Wie niet? Alleen best wel pijnlijk als het dan niet wederzijds is.quote:Op zondag 3 november 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ik vind die WOW factor altijd heel erg leuk om te hebben, maar je wordt er inderdaad wel redelijk kwetsbaar door. Daarentegen vind ik het wel het optimale genot, zoals H J al zegt: erg intense beleving.
Stiekem ben ik altijd op zoek naar die wow-factor
We zijn ALLEMAAL op zoek naar de wowfactor...quote:Op zondag 3 november 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Ik vind die WOW factor altijd heel erg leuk om te hebben, maar je wordt er inderdaad wel redelijk kwetsbaar door. Daarentegen vind ik het wel het optimale genot, zoals H J al zegt: erg intense beleving.
Stiekem ben ik altijd op zoek naar die wow-factor
Zo had ik maanden geleden ook een paar keer gedate met een Wowfactor meisje. Geweldige dates gehad en bij haar blijven slapen. Maar toen ging het voor haar ineens allemaal te snel en viel het stil. Nu nam ze een week geleden weer contact op...ergens blijf je dan toch hoop houdenquote:Op zondag 3 november 2013 13:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het weleens meegemaakt dat ik met iemand aan het daten was waar de wow-factor© echt zwaar inkickte. Dat was qua beleving erg intens en zo vaak heb ik dat niet. Ongelofelijk hoe wij op één lijn lagen met zowat alles. Enige nadeel aan haar was dat ze nogal een voorgeschiedenis had met haar psycho-ex en daardoor nogal wat vertrouwensissues had. Moeite om iemand echt dichtbij te laten komen, en ze reed hier uiteindelijk in tranen weg, juist omdat het nogal close werd.
Uiteindelijk eindigde dat weer net zo snel als het begon. Twee maanden later verschijnt er een facebook-update op de timeline dat ze inmiddels een relatie heeft. Ik trek me dat soort dingen in de regel niet snel aan, maar dit deed pijn. En goed ook. Ben daar echt maanden van aangeslagen geweest.
Eigenlijk zou ik blij moeten zijn dat ik de wowfactor niet vaak heb geloof ik...
Nou ik bedoel juist meer als het wederzijds is, dat je na 1 of misschien 2 dates in zo'n enorme roes leeft... Je uiteindelijk gezellig het bed deelt, een paar weekjes aankloot en dat een van de 2 dan besluit dat het toch niks wordt...quote:Op zondag 3 november 2013 13:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wie niet? Alleen best wel pijnlijk als het dan niet wederzijds is.
Die kan ik afvinkenquote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik bedoel juist meer als het wederzijds is, dat je na 1 of misschien 2 dates in zo'n enorme roes leeft... Je uiteindelijk gezellig het bed deelt, een paar weekjes aankloot en dat een van de 2 dan besluit dat het toch niks wordt...
Dan komt'ie extra hard aan![]()
me 2quote:
I feel you, broquote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef Rickario het volgende:
Vannochtend afscheid genomen van Paiq date die op een geweldige fwb relatie was uitgelopen
Van iemand die al cum laude psycholoog is heeft ze volgens mij enkel het cum onder de knie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef tammepiet het volgende:
Inmiddels mijn 2e date met het Paiq-meisje van 22 die cum laude pschyoloog is.
Vannacht dus in het donker hier aan de Uithof door het bos gaan struinen met een zaklamp welke na 5 minuten leeg was.
Uiteindelijk 'het' ook gedaan.
Niet alleen onder de kniequote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van iemand die al cum laude psycholoog is heeft ze volgens mij enkel het cum onder de knie.
Nee, ook iets hoger verwacht ik.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van iemand die al cum laude psycholoog is heeft ze volgens mij enkel het cum onder de knie.
En het was de ware dacht je? Veel plezier met een leven vol gratis psychologische analyses op ieder tijdstip.quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef tammepiet het volgende:
Inmiddels mijn 2e date met het Paiq-meisje van 22 die cum laude pschyoloog is.
Vannacht dus in het donker hier aan de Uithof door het bos gaan struinen met een zaklamp welke na 5 minuten leeg was.
Uiteindelijk 'het' ook gedaan.
Dan kan ze geleerd de liefde bedrijven.quote:Op zondag 3 november 2013 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]Snap ook niet waarom er steeds bijgezegd moet worden dat ze 'cum laude' is. Wat voegt dat toe?
Ja want dat doet iedere psycholoog constant.quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef Kola het volgende:
[..]
En het was de ware dacht je? Veel plezier met een leven vol gratis psychologische analyses op ieder tijdstip.
Gelukkig niet, ik heb er drie gedate ondertussen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want dat doet iedere psycholoog constant.
Ze kunnen het niet helpen. Misschien als alles koek en ei is merk je er minder van, maar zodra er een vuiltje in de lucht hangt komt alles naar buiten. Onbewust ben je een observatieproject. Zelfs al doe je niets, dan zie je ze kijken... bedenken wat jij denkt. Proberen in je hoofd te komen, want willen alles weten. Zo zijn ze.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja want dat doet iedere psycholoog constant.
En Kola is een hoer, want alle vrouwen zijn hoeren. Kunnen ze niks aan doen, zo zijn ze....quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet helpen. Misschien als alles koek en ei is merk je er minder van, maar zodra er een vuiltje in de lucht hangt komt alles naar buiten. Onbewust ben je een observatieproject. Zelfs al doe je niets, dan zie je ze kijken... bedenken wat jij denkt. Proberen in je hoofd te komen, want willen alles weten. Zo zijn ze.
Je kan de manier waarop je denkt en mensen ziet toch niet aan/uitschakelen alleen omdat het buiten werktijd is.quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En Kola is een hoer, want alle vrouwen zijn hoeren. Kunnen ze niks aan doen, zo zijn ze....
Sorry, te makkelijk dat generaliseren.
En ben niet in de stemming om subtiel te reageren vandaag
Zij proberen in het hoofd te komen, en je probeert in haar bed te komen. Zoveel verschilt het niet eens eigenlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 15:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet helpen. Misschien als alles koek en ei is merk je er minder van, maar zodra er een vuiltje in de lucht hangt komt alles naar buiten. Onbewust ben je een observatieproject. Zelfs al doe je niets, dan zie je ze kijken... bedenken wat jij denkt. Proberen in je hoofd te komen, want willen alles weten. Zo zijn ze.
Ze heeft iemand anders ontmoet op dat feest.quote:Op zondag 3 november 2013 17:17 schreef DSVM het volgende:
Wat zijn sommige dingen van een date-fase toch kut, die onzekerheid![]()
2 dates gehad, allebei zeer goed verlopen. Na 1ste date stuurde crush een berichtje dat het leuk was ,en we snel weer moeten afspreken. Na 2de date stuur ik een berichtje dat het leuk was. Crush stuurt terug dat ze het ook leuk vond,en dat er weer snel een vervolg moest komen. Dat was afgelopen week. Ondertussen iedere dag contact via whatssapp. Gisteravond nog contact gehad, crush was net terug van een feest en lag in bed , appte ze om 2 uur. Ik vragen hoe het was geweest. Geen reactie op gekregen , ook is crush al een aantal keren online geweest vandaag.
Ik wil echt zo graag weer contact opnemen,maar waarschijnlijk kom ik dan wanhopig over, niet?
Het was een girls only feest bij een van haar vriendinnen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze heeft iemand anders ontmoet op dat feest.
Ze heeft gevoelens gekregen voor een vriendin van haar.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het was een girls only feest bij een van haar vriendinnen.![]()
stopquote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze heeft gevoelens gekregen voor een vriendin van haar.
Dat wil ze je laten geloven.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ze niets meer laat horen. Maar dat hoeft allemaal niet zo te zijn haha. Misschien heeft ze het gewoon druk?quote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Als ik haar niet leuk zou vinden zou ik niet daten he
Chatten en Whatsappen is vooral heel makkelijk om even snel tussendoor te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef watheet het volgende:
Ik lurk graag mee in dit topic en vroeg me het volgende af. Is het tegenwoordig normaal om buiten de dates om enkel te chatten of whatsapppen?
'vroeger' belde je een meisje als je een nummer had gescored of je wilde nog een keer afspreken. Gebeurt dat nog wel eens? En waarom wel of niet? Met name als je geen reactie meer krijgt dan bel je toch even, weet je gelijk waar je aan toe bent.
1 woord : chippendalesquote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gehad. Was in het begin wederzijds en na 12 dates van haar uit dus niet meerquote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik bedoel juist meer als het wederzijds is, dat je na 1 of misschien 2 dates in zo'n enorme roes leeft... Je uiteindelijk gezellig het bed deelt, een paar weekjes aankloot en dat een van de 2 dan besluit dat het toch niks wordt...
Dan komt'ie extra hard aan![]()
Heeft iemand dat ookleuk van knuz geprobeerd al?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Heel Knuz staat tegenwoordig vol met tienermoeders? Die denken dure feestdagen komen eraan?
Disclaimer: Deze website bevat erotisch materiaal; alle leden en personen die verschijnen op deze website hebben contractueel bij ons vastgelegd dat zij 18 jaar of ouder zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ookleuk van knuz geprobeerd al?
http://ookleuk.knuz.nl/
Ik vertrouw het niet zo
De algemene voorwaarden zijn in het Engels. En daar word al over gesproken dat er 'fees' of 'subscription service' is.quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Disclaimer: Deze website bevat erotisch materiaal; alle leden en personen die verschijnen op deze website hebben contractueel bij ons vastgelegd dat zij 18 jaar of ouder zijn.
Gewoon modellen dus. Is de site helemaal (echt helemaal!) gratis dan?
Zodra je geld moet dokken weet je dat 't nep is..
Knuz bestaat dat nog?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Heel Knuz staat tegenwoordig vol met tienermoeders? Die denken dure feestdagen komen eraan?
Dat kan. Maar waarom dan wel een uur chatten? Tinder lijkt wel tijdverdrijf voor sommige terwijl het volgens mij wel als datingsapp is gemaakt..quote:
Alle datingsites zijn tijdverdrijf. Untill they ain't... Maar daar moet je wel iemand voor tegenkomen die je echt weet te boeien.quote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar waarom dan wel een uur chatten? Tinder lijkt wel tijdverdrijf voor sommige terwijl het volgens mij wel als datingsapp is gemaakt..
Ze is op zoek naar een badboy die eigenlijk hartstikke lief blijkt te zijn...quote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alle datingsites zijn tijdverdrijf. Untill they ain't... Maar daar moet je wel iemand voor tegenkomen die je echt weet te boeien.
Ik had weer geen ballen, dus ik heb toch nog iets gestuurd. Ze reageerde meteen. Ik zei: ''ik had je gisteren nog wat gevraagd,haha'' daar zei ze niks op. Maar we hebben wel een nieuwe afspraak gemaakt voor komende weekquote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ze niets meer laat horen. Maar dat hoeft allemaal niet zo te zijn haha. Misschien heeft ze het gewoon druk?
Ik zou het ''haha'' hebben weggelaten. Komt iets teveel over of je er de grootste lol om hebt terwijl zij ook wel weet dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik had weer geen ballen, dus ik heb toch nog iets gestuurd. Ze reageerde meteen. Ik zei: ''ik had je gisteren nog wat gevraagd,haha'' daar zei ze niks op. Maar we hebben wel een nieuwe afspraak gemaakt voor komende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |