Ja dat besef ik me eigenlijk ook wel. Was gewoon een beetje onzeker denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de hand joh. Ik heb er al een stuk meer gehad, maar daar zaten ook genoeg "eenmalige" dates tussen hoor. En dan zowel door mij of door de ander afgekapt.
Dude.. we waren alleen in die ruimte.... ik was op bezoek en jij zat te dagdromen en ijlde iets van 'oh wat zit je haar leuk Perzephone'. Daarop heb ik het verplegend personeel gevraagd of ze je weer naar je kamer konden brengen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weird. Ik heb vannacht over Perzephone en Splash gedroomd. We eh, hadden met zijn drieen om een of ander onduidelijke reden een huisje gehuurd in een soort vakantieoord. Perzephone en ik vonden elkaar wel erg hot geloof ik en zochten afzondering om elkaar up close and personal te leren kennen. Wat niet ging omdat Splash steeds als het derde wiel aan de wagen erbij hing. En tot overmaat van ramp had hij al zijn vrienden uitgenodigd in dat huisje, waardoor het definitief gedaan was met de rust.
Er was meer, maar verdere details ben ik vergeten. Wat wil dit zeggen? Dat ik hier te vaak kom?
Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*quote:
Sinds het schaatsen ga ik niet meer over Halim dromen hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*
Maar denk dat hij niet in dit topic zit...
Omdat die chicks gewoon prosituees zijn (in de letterlijke zin van het woord).quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Schnorr het volgende:
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.
is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
Inderdaad. Even laten merken wie de nieuwe man in het huis isquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
Zo ben ik ook wel eens als een gek even naar huis gefietst om een "flesje wijn" op te halenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!''
En dan ineens ongelofelijk moeten schijten.Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.
Daarna gaat het meestal wel beter gelukkig. Het lucht toch op, nietwaar?
Dank voor de tip, meteen ingesteldquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:
Leuk gesprek op into my life
En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!''
En dan ineens ongelofelijk moeten schijten.Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.
Daarna gaat het meestal wel beter gelukkig. Het lucht toch op, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |