abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:20:01 #151
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132767314
Ach verder dan een gesprek beginnen met "hey" "leuk weekend (gehad)" oid kom ik ook niet. Daarna gaat het vaak toch wel anzelf lopen.
Soms reageer ik wel inhoudelijk op een foto ofzo, maar ook niet vaak.
Heb zelden doodlopende of saaie gesprekken...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132768591
quote:
16s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Irritant he als mannen/vrouwen gelijk alleen maar aan sex met je kunnen denken. Er is zoveel meer aan mij dan alleen sex en dat lekkere lichaam! :'(
Nou, inderdaad ja! :P

En CU2, dat is ouhoud!!
pi_132768718
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ach verder dan een gesprek beginnen met "hey" "leuk weekend (gehad)" oid kom ik ook niet. Daarna gaat het vaak toch wel anzelf lopen.
Soms reageer ik wel inhoudelijk op een foto ofzo, maar ook niet vaak.
Heb zelden doodlopende of saaie gesprekken...
Dat dus. Gewoon flink ouwehoeren en de onderwerpen die er toe doen komen vanzelf wel ter sprake.
pi_132768824
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:09 schreef Sannne het volgende:

[..]

Want alleen vrouwen met minder goede foto's zijn relatiemateriaal? Lol
Eheh, nee. Je leest me verkeerd.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132770354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eheh, nee. Je leest me verkeerd.
Joh ;)
pi_132775975
Lekker handig :P Net een match op tinder. In werkelijkheid woont ze aan de andere kant van nederland, maar toevallig was ze vandaag bij mij in de buurt. Daarom kwam ze in mijn < 50km filter waardoor ik haar heb geliked. Waarom ga je in godsnaam foto's liken als je aan de andere kant van nederland zit dan waar je woont :{
pi_132776171
Ik heb morgen een date en ik heb tot nu toe nog nooit een succesvolle date gehad. Hnnnng
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_132776310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit verklaart waarom mijn gesprekken op Paiq zo vaak stuklopen denk ik ;( :') Pijnlijk om te horen, maar leerzaam.

Het verklaart alleen nog niet mijn geringe succes met het openen van die TInder-gesprekken, maar ik heb in elk geval weer iets om mee aan de slag te gaan. Ze gaan op mijn lijstje verboden onderwerpen.
Onzin, ik stel deze ook weleens, maar dan met name als het gesprek niet lekker loopt. Ik krijg er iig altijd antwoord op.
pi_132776384
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb morgen een date en ik heb tot nu toe nog nooit een succesvolle date gehad. Hnnnng
Bedoel je daarmee nog nooit een succesvolle date omgezet in een relatie of een date die langer duurde dan 1 keer?
pi_132776531
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee nog nooit een succesvolle date omgezet in een relatie of een date die langer duurde dan 1 keer?
Dat eerste ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_132780930
quote:
ben een vrolijke vrouw
weet goed wad ik wil en sta stevig in me schoenen en tempament vol en eigen wil
hou van lolletje op zijn tijd maar kan oook erg sireus zijn
ben ook gek op jaren 50/60 muziek en spullen
mijn leves moto is dag niet gelachen is dag niet geleefd
Zeg me dat dit een grap is :')
pi_132781273
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Zhano het volgende:
sireus
sireus
pi_132781355
quote:

[..]

Zeg me dat dit een grap is :')
Is ze Marokkaans?
pi_132781417
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Is ze Marokkaans?
Nope.
pi_132783001
quote:
9s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Dat eerste ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft dat eerste kunnen we elkaar de hand schudden. (Wat internetdates betreft dan). Wat betreft dat laatste, heb je al veel dates gehad?
pi_132783078
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Wat betreft dat eerste kunnen we elkaar de hand schudden. (Wat internetdates betreft dan). Wat betreft dat laatste, heb je al veel dates gehad?
Nee dat niet, nog maar twee. Zo ver komt het meestal niet.
Wie weet komt het bij de derde goed.
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:38:12 #167
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132786294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Lekker handig :P Net een match op tinder. In werkelijkheid woont ze aan de andere kant van nederland, maar toevallig was ze vandaag bij mij in de buurt. Daarom kwam ze in mijn < 50km filter waardoor ik haar heb geliked. Waarom ga je in godsnaam foto's liken als je aan de andere kant van nederland zit dan waar je woont :{
Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_132786448
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Dus? Zat me vorige week op station Breda ook te vervelen en heb Tinder opgestart.
Niet alleen een paar leuk gesprekken opgeleverd, maar komende zondag een date als ik wat andere afspraken kan verschuiven.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132786469
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Lekker belangrijk toch? Of moet ze er soms rekening mee houden dat ze anders te enthousiaste jongens kan teleurstellen? :')
Jouw reacties soms. _O- _O_
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:52:30 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132786649
quote:
ben ook gek op spullen
Ik ben ook gek op spullen O+
pi_132787239
Neeeee regen, Waarom? ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:24:23 #172
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132787351
quote:

[..]

Inderdaad zeg
pi_132795287
Wooooooo! Mijn date wil mij vaker zien! :D
pi_132798340
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2013 00:54 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Nee dat niet, nog maar twee. Zo ver komt het meestal niet.
Wie weet komt het bij de derde goed.
Dan is er niks aan de hand joh. Ik heb er al een stuk meer gehad, maar daar zaten ook genoeg "eenmalige" dates tussen hoor. En dan zowel door mij of door de ander afgekapt.
pi_132798411
quote:

[..]

Kan mij inderdaad weinig schelen, maar ik heb gisteren behoorlijk lang met haar zitten chatten en ze zag me wel zitten. Of ik dit weekend haar kant op wilde komen, maar heb geen zin om 2 uur in de auto te moeten zitten voor een date. Dan weet ik toch al dat het niks gaat worden.
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:27:26 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132798474
De vraag waar ze woont komt toch binnen 5 minuten wel voorbij hoop ik? Als je dan nog uren doorchat is dat je eigen verantwoordelijkheid.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132798674
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:22 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dan is er niks aan de hand joh. Ik heb er al een stuk meer gehad, maar daar zaten ook genoeg "eenmalige" dates tussen hoor. En dan zowel door mij of door de ander afgekapt.
Ja dat besef ik me eigenlijk ook wel. Was gewoon een beetje onzeker denk ik.
pi_132798969
Weird. Ik heb vannacht over Perzephone en Splash gedroomd. We eh, hadden met zijn drieen om een of ander onduidelijke reden een huisje gehuurd in een soort vakantieoord. Perzephone en ik vonden elkaar wel erg hot geloof ik en zochten afzondering om elkaar up close and personal te leren kennen. Wat niet ging omdat Splash steeds als het derde wiel aan de wagen erbij hing. En tot overmaat van ramp had hij al zijn vrienden uitgenodigd in dat huisje, waardoor het definitief gedaan was met de rust.

Er was meer, maar verdere details ben ik vergeten. Wat wil dit zeggen? Dat ik hier te vaak kom? ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:56:28 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132799273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weird. Ik heb vannacht over Perzephone en Splash gedroomd. We eh, hadden met zijn drieen om een of ander onduidelijke reden een huisje gehuurd in een soort vakantieoord. Perzephone en ik vonden elkaar wel erg hot geloof ik en zochten afzondering om elkaar up close and personal te leren kennen. Wat niet ging omdat Splash steeds als het derde wiel aan de wagen erbij hing. En tot overmaat van ramp had hij al zijn vrienden uitgenodigd in dat huisje, waardoor het definitief gedaan was met de rust.

Er was meer, maar verdere details ben ik vergeten. Wat wil dit zeggen? Dat ik hier te vaak kom? ;(
Dude.. we waren alleen in die ruimte.... ik was op bezoek en jij zat te dagdromen en ijlde iets van 'oh wat zit je haar leuk Perzephone'. Daarop heb ik het verplegend personeel gevraagd of ze je weer naar je kamer konden brengen.

HJ droomt van mij O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_132799350
Ja, maar dat is toch raar? Silenus droomde onlangs over mij en nu begint het gedonder hier ook al. Mijn eerste fokdroom.
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:02:43 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132799427
Over wie zal ik dan dromen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:04:58 #182
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_132799475
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef -Splash- het volgende:
Over wie zal ik dan dromen?
Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*

Maar denk dat hij niet in dit topic zit...

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinkdwarf op 01-11-2013 18:27:13 ]
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:36:35 #183
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132802345
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*

Maar denk dat hij niet in dit topic zit...
Sinds het schaatsen ga ik niet meer over Halim dromen hoor. :(
pi_132803460
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.

is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
pi_132803945
Tijdje terug dat ik gepost heb.

Zondag via Paiq een dame ontmoet 22 jaar: cum laude op gymanasium en cum laude psychology en dus drs. Type surfchick.

Woensdag bij haar afgesproken om te eten, uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Alles gedaan behalve de daad, ze wil rustig opbouwen omdat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik een gladde jongen ben die enkel voor de sex komt.

Alles viel zo in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat zij de ware is, zaterdag ga ik er weer heen en blijf ik opnieuw slapen.
pi_132803962
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tammepiet op 01-11-2013 20:25:42 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:12:08 #187
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_132808213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Schnorr het volgende:
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.

is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
Omdat die chicks gewoon prosituees zijn (in de letterlijke zin van het woord).
pi_132808274
haha maar je betaald al grof geld voor de site, dus als het alleen maar vol zou zitten met betaalde dames dan zou het ook niet echt populair zijn, of een grote scam, maar dat lees ik nergens. anders sites zitten vol met betaal dames ja zoals kinky enzo
pi_132808497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen.

Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
pi_132810966
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
_O-
pi_132811112
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Inderdaad. Even laten merken wie de nieuwe man in het huis is :7
pi_132811890
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!'' O+

En dan ineens ongelofelijk moeten schijten. :{ Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.

Daarna gaat het meestal wel beter gelukkig. Het lucht toch op, nietwaar?
pi_132812670
Made my day _O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:10:42 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132817304
Ik heb nou toch een leuke match op Tinder! Nice :7
pi_132817365
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!'' O+

En dan ineens ongelofelijk moeten schijten. :{ Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.

Zo ben ik ook wel eens als een gek even naar huis gefietst om een "flesje wijn" op te halen :')
Achteraf bleek ik een lichte voedselvergiftiging te hebben
pi_132817447
Of als je tijdens het stoeien wat lucht voelt... Onee, laat maar, ik ben een vrouw.
pi_132818234
Leuk gesprek op into my life :)

En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
pi_132818740
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:
Leuk gesprek op into my life :)

En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
Dank voor de tip, meteen ingesteld :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 11:26:56 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 11:45:34 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132819095
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:04:13 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132819491
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')