abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:02:43 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132799427
Over wie zal ik dan dromen?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:04:58 #182
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_132799475
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:02 schreef -Splash- het volgende:
Over wie zal ik dan dromen?
Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*

Maar denk dat hij niet in dit topic zit...

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinkdwarf op 01-11-2013 18:27:13 ]
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:36:35 #183
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132802345
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:04 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Je weet dat je daar maar één goed antwoord op kan geven, hè? *pssst*

Maar denk dat hij niet in dit topic zit...
Sinds het schaatsen ga ik niet meer over Halim dromen hoor. :(
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_132803460
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.

is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
pi_132803945
Tijdje terug dat ik gepost heb.

Zondag via Paiq een dame ontmoet 22 jaar: cum laude op gymanasium en cum laude psychology en dus drs. Type surfchick.

Woensdag bij haar afgesproken om te eten, uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Alles gedaan behalve de daad, ze wil rustig opbouwen omdat ze me niet vertrouwd en denkt dat ik een gladde jongen ben die enkel voor de sex komt.

Alles viel zo in elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat zij de ware is, zaterdag ga ik er weer heen en blijf ik opnieuw slapen.
pi_132803962
-

[ Bericht 100% gewijzigd door tammepiet op 01-11-2013 20:25:42 ]
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:12:08 #187
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_132808213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Schnorr het volgende:
iemand ervaring met victoria milan of second love, schijnt dat er daar toch wel redelijk serieus gedate wordt voornamelijk voor sex natuurlijk.

is bedoelt voor mensen met een relatie, maar waarom niet voor singles...
Omdat die chicks gewoon prosituees zijn (in de letterlijke zin van het woord).
pi_132808274
haha maar je betaald al grof geld voor de site, dus als het alleen maar vol zou zitten met betaalde dames dan zou het ook niet echt populair zijn, of een grote scam, maar dat lees ik nergens. anders sites zitten vol met betaal dames ja zoals kinky enzo
pi_132808497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef tammepiet het volgende:
uiteindelijk kreeg ik vet buikpijn en nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen.

Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132810966
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gewoon ongegeneerd de pot tot de rand toe volschijten daar en dan ben je weer helemaal het mannetje.
_O-
pi_132811112
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Inderdaad. Even laten merken wie de nieuwe man in het huis is :7
pi_132811890
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!'' O+

En dan ineens ongelofelijk moeten schijten. :{ Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.

Daarna gaat het meestal wel beter gelukkig. Het lucht toch op, nietwaar?
pi_132812670
Made my day _O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zaterdag 2 november 2013 @ 09:10:42 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132817304
Ik heb nou toch een leuke match op Tinder! Nice :7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132817365
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb dat ook weleens gehad, bij een date blijven slapen en de volgende morgen aan de koffie en een sigaret, even rustig wakker worden. Zij haar best doen in de keuken om je een ontbijt voor te schotelen. ''Nee, blijf maar zitten hoor! Ik vind dit leuk om te doen!'' O+

En dan ineens ongelofelijk moeten schijten. :{ Op één of andere manier voel ik me dan toch niet helemaal in mijn element. En dan tel je je zegeningen dat ze ook nog een wc boven heeft, zodat je nog ''enigszins'' op je gemak die neger eens rustig kunt wurgen. De wastafelkraan open op standje max in de ijdele hoop om de daarmee gepaard gaande geluiden te overstemmen, mocht ze toevallig ook naar boven komen. Als een gek een halve bus deo leegsprayen om één en ander te maskeren, want ja, ze zou er maar achter komen dat je ook maar een mens met een darm vol poep bent in plaats van een soort gebronste superheld die zich niet druk maakt om dat soort aardse zaken.

Zo ben ik ook wel eens als een gek even naar huis gefietst om een "flesje wijn" op te halen :')
Achteraf bleek ik een lichte voedselvergiftiging te hebben
pi_132817447
Of als je tijdens het stoeien wat lucht voelt... Onee, laat maar, ik ben een vrouw.
pi_132818234
Leuk gesprek op into my life :)

En je kunt nu leeftijd en afstand aangeven!
pi_132818740
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:

Dank voor de tip, meteen ingesteld :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 11:26:56 ]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 11:45:34 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132819095
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:04:13 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132819491
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 12:11:47 #201
Brabo Bastard
pi_132819645
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Het beste is om te schijten in een tijd die ook een "pistijd" had kunnen zijn, maar das moeilijk :P
Ik zie het punt niet zo. Als je moet dan moet je toch? En wat heeft ze liever? Dat je het glazuur van de pot af brand of dat je een stel bruine jongens in haar bed deponeert?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:30:11 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132820071
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.

-Het eh, stinkt!
Ik verstond haar niet dus zei: Huh, hij is dicht?
-Nee, het STINKT...of kan stinken...heb een lucifertje gebrandt. :@

Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. ( :') weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.

Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch? :P
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"

Gourmetten of steengrillen?
pi_132820790
Bij mij staat nu een banner van word luchtverkeersleider.nl. Dat kan geen toeval zijn.
pi_132820914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:57 schreef Kekaa het volgende:

erg fijn...

gelijk gedaan ook
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:13:12 #205
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132820935
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:07 schreef RVDBRDM het volgende:
Bij mij staat nu een banner van word luchtverkeersleider.nl. Dat kan geen toeval zijn.
bij mij daluren
pi_132821112
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik had zondag een date bij iemand thuis en moest toen even naar het toilet. Verdieping naar beneden, stond haar huisgenootje (meisje) met grote ogen in de gang.

-Het eh, stinkt!

Ik: Ohhhh joh, ik ben wel wat gewend. ( :') weet ook niet waarom ik dat zei), dat ruik ik vast niet.

Was eigenlijk ook niks aan de hand, kom weer naar buiten...zij zegt nog: 'haha, we zijn allemaal mensen toch? :P
Boven bij m'n date, die dubbel ligt...laat het whatsappje van haar huisgenootje lezen: "OMG HEB NET ZITTEN SCHIJTEN KOMT JE DATE ERAAN!!!"

Hahahaha
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 november 2013 @ 13:36:00 #207
Brabo Bastard
pi_132821488
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:30 schreef Silenus het volgende:

-Het eh, stinkt!

_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132821567
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:45:24 #209
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132821724
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Even voor de doorgewinterde daters hier, borstelen jullie wel of maken jullie er een mooi kleurenpalet van?
Pis het de volgende ronde weg
pi_132821747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Romanticus die ik ben laat ik weleens een hartvormige bolus achter in de wastafel, om 'r te verrassen als ik weg ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')