoel juist meer als het wederzijds is, dat je na 1 of misschien 2 dates in zo'n enorme roes leeft... Je uiteindelijk gezellig het bed deelt, een paar weekjes aankloot en dat een van de 2 dan besluit dat het toch niks wordt...
Dan komt'ie extra hard aan ;( :P
pi_132850550
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ik bedoel juist meer als het wederzijds is, dat je na 1 of misschien 2 dates in zo'n enorme roes leeft... Je uiteindelijk gezellig het bed deelt, een paar weekjes aankloot en dat een van de 2 dan besluit dat het toch niks wordt...
Die kan ik afvinken ;(
  zondag 3 november 2013 @ 13:40:16 #256
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132850578
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Die kan ik afvinken ;(
me 2 :')
wie niet in dit topic :D
pi_132850621
Vannochtend afscheid genomen van Paiq date die op een geweldige fwb relatie was uitgelopen ;(
pi_132850981
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef Rickario het volgende:
Vannochtend afscheid genomen van Paiq date die op een geweldige fwb relatie was uitgelopen ;(
I feel you, bro :7

pi_132851372
Inmiddels mijn 2e date met het Paiq-meisje van 22 die cum laude pschyoloog is.
Vannacht dus in het donker hier aan de Uithof door het bos gaan struinen met een zaklamp welke na 5 minuten leeg was.
Uiteindelijk 'het' ook gedaan.
pi_132852194
Goh, wow. In het donkere bos zelfs. In ieder geval geen gebrek aan condooms in de buurt.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 14:29:15 #261
Brabo Bastard
pi_132852317
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef tammepiet het volgende:
Vannacht dus in het donker hier aan de Uithof door het bos gaan struinen met een zaklamp welke na 5 minuten leeg was.
Van iemand die al cum laude psycholoog is heeft ze volgens mij enkel het cum onder de knie.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132852380
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Van iemand die al cum laude psycholoog is heeft ze volgens mij enkel het cum onder de knie.
Niet alleen onder de knie :')
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 14:32:07 #263
Brabo Bastard
pi_132852459
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef luckass het volgende:

[..]

Niet alleen onder de knie :')
Nee, ook iets hoger verwacht ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132852893
Je ziet ook niet veel in het donker bos vol wandelaars natuurlijk . Voelde haar kin stoppelig aan toen je ballen ertegenaan kletsten, Piet?
  zondag 3 november 2013 @ 14:54:54 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132853472
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

_O- Snap ook niet waarom er steeds bijgezegd moet worden dat ze 'cum laude' is. Wat voegt dat toe? :')
pi_132853791
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef tammepiet het volgende:
En het was de ware dacht je? Veel plezier met een leven vol gratis psychologische analyses op ieder tijdstip.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 15:06:15 #267
Brabo Bastard
pi_132854003
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- Snap ook niet waarom er steeds bijgezegd moet worden dat ze 'cum laude' is. Wat voegt dat toe? :')
Dan kan ze geleerd de liefde bedrijven.

Serieus, tijdens de sex maakt het toch niet uit hoe hoogopgeleid iemand is want dan merk je er al helemaal niks van.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 3 november 2013 @ 15:07:20 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132854060
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef Kola het volgende:

[..]

En het was de ware dacht je? Veel plezier met een leven vol gratis psychologische analyses op ieder tijdstip.
Ja want dat doet iedere psycholoog constant. :')
pi_132854254
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gelukkig niet, ik heb er drie gedate ondertussen.
Al had ik bij eentje wel iets te vaak het idee dat ze teveel achter opmerkingen zocht. Nummer twee had meer baat bij advies van d'r collega's en nummer drie is ondertussen een goede vriendin geworden (zonder benefits helaas).

Maaaaaaarrrrrr....
Geen van de drie was cum laude, dat is vast anders :P
pi_132854309
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet helpen. Misschien als alles koek en ei is merk je er minder van, maar zodra er een vuiltje in de lucht hangt komt alles naar buiten. Onbewust ben je een observatieproject. Zelfs al doe je niets, dan zie je ze kijken... bedenken wat jij denkt. Proberen in je hoofd te komen, want willen alles weten. Zo zijn ze.
pi_132854682
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Kola het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet helpen. Misschien als alles koek en ei is merk je er minder van, maar zodra er een vuiltje in de lucht hangt komt alles naar buiten. Onbewust ben je een observatieproject. Zelfs al doe je niets, dan zie je ze kijken... bedenken wat jij denkt. Proberen in je hoofd te komen, want willen alles weten. Zo zijn ze.
En Kola is een hoer, want alle vrouwen zijn hoeren. Kunnen ze niks aan doen, zo zijn ze....

Sorry, te makkelijk dat generaliseren.
En ben niet in de stemming om subtiel te reageren vandaag
pi_132855009
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En Kola is een hoer, want alle vrouwen zijn hoeren. Kunnen ze niks aan doen, zo zijn ze....

Sorry, te makkelijk dat generaliseren.
En ben niet in de stemming om subtiel te reageren vandaag
Je kan de manier waarop je denkt en mensen ziet toch niet aan/uitschakelen alleen omdat het buiten werktijd is.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 15:50:31 #273
Brabo Bastard
pi_132855626
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Kola het volgende:

[..]

Zij proberen in het hoofd te komen, en je probeert in haar bed te komen. Zoveel verschilt het niet eens eigenlijk.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132858760
Wat zijn sommige dingen van een date-fase toch kut, die onzekerheid :')
2 dates gehad, allebei zeer goed verlopen. Na 1ste date stuurde crush een berichtje dat het leuk was ,en we snel weer moeten afspreken. Na 2de date stuur ik een berichtje dat het leuk was. Crush stuurt terug dat ze het ook leuk vond,en dat er weer snel een vervolg moest komen. Dat was afgelopen week. Ondertussen iedere dag contact via whatssapp. Gisteravond nog contact gehad, crush was net terug van een feest en lag in bed , appte ze om 2 uur. Ik vragen hoe het was geweest. Geen reactie op gekregen , ook is crush al een aantal keren online geweest vandaag.

Ik wil echt zo graag weer contact opnemen,maar waarschijnlijk kom ik dan wanhopig over, niet?
pi_132858839
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:17 schreef DSVM het volgende:
Wat zijn sommige dingen van een date-fase toch kut, die onzekerheid :')
2 dates gehad, allebei zeer goed verlopen. Na 1ste date stuurde crush een berichtje dat het leuk was ,en we snel weer moeten afspreken. Na 2de date stuur ik een berichtje dat het leuk was. Crush stuurt terug dat ze het ook leuk vond,en dat er weer snel een vervolg moest komen. Dat was afgelopen week. Ondertussen iedere dag contact via whatssapp. Gisteravond nog contact gehad, crush was net terug van een feest en lag in bed , appte ze om 2 uur. Ik vragen hoe het was geweest. Geen reactie op gekregen , ook is crush al een aantal keren online geweest vandaag.

Ik wil echt zo graag weer contact opnemen,maar waarschijnlijk kom ik dan wanhopig over, niet?
Ze heeft iemand anders ontmoet op dat feest.
pi_132858902
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze heeft iemand anders ontmoet op dat feest.
Het was een girls only feest bij een van haar vriendinnen. :P
pi_132858948
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:

[..]

Ze heeft gevoelens gekregen voor een vriendin van haar.
pi_132859114
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze heeft gevoelens gekregen voor een vriendin van haar.
stop :'(

Ik vind haar leuk :(
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 17:40:36 #279
Brabo Bastard
pi_132859699
quote:

[..]

Dat wil ze je laten geloven.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132860023
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef DSVM het volgende:

[..]

stop :'(

Ik vind haar leuk :(
Het begin van het einde..
pi_132860079
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:48 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Het begin van het einde..
Als ik haar niet leuk zou vinden zou ik niet daten he
pi_132860131
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef DSVM het volgende:

[..]

Als ik haar niet leuk zou vinden zou ik niet daten he
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ze niets meer laat horen. Maar dat hoeft allemaal niet zo te zijn haha. Misschien heeft ze het gewoon druk?
pi_132860366
Ik lurk graag mee in dit topic en vroeg me het volgende af. Is het tegenwoordig normaal om buiten de dates om enkel te chatten of whatsapppen?

'vroeger' belde je een meisje als je een nummer had gescored of je wilde nog een keer afspreken. Gebeurt dat nog wel eens? En waarom wel of niet? Met name als je geen reactie meer krijgt dan bel je toch even, weet je gelijk waar je aan toe bent.
pi_132860792
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef watheet het volgende:
Ik lurk graag mee in dit topic en vroeg me het volgende af. Is het tegenwoordig normaal om buiten de dates om enkel te chatten of whatsapppen?

'vroeger' belde je een meisje als je een nummer had gescored of je wilde nog een keer afspreken. Gebeurt dat nog wel eens? En waarom wel of niet? Met name als je geen reactie meer krijgt dan bel je toch even, weet je gelijk waar je aan toe bent.
Chatten en Whatsappen is vooral heel makkelijk om even snel tussendoor te doen.
Daarnaast voelt het misschien veiliger?
pi_132860849
quote:

[..]

1 woord : chippendales
pi_132861547
quote:
2s.gif Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus gehad. Was in het begin wederzijds en na 12 dates van haar uit dus niet meer :P
pi_132863021
Heel Knuz staat tegenwoordig vol met tienermoeders? Die denken dure feestdagen komen eraan? :P
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 20:00:07 #288
Brabo Bastard
pi_132864370
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Heel Knuz staat tegenwoordig vol met tienermoeders? Die denken dure feestdagen komen eraan? :P
Heeft iemand dat ookleuk van knuz geprobeerd al?

http://ookleuk.knuz.nl/

Ik vertrouw het niet zo :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132865231
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Heeft iemand dat ookleuk van knuz geprobeerd al?

http://ookleuk.knuz.nl/

Ik vertrouw het niet zo :')
Disclaimer: Deze website bevat erotisch materiaal; alle leden en personen die verschijnen op deze website hebben contractueel bij ons vastgelegd dat zij 18 jaar of ouder zijn.

Gewoon modellen dus. Is de site helemaal (echt helemaal!) gratis dan?
Zodra je geld moet dokken weet je dat 't nep is..
  Moderator / Redactie FP zondag 3 november 2013 @ 20:25:21 #290
Brabo Bastard
pi_132865379
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Disclaimer: Deze website bevat erotisch materiaal; alle leden en personen die verschijnen op deze website hebben contractueel bij ons vastgelegd dat zij 18 jaar of ouder zijn.

Gewoon modellen dus. Is de site helemaal (echt helemaal!) gratis dan?
Zodra je geld moet dokken weet je dat 't nep is..
De algemene voorwaarden zijn in het Engels. En daar word al over gesproken dat er 'fees' of 'subscription service' is.

Apart, want Knuz is dan wel gratis en dat ze zich hiermee willen associëren is dan best vreemd.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 3 november 2013 @ 20:32:09 #291
402989 japiedevlugge
pi_132865768
Zonder het verder bestudeerd te hebben gok ik dat knuz niets met die site te maken heeft maar dat ze geld vangen dmv dit http://passion.com/p/partners/main.cgi?dcb=passion.com
Grijp ze!
pi_132865856
Mooi date geregeld voor komende zaterdag. ^O^ Wederom via Tinder. Het mooie van tinder is dat er ook gewoon veel vrouwen op zitten die helemaal niet van het internetdaten zijn eigenlijk. Ik heb mijn abbo voor lexa inmiddels opgezegd, want ik hou het lekker bij Tinder :)
pi_132865894
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Knuz bestaat dat nog? :P
pi_132870536
Leuk dat Tinder, maar heel veel meiden zitten er dus niet voor een date of relatie... Stel eigenlijk nooit de vraag 'zit je hier voor een date?' want dan ga je al vol op je plaat natuurlijk maar bij Tinder net toch maar gedaan na weer een uur chatten. Antwoord: nee, heb al iemand maar is mijn type niet... ik heb mezelf maar aanbevolen gehouden en gevraagd wat haar type dan wel is :P Alleen, waarom chat ze dan wel een uur lang met me? Had nou net niet gehoopt een Paiq 2...
pi_132870598
She is just not that into you...
pi_132870693
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
She is just not that into you...
Dat kan. Maar waarom dan wel een uur chatten? Tinder lijkt wel tijdverdrijf voor sommige terwijl het volgens mij wel als datingsapp is gemaakt..
pi_132870727
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat kan. Maar waarom dan wel een uur chatten? Tinder lijkt wel tijdverdrijf voor sommige terwijl het volgens mij wel als datingsapp is gemaakt..
Alle datingsites zijn tijdverdrijf. Untill they ain't... Maar daar moet je wel iemand voor tegenkomen die je echt weet te boeien.
pi_132870849
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Alle datingsites zijn tijdverdrijf. Untill they ain't... Maar daar moet je wel iemand voor tegenkomen die je echt weet te boeien.
Ze is op zoek naar een badboy die eigenlijk hartstikke lief blijkt te zijn...

Ik heb gelukkig nog andere dingen te doen, maar als je full time op zulke sites en apps zit is het wel heel makkelijk om iedere keer teleurgesteld te worden. Daarom is goede introductie altijd noodzakelijk. Als je zelf relatie zoekt maar de ander niet ben ik gauw klaar. Of je moet echt een klik hebben en dan kan er een leuke vriendschap inzitten en evt. later meer...
pi_132871332
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ze niets meer laat horen. Maar dat hoeft allemaal niet zo te zijn haha. Misschien heeft ze het gewoon druk?
Ik had weer geen ballen, dus ik heb toch nog iets gestuurd. Ze reageerde meteen. Ik zei: ''ik had je gisteren nog wat gevraagd,haha'' daar zei ze niks op. Maar we hebben wel een nieuwe afspraak gemaakt voor komende week :')
pi_132871637
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef DSVM het volgende:

[..]

Ik had weer geen ballen, dus ik heb toch nog iets gestuurd. Ze reageerde meteen. Ik zei: ''ik had je gisteren nog wat gevraagd,haha'' daar zei ze niks op. Maar we hebben wel een nieuwe afspraak gemaakt voor komende week :')
Ik zou het ''haha'' hebben weggelaten. Komt iets teveel over of je er de grootste lol om hebt terwijl zij ook wel weet dat dat niet het geval is. :')
pi_132871951
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zou het ''haha'' hebben weggelaten. Komt iets teveel over of je er de grootste lol om hebt terwijl zij ook wel weet dat dat niet het geval is. :')
Zie net,het was geen haha, maar een smiley ( ;) )

Ik probeerde het een beetje luchtig te houden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')