abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:49:22 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658037

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:51:20 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658104
Mijn woordgrapje mislukt omdat ik op enter drukte.... -O-
En het versienummer klopt niet. Buh...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:54:30 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132658199
quote:
8s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
ik snapte hem

juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
  maandag 28 oktober 2013 @ 15:57:25 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132658289
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik snapte hem

juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
Dat is ook wel waar. De koude nachten, de feestdagen, etc... Dit zijn juist de tijden dat mensen graag iemand bij zich willen hebben. Maar als je date-moe bent en het wel prima hebt als single, dan zou ik toch even niet meer daten een tijdje.
pi_132658839
quote:

[..]

ik snapte hem

Kun je nog toelichten waarom je die vraag in het vorige topic aan me stelde?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132659580
quote:

[..]

ik snapte hem

Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te daten :P
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132659694
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!

Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Ehh.. Nu ga ik toch weer twijfelen. Hij is wel heeeeeeeeeel leuk :D
  maandag 28 oktober 2013 @ 16:36:41 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132659861
Haha...cool beroep verzinnen, zeg dat je toevallig net uit een relatie komt (nee nee, ik wil alleen even voor de fun daten) en bam: scoren maar!

Hij kan natuurlijk werkelijk piloot zijn en ook NET uit een relatie komen...maar dit ligt er stiekem natuurlijk wel een beetje dik bovenop. ;) Maakt verder niet uit, daten is sowieso leuk dus succes! :P
Gourmetten of steengrillen?
pi_132660010
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Silenus het volgende:
Haha...cool beroep verzinnen, zeg dat je toevallig net uit een relatie komt (nee nee, ik wil alleen even voor de fun daten) en bam: scoren maar!

Hij kan natuurlijk werkelijk piloot zijn en ook NET uit een relatie komen...maar dit ligt er stiekem natuurlijk wel een beetje dik bovenop. ;) Maakt verder niet uit, daten is sowieso leuk dus succes! :P
Haha ja zo klinkt het inderdaad wel..
Maar zijn facebookcheck klopt allemaal ;)
pi_132660015
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!

Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Reboundje :P
pi_132660047
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Reboundje :P
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar ;)
Hey, vrouwen hebben ook zin in spanning!
pi_132660067
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar ;)
Vrouwen zijn soms net mannen ;(
pi_132660077
quote:

[..]

ik bedoelde het ook niet als iets negatiefs ;)
  Moderator / Redactie FP maandag 28 oktober 2013 @ 17:22:30 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132661562
quote:

[..]

In dit geval hoogspanning? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132662226
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kwartje viel laat :')
pi_132662328
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:51:43 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132670797
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?

Into my life
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132674111
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?

Into my life
Ja en nee.
Is het wat?
pi_132678941
quote:

Into my life
Wel het mailtje gehad maar die app kan ik niet testen. Ik heb een echt OS op mijn telefoon draaien.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:05:03 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132680054
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te daten :P
Ghehe, goeie
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:03:27 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_132683903
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:

:')
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:08:47 #22
42184 crew  DaMart
pi_132683992
quote:

Into my life
Ja en ook al geprobeerd. Is wel leuk op zich. Je beoordeelt 4 foto's in een bepaalde categorie (met of zonder de persoon erop, bijvoorbeeld wat er in de boekenkast staat of hoe iemand er in de winter uitziet) en degene van wie de foto is die jij het leukst vindt, kun je een berichtje sturen. Hoe meer foto's je van iemand bovenaan zet of hoe meer je chat, hoe meer je van de profielfoto ziet.

Ik vind het in ieder geval beter dan Tinder.
pi_132684474
quote:

Into my life
Ja en ja

Beter dan Tinder, binnen een uurtje of twee had ik stuk of tien gesprekken lopen.
Ondertussen vallen daar al weer de nodige van af, komen er nieuwe bij en lijkt de eerste date ook al in de planning.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132698411
Into my life getest. Ik vind het veel te omslachtig en al die totaal oninteressante fotothema's zit natuurlijk niemand op te wachten. Althans, ik loop niet bepaald warm voor foto's van het uitzicht vanaf je bank. Hoog Libelle-gehalte wat mij betreft. App klapt er continu uit, maar misschien moet ik toch eens iOS7 installeren.

Je hebt wel heel snel nogal wat contacten, maar als je het uiterlijk niveau van Tinder bent gewend is het even slikken. Je kunt voor zover ik weet geen leeftijdsgroepen instellen. In de helft van m'n contacten ben ik om die reden alleen al niet geïnteresseerd.

Ik hou het bij Tinder.
pi_132700945
quote:
8s.gif Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
>>Dat wil een modje vast wel fixen....

OT: Afgelopen zondag: 1st een sms >>> kan ik bij jou eten en daarna 2de sms>>> A mooi de date is fixed.... :?
What the hell.... dat is toch geen date _O-

Vrijdag wel een ander soort eten op t menu dus dat lijkt er meer op :7
pi_132703998
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen :P
pi_132704578
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller! :)
pi_132704658
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen :P
Rebound dates... :N

Ik doe overigens helemaal niks op datinggebied op dit moment. Al had ik misschien zondag het nummer van de serveerster moeten vragen :X
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_132704682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller! :)
Ik heb zojuist met één van mn eerste tinder matches 2 weken lang gedate en dat klikte prima! Helaas zat zij in een vervelende situatie waardoor er niet meer verder gedate wordt, dus ik denk dat ik tinder nu pas echt ga leren kennen. Ben wel benieuwd ;)
pi_132704727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Rebound dates... :N

Ik doe overigens helemaal niks op datinggebied op dit moment. Al had ik misschien zondag het nummer van de serveerster moeten vragen :X
Ja ik was er al een beetje bang voor dat het ging gebeuren, maar ze was wel erg leuk. Gelukkig komt het dus niet als een total shock voor me aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')