ik snapte hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
Mijn woordgrapje mislukt omdat ik op enter drukte....
En het versienummer klopt niet. Buh...
Dat is ook wel waar. De koude nachten, de feestdagen, etc... Dit zijn juist de tijden dat mensen graag iemand bij zich willen hebben. Maar als je date-moe bent en het wel prima hebt als single, dan zou ik toch even niet meer daten een tijdje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snapte hem
juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
Kun je nog toelichten waarom je die vraag in het vorige topic aan me stelde?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snapte hem
juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te datenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snapte hem
Haha ja zo klinkt het inderdaad wel..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Silenus het volgende:
Haha...cool beroep verzinnen, zeg dat je toevallig net uit een relatie komt (nee nee, ik wil alleen even voor de fun daten) en bam: scoren maar!
Hij kan natuurlijk werkelijk piloot zijn en ook NET uit een relatie komen...maar dit ligt er stiekem natuurlijk wel een beetje dik bovenop.Maakt verder niet uit, daten is sowieso leuk dus succes!
Reboundjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!
Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Ehh.. Nu ga ik toch weer twijfelen. Hij is wel heeeeeeeeeel leuk
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaarquote:
Vrouwen zijn soms net mannenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar
Hey, vrouwen hebben ook zin in spanning!
ik bedoelde het ook niet als iets negatiefsquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar
In dit geval hoogspanning?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja en nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?
Into my life
Wel het mailtje gehad maar die app kan ik niet testen. Ik heb een echt OS op mijn telefoon draaien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?
Into my life
Ghehe, goeiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te daten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!
Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Ehh.. Nu ga ik toch weer twijfelen. Hij is wel heeeeeeeeeel leuk
Ja en ook al geprobeerd. Is wel leuk op zich. Je beoordeelt 4 foto's in een bepaalde categorie (met of zonder de persoon erop, bijvoorbeeld wat er in de boekenkast staat of hoe iemand er in de winter uitziet) en degene van wie de foto is die jij het leukst vindt, kun je een berichtje sturen. Hoe meer foto's je van iemand bovenaan zet of hoe meer je chat, hoe meer je van de profielfoto ziet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Into my life
Ja en jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Into my life
>>Dat wil een modje vast wel fixen....quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
Mijn woordgrapje mislukt omdat ik op enter drukte....
En het versienummer klopt niet. Buh...
Rebound dates...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen
Ik heb zojuist met één van mn eerste tinder matches 2 weken lang gedate en dat klikte prima! Helaas zat zij in een vervelende situatie waardoor er niet meer verder gedate wordt, dus ik denk dat ik tinder nu pas echt ga leren kennen. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller!
Ja ik was er al een beetje bang voor dat het ging gebeuren, maar ze was wel erg leuk. Gelukkig komt het dus niet als een total shock voor me aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rebound dates...
Ik doe overigens helemaal niks op datinggebied op dit moment. Al had ik misschien zondag het nummer van de serveerster moeten vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |