Merk wel dat als ikzelf (nog) niet heel enthousiast ben over iemand en andersom is dat wel. Dat ik diegene dan al snel opdringerig ga vinden of gewoon irritant.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef eefje801 het volgende:
Vinden jullie dat ook lastig? Had gister wel een leuke speeddate, gewoon heel gezellig gepraat. Maar hij was (denk ik) enthousiaster dan ik en begon al vrij snel over whatsappen en een date. Ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk, irritant als dat niet gelijk opgaat. Misschien heb ik wel datevrees opgelopen
Ja... maar dan andersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:28 schreef eefje801 het volgende:
Vinden jullie dat ook lastig? Had gister wel een leuke speeddate, gewoon heel gezellig gepraat. Maar hij was (denk ik) enthousiaster dan ik en begon al vrij snel over whatsappen en een date. Ik ben er nog niet helemaal uit eigenlijk, irritant als dat niet gelijk opgaat. Misschien heb ik wel datevrees opgelopen
Ha ha, ja dat vind ik eigenlijk best herkenbaar. En dat terwijl als ik enthousiaster ben het me wat dat betreft best sneller mag gaan. Als het nou gewoon een zak hooi was ofzo, dan vond ik dat niet zo irritant dan was het gewoon "delete".quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Merk wel dat als ikzelf (nog) niet heel enthousiast ben over iemand en andersom is dat wel. Dat ik diegene dan al snel opdringerig ga vinden of gewoon irritant.
Slaat eigenlijk nergens op, maarja.
Ah.. dat doen ze handig danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... maar dan anders
Ben dat Into my life ding aan het proberen. Wel grappig (al zou ik er foto's voor moeten maken... dat soort foto's heb ik helemaal niet). maar dus.. aan de hand van een foto van mij (wat hangt er aan je muur) binnen 15 berichtjes heen en weer gaat het over seks... dus...
Maar gewoon eerlijk zeggen dat je misschien datevreeshebt?
En appen kan misschien toch wel?
ja... is gewoon chatten via je telefoonquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, ja dat vind ik eigenlijk best herkenbaar. En dat terwijl als ik enthousiaster ben het me wat dat betreft best sneller mag gaan. Als het nou gewoon een zak hooi was ofzo, dan vond ik dat niet zo irritant dan was het gewoon "delete".
[..]
Ah.. dat doen ze handig danIrritant.. Je moet dan dus foto's van je huis maken? Het is wel een grappige gedachte. De eerste keer bij iemand thuis kan soms best verrassend zijn
Op Paiq gaat dat ook wel zo, van die types die echt overal zo'n draai aan geven. "Spanning" als interesse hebben en Jurkjes en Eerlijkheid en dan een relatie hebben en ernaast een geile chat zoekenGa dan gewoon bungee jumpen ofzo.
Ha ha ja dat kan ik wel doen maar dat is dan wel een beetje een smoesje![]()
Appen zou wel kunnen ja al is dat ook net chatten toch? Tell the noob
Het is ook ongelofelijk hoe snel die mensen alweer op dat soort apps te vinden zijn..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... maar dan anders
Ben dat Into my life ding aan het proberen. Wel grappig (al zou ik er foto's voor moeten maken... dat soort foto's heb ik helemaal niet). maar dus.. aan de hand van een foto van mij (wat hangt er aan je muur) binnen 15 berichtjes heen en weer gaat het over seks... dus...
da's fijn, want dat je geen leeftijd kunt aangeven is best irritantquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Kekaa het volgende:
Ow... en ze zijn bezig met een leeftijdsdingetje.. heb ik even gevraagdWant al die jonge broekies is leuk... maar nee. (of ik even zn scriptie wil schrijven...)
Wat noem jij jong?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Kekaa het volgende:
Ow... en ze zijn bezig met een leeftijdsdingetje.. heb ik even gevraagdWant al die jonge broekies is leuk... maar nee. (of ik even zn scriptie wil schrijven...)
Klopt, gisterenavond gezellig zitten chatten over bbq'enquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:27 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Het is ook ongelofelijk hoe snel die mensen alweer op dat soort apps te vinden zijn..
Wat into my life zelf betreft; Een hele leuke app waarmee je best snel een aantal leuke gesprekken hebt lopen. Vooral mijn hond wekt heel veel gespreksstof op.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:16 schreef Kekaa het volgende:
[..]
ja... is gewoon chatten via je telefoon
Een goede reden om nog meer te reizen dus. Kun je daar ook gelijkw eer tinderen natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, gisterenavond gezellig zitten chatten over bbq'en.
En ik merk dat de interesse in reizen die ik sinds vorig jaar ineens heb, ook erg nuttig is om gesprekken in dit soort settings gaande te houden. Blijkbaar ben ik ineens wat interessanter geworden nu ik wat meer van de wereld heb gezien![]()
.
Je hebt gewoon meer gespreksstof die aansluit. En waarschijnlijk meer levens ervaring omdat je ook wat anders hebt gezien dan je eigen wijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:
Blijkbaar ben ik ineens wat interessanter geworden nu ik wat meer van de wereld heb gezien .
Dat ook ja. Hoeft niet zozeer met reizen te maken te hebben maar als iemand er leuk over kan vertellen is dat altijd een dikke plus.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaar. Een brede maatschappelijke interesse bijvoorbeeld helpt sowieso altijd wel omdat je tenminste overal over mee kan praten
Ik vraag (ook op Paiq) ook heel vaak of ze een drukke dag gehad hebben. Ik ga eens proberen om van druk leuk te maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je zegt niet "Druk weekend", je zegt "Leuk weekend". Dat scheelt al een hele hoop.
Dat lijkt me niet moeilijk. Gewoon backspacen als je 'druk' hebt ingevoerd en daar 'leuk' neerzettenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:21 schreef benzin het volgende:
Ik ga eens proberen om van druk leuk te maken.
Precies. Maar ik had dat effect wat onderschat in het verleden. Maar het bewijst weer dat ik goed in mezelf en mijn eigen ontwikkeling investeer momenteelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaar. Een brede maatschappelijke interesse bijvoorbeeld helpt sowieso altijd wel omdat je tenminste overal over mee kan praten
Dit klopt ja. mensen spenderen al zoveeel uren op hun werk, als je het daar dan ook nog eens over moet hebben.. dat kan altijd wel met vrienden als je een keer wat kwijt wilt erover, zeg maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:25 schreef Silenus het volgende:
Met alleen zo'n nuanceverschilletje ga je niet ineens de oorlog winnen, dus staar je er aub niet al teveel blind op.
Het lastige is, benzin, dat eigenlijk zelfs een huis- tuin- en keukengesprek over hoe je dag was voor veel vrouwen al veel te saai is. Daar begint elke sukkel al over, en daar moet je juist bovenuit steken. Vrouwen hebben geen zin om voor de vierde keer te vertellen dat ze 'gewoon gewerkt hebben'.
Ik heb zelf persoonlijk ook nooit zin om over m'n dag te praten tegen iedereen op paiq, ik zit er voor m'n ontspanning dus maak liever een grapje of zwam een eind weg over niks. Dat werkt beter dan maar de standaard onderwerpen afstrepen: werk, vakantie, hobby, naar welke kroeg ga je, blablbalbla. (En ik snap dat dat erg lastig is als je zelfs een standaard gesprek al moeilijk op gang kan houden)
Haha, dan zeg ik ook iets als Ik Ben Heel Erg Leuk of Rot Op Met Die Vraag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef eefje801 het volgende:
retecliché vragen afwerken: "Omschrijf jezelf in vijf woorden" Echt![]()
In de Into My Life-app maak ik vaak gewoon een loze opmerking over een foto. Zag bijvoorbeeld een foto van een boek en een doos tissues op een nachtkastje en vroeg gewoon of het zo'n ontroerend verhaal is dat ze tissues nodig heeft tijdens het lezen. Dat soort berichten leiden vaak wel tot een leuk gesprek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt ja. mensen spenderen al zoveeel uren op hun werk, als je het daar dan ook nog eens over moet hebben.. dat kan altijd wel met vrienden als je een keer wat kwijt wilt erover, zeg maar.
Wat ik zelf probeer is als ik een speeddate aangeboden krijg gewoon gelijk van start gaan met een gesprek dus niet dat *wacht even met tikken* *stuurt een antwoord* *vraagt een wedervraag* - gedoe.
Dat doe ik echt zelden want dat is doodsaai, vind ik. Het kan zijn dat ik iets over de naam van iemand vraag of een opmerking maak wanneer iemand hey eef! zegt of op een vraag al wat informatie loslaat zodat hopelijk het gesprek van mijn werk naar een ander onderwerp gaat. Of ik pik er bij de ander wat uit, is maar net waar ik zin in heb.
Ik hou zelf niet van iemand helemaal uithoren of van die vragen die rechtstreeks van een datingtipswebsite zijn gehaald en ik moet zeggen dat ik momenteel vaak mannen tref op Paiq die echt een lijst standaard en retecliché vragen afwerken: "Omschrijf jezelf in vijf woorden" EchtIk geef op zo'n vraag dan ook geen serieus antwoord. Als iemand daarom kan lachen of het zelf ook cliché vindt dan is het vaak een leuke chat, zo niet dan moet ik daar ook helemaal niet mee verder chatten
Het meest dodelijke is eigenlijk wel als je een vast stramien afwerkt.
Het probleem met mensen die falen is vaak dat men allerlei 'manieren' probeert. Als je niet oprecht gewoon bent wat de dame aan de andere kant leuk vindt komt er altijd weer een reden waarom het mislukt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag (ook op Paiq) ook heel vaak of ze een drukke dag gehad hebben. Ik ga eens proberen om van druk leuk te maken.
Als er aan jou gevraagd hoe je dag was, wat zou je dan antwoorden?
Sorry hoor, maar dat zijn toch niet hele rare dingen om te willen weten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dan zeg ik ook iets als Ik Ben Heel Erg Leuk of Rot Op Met Die Vraag.
Wat mij betreft zou ik een block willen instellen op de volgende vragen:
- Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
- Wat doe je als je niet aan het werk bent?
- Wat zijn nou echt je passies?
- Heb je nog broers/zussen?
Of echt de horror-categorie als 'Als jij een dier zou zijn, wat voor dier zou je dan zijn?'. Zout gvd op zeg, zelfs mijn oudtante durft zulke cliche kutvragen al niet meer te stellen.
Die komen vanzelf wel naar boven in een gesprek. Dat je het bespreekt is iets anders dan dat je er rechtstreeks naar vraagt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:15 schreef Rickario het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn toch niet hele rare dingen om te willen weten?
Ah zo. Ach, ik vind het geen probleem om het er over te hebben. Zeker aangezien ik nogal kan afknappen op bepaalde studiesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel naar boven in een gesprek. Dat je het bespreekt is iets anders dan dat je er rechtstreeks naar vraagt.
Dat wordt volgens mij vooral bedoelt met het commentaar.
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel naar boven in een gesprek. Dat je het bespreekt is iets anders dan dat je er rechtstreeks naar vraagt.
Dat wordt volgens mij vooral bedoelt met het commentaar.
Culturele Antropologie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ah zo. Ach, ik vind het geen probleem om het er over te hebben. Zeker aangezien ik nogal kan afknappen op bepaalde studies
Zelfs de opmerking "staat je goed" over een jurk levert regelmatig al een leuk gesprek op bij into my life.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de Into My Life-app maak ik vaak gewoon een loze opmerking over een foto. Zag bijvoorbeeld een foto van een boek en een doos tissues op een nachtkastje en vroeg gewoon of het zo'n ontroerend verhaal is dat ze tissues nodig heeft tijdens het lezen. Dat soort berichten leiden vaak wel tot een leuk gesprek.
Compliment is nooit verkeerd idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Zelfs de opmerking "staat je goed" over een jurk levert regelmatig al een leuk gesprek op bij into my life.
Terwijl dat nou niet bepaald een hoogstaande opener is volgens mij.
Deze verwijzen we idd naar:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:23 schreef BeamofLight het volgende:
===============DIT IS HET DATINGERVARINGEN TOPIC===============
het lijkt op het: hoe stel ik een vraag aan een wezen; genaamd vrouw en wtf moet ik doen als dat ding per ongeluk een keer reageert-topic
Ik niet, ben er toevallig net weer eentje aan het invullenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef Phyxcius het volgende:
Ik krijg bij Into my Life sinds vandaag geen fotosquares meer. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Ik had juist echt een pokke hekel als iemand 'weer eens' over reizen begon. Altijd maar dezelfde verhalen. Wel leuk dat het bij jou wat openzet qua gesprekken!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, gisterenavond gezellig zitten chatten over bbq'en.
En ik merk dat de interesse in reizen die ik sinds vorig jaar ineens heb, ook erg nuttig is om gesprekken in dit soort settings gaande te houden. Blijkbaar ben ik ineens wat interessanter geworden nu ik wat meer van de wereld heb gezien![]()
.
Irritant he als mannen/vrouwen gelijk alleen maar aan sex met je kunnen denken. Er is zoveel meer aan mij dan alleen sex en dat lekkere lichaam!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:43 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ja... maar dan anders
Heb je geen hobbies dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Sannne het volgende:
Ik vind de hobby vraag het meest afschuwelijk, Meestal eindigen mijn gesprekken daar
Dit verklaart waarom mijn gesprekken op Paiq zo vaak stuklopen denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:48 schreef Silenus het volgende:
Wat mij betreft zou ik een block willen instellen op de volgende vragen:
- Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
- Wat doe je als je niet aan het werk bent?
- Wat zijn nou echt je passies?
- Heb je nog broers/zussen?
Of echt de horror-categorie als 'Als jij een dier zou zijn, wat voor dier zou je dan zijn?'. Zout gvd op zeg, zelfs mijn oudtante durft zulke cliche kutvragen al niet meer te stellen.
lijstje: "verboden om zo op die manier te vragen"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:56 schreef benzin het volgende:
Ze gaan op mijn lijstje verboden onderwerpen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:34 schreef eefje801 het volgende:
KloptHet is niet zo zwart wit natuurlijk, meer als voorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Precies, gewoon lekker slap ouwehoeren en dat dat soort dingen niet eens aan bod komen. Als de ander al saai is in zo'n gesprek gaat het er echt ineens niet beter op worden tijdens een date.
Ik reageer eigenlijk al nooit meer op standaard ''hey, hoe is het?'' geblaat op bijvoorbeeld een Tinder.Want alleen vrouwen met minder goede foto's zijn relatiemateriaal? LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 100 vragen jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie het probleem niet met vragen naar opleiding, werk, vrijetijdsbestedingen etc etc...
Zolang ik niet het idee heb dat ik een vragenlijst aan het invullen ben van CU2 (ja zo oud ben ik ja) interesseert dat me echt niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |