Het was een girls only feest bij een van haar vriendinnen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze heeft iemand anders ontmoet op dat feest.
Ze heeft gevoelens gekregen voor een vriendin van haar.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:
[..]
Het was een girls only feest bij een van haar vriendinnen.![]()
stopquote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze heeft gevoelens gekregen voor een vriendin van haar.
Dat wil ze je laten geloven.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ze niets meer laat horen. Maar dat hoeft allemaal niet zo te zijn haha. Misschien heeft ze het gewoon druk?quote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef DSVM het volgende:
[..]
Als ik haar niet leuk zou vinden zou ik niet daten he
Chatten en Whatsappen is vooral heel makkelijk om even snel tussendoor te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef watheet het volgende:
Ik lurk graag mee in dit topic en vroeg me het volgende af. Is het tegenwoordig normaal om buiten de dates om enkel te chatten of whatsapppen?
'vroeger' belde je een meisje als je een nummer had gescored of je wilde nog een keer afspreken. Gebeurt dat nog wel eens? En waarom wel of niet? Met name als je geen reactie meer krijgt dan bel je toch even, weet je gelijk waar je aan toe bent.
1 woord : chippendalesquote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus gehad. Was in het begin wederzijds en na 12 dates van haar uit dus niet meerquote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik bedoel juist meer als het wederzijds is, dat je na 1 of misschien 2 dates in zo'n enorme roes leeft... Je uiteindelijk gezellig het bed deelt, een paar weekjes aankloot en dat een van de 2 dan besluit dat het toch niks wordt...
Dan komt'ie extra hard aan![]()
Heeft iemand dat ookleuk van knuz geprobeerd al?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Heel Knuz staat tegenwoordig vol met tienermoeders? Die denken dure feestdagen komen eraan?
Disclaimer: Deze website bevat erotisch materiaal; alle leden en personen die verschijnen op deze website hebben contractueel bij ons vastgelegd dat zij 18 jaar of ouder zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ookleuk van knuz geprobeerd al?
http://ookleuk.knuz.nl/
Ik vertrouw het niet zo
De algemene voorwaarden zijn in het Engels. En daar word al over gesproken dat er 'fees' of 'subscription service' is.quote:Op zondag 3 november 2013 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Disclaimer: Deze website bevat erotisch materiaal; alle leden en personen die verschijnen op deze website hebben contractueel bij ons vastgelegd dat zij 18 jaar of ouder zijn.
Gewoon modellen dus. Is de site helemaal (echt helemaal!) gratis dan?
Zodra je geld moet dokken weet je dat 't nep is..
Knuz bestaat dat nog?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef Deezertje het volgende:
Heel Knuz staat tegenwoordig vol met tienermoeders? Die denken dure feestdagen komen eraan?
Dat kan. Maar waarom dan wel een uur chatten? Tinder lijkt wel tijdverdrijf voor sommige terwijl het volgens mij wel als datingsapp is gemaakt..quote:
Alle datingsites zijn tijdverdrijf. Untill they ain't... Maar daar moet je wel iemand voor tegenkomen die je echt weet te boeien.quote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat kan. Maar waarom dan wel een uur chatten? Tinder lijkt wel tijdverdrijf voor sommige terwijl het volgens mij wel als datingsapp is gemaakt..
Ze is op zoek naar een badboy die eigenlijk hartstikke lief blijkt te zijn...quote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Alle datingsites zijn tijdverdrijf. Untill they ain't... Maar daar moet je wel iemand voor tegenkomen die je echt weet te boeien.
Ik had weer geen ballen, dus ik heb toch nog iets gestuurd. Ze reageerde meteen. Ik zei: ''ik had je gisteren nog wat gevraagd,haha'' daar zei ze niks op. Maar we hebben wel een nieuwe afspraak gemaakt voor komende weekquote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ze niets meer laat horen. Maar dat hoeft allemaal niet zo te zijn haha. Misschien heeft ze het gewoon druk?
Ik zou het ''haha'' hebben weggelaten. Komt iets teveel over of je er de grootste lol om hebt terwijl zij ook wel weet dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 3 november 2013 21:57 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ik had weer geen ballen, dus ik heb toch nog iets gestuurd. Ze reageerde meteen. Ik zei: ''ik had je gisteren nog wat gevraagd,haha'' daar zei ze niks op. Maar we hebben wel een nieuwe afspraak gemaakt voor komende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |