Ik zie het punt niet zo. Als je moet dan moet je toch? En wat heeft ze liever? Dat je het glazuur van de pot af brand of dat je een stel bruine jongens in haar bed deponeert?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk
erg fijn...quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:
Leuk gesprek op into my life
En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
bij mij dalurenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:07 schreef RVDBRDM het volgende:
Bij mij staat nu een banner van word luchtverkeersleider.nl. Dat kan geen toeval zijn.
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.
-Het eh, stinkt!
Ik verstond haar niet dus zei: Huh, hij is dicht?
-Nee, het STINKT...of kan stinken...heb een lucifertje gebrandt.![]()
Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. (weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.
Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch?
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.
-Het eh, stinkt!
Ik verstond haar niet dus zei: Huh, hij is dicht?
-Nee, het STINKT...of kan stinken...heb een lucifertje gebrandt.![]()
Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. (weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.
Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch?
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"
Pis het de volgende ronde wegquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
Haha tering wat een nivoquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.
De spanning is ook zo hoog he als je met elkaar zit te chattenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is wel een goede icebreaker voor op Paiq bedenk ik me net. "Weeg jij je ook altijd voor en na het schijten?''
Genoeg mensen die de bevalling van zo'n dampende drieponder een prestatie van formaat vinden, vergis je niet.
Vind je? Nooit geen last van gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De spanning is ook zo hoog he als je met elkaar zit te chatten
Die heb jij toch als je het ijs moet brekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vind je? Nooit geen last van gehad eigenlijk.
Nee, geloof het of niet, maar ik gebruik die dingen nooit. Maar ach, het zou een meer originele openingsvraag zijn dan wat je daar in de regel aan je netvlies voorbij ziet trekken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die heb jij toch als je het ijs moet breken
Ik ga hem eens proberen. Gewoon, omdat het kan. En ik zal het antwoord met jullie delen. Gewoon, omdat het ook kan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, geloof het of niet, maar ik gebruik die dingen nooit. Maar ach, het zou een meer originele openingsvraag zijn dan wat je daar in de regel aan je netvlies voorbij ziet trekken.
Cool! Surfchicks zijn meestal wel relaxed! Wat is alles gedaan behalve de daad? Naakt in bed gelegen samen ofzo? :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
Tijdje terug dat ik gepost heb.
Zondag via Paiq een dame ontmoet 22 jaar: cum laude op gymanasium en cum laude psychology en dus drs. Type surfchick.
Woensdag bij haar afgesproken om te eten, uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Alles gedaan behalve de daad, ze wil rustig opbouwen omdat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik een gladde jongen ben die enkel voor de sex komt.
Alles viel zo in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat zij de ware is, zaterdag ga ik er weer heen en blijf ik opnieuw slapen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Cool! Surfchicks zijn meestal wel relaxed! Wat is alles gedaan behalve de daad? Naakt in bed gelegen samen ofzo? :p
Maar goed dat je nu "ofzo" zei en niet over 5 jaar als jullie getrouwd zijn en kinderen hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Lol. Bijna twee uur aan het chatten met iemand op Tinder. Erg leuk gesprek, wederzijds. Had een keer de opmerking 'ofzo' per ongeluk achter een vraag gesteld. Is ze meteen weg. Dat is dan wel nadeel, weg is weg. Bij Whatsapp als mensen je blokken kan je altijd nog sms sturen of bellen (veel mensen weten dat niet eens. Maar WA draait op mobiele nummers he...) Doe ik niet want dat is stalkerig maar ja.
gvdquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Lol. Bijna twee uur aan het chatten met iemand op Tinder. Erg leuk gesprek, wederzijds. Had een keer de opmerking 'ofzo' per ongeluk achter een vraag gesteld. Is ze meteen weg. Dat is dan wel nadeel, weg is weg. Bij Whatsapp als mensen je blokken kan je altijd nog sms sturen of bellen (veel mensen weten dat niet eens. Maar WA draait op mobiele nummers he...) Doe ik niet want dat is stalkerig maar ja.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
quote:
We waren dus heel leuk aan het praten. Al twee uur lang via Tinder. Ik stel een vraag: 'Loop je stage, ofzo?' Ja als ik het nu zie klinkt het niet echt beleefd. Maar kwam door autocorrect die automatisch volgende woordsuggestie doet en te snel op enter gedrukt blijkbaar. Om mij dan meteen te verwijderen terwijl het gesprek daarvoor wel gewoon leuk was?quote:
Als iemand je blokt op whatsapp zitten ze inderdaad ook niet te wachten op een sms'je schat ik zoquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk niet dat het woord ofzo dermate beledigend is om iemand te blokkeren. Het was of helemaal geen leuk gesprek (voor haar), of ze heeft je per ongeluk geblokt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
We waren dus heel leuk aan het praten. Al twee uur lang via Tinder. Ik stel een vraag: 'Loop je stage, ofzo?' Ja als ik het nu zie klinkt het niet echt beleefd. Maar kwam door autocorrect die automatisch volgende woordsuggestie doet en te snel op enter gedrukt blijkbaar. Om mij dan meteen te verwijderen terwijl het gesprek daarvoor wel gewoon leuk was?Of mis ik wat?
'In plaats van dat ze gewoon blij voor jou kan zijn ofzo'quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:09 schreef MissGump het volgende:
'Ofzo' is echt een instant afknapper, dan ga je hoe dan ook altijd op de blok!
quote:Op zondag 3 november 2013 03:00 schreef BeamofLight het volgende:
Date5 gaf aan dat ze nog geen relatiegevoel heeft. En dat ze gisteren gezoend heeft met een ander.
Waarom klinkt dit als muziek in mijn oren? Iemand? Donderdag date met een leukerd. Nu neuken met date 5.
Nee, vult zich vanzelf wel inquote:Op zondag 3 november 2013 01:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zit je nu te f5'en tot iemand vraagt ''waarom?'', SilentChaos?
Blijft vervelend, ik ken het helaas.. Op een date vertellen dat je open en eerlijk bent en wil zijn.. Vervolgens de boel voorliegen.. (mijn vader heeft kanker en dit en dat.. Geen behoefte om iemand te leren kennen.. Serieus, echt gebeurd..quote:Op zondag 3 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja. Zou ik vanmiddag een date hebben met de hardbody (de ene die bokst) appt ze net dat ze het heel vervelend vindt maar dat ze iemand is tegengekomen waar ze redelijk gek op is en dit dan geen eerlijke kans heeft.
Geen drama verder, maar wel lekker bijtijds. Ik mag aannemen dat ze dit gisteren of in de voorgaande dagen ook wist in plaats van anderhalf uur van tevoren. Ik vreet je niet op.
Dat is inderdaad behoorlijk kansloos. Ik heb het ook 1 keer meegemaakt nadat ik al een date met iemand had gehad. Vroeg ik haar of ze zin had in een 2e date en kreeg ik terug dat ze dat weekend iemand had leren kennen. Vervolgens een maand later appt ze me weer en of ik het leuk vond om nog iets te gaan drinken. Ik zo tegen haar "Jij had toch iemand leren kennen?". Vervolgens zegt ze "Ja maar dat is niks geworden".quote:Op zondag 3 november 2013 12:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja. Zou ik vanmiddag een date hebben met de hardbody (de ene die bokst) appt ze net dat ze het heel vervelend vindt maar dat ze iemand is tegengekomen waar ze redelijk gek op is en dit dan geen eerlijke kans heeft.
Geen drama verder, maar wel lekker bijtijds. Ik mag aannemen dat ze dit gisteren of in de voorgaande dagen ook wist in plaats van anderhalf uur van tevoren. Ik vreet je niet op.
Die heb je goed op haar nummer gezetquote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk kansloos. Ik heb het ook 1 keer meegemaakt nadat ik al een date met iemand had gehad. Vroeg ik haar of ze zin had in een 2e date en kreeg ik terug dat ze dat weekend iemand had leren kennen. Vervolgens een maand later appt ze me weer en of ik het leuk vond om nog iets te gaan drinken. Ik zo tegen haar "Jij had toch iemand leren kennen?". Vervolgens zegt ze "Ja maar dat is niks geworden".
Ja daaaaag.![]()
Ja komop zeg. Ik ben gekke henkie niet.quote:Op zondag 3 november 2013 13:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Die heb je goed op haar nummer gezet
God ja, naief als ik was dacht ik dat de WOW altijd tot verliefd, samenwonen, blijheid ende geluk zou leiden. Omdat dat de eerste keer zo vanzelfsprekend was.quote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik de wowfactor niet vaak heb geloof ik...
Ja dat snap ik. Van alle dates die ik ook heb gehad heb ik dit ook 1 keer gehad. Alleen wat bij mij steeds meer werd, werd bij haar steeds minder. Na 12 dates kapte ze het dus af. 2 weken goed ziek van geweest. Toen kwam ik in contact met iemand anders en begon ik het wel te vergeten. Maar had er niet aan moeten denken dat ik op haar facebook ineens zou zien dat ze een relatie zou hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het weleens meegemaakt dat ik met iemand aan het daten was waar de wow-factor© echt zwaar inkickte. Dat was qua beleving erg intens en zo vaak heb ik dat niet. Ongelofelijk hoe wij op één lijn lagen met zowat alles. Enige nadeel aan haar was dat ze nogal een voorgeschiedenis had met haar psycho-ex en daardoor nogal wat vertrouwensissues had. Moeite om iemand echt dichtbij te laten komen, en ze reed hier uiteindelijk in tranen weg, juist omdat het nogal close werd.
Uiteindelijk eindigde dat weer net zo snel als het begon. Twee maanden later verschijnt er een facebook-update op de timeline dat ze inmiddels een relatie heeft. Ik trek me dat soort dingen in de regel niet snel aan, maar dit deed pijn. En goed ook. Ben daar echt maanden van aangeslagen geweest.
Eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik de wowfactor niet vaak heb geloof ik...
In mijn geval was er dus helemaal geen contact meer tot ze na een maand weer begon te mailen.quote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, die poep kan gebeuren toch. Beter dat ze er eerlijk over is dan dat het met een aantal mensen best ver gelijk op gaat en het dus echt pijn kan doen bij iemand.
Het zou echter mijn eer te na zijn om na een contactloze periode dan opnieuw een poging te wagen, maar stel dat er wel iets van contact geweest in de tussentijd, mwoaaach, dan is alles weer mogelijk.
Klopt dat was dus ook mijn idee. Ik had haar namelijk al een keer gedate en dat klikte behoorlijk goed. Daarvoor flink zitten mailen ook en merkte wel dat het goed zat. En dan komt ze ineens spontaan dat weekend in de stad iemand tegen die ze niet kent en kapt ze het contact wat ze met mij al had opgebouwd spontaan af.quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Silenus het volgende:
Nouja NA een date zou ik iig niet meer afspreken als die ander in de tussentijd nog voor iemand anders heeft gekozen. Het is verdomme graag of niet.
Maar als je elkaar nog niet hebt gezien maakt het geen reet uit. Zij kan natuurlijk ook niet weten dat ik zo leuk ben in het echt.(
)
Mooi verwoordquote:Op zondag 3 november 2013 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God ja, naief als ik was dacht ik dat de WOW altijd tot verliefd, samenwonen, blijheid ende geluk zou leiden. Omdat dat de eerste keer zo vanzelfsprekend was.
Boy, deed mijn hartje pijn toen mijn tamelijk nietszeggende daterij waarbij de WOW overweldigend was ineens keihard tegen een betonnen muur (ofwel zijn hoerrrrrrrrrrrrrrrrr van een ex) kapot smashte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |