SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek Viligante
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek Doctor
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek Town Elder
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
9. Nattekat Profiel | History | Fotoboek Scout
10. tdrone Profiel | History | Fotoboek Mafia
11. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
12. Lynda Profiel I History I Fotoboek Zombie
13. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
14. Rockfire Profiel I History I Fotoboek Dorp
15. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek Dorp
16. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek Dorp
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Burgemeester & mafia
18. Dale. Profiel | History | Fotoboek Mafia
Belangrijke linkjes:
Dag 1 - burgemeester verkiezingen
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4 - deel 1
Nacht 4 - deel 2
[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 28-10-2013 20:36:01 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Hints:quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Nogal tevreden met de uitslag van de afgelopen verkiezing huppelde Harajuku. door het dorp. Hoewel… huppelen… Het was meer zwalken. Na de meer dan 36 feestelijk naar binnengewerkte biertjes kon je van huppelen niet meer spreken. Al dacht ze zelf dat er weinig aan de hand was. Bij haar huis aangekomen zag ze dacht ze achtervolgd werd door een duister figuur. Al druk in al haar zakken zoekend kwam ze er achter dat ze haar huissleutel vergeten was. Tenminste dat hoopte ze dan maar. Gelukkig had ze altijd een huissleutel onder de grote steen bij de voordeur liggen. Snel pakte ze de steen, die ze als een wanhopige poging nog in de richting van dit duistere figuur gooide. Dat het meer dan 3 meter naast deze persoon was, viel haar niet eens op. Ze opende haar voordeur en stapje haar Japans gestyle huis binnen. Wat ze niet door had is dat op dat moment het duistere figuur een groot samurai getrokken had en haar met volle vaart aanviel. Niet veel later was Harajuku.’s (rechercheur) hoofd als een pronkstuk op de schoorsteenmantel geplaatst en liep het duistere figuur haar huis uit.
Rustig door het dorp heen lopend, al Whatsappend naar zijn vrienden, viel het Nattekat op dat hij achtervolgd werd. Het maakte hem niet zoveel uit. Na al dit gedoe had Nattekat vast een Lintje verdient voor al zijn goede werk voor de Mafiefamilie. Een mooi blauw lintje met een gouden afwerking. Direct toen hij de hoek omsloeg hoorde hij het bekende hoge fluitende geluid dat hem haast als muziek in de oren klonk. Niet veel later lag Nattekat (scout) met een groot gapend gat in zijn voorhoofd op de grond.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar 'hij' staat kan ook 'zij' of 'het' gelezen worden.
Moge de doden rusten in vrede. Dus niet spelinhoudelijk meeposten in dit topic. En voor de rest geldt dat het na het rouwen tijd om hints te gaan zoeken en te verzamelen en breng daarna je stem uit. Op deze manier gaan we morgen om 19:00 de eerste lynch tot uitvoering brengen.
Oke, maar die andere kill dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef lynda het volgende:
hara is denk vermoord door nattekat (die 36 komt van haar profiel of iets) dus ik zou je aandacht besteden aan oudere kills.
Ohja fuck, niet goed gekeken wat de rol was van Nattekat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef lynda het volgende:
als jij de kill van een dorpsrol wil oplossen succes.. ik denk niet dat maffia zichzelf heeft afgemaakt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef tdrone het volgende:
excuses aan iedereen die meedoetzal in de toekomst niet meer voorkomen dat ik me inschrijf en dan niks meer van me laat horen.
quote:
Cultuur barbaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Non morituri aut non salutant?
Zeg ik ken de uitdrukking welquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cultuur barbaar![]()
In de tijd van de gladiatoren zeiden ze voor het gevecht "Morituri te salutant" tegen Caesar , het betekend "zij die zullen sterven, groeten u", Caesar antwoorde soms met "Aut non" wat inhoud "soms niet".
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Iemand die op de hoogte is van zulke uitspraken zoals Achja, daar hoor je niet op te stemmen dus:
##unvote achja
##vote tamashii
Achja (4) TV, MP, liesje, Tamashii
Tamashii (3) Dale., AchJa,Chuck
Achja (5) TV, MP, liesje, Tamashii, lyndaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef lynda het volgende:
## vote achja dan.
maar dat heeft nu niet veel nut
wil iemand hem bijplaatsen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Iemand die op de hoogte is van zulke uitspraken zoals Achja, daar hoor je niet op te stemmen dus:
##unvote achja
##vote tamashii
Achja (4) TV, MP, liesje, Tamashii
Tamashii (3) Dale., AchJa,Chuck
Als niemand zich meer wil bedenken wel ja...quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We zijn in principe klaar met stemmen toch?
Nee, de hints richting mij blinken uit in briljantheid...quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:53 schreef lynda het volgende:
daar had je eerder mee moeten komen. je verdediging was euhmm ruk
Neuh maar niemand doet verder wat dus tja..quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, de hints richting mij blinken uit in briljantheid...
Dat is waar, ben ik zelf ook deels schuldig aan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh maar niemand doet verder wat dus tja..
De gene die het eerst dat aantal stemmen haalt, gaat dan heen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef Dale. het volgende:
[..]
Inderdaad wtf?
Wat zou er gebeuren btw bij een gelijke stand?
dan zou de SL je vertellen dat dit gewoon in de OP staatquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef Dale. het volgende:
[..]
Inderdaad wtf?
Wat zou er gebeuren btw bij een gelijke stand?
Wie dan? Jij?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef lynda het volgende:
[..]
omdat tama ook geen zekerheid isik had liever iemand anders zien gaan
Wat the neuk? Ga fietsen ofzo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh dat is stom
Nou ja, dan is het dus Dale.
Oh ja als spion die dan maffia is geworden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Wat the neuk? Ga fietsen ofzo?![]()
Zullen wel zien wat er gebeurt. Ik denk alleen gezien de info die ik nu heb gekregen net dat het TV is... We shall see.
Om duidelijkheid te scheppen:quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja als spion die dan maffia is geworden.
Nou ja, een van de twee dan. Of Dale maffia of TV spion die maffia is geworden.
Tentamen, rommel: duidelijk een student.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
“Dus daar liggen mijn schoenen!” dacht Lynda. Ik was ze al die tijd al kwijt. Nu ze op zichzelf woonde en haar moeder de rommel dus niet meer achter haar kont zou opruimen moest ze er zelf maar aan denken dat ze dat ging doen. Wat een bende zeg. Maar dat komt morgen wel. “Wanneer is dat etentje nou ook alweer” mompelde ze. Ze pakte haar agenda erbij en zag dat het vandaag de 15e is en zag dat ze overmorgen dat etentje had. Ze moest nog iets gaan verzinnen wat ze mee kon nemen, dat was immers afgesproken. Eerst vandaag dat tentamen nog even halen. Wat ze eerst nog wel even kon doen is een afwasje er doorheen halen. Ze liep schoorvoetend naar de keuken waar ze nog net de deur naar het balkon dicht zag vallen. Dat is raar denkt Lynda. Ze liep naar de deur om te kijken of er iemand op het balkon was en zag nog net een duister figuur van het balkon afspringen. Om zich heenkijkend zag ze dat eigenlijk alles nog in haar huis lag zoals het hoorde, inclusief alle rommel. “had hij dat niet even kunnen opruimen anders” mompelde ze.
Lynda draaide de kraan open en begon eerst wat borden af te spoelen. Maar dat is raar, het water stroomde niet weg. Ze pakte een ontstopper en begon te pompen. Niet veel later begon het water te pruttelen in de afvoerbuizen en opeens stroomde de spoelbak toch leeg. Gelukkig maar! Maar nu moest ze zich wel haasten om op school te komen, ze had al veel te veel tijd verloren. Gehaast pakte ze haar jas en haar tas en rende naar buiten en stak de straat over. Wat ze niet zag is dat er net op dat moment een grote bus aan kwam. Lynda’s lichaam werd 100 meter verderop gevonden. Lynda (zombie) was niet meer.
Lynda stuur je me een PM?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar 'hij' staat kan ook 'zij' of 'het' gelezen worden.
Moge de doden rusten in vrede. Dus niet spelinhoudelijk meeposten in dit topic. En voor de rest geldt dat het na het rouwen tijd om hints te gaan zoeken en te verzamelen en breng daarna je stem uit. Op deze manier gaan we morgen om 19:00 de eerste lynch tot uitvoering brengen.
.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef lynda het volgende:
FU klote chipendale met je the mask en alles
Chipendale was niet eens een hintquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef lynda het volgende:
FU klote chipendale met je the mask en alles
Ik ben benieuwd wat ze wel warenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Chipendale was niet eens een hint
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze wel waren
Aaaaaaaah joh Hara en ik vonden hem wel leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zie PMquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was trouwens watcher. Als noch Lynda noch ik was vermoord, had ik het geweten, want ik ging naar Dale
Ja he? Ik denk, laat ik het dan maar even helemaal af maken!quote:
Ja gokje gewaagdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben![]()
wat ben je dan voor maffiaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben![]()
Srsly?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Wat zijn jullie voor een dorpquote:
duh we lieten de andere maffia het werk doen kneus. We kunnen niet allemaal moorden hequote:
Jaaaaa van jou snap ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
duh we lieten de andere maffia het werk doen kneus. We kunnen niet allemaal moorden he
Ja nou en hoe...quote:
en Nattekat moest scouten.quote:
Nou bedank Hara en MP daar maar vooral voor hoorquote:
Stiekem heb ik Hara vermoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Als ik dat niet deed was ik onschuldig gelyncht. Het was het één of het anderquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nattekat maakte zichzelf overigens door zijn opmerkingen wel extreem verdacht, dus dat was wel eigen schuld dikke bult
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
En dit zijn de hints:
Nacht 3
Nattekat (mafia) op Harajuku. (rechercheur)
Hints:
- 36 – alle cijfers uit zijn geboortedatum opgeteld (1+1+0+9+1+9+9+6 = 36).
Wellicht wel, als je op dat moment door zoekt. En dat gebeurde eigenlijk bijna nooit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zijn wel leuk bedachte hints
Niet dat we ze hadden ofzo, maar goed
Het is inderdaad wat moeilijker dan "Oh, een tennistopic, dus de tennishint -> verdacht!!!"
En deze vind ik echt awesomequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
Daarnaast begonnen alle verhalen met de eerste letter van diegene die zou moorden. Dus de verhalen van Dale. beginnen met een D, die van AchJa met een A, enz. Oh en de dagposts met een B van...
Ja ik denk dat een keer 3, max 4 hints daadwerkelijk gevonden zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef lynda het volgende:
Aah zitten wel een paar dingen in waar we de goede richting op zaten.. Vooral dat paar dingen
Kwartje viel bij mij ook pas na een paar uur en ik eens naar de dode ging kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevonden
Ben je nu teleurgesteld?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendalesAlleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Mensen die dat doen zijn sowieso retarded. Er zitten altijd maar 3-5 hints in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Dus voor de volgende keer: Kies svp de sterkste hints, en niet de persoon met de meeste
Een beetje welquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een beetje welIk dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO
Bummer
Ik moest zo hard lachen toen ik dat lasquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een beetje welIk dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO
Bummer
Met mij ook makkelijk met zoveel pta.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ik was ook zoooooo blij toen Dale. WEER ging moorden.
En AchJa met al z'n defensie topics was ook zo fijn...
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met mij ook makkelijk met zoveel pta.
Zeg dat wel. Toen ik het las dacht ik oh fuckquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck!
Begreep ook niet dat iedereen in de "toetsen=piano" truc trapte. Voelde me zo genaaid de 1e 2 minutenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben trouwens nog steeds wel trots op hoe ik mooi die lynch van Nattekat omgooide naar tobo. (Sorry bud)
Ik was echt zo blij dat jij het wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
Maar dat ik daarna per ongeluk een dm kreeg van nattekat die het bevestigde was wel weer leuk.
Hoe hebben we het kunnen verzinnen achteraf...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendalesAlleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Nevermind, ben achteraf ook stom geweest bedacht ik me later pas...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef lynda het volgende:
Ow en sorry Achja, het was echt kiezen tussen Dale en jou
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebbenwat zou er gebeuren als iedereen zo denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:
1. Dale. Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
4. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. AchJa Profiel I History I Fotoboek
7. BeamofLight Profiel I History I FotoboekWat ben je toch een dotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7. BeamofLight Profiel I History I Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
Ik ook dan maar.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
is goed schatjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
Hallo dames, mag deze beginneling ook meedoen?
Gvd...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Jongens, check dit SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21![]()
Wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
Hallo dames, mag deze beginneling ook meedoen?
1. Dale. Profiel | History | Fotoboekquote:
Zijn anderen hier je diensmeisjes of zo?quote:
Willen jullie me aub op de lijst zetten, ik zit mobielquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
Prachtig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Willen jullie me aub op de lijst zetten, ik zit mobiel
Beter?
Jezus wat zijn jullie lichtgeraaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn anderen hier je diensmeisjes of zo?
Oh ja gooi het op die boegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus wat zijn jullie lichtgeraakt
aangevraagdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien moet een mod even de TT aanpassen dat iedereen weer mee kan doen, of zo.
Het was niet als bevel bedoeld, mijn oprechte excuses als het zo is overgekomenquote:
Ik ben nog steeds gekwetst door het lezen van die vuige, smerige, aanstotelijke taalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was niet als bevel bedoeld, mijn oprechte excuses als het zo is overgekomen
Ik had niet heel veel tijdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Vulture de laatste keer vet verdacht omdat hij niet zo verdacht deed.
Wat hij ook doet, TV is áltijd verdacht!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Vulture de laatste keer vet verdacht omdat hij niet zo verdacht deed.
Second that.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem alvast op je!
Voor de eerste lynch
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
1. Dale. Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand me erop zetten?
Ik heb wel ernstig tijdgebrek
zoveel mogelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er minimaal nodig dan?
Onervaren is helemaal niet erg. Erg welkom zelfsquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Rimpels het volgende:
9. Euribob Profiel I History I Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. timmmmm Profiel I History I Fotoboek
12. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
13 Burner82 Profiel | History | Fotoboek
14. Rimpels Profiel | History | Fotoboek
Hey allemaal!
Ik zag ineens een spel voorbij komen wat wel verdacht veel lijkt op Weerwolven van Wakkerdam, wat ik altijd met veel plezier speel! *zowel offline als online*![]()
Hopelijk ist niet erg dat ik voor dit specifieke spel onervaren ben... Anders hoor ik het wel!
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemtquote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
zonder spelleider schiet het nog minder op
quote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
zonder spelleider schiet het nog minder op
Welk gescheld?!quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemt
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheldquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk gescheld?!
Dat men zegt dat er niet spelinhoudelijk meegepost mag worden wanneer je dood bent?
Welk gescheld dan wel?quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheld)
Lees maar terugquote:
Er is geen vaste regel. Als er nu niemand bijkomt maar je ondertussen wel een SL vindt zal die wel roeien met de riemen die hij heeft, denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 08:19 schreef Rimpels het volgende:
Maar hoeveel mensen moeten er eigenlijk nog bij, voordat het kan starten?
SL is een Spel Leider?quote:Op maandag 4 november 2013 08:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is geen vaste regel. Als er nu niemand bijkomt maar je ondertussen wel een SL vindt zal die wel roeien met de riemen die hij heeft, denk ik.
Daar moet je Bart nu voor hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we het spel niet ergens een promoboost geven, sticky plaatsen ofzo?
Denk dat ik dan mijn naam eruit haal...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon dit topic volspammen, bij een nieuw topic de lijst er weer bij halen. Meestal wordt het zo wel opgemerkt
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Een laatste poging tot het redden van het spel...
Alleen gaat wel redelijk hoor, ook de eerste keerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
Komt goed toch. Wil wel sl-en maar ben nieuw daarin...
Toch heb ik liever iemand erbij die me helpt dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen gaat wel redelijk hoor, ook de eerste keer
Dale heeft in het begin van het topic ook geroepen dat hij na 8 november wel tijd had om eens te SL-en toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch heb ik liever iemand erbij die me helpt dan.
Tamashii heeft al eerder geroepen dat ze het met iemand samen te willen doen, om vervolgens af te haken... Dus eerst maar eens zien dan gelovenquote:Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Dale heeft in het begin van het topic ook geroepen dat hij na 8 november wel tijd had om eens te SL-en toch?
Verstandigquote:
jij altijdquote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef nikky het volgende:
Mag ik een keertje meedoen? Ik heb gisteren voor het eerst weervolven gespeeld. Ik ben fan.
Ze zeiden dat dit hetzelfde is maar dan online
Jij vroeg toen aan mij of ik het wilde doen, ik zei liever niet als er genoeg anderen zijn. Daar heb ik niks meer op gehoord, dus ging er vanuit dat het prima was... Nu is er niemand die het wilt doen, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus lijkt me logisch dat ik het samen met iemand wil doen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tamashii heeft al eerder geroepen dat ze het met iemand samen te willen doen, om vervolgens af te haken... Dus eerst maar eens zien dan geloven
Tuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij vroeg toen aan mij of ik het wilde doen, ik zei liever niet als er genoeg anderen zijn. Daar heb ik niks meer op gehoord, dus ging er vanuit dat het prima was... Nu is er niemand die het wilt doen, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus lijkt me logisch dat ik het samen met iemand wil doen.
Geen zin meer in voorlopig. Heb me eruit gehaald.quote:Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
9. Euribob Profiel I History I Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. timmmmm Profiel I History I Fotoboek
12. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
13. Rimpels Profiel | History | Fotoboek
14. Peter Profiel | History | Fotoboek
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel |
2. toetsenbordridder, url blabla
Bijvoorbeeld door naar je profiel te gaan, of door even met je muis over je username te staan.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ja hoe kon je je code ook alweer zien
Je staat in de lijstquote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ja hoe kon je je code ook alweer zien
1 2 3 4 | 1. Chuck-N0rr1s [url=http://forum.fok.nl/user/profile/322059]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/322059]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/322059]Fotoboek[/url] 2. DrNick [url=http://forum.fok.nl/user/profile/332405]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/332405]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/332405]Fotoboek[/url] 3. toetsenbordridder [url=http://forum.fok.nl/user/profile/309742]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/309742]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/309742]Fotoboek[/url] 4. Nattekat [url=http://forum.fok.nl/user/profile/359864]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/359864]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/359864]Fotoboek[/url] |
Ik ken jou niet meerquote:Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Jou ken ik nog wel rapalje, vorige keer naaide je mij hard :p
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid en heb je niet eens sex gehadquote:Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het is stiekem best wel leukquote:Op woensdag 17 september 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
We gaan nu toch wel langer door dan de vorige keer?
Tegen die tijd is het al lang weer dood hierquote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Wel gelokt, maar ik doe niet mee...
Wellicht als er rond midden oktober gespeeld wordt wel...
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboekquote:
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboekquote:
Ik zeg: DOEN!quote:
Als we op je stemmen dat je BM bent, ben je dan weer blij?quote:
Duidelijk. Zet je je naam er even bij?quote:
Ja waarschijnlijk wel... maar nu kan het echt even niet...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het al lang weer dood hier
Weet Franklop dit?quote:
Kost het zoveel tijd?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel, wil graag meedoen maar wel actief en weet niet of ik daar zin in heb.
Hangt er heel erg vanaf hoe je meedoet. Voor het merendeel zal wel gelden dat het niet zoveel tijd kost, alleen elke dag even stemmen en klaar. Maar dat vind ik niet leuk, als ik speel wil ik het actief doen en dat kost redelijk wat tijd inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kost het zoveel tijd?
Ik heb geen idee waar ik me voor opgegeven heb..
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm'squote:Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kost het zoveel tijd?
Ik heb geen idee waar ik me voor opgegeven heb..
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf hoe je meedoet. Voor het merendeel zal wel gelden dat het niet zoveel tijd kost, alleen elke dag even stemmen en klaar. Maar dat vind ik niet leuk, als ik speel wil ik het actief doen en dat kost redelijk wat tijd inderdaad.
Het is wel een leuk spel.
lolquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm's
Ik ben voor DMs door de spelleidersquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm's
Dat is toch enorm onhandig?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben voor DMs door de spelleiders
Die zie je meteenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch enorm onhandig?
De SL's sturen volgens mij niet overdreven veel. En het nadeel is dat je (volgens mij?) niet meerdere spelers gelijktijdig kunt benaderen?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zie je meteen
En zo veel sturen ze niet in het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |