Ondertussen snapt zij niet waarom je er zo lang mee wacht. Dus dat werkt al niet in je voordeelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:36 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik begrijp hem heus wel hoor, heb het bericht 2 uur geleden gekregen.
Ik wil gewoon een leuke reactie terug sturen en was benieuwd naar jullie ideeën erover
Nou bedenk dan wat ipv een antwoord van iemand anders gebruiken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:36 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik begrijp hem heus wel hoor, heb het bericht 2 uur geleden gekregen.
Ik wil gewoon een leuke reactie terug sturen en was benieuwd naar jullie ideeën erover
te "simpel" voorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:39 schreef ook_gek het volgende:
Echt soms snap ik heel goed waarom bepaalde mensen geen relatie hebben of niet neuken. Daar zijn ze gewoon te simpel voor. Als je al simpele dingen niet begrijpt of niet een simpel antwoord kan bedenken........
Dat kind heeft zich in die 2 uur al 4x klaar gevingerd. En hij zit te wachten op "leuke" reacties op een forum
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
jullie doen nu alsof ik een mongol ben.. mijn "text" game is juist altijd goed dus ik begrijp het wel..
Als een meid dit vroeger tegen mij zou zeggen "aan je denken of naar je kijken is niet genoeg" zou ik denken van okay, dat is lief*einde gesprek*
En dat van dat vrouwen nu eenmaal anders denken ja i know.... en ik wil het ook niet veranderen of klaag er ook niet om, vind het altijd wel grappig, en ik denk dat veel mannen het wel chiller zouden vinden als vrouwen niet met omweg dingen zeggen maar goed het is nou eenmaal zo.
Mooie voorbeelden van mij zijn toch deze:
Meid: er is een nieuwe film in de bios he?!
Ik: oh ja?, welke?
meid: die en die
ik: oh die is wel vet ja
(ik had toen al kunnen vragen om te gaan maar snapte die hints heel vaak niet)
na een korte pauze
meid: helaas heb ik niemand om mee te gaan
ik: bel wat vrienden of zet het op facebook!, vast wel iemand die met je mee wilt gaan!.
meid: nah nee denk het niet
ik: je weet het nooit als je het niet probeert he!... ja.. zo is het vroeger heel vaak gegaan bij mij
Eerlijk!, het zou toch wel wat simpeler zijn geweest als die meid in mijn gesprek gewoon had gezegd van "hey kom je met mij mee naar de film?" dat is het makkelijkst en meest direct ipv "ja heb niemand om mee te gaan", "nieuwe film in de bios he?!"
vrouwen
Hmm ja jullie kwamen zo aanvallend uit de hoek alsof het zo belachelijk is dat mannen het soms niet snappenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik had het vooral over het algemeen 'als men dergelijke hints niet ziet' . Of jij dat wel of niet doet, geen idee, blijkbaar wel.
Vrouwen zijn gewoon onzeker en willen weten of de man iets met hen wil doen ipv dat ze zelf moeten vragen en kans hebben op een blauwtje.
Gedachtegang is niet vreemd... alleen wel omslachtig.
Je geeft dus vrouwen de schuld van je eigen falen betreft begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
jullie doen nu alsof ik een mongol ben.. mijn "text" game is juist altijd goed dus ik begrijp het wel..
Als een meid dit vroeger tegen mij zou zeggen "aan je denken of naar je kijken is niet genoeg" zou ik denken van okay, dat is lief*einde gesprek*
En dat van dat vrouwen nu eenmaal anders denken ja i know.... en ik wil het ook niet veranderen of klaag er ook niet om, vind het altijd wel grappig, en ik denk dat veel mannen het wel chiller zouden vinden als vrouwen niet met omweg dingen zeggen maar goed het is nou eenmaal zo.
Mooie voorbeelden van mij zijn toch deze:
Meid: er is een nieuwe film in de bios he?!
Ik: oh ja?, welke?
meid: die en die
ik: oh die is wel vet ja
(ik had toen al kunnen vragen om te gaan maar snapte die hints heel vaak niet)
na een korte pauze
meid: helaas heb ik niemand om mee te gaan
ik: bel wat vrienden of zet het op facebook!, vast wel iemand die met je mee wilt gaan!.
meid: nah nee denk het niet
ik: je weet het nooit als je het niet probeert he!... ja.. zo is het vroeger heel vaak gegaan bij mij
Eerlijk!, het zou toch wel wat simpeler zijn geweest als die meid in mijn gesprek gewoon had gezegd van "hey kom je met mij mee naar de film?" dat is het makkelijkst en meest direct ipv "ja heb niemand om mee te gaan", "nieuwe film in de bios he?!"
vrouwen
Nee want ik snap dit soort gesprekken gewoon. Is ook niet zo moeilijk. Hoeveel duidelijk wil je het hebben? Geinig dat je begint over straight to the point.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:51 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
te "simpel" voor
Nja zou jij het niet leuker vinden om gewoon straight to the point te zijn?, ik heb nu namelijk best vaak dat als een meisje dat soort hints gaat geven ik juist afknap, omdat ze gewoon een bepaalde reactie van mij zoekt/verwacht/wilt uitlokken..
maar goed het zal wel aan mij liggen toch
Het is ook best belachelijk hoe weinig sommige mannen ervan (lijken te) snappenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hmm ja jullie kwamen zo aanvallend uit de hoek alsof het zo belachelijk is dat mannen het soms niet snappen.
Wel leuk overigens dat vrouwen wel onzeker mogen zijn en blauwtjes mogen vermijden, maar vrouwen wel klagen en zeggen "wat is hij voor een mietje, hij durft me niet uit te vragen"
Society
Ja daarom!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Juist mooi haha.
Als jij zoals dat meisje naar een vrouw zou doen zou ze je strontvervelend vinden waarschijnlijk.
"tetten"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ook best belachelijk hoe weinig sommige mannen ervan (lijken te) snappen
Tja dat is gewoon verschil tussen man/vrouw en de aantrekkingskracht die bepaalde eigenschappen bij een geslacht met zich meebrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |