Ik zie het punt niet zo. Als je moet dan moet je toch? En wat heeft ze liever? Dat je het glazuur van de pot af brand of dat je een stel bruine jongens in haar bed deponeert?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk
erg fijn...quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:
Leuk gesprek op into my life
En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
bij mij dalurenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:07 schreef RVDBRDM het volgende:
Bij mij staat nu een banner van word luchtverkeersleider.nl. Dat kan geen toeval zijn.
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.
-Het eh, stinkt!
Ik verstond haar niet dus zei: Huh, hij is dicht?
-Nee, het STINKT...of kan stinken...heb een lucifertje gebrandt.![]()
Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. (weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.
Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch?
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.
-Het eh, stinkt!
Ik verstond haar niet dus zei: Huh, hij is dicht?
-Nee, het STINKT...of kan stinken...heb een lucifertje gebrandt.![]()
Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. (weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.
Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch?
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"
Pis het de volgende ronde wegquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
Haha tering wat een nivoquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.
De spanning is ook zo hoog he als je met elkaar zit te chattenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is wel een goede icebreaker voor op Paiq bedenk ik me net. "Weeg jij je ook altijd voor en na het schijten?''
Genoeg mensen die de bevalling van zo'n dampende drieponder een prestatie van formaat vinden, vergis je niet.
Vind je? Nooit geen last van gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De spanning is ook zo hoog he als je met elkaar zit te chatten
Die heb jij toch als je het ijs moet brekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vind je? Nooit geen last van gehad eigenlijk.
Nee, geloof het of niet, maar ik gebruik die dingen nooit. Maar ach, het zou een meer originele openingsvraag zijn dan wat je daar in de regel aan je netvlies voorbij ziet trekken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die heb jij toch als je het ijs moet breken
Ik ga hem eens proberen. Gewoon, omdat het kan. En ik zal het antwoord met jullie delen. Gewoon, omdat het ook kan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, geloof het of niet, maar ik gebruik die dingen nooit. Maar ach, het zou een meer originele openingsvraag zijn dan wat je daar in de regel aan je netvlies voorbij ziet trekken.
Cool! Surfchicks zijn meestal wel relaxed! Wat is alles gedaan behalve de daad? Naakt in bed gelegen samen ofzo? :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
Tijdje terug dat ik gepost heb.
Zondag via Paiq een dame ontmoet 22 jaar: cum laude op gymanasium en cum laude psychology en dus drs. Type surfchick.
Woensdag bij haar afgesproken om te eten, uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Alles gedaan behalve de daad, ze wil rustig opbouwen omdat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik een gladde jongen ben die enkel voor de sex komt.
Alles viel zo in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat zij de ware is, zaterdag ga ik er weer heen en blijf ik opnieuw slapen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Cool! Surfchicks zijn meestal wel relaxed! Wat is alles gedaan behalve de daad? Naakt in bed gelegen samen ofzo? :p
Maar goed dat je nu "ofzo" zei en niet over 5 jaar als jullie getrouwd zijn en kinderen hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Lol. Bijna twee uur aan het chatten met iemand op Tinder. Erg leuk gesprek, wederzijds. Had een keer de opmerking 'ofzo' per ongeluk achter een vraag gesteld. Is ze meteen weg. Dat is dan wel nadeel, weg is weg. Bij Whatsapp als mensen je blokken kan je altijd nog sms sturen of bellen (veel mensen weten dat niet eens. Maar WA draait op mobiele nummers he...) Doe ik niet want dat is stalkerig maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |