Nou, inderdaad ja!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Irritant he als mannen/vrouwen gelijk alleen maar aan sex met je kunnen denken. Er is zoveel meer aan mij dan alleen sex en dat lekkere lichaam!
Dat dus. Gewoon flink ouwehoeren en de onderwerpen die er toe doen komen vanzelf wel ter sprake.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ach verder dan een gesprek beginnen met "hey" "leuk weekend (gehad)" oid kom ik ook niet. Daarna gaat het vaak toch wel anzelf lopen.
Soms reageer ik wel inhoudelijk op een foto ofzo, maar ook niet vaak.
Heb zelden doodlopende of saaie gesprekken...
Eheh, nee. Je leest me verkeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:09 schreef Sannne het volgende:
[..]
Want alleen vrouwen met minder goede foto's zijn relatiemateriaal? Lol
Johquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eheh, nee. Je leest me verkeerd.
Onzin, ik stel deze ook weleens, maar dan met name als het gesprek niet lekker loopt. Ik krijg er iig altijd antwoord op.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom mijn gesprekken op Paiq zo vaak stuklopen denk ik![]()
Pijnlijk om te horen, maar leerzaam.
Het verklaart alleen nog niet mijn geringe succes met het openen van die TInder-gesprekken, maar ik heb in elk geval weer iets om mee aan de slag te gaan. Ze gaan op mijn lijstje verboden onderwerpen.
Bedoel je daarmee nog nooit een succesvolle date omgezet in een relatie of een date die langer duurde dan 1 keer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb morgen een date en ik heb tot nu toe nog nooit een succesvolle date gehad. Hnnnng
Dat eerstequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee nog nooit een succesvolle date omgezet in een relatie of een date die langer duurde dan 1 keer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Zeg me dat dit een grap isquote:ben een vrolijke vrouw
weet goed wad ik wil en sta stevig in me schoenen en tempament vol en eigen wil
hou van lolletje op zijn tijd maar kan oook erg sireus zijn
ben ook gek op jaren 50/60 muziek en spullen
mijn leves moto is dag niet gelachen is dag niet geleefd
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat eerste
Wat betreft dat eerste kunnen we elkaar de hand schudden. (Wat internetdates betreft dan). Wat betreft dat laatste, heb je al veel dates gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet, nog maar twee. Zo ver komt het meestal niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat betreft dat eerste kunnen we elkaar de hand schudden. (Wat internetdates betreft dan). Wat betreft dat laatste, heb je al veel dates gehad?
Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Lekker handigNet een match op tinder. In werkelijkheid woont ze aan de andere kant van nederland, maar toevallig was ze vandaag bij mij in de buurt. Daarom kwam ze in mijn < 50km filter waardoor ik haar heb geliked. Waarom ga je in godsnaam foto's liken als je aan de andere kant van nederland zit dan waar je woont
Dus? Zat me vorige week op station Breda ook te vervelen en heb Tinder opgestart.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Lekker handigNet een match op tinder. In werkelijkheid woont ze aan de andere kant van nederland, maar toevallig was ze vandaag bij mij in de buurt. Daarom kwam ze in mijn < 50km filter waardoor ik haar heb geliked. Waarom ga je in godsnaam foto's liken als je aan de andere kant van nederland zit dan waar je woont
Jouw reacties soms.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen?
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen?
Dan is er niks aan de hand joh. Ik heb er al een stuk meer gehad, maar daar zaten ook genoeg "eenmalige" dates tussen hoor. En dan zowel door mij of door de ander afgekapt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee dat niet, nog maar twee. Zo ver komt het meestal niet.
Wie weet komt het bij de derde goed.
Kan mij inderdaad weinig schelen, maar ik heb gisteren behoorlijk lang met haar zitten chatten en ze zag me wel zitten. Of ik dit weekend haar kant op wilde komen, maar heb geen zin om 2 uur in de auto te moeten zitten voor een date. Dan weet ik toch al dat het niks gaat worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |