ik snapte hemquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
Mijn woordgrapje mislukt omdat ik op enter drukte....
En het versienummer klopt niet. Buh...
Dat is ook wel waar. De koude nachten, de feestdagen, etc... Dit zijn juist de tijden dat mensen graag iemand bij zich willen hebben. Maar als je date-moe bent en het wel prima hebt als single, dan zou ik toch even niet meer daten een tijdje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snapte hem
juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
Kun je nog toelichten waarom je die vraag in het vorige topic aan me stelde?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snapte hem
juist in de winter is het niet fijn om single te zijn joh. In de lente voelt mijn piel zich toch wel ok.
Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te datenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik snapte hem
Haha ja zo klinkt het inderdaad wel..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Silenus het volgende:
Haha...cool beroep verzinnen, zeg dat je toevallig net uit een relatie komt (nee nee, ik wil alleen even voor de fun daten) en bam: scoren maar!
Hij kan natuurlijk werkelijk piloot zijn en ook NET uit een relatie komen...maar dit ligt er stiekem natuurlijk wel een beetje dik bovenop.Maakt verder niet uit, daten is sowieso leuk dus succes!
Reboundjequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!
Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Ehh.. Nu ga ik toch weer twijfelen. Hij is wel heeeeeeeeeel leuk
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaarquote:
Vrouwen zijn soms net mannenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar
Hey, vrouwen hebben ook zin in spanning!
ik bedoelde het ook niet als iets negatiefsquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ie heel serieus wilde daten na een relatie van 10 jaar
In dit geval hoogspanning?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja en nee.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?
Into my life
Wel het mailtje gehad maar die app kan ik niet testen. Ik heb een echt OS op mijn telefoon draaien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Iemand anders ook uitnodiging gehad voor de nieuwe date app van Paiq? En heeft iemand die al geprobeerd?
Into my life
Ghehe, goeiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:29 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar in sommige ogen, maar ik heb meer redenen dan alleen de sex om te daten
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:32 schreef Sannne het volgende:
Nouja, de avonden is het natuurlijk wel fijn om samen op de bank te liggen en te kroelen enzo. Dat heb ik ook nog steeds wel!
Had een tijdje contact met een piloot, op Tinder. Hij bleek alleen (ook al) een vriendin te hebben. Wel contact gehouden, maar heel oppervlakkig. Vandaag zei hij dat zijn relatie over is (dat zat er al maanden aan te komen), of ik op date wilde..
Ehh.. Nu ga ik toch weer twijfelen. Hij is wel heeeeeeeeeel leuk
Ja en ook al geprobeerd. Is wel leuk op zich. Je beoordeelt 4 foto's in een bepaalde categorie (met of zonder de persoon erop, bijvoorbeeld wat er in de boekenkast staat of hoe iemand er in de winter uitziet) en degene van wie de foto is die jij het leukst vindt, kun je een berichtje sturen. Hoe meer foto's je van iemand bovenaan zet of hoe meer je chat, hoe meer je van de profielfoto ziet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Into my life
Ja en jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef ook_gek het volgende:
Into my life
>>Dat wil een modje vast wel fixen....quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef -Splash- het volgende:
Mijn woordgrapje mislukt omdat ik op enter drukte....
En het versienummer klopt niet. Buh...
Rebound dates...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen
Ik heb zojuist met één van mn eerste tinder matches 2 weken lang gedate en dat klikte prima! Helaas zat zij in een vervelende situatie waardoor er niet meer verder gedate wordt, dus ik denk dat ik tinder nu pas echt ga leren kennen. Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller!
Ja ik was er al een beetje bang voor dat het ging gebeuren, maar ze was wel erg leuk. Gelukkig komt het dus niet als een total shock voor me aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Rebound dates...
Ik doe overigens helemaal niks op datinggebied op dit moment. Al had ik misschien zondag het nummer van de serveerster moeten vragen
Misschien nu nog niet nee en dan is het makkelijk als je net uit zo'n situatie komt om het af te kappen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:24 schreef Chawi het volgende:
Rebound dates?
Ze vond je gewoon niet leuk genoeg :-)
Ik heb een paar dagen terug zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Na een aantal supertoffe dates ook te horen gekregen dat het te snel ging. Wel gevolgd door de vraag om over een aantal weken nog een keer contact op te nemen...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap. Date heeft er gisteren een punt achter gezet. Na afgelopen zaterdag nog een hele gezellige date te hebben gehad denk ik dat het voor haar toch allemaal iets te vroeg kwam en te snel ging. Ze kwam namelijk redelijk recent uit een lange relatie en was er volgens mij nog niet helemaal overheen. Erg jammer, want ik denk dat we wel goed matchten en dat het anders was gelopen als ze uit een andere situatie was gekomen. Ach ja ff kijken of 1 van die andere 30 matches op Tinder die ik afgelopen 2 weken heb gehad nog iets terug wil sturen
Kwam die vraag van jou af? Dan zou ik er eerlijk gezegd niet op gaan hopen. Andersom is het wat positiever natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Na een aantal supertoffe dates ook te horen gekregen dat het te snel ging. Wel gevolgd door de vraag om over een aantal weken nog een keer contact op te nemen...
Zo, kom jij ook nog eens kijken hier?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:24 schreef Chawi het volgende:
Rebound dates?
Ze vond je gewoon niet leuk genoeg :-)
En je gaat dat doen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug zo'n beetje hetzelfde meegemaakt. Na een aantal supertoffe dates ook te horen gekregen dat het te snel ging. Wel gevolgd door de vraag om over een aantal weken nog een keer contact op te nemen...
De vraag kwam van haar kant. Ze vertelde inderdaad ook wat voor mij te voelen. Echter was ze nog niet over haar vorige relatie heen. Niet dat ze haar ex terug wilde maar ze moest de breuk kennelijk nog enigzins verwerken. Daarom wilde ze wat tijd voor zichzelf. Lastige situatie voor zowel haar als mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kwam die vraag van jou af? Dan zou ik er eerlijk gezegd niet op gaan hopen. Andersom is het wat positiever natuurlijk.
[..]
Zo, kom jij ook nog eens kijken hier?
Die is dus druk aan het daten met een ander en wil je achter de hand houden just in case. Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad ook hetgene waar ik aan dacht.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die is dus druk aan het daten met een ander en wil je achter de hand houden just in case. Duidelijk.
Begin maar vast met verder kijken. Want dit heb ik al vaker gehoord. En wat H_J zegt is dan ook in veel gevallen waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:53 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
De vraag kwam van haar kant. Ze vertelde inderdaad ook wat voor mij te voelen. Echter was ze nog niet over haar vorige relatie heen. Niet dat ze haar ex terug wilde maar ze moest de breuk kennelijk nog enigzins verwerken. Daarom wilde ze wat tijd voor zichzelf. Lastige situatie voor zowel haar als mij.
Het belangrijkste blijft toch wel wat je zelf wil. Als iemand rustiger aan wil doen en je bent voor je gevoel zéker dat er niet wat anders speelt kan ik het me voorstellen dat je daarin meegaat. Best menselijk enzo. Maar dit klinkt eerder als een kaper op de kust.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Dat is dus inderdaad ook hetgene waar ik aan dacht.
Het gevoel is hetgeen wat het inderdaad lastig maakt. Het was een (hele) tijd geleden dat ik een meid zo leuk vond. En dat leek van haar kant ook zo te zijn wat betreft woorden en daden. Echter was er van de een op de andere dag een flinke omslag in die woorden en daden. Wie weet verteld ze wel de waarheid. Maar uit ervaringen van mezelf en anderen lijkt het inderdaad waarschijnlijker dat ik gewoon backup ben. Daarnaast heb ik niet zo'n zin om me dalijk nog een keer vervelend te gaan voelen. Grote kans dus dat ik het laat voor wat het is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het belangrijkste blijft toch wel wat je zelf wil. Als iemand rustiger aan wil doen en je bent voor je gevoel zéker dat er niet wat anders speelt kan ik het me voorstellen dat je daarin meegaat. Best menselijk enzo. Maar dit klinkt eerder als een kaper op de kust.
heb je dat wel aangegeven dan? Dat je er zo over denkt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:33 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Het gevoel is hetgeen wat het inderdaad lastig maakt. Het was een (hele) tijd geleden dat ik een meid zo leuk vond. En dat leek van haar kant ook zo te zijn wat betreft woorden en daden. Echter was er van de een op de andere dag een flinke omslag in die woorden en daden. Wie weet verteld ze wel de waarheid. Maar uit ervaringen van mezelf en anderen lijkt het inderdaad waarschijnlijker dat ik gewoon backup ben. Daarnaast heb ik niet zo'n zin om me dalijk nog een keer vervelend te gaan voelen. Grote kans dus dat ik het laat voor wat het is.
Nee dat niet. Ik was op dat moment nogal overdonderd omdat ik het totaal niet had zien aankomen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
heb je dat wel aangegeven dan? Dat je er zo over denkt?
Ik ben heel erg teleurgesteld in Tinder en vreselijk jaloers op jullie onverklaarbare successen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef Deezertje het volgende:
Ben tot nu toe positief verrast door Tinder! Echt veel meer en leuke gesprekken dan de datingsites met bloedmooie dames (die nog echt bestaan ook, sommige zelfs héél lokaal!). Zelfde foto's maar nu dus zonder profieltekst. Werkt blijkbaar goed want mensen moeten je vragen stellen en jij hen. En afstand is blijkbaar ook positief punt want als je 10km van elkaar woont reageer je ook een stuk sneller!
Zolang je zo'n vrouwbeeld houdt en hebt gaat het je niet lukken inderdaad. Misschien moet je daar eerst eens iets aan doen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben heel erg teleurgesteld in Tinder en vreselijk jaloers op jullie onverklaarbare successen.
Ik ben het absoluut eens met de conclusie dat er veel mooie vrouwen bestaan, maar het werkt gewoon niet:
• Duizenden likes van mijn kant hebben slechts geleid tot ongeveer 15 matches.
• Sommige van die matches verwijderen me alweer voor ik überhaupt de kans heb gehad om iets te zeggen. Wtf? Like me dan niet.
• Een van mijn eerste matches begon gelijk met een belediging en was me het hele gesprek aan het zieken. Toen ik niet zo reageerde als ze wilde heeft ze me verwijderd. Waarom ze dat deed en wat ze wilde bereiken, geen idee.
• 'Hoi!' is kennelijk niet interessant genoeg, maar pogingen om origineler te openen leverden nog minder respons op.
• Matches reageren niet, of slechts een keertje en dan is het over. Er is helemaal geen enkele behoefte om een gesprek te voeren.
• Van de 15 matches heb ik slechts een meisje gehad dat steeds terug praat, maar dat gesprek verloopt eigenlijk ook best stroef.
Conclusie: Ik heb er uren inzitten, in principe kan ik een groot deel van de tijd alleen naar leuke vrouwen kijken, en als ik meer kan dan werken ze geheel niet mee.
Vrouwen![]()
![]()
Die vraag heb ik niet gehad, maar ik denk dat ik dat in mijn geval ook niet zou doen. (Heb inmiddels al weer 4 tinder chats lopen :-P) Tenzij ze zelf contact opneemt, dan kijk ik wel of ik er nog op inga.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Tering, ik vraag me echt af hoe jij te werk gaat op die sites en op tinder? Scheld je ze meteen uit ofzo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben heel erg teleurgesteld in Tinder en vreselijk jaloers op jullie onverklaarbare successen.
Ik ben het absoluut eens met de conclusie dat er veel mooie vrouwen bestaan, maar het werkt gewoon niet:
• Duizenden likes van mijn kant hebben slechts geleid tot ongeveer 15 matches.
• Sommige van die matches verwijderen me alweer voor ik überhaupt de kans heb gehad om iets te zeggen. Wtf? Like me dan niet.
• Een van mijn eerste matches begon gelijk met een belediging en was me het hele gesprek aan het zieken. Toen ik niet zo reageerde als ze wilde heeft ze me verwijderd. Waarom ze dat deed en wat ze wilde bereiken, geen idee.
• 'Hoi!' is kennelijk niet interessant genoeg, maar pogingen om origineler te openen leverden nog minder respons op.
• Matches reageren niet, of slechts een keertje en dan is het over. Er is helemaal geen enkele behoefte om een gesprek te voeren.
• Van de 15 matches heb ik slechts een meisje gehad dat steeds terug praat, maar dat gesprek verloopt eigenlijk ook best stroef.
Conclusie: Ik heb er uren inzitten, in principe kan ik een groot deel van de tijd alleen naar leuke vrouwen kijken, en als ik meer kan dan werken ze geheel niet mee.
Vrouwen![]()
![]()
Volgens mij bewijst juist dit dat het niet aan mijn beeld ligt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang je zo'n vrouwbeeld houdt en hebt gaat het je niet lukken inderdaad. Misschien moet je daar eerst eens iets aan doen.
Was dat maar waar. Misschien moet ik dat eens proberen. Op Tinder gebeurt er dus gewoon helemaal niets, dus ik heb niet echt een kans om iets raars te zeggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Tering, ik vraag me echt af hoe jij te werk gaat op die sites en op tinder? Scheld je ze meteen uit ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |