abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:16:29 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132695034

Wat?

[warning]Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden. [/warning]

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_132695693
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm ja jullie kwamen zo aanvallend uit de hoek alsof het zo belachelijk is dat mannen het soms niet snappen :P.

Wel leuk overigens dat vrouwen wel onzeker mogen zijn en blauwtjes mogen vermijden, maar vrouwen wel klagen en zeggen "wat is hij voor een mietje, hij durft me niet uit te vragen"

Society :')
Hey, lekker boeiend, fuck de hypocriete honden, zat leuke meisjes.
Rustig aan.
pi_132695916
Als een man niet eens een vrouw durft uit te vragen, hoe is hij dan aantrekkelijk voor haar? Ze wilt zich beschermd voelen, ze wilt niet een jongetje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:47:56 #4
22565 asco
Los in deze tent
pi_132695918
Is het niet zo dat het in een heel groot deel van de gevallen geen zak uitmaakt wat je zegt maar dat het puur en alleen om je voorkomen/uiterlijk draait met versieren?

Persoon A die niet aan de schoonheidseisen voldoet kan nog zo zijn best doen maar het zal niet werken terwijl persoon B die wel aan de eisen voldoet bij wijze van spreken aan een knip met de vingers genoeg heeft.

Oh wacht, deel 133 dit is vast al gezegd. :')
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:59:56 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132696255
Dat hele verhaal over dat vrouwen zich bescherm willen voelen is ondertussen ook al aardig achterhaald. De laatste tientallen jaren zie je dat vrouwen meer en meer onafhankelijk zijn geworden, pas op latere leeftijd aan kinderen beginnen en eerst carriere willen maken. Tevens groeit de groep 30+ jarige vrijgezellen elk jaar. Wat niet zo gek is. Zie stukje onafhankelijk zijn. Dat brengt met zich mee dat ze ook tegenspraak willen hebben en niet ja en amen willen horen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132696985
Ook_gek, je verward financiele vrijheid met emotionele stabiliteit. Emotionele stabiliteit is wat vrouwen wel willen van een man en dat zal de komende tijd nog wel blijven. Je denkt weer teveel in materie ipv gevoel, dat wel belangrijk is en nog een tijd zal blijven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:50:29 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132700675
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:24 schreef firefly3 het volgende:
Ook_gek, je verward financiele vrijheid met emotionele stabiliteit. Emotionele stabiliteit is wat vrouwen wel willen van een man en dat zal de komende tijd nog wel blijven. Je denkt weer teveel in materie ipv gevoel, dat wel belangrijk is en nog een tijd zal blijven.
Ah op die fiets, dat klopt deels wel ja. Vroeger hadden vrouwen minder in te brengen. Dat is vandaag de dag heel anders en zullen ze dus ook een man willen die stevig in de schoenen staat. Anders hoppen ze zo naar een anders wegens het niet afhankelijk zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132702003
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:47 schreef asco het volgende:
Is het niet zo dat het in een heel groot deel van de gevallen geen zak uitmaakt wat je zegt maar dat het puur en alleen om je voorkomen/uiterlijk draait met versieren?

Persoon A die niet aan de schoonheidseisen voldoet kan nog zo zijn best doen maar het zal niet werken terwijl persoon B die wel aan de eisen voldoet bij wijze van spreken aan een knip met de vingers genoeg heeft.

Oh wacht, deel 133 dit is vast al gezegd. :')
Dit!, alhoewel je sommige vrouwen wel over kunt halen mits je een goed karakter hebt.

heb dat nu dus ook bij een meisje, allemaal jongens proberen allerlei dingen, hebben auto's en weet ik veel wat.

en dan kom ik :').. doe niet echt iets speciaals, maar ze ziet me gewoon zitten en dan maakt het meestal al niet eens uit wat je doet, zolang je geen belachelijke dingen zegt..

het zou ook anders kunnen aflopen als er echt een goede PUA tegenover mij zou staan, dan veranderen de kansen wel :P
Waz met jou!
pi_132703609
ONS - looks + vlotte babbel
Relatie - Complete pakket
pi_132703765
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ONS - looks + vlotte babbel
Relatie - Complete pakket
De eis voor een goede relatie is eigenlijk gewoon dat je jezelf bij iemand kunt zijn en andersom en daar gelukkig van wordt, de rest is uiteindelijk vooral een eerste selectieronde.
pi_132703956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De eis voor een goede relatie is eigenlijk gewoon dat je jezelf bij iemand kunt zijn en andersom en daar gelukkig van wordt, de rest is uiteindelijk vooral een eerste selectieronde.
Als je jezelf bent en je hebt nog nooit een vriendin gehad, dan zou je dus wel iets aan jezelf moeten veranderen, neem bv een stereotype ict-er.
pi_132704018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Als je jezelf bent en je hebt nog nooit een vriendin gehad, dan zou je dus wel iets aan jezelf moeten veranderen, neem bv een stereotype ict-er.
Veranderen hoeft niet te betekenen dat je iemand anders gaat zijn dan jezelf hoor.
pi_132705081
Een paar keer dat ik de moed had om op een paar meiden af te stappen keken ze me aan alsof ik minder dan een worm was.

Wat is dit voorn gedrag :? Waarom is dat nodig?
Rustig aan.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:26:26 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132705212
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Een paar keer dat ik de moed had om op een paar meiden af te stappen keken ze me aan alsof ik minder dan een worm was.

Omdat vrouwen :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132705302
Ik vind het altijd stom als mannen je aanspreken met zo'n kutgrijns op hun bek. Echt. :)
I'll watch that pretty life play out in pictures from afar
pi_132705325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:23 schreef kingtoppie het volgende:

Hoe sprak je ze aan? Hoe begon je 't gesprek/hoe gedroeg je je?
pi_132705363
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef whoyoulove het volgende:
Ik vind het altijd stom als mannen je aanspreken met zo'n kutgrijns op hun bek. Echt. :)
Pics ter illustratie?
Rustig aan.
pi_132705559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef whoyoulove het volgende:

[..]

Hoe sprak je ze aan? Hoe begon je 't gesprek/hoe gedroeg je je?
Ik zei: ''hey alles goed''?
Ik was gewoon aan het genieten van een feestje verder.

Ze keken me echt van top tot teen aan en keken toen weg.
Rustig aan.
pi_132705797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zei: ''hey alles goed''?
Ik was gewoon aan het genieten van een feestje verder.

Ze keken me echt van top tot teen aan en keken toen weg.
Ja dat is wel een beetje naar ja… Wel stoer eigenlijk dat je een groep meisjes aan durft te spreken, 1 meisje was toch makkelijker geweest?
pi_132705873
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:36 schreef whoyoulove het volgende:

[..]

Ja dat is wel een beetje naar ja… Wel stoer eigenlijk dat je een groep meisjes aan durft te spreken, 1 meisje was toch makkelijker geweest?
Dankje :@
Rustig aan.
pi_132705970
En dan vragen vrouwen zich af waarom sommige mannen geen vrouwen meer aanspreken :')..
Waz met jou!
pi_132706398
Laatste tijd een beetje aan het flirten met een meisje in de sportschool. Allemaal erg mooi en op d'r Facebook lijkt het allemaal nog beter, maar ze blijkt vorig jaar d'r diploma gehaald te op het vmbo. Dan ben je 16 of 17 toch? Dat is me net iets te jong :P
pi_132708771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:48 schreef ArnosL het volgende:
Laatste tijd een beetje aan het flirten met een meisje in de sportschool. Allemaal erg mooi en op d'r Facebook lijkt het allemaal nog beter, maar ze blijkt vorig jaar d'r diploma gehaald te op het vmbo. Dan ben je 16 of 17 toch? Dat is me net iets te jong :P
Hoe oud ben jij?
pi_132708936
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
21.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 08:00:17 #25
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132714803
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:34 schreef ArnosL het volgende:

[..]

21.
17 - 21 kan toch prima? Sowieso, leeftijd speelt in mijn ogen vaak net zo veel mee als levensfase, als je 20 bent maar nog een jaar of 6 moet studeren en de ander 19 maar al ruim een jaar aan het werk kan het verschil veel te groot zijn :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')