abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132654669

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21.30 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleider:
- Bartjebart

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
4. AchJa Profiel I History I Fotoboek Viligante
5. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek Doctor
6. DrNick Profiel | History | Fotoboek
7. Burner82 Profiel | History | Fotoboek Town Elder
8. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
9. Nattekat Profiel | History | Fotoboek Scout
10. tdrone Profiel | History | Fotoboek Mafia
11. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
12. Lynda Profiel I History I Fotoboek Zombie
13. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
14. Rockfire Profiel I History I Fotoboek Dorp
15. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek Dorp
16. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek Dorp
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Burgemeester & mafia
18. Dale. Profiel | History | Fotoboek Mafia

Belangrijke linkjes:
Dag 1 - burgemeester verkiezingen
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4 - deel 1
Nacht 4 - deel 2

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 28-10-2013 20:36:01 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132658803
# vote Achja

Achja (5) Chuck, TV, MP, liesje, Tamashii
Tamashii (2) Dale., AchJa

Op basis van wat er gepost is. Ik ben bezig met verhuizen maar kom zo nog online.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_132660470
Achja (5) Chuck, TV, MP, liesje, Tamashii
Tamashii (3) Dale., AchJa, DrNick
pi_132661045
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Nogal tevreden met de uitslag van de afgelopen verkiezing huppelde Harajuku. door het dorp. Hoewel… huppelen… Het was meer zwalken. Na de meer dan 36 feestelijk naar binnengewerkte biertjes kon je van huppelen niet meer spreken. Al dacht ze zelf dat er weinig aan de hand was. Bij haar huis aangekomen zag ze dacht ze achtervolgd werd door een duister figuur. Al druk in al haar zakken zoekend kwam ze er achter dat ze haar huissleutel vergeten was. Tenminste dat hoopte ze dan maar. Gelukkig had ze altijd een huissleutel onder de grote steen bij de voordeur liggen. Snel pakte ze de steen, die ze als een wanhopige poging nog in de richting van dit duistere figuur gooide. Dat het meer dan 3 meter naast deze persoon was, viel haar niet eens op. Ze opende haar voordeur en stapje haar Japans gestyle huis binnen. Wat ze niet door had is dat op dat moment het duistere figuur een groot samurai getrokken had en haar met volle vaart aanviel. Niet veel later was Harajuku.’s (rechercheur) hoofd als een pronkstuk op de schoorsteenmantel geplaatst en liep het duistere figuur haar huis uit.

Rustig door het dorp heen lopend, al Whatsappend naar zijn vrienden, viel het Nattekat op dat hij achtervolgd werd. Het maakte hem niet zoveel uit. Na al dit gedoe had Nattekat vast een Lintje verdient voor al zijn goede werk voor de Mafiefamilie. Een mooi blauw lintje met een gouden afwerking. Direct toen hij de hoek omsloeg hoorde hij het bekende hoge fluitende geluid dat hem haast als muziek in de oren klonk. Niet veel later lag Nattekat (scout) met een groot gapend gat in zijn voorhoofd op de grond.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar 'hij' staat kan ook 'zij' of 'het' gelezen worden.
Moge de doden rusten in vrede. Dus niet spelinhoudelijk meeposten in dit topic. En voor de rest geldt dat het na het rouwen tijd om hints te gaan zoeken en te verzamelen en breng daarna je stem uit. Op deze manier gaan we morgen om 19:00 de eerste lynch tot uitvoering brengen.

Hints:
Achja is winnaar van Yvonne awards
3:
Drie keer zelfde sig
36 bier:
Accijns drank omhoog topic

Dale:
Tinder #3
Horror website manga" dat zou misschien verwijzen naar de samoeraiactie..
Hangover topic > 36 bier

Tamashii:
Japanse nick
Duister figuur in fobo

Klopt dit zo? Ik ga nog even door.
pi_132661113
hara is denk vermoord door nattekat (die 36 komt van haar profiel of iets) dus ik zou je aandacht besteden aan oudere kills.
pi_132661202
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:08 schreef lynda het volgende:
hara is denk vermoord door nattekat (die 36 komt van haar profiel of iets) dus ik zou je aandacht besteden aan oudere kills.
Oke, maar die andere kill dan?
pi_132661230
Whatsappend staat in de tekst bij Nattekat.

Dale heeft een topic: Whatsapp verwijderd.
pi_132661251
als jij de kill van een dorpsrol wil oplossen succes.. ik denk niet dat maffia zichzelf heeft afgemaakt
pi_132661336
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:12 schreef lynda het volgende:
als jij de kill van een dorpsrol wil oplossen succes.. ik denk niet dat maffia zichzelf heeft afgemaakt
Ohja fuck, niet goed gekeken wat de rol was van Nattekat. ;( Fuuu.
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:17:30 #12
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_132663327
excuses aan iedereen die meedoet ;( zal in de toekomst niet meer voorkomen dat ik me inschrijf en dan niks meer van me laat horen.
Wat doe ik hier?
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:20:17 #13
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_132663435
Geeft niks, scheelde weer een maffioos ;)
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:22:48 #14
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132663519
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef tdrone het volgende:
excuses aan iedereen die meedoet ;( zal in de toekomst niet meer voorkomen dat ik me inschrijf en dan niks meer van me laat horen.
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132663525
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| x100
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132663630
Ik pak alvast pek en veren. :P
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:26:11 #17
309742 toetsenbordridder
pi_132663642
Ik bedoel: }:| }:| }:| }:|
pi_132663672
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 16:28 schreef AchJa het volgende:
Morituri te salutant
Aut non
pi_132663699
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Aut non
Non morituri aut non salutant? :P
pi_132663793
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Non morituri aut non salutant? :P
Cultuur barbaar }:|
In de tijd van de gladiatoren zeiden ze voor het gevecht "Morituri te salutant" tegen Caesar , het betekend "zij die zullen sterven, groeten u", Caesar antwoorde soms met "Aut non" wat inhoud "soms niet". ;)
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:33:25 #21
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132664030
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Cultuur barbaar }:|
In de tijd van de gladiatoren zeiden ze voor het gevecht "Morituri te salutant" tegen Caesar , het betekend "zij die zullen sterven, groeten u", Caesar antwoorde soms met "Aut non" wat inhoud "soms niet". ;)
Zeg ik ken de uitdrukking wel :')

Aut non betekent "of niet". Dus ik vroeg plagerig of dat sloeg op het morituri of op het salutant. Oorspronkelijk sloeg het natuurlijk op morituri ;)
pi_132664055
Iemand die op de hoogte is van zulke uitspraken zoals Achja, daar hoor je niet op te stemmen dus:
##unvote achja
##vote tamashii

Achja (4) TV, MP, liesje, Tamashii
Tamashii (3) Dale., AchJa,Chuck
pi_132664098
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Iemand die op de hoogte is van zulke uitspraken zoals Achja, daar hoor je niet op te stemmen dus:
##unvote achja
##vote tamashii

:D :') !
pi_132664144
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

:D :') !
:7
pi_132664169
## vote achja dan.
eigenlijk iemand anders maar dat heeft nu niet veel nut
wil iemand hem bijplaatsen? ik zit mobiel..
pi_132664193
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef lynda het volgende:
## vote achja dan.
maar dat heeft nu niet veel nut
wil iemand hem bijplaatsen?
Achja (5) TV, MP, liesje, Tamashii, lynda
pi_132664228
Misschien moeten jullie ook even het goede lijstje gebruiken :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:41:37 #29
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132664251
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
##unvote achja
##vote tamashii

:D _O_
pi_132664283
Achja (5) TV, MP, liesje, Tamashii, Lynda
Tamashii (4) Dale., AchJa, DrNick, Chuck
pi_132664285
dank je maarten en Bart :P
pi_132664423
We zijn in principe klaar met stemmen toch?
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:46:43 #33
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:51:16 #34
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132664756
daar had je eerder mee moeten komen. je verdediging was euhmm ruk
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:56:04 #36
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132664881
Zullen wel zien wat het wordt? Hoewel ik er mijn bedenkingen bij heb bij de acties van een aantal hier... :{
pi_132665027
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, de hints richting mij blinken uit in briljantheid... :')
Neuh maar niemand doet verder wat dus tja..
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:00:09 #39
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132665081

Behoorlijk zeker van hun zaak leken ze wel. De nog overgebleven dorpelingen. Er zou toch zeker wel een spion in het spel zijn. Na het analyseren van stemgedrag werden er verschillende namen geopperd. Hints werden er bijna niet gezocht. Er werd wel gekeken naar de moord op Harajuku. maar al snel legden een paar bewoners de link tussen beide moorden in die nacht. Uiteindelijk werden er dan toch twee dorpelingen genomineerd voor de lynch. Het dorpskanon werd het dorpsplein opgerold en de twee genomineerden werden naar het podium gebracht. Na nog wat heen en weer gewissel werd dan toch eindelijk een keuze gemaakt. AchJa werd de loop in geschoven. Nog net hoorde het dorp zijn laatste woorden; “haha acetabulis*”. Na een harde knal vloog het lichaam van AchJa (viligante) door de lucht het dorp uit.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In bovenstaand verhaal staan geen hints en/of aanwijzingen. Nachtrollen doe je ding, graag voor 21:30 via een PM.
*volgens Google translate de vertaling voor “sukkels” :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:01:43 #41
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132665148
:')
pi_132665157
voorspelbaar :') was er al bang voor
pi_132665161
Sukkels :|W
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:02:50 #45
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132665172
hahaha
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_132665233
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef lynda het volgende:
voorspelbaar :') was er al bang voor
Waarom stem je dan op hem? }:|
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:04:48 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132665258
_O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132665305
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Aeternum vale
pi_132665446
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Inderdaad wtf?

Wat zou er gebeuren btw bij een gelijke stand?
pi_132665485
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef Dale. het volgende:

[..]

Inderdaad wtf?

De gene die het eerst dat aantal stemmen haalt, gaat dan heen. :P
pi_132665514
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:08 schreef Dale. het volgende:

[..]

Inderdaad wtf?

dan zou de SL je vertellen dat dit gewoon in de OP staat :)
pi_132665517
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

omdat tama ook geen zekerheid is :') ik had liever iemand anders zien gaan
pi_132665539
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef lynda het volgende:

[..]

omdat tama ook geen zekerheid is :') ik had liever iemand anders zien gaan
Wie dan? Jij? :P
pi_132665661
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Wie dan? Jij? :P
met dit dorp graag :Y
pi_132665819
Oh btw kut mongolen jullie hebben de vigilante vermoord ook nog :{

wtf wtf!

Mol actie! Ik zeg het je!
pi_132666233
Wat de neuk? :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132666450
Oh dat is stom :o

Nou ja, dan is het dus Dale.
pi_132666667
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh dat is stom :o

Nou ja, dan is het dus Dale.
Wat the neuk? Ga fietsen ofzo? :{w

Zullen wel zien wat er gebeurt. Ik denk alleen gezien de info die ik nu heb gekregen net dat het TV is... We shall see.
pi_132667208
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:36 schreef Dale. het volgende:

[..]

Wat the neuk? Ga fietsen ofzo? :{w

Zullen wel zien wat er gebeurt. Ik denk alleen gezien de info die ik nu heb gekregen net dat het TV is... We shall see.
Oh ja als spion die dan maffia is geworden.

Nou ja, een van de twee dan. Of Dale maffia of TV spion die maffia is geworden.
  maandag 28 oktober 2013 @ 19:51:06 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132667434
By George!
pi_132668408
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Oh ja als spion die dan maffia is geworden.

Nou ja, een van de twee dan. Of Dale maffia of TV spion die maffia is geworden.
Om duidelijkheid te scheppen:

Van Harajuku:

Dale (3) B82, MP, DrNick -> geen maffia
TBR (6) Chuck, DrNick, PS, Nattekat, Tim -> 2 maffia (Chuck is dus geen maffia)
Lynda (3) Liesje, TV, Tamashii -> geen maffia.

Op basis hiervan zouden alleen Lynda en Dale nog vanaf het begin maffia kunnen zijn. Lynda claimt onschuldig, en aangezien zij hiermee heeft geholpen, klopt dat ook. Dankzij o.a. haar is PS dood.

Verder:

Nattekat (2) Maarten-Pieter, Dale.
PS (6) Hara, Chuck, DrNick, Nattekat, Tamashii, Lynda
Dale.(2) TV, AchJa

Alleen TV en AchJa zouden dus spion kunnen zijn, maar AchJa is dood, dus blijft alleen TV over voor de spion.

Dus:
Of Dale is maffia
Of TV is spion en nu ook maffia.

Allebei tegelijk kan niet, want TV heeft op Dale gestemd.

Zelfs al zouden we de verkeerde van hen lynchen, dan kunnen we de nacht erna alsnog de goede doen. Jongens, er is nog maar één maffialid!!!
pi_132668448
En als ik doodga, bewijst dat mijn gelijk.
pi_132669134
Ik ben echt dorp... maar dan is er dus geen spion geweest en is de maffia vanaf het begin met 4 geweest
pi_132669530
Zijn we al klaar voor de Nacht? :)
pi_132669540
Ja!
pi_132669559

“Dus daar liggen mijn schoenen!” dacht Lynda. Ik was ze al die tijd al kwijt. Nu ze op zichzelf woonde en haar moeder de rommel dus niet meer achter haar kont zou opruimen moest ze er zelf maar aan denken dat ze dat ging doen. Wat een bende zeg. Maar dat komt morgen wel. “Wanneer is dat etentje nou ook alweer” mompelde ze. Ze pakte haar agenda erbij en zag dat het vandaag de 15e is en zag dat ze overmorgen dat etentje had. Ze moest nog iets gaan verzinnen wat ze mee kon nemen, dat was immers afgesproken. Eerst vandaag dat tentamen nog even halen. Wat ze eerst nog wel even kon doen is een afwasje er doorheen halen. Ze liep schoorvoetend naar de keuken waar ze nog net de deur naar het balkon dicht zag vallen. Dat is raar denkt Lynda. Ze liep naar de deur om te kijken of er iemand op het balkon was en zag nog net een duister figuur van het balkon afspringen. Om zich heenkijkend zag ze dat eigenlijk alles nog in haar huis lag zoals het hoorde, inclusief alle rommel. “had hij dat niet even kunnen opruimen anders” mompelde ze.
Lynda draaide de kraan open en begon eerst wat borden af te spoelen. Maar dat is raar, het water stroomde niet weg. Ze pakte een ontstopper en begon te pompen. Niet veel later begon het water te pruttelen in de afvoerbuizen en opeens stroomde de spoelbak toch leeg. Gelukkig maar! Maar nu moest ze zich wel haasten om op school te komen, ze had al veel te veel tijd verloren. Gehaast pakte ze haar jas en haar tas en rende naar buiten en stak de straat over. Wat ze niet zag is dat er net op dat moment een grote bus aan kwam. Lynda’s lichaam werd 100 meter verderop gevonden. Lynda (zombie) was niet meer.

Lynda stuur je me een PM?

Moge de doden rusten in vrede. Dus niet spelinhoudelijk meeposten in dit topic. En voor de rest geldt dat het na het rouwen tijd om hints te gaan zoeken en te verzamelen en breng daarna je stem uit. Op deze manier gaan we morgen om 19:00 de eerste lynch tot uitvoering brengen.

.
pi_132669635
Nou, Dale of TV eruit.

En als die het niet is, de andere lynchen.
pi_132669667

Lynda besloot Dale. (mafia) mee te nemen haar graf in, gezellig!
En daarmee heeft het dorp gewonnen *O*

Ik had geen zin meer om er een heel verhaal van te maken :@
pi_132669691
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

“Dus daar liggen mijn schoenen!” dacht Lynda. Ik was ze al die tijd al kwijt. Nu ze op zichzelf woonde en haar moeder de rommel dus niet meer achter haar kont zou opruimen moest ze er zelf maar aan denken dat ze dat ging doen. Wat een bende zeg. Maar dat komt morgen wel. “Wanneer is dat etentje nou ook alweer” mompelde ze. Ze pakte haar agenda erbij en zag dat het vandaag de 15e is en zag dat ze overmorgen dat etentje had. Ze moest nog iets gaan verzinnen wat ze mee kon nemen, dat was immers afgesproken. Eerst vandaag dat tentamen nog even halen. Wat ze eerst nog wel even kon doen is een afwasje er doorheen halen. Ze liep schoorvoetend naar de keuken waar ze nog net de deur naar het balkon dicht zag vallen. Dat is raar denkt Lynda. Ze liep naar de deur om te kijken of er iemand op het balkon was en zag nog net een duister figuur van het balkon afspringen. Om zich heenkijkend zag ze dat eigenlijk alles nog in haar huis lag zoals het hoorde, inclusief alle rommel. “had hij dat niet even kunnen opruimen anders” mompelde ze.
Lynda draaide de kraan open en begon eerst wat borden af te spoelen. Maar dat is raar, het water stroomde niet weg. Ze pakte een ontstopper en begon te pompen. Niet veel later begon het water te pruttelen in de afvoerbuizen en opeens stroomde de spoelbak toch leeg. Gelukkig maar! Maar nu moest ze zich wel haasten om op school te komen, ze had al veel te veel tijd verloren. Gehaast pakte ze haar jas en haar tas en rende naar buiten en stak de straat over. Wat ze niet zag is dat er net op dat moment een grote bus aan kwam. Lynda’s lichaam werd 100 meter verderop gevonden. Lynda (zombie) was niet meer.

Lynda stuur je me een PM?

.
Tentamen, rommel: duidelijk een student.
Om zich heen kijken: de foto in Dale's fobo
pi_132669693
*O* *O*
pi_132669707
FU klote chipendale met je the mask en alles :(
pi_132669708
:') kut hahahaha
pi_132669723
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef lynda het volgende:
:D :D :D :D
pi_132669731
*O* *O* *O*
pi_132669758
Eindelijk eens levend uitgespeeld *O*
pi_132669759
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef lynda het volgende:
Chipendale was niet eens een hint :')
pi_132669779
Ik doe weer mee B-)
pi_132669790
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze wel waren :P
pi_132669791
quote:

[..]

:o
pi_132669810
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze wel waren :P
pi_132669823
Ik was trouwens watcher. Als noch Lynda noch ik was vermoord, had ik het geweten, want ik ging naar Dale ;)
pi_132669836
quote:

[..]

Aaaaaaaah joh Hara en ik vonden hem wel leuk _O-
pi_132669859
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was trouwens watcher. Als noch Lynda noch ik was vermoord, had ik het geweten, want ik ging naar Dale ;)
Zie PM ;)
pi_132669886
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zie PM ;)
Surprise :o
pi_132669953
Dank je wel Bart voor SL zijn :*
pi_132669992
Goed gedaan hoor Bartjebart :Y
pi_132670034
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Surprise :o
Ja he? Ik denk, laat ik het dan maar even helemaal af maken! ;) :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:37:52 #88
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132670089
wtf Dale :') :N

Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben :') :'(
Live from Chicago
pi_132670097
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:35 schreef lynda het volgende:
Dank je wel Bart voor SL zijn :*
pi_132670106
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:

Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben :') :'(
Ja gokje gewaagd :P

En dat tweede is echt het mooiste ja :')
pi_132670130
quote:

wat ben je dan voor maffia :')
pi_132670142
Bart was toch wat beter dan ik als sl :@
pi_132670144
quote:

Srsly? :')
pi_132670163
Hebben jullie mij ook in het vizier gehad?
pi_132670170
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Wat zijn jullie voor een dorp :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:39:29 #96
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132670172
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

duh we lieten de andere maffia het werk doen kneus. We kunnen niet allemaal moorden he
Live from Chicago
pi_132670189
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Srsly? :')
als bm allah. Maar voor de rest :')
pi_132670231
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat zijn jullie voor een dorp :')
Een bijzondere dorp :P B-)
pi_132670249
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

duh we lieten de andere maffia het werk doen kneus. We kunnen niet allemaal moorden he
Jaaaaa van jou snap ik :P
pi_132670264
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Een bijzondere dorp :P B-)
Ja nou en hoe... :')
pi_132670274
Nattekat maakte zichzelf overigens door zijn opmerkingen wel extreem verdacht, dus dat was wel eigen schuld dikke bult :')
pi_132670280
Ow en sorry Achja, het was echt kiezen tussen Dale en jou :D
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:41:57 #103
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132670307
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Jaaaaa van jou snap ik :P
en Nattekat moest scouten.
Live from Chicago
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:43:13 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132670380
Ik ben wel benieuwd naar wat de hints dan wel zijn _O- Ik vond het prachtige hints ;(
pi_132670505
1. Dale. Profiel | History | Fotoboek

ps. ik wil ook wel een keer SL zijn maar liever na de tentamens (dat is na 8 november).
pi_132670526
Jongens ik doe een rondje niet mee, ik heb vanaf donderdag toetsweek :P
pi_132670546
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:45 schreef Dale. het volgende:
Ik zit mobiel wil je mjj toevoegen?
pi_132670609
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:45 schreef Dale. het volgende:

ps. ik wil ook wel een keer SL zijn maar liever na de tentamens (dat is na 8 november).
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:48:23 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132670646
Bedankt Bart, Lynda, Tim en MP.
pi_132670662
Gewonnen, alleen niet dankzij mij :D
pi_132670684
Nice gespeeld Lynda O+
pi_132670694
En dit zijn de hints:

Nacht 1
tdrone op burner82 (Town Elder)
Hints:
- tenniscompetitie – beertje in fobo draagt Bjorn Börg shirt, BB was een... tennisser!
- onbemand tankstation – drone is een onbemand vliegtuigje
- veel gebruik gemaakt van ‘en’, ‘tevens’, ‘daarbij’, ‘erbij’ – tdrone werkt bij de Plus.

Dale. op Rockfire (dorp)
Hints:
- Masker - Film the Mask met Jim Carrey – staat in het profiel
- Tinder is een app om ‘dates’ in de buurt te vinden.
- aandacht verslappen - SEX / Vriend blijft niet hard tijdens seks

Nacht 2
AchJa (nachtwaker) op BeamofLight (dorp)
Hints:
- Assen – kazerne in Assen mag toch open blijven - post veel in Def.

Dale. op Timmmmm (doctor)
Hints:
- Gloeilamp – Philipsfabriek in Eindhoven – post in Eindhoventopics
- Japans thema – GC / Horror website manga
- hoog in de bergen / op de keldervloer – niveauverschil. R&P / Niveauverschil in relatie ?

Nacht 3
Nattekat (mafia) op Harajuku. (rechercheur)
Hints:
- 36 – alle cijfers uit zijn geboortedatum opgeteld (1+1+0+9+1+9+9+6 = 36).
- Sleutels onder de steen – ava van Patrick, leeft onder een steen
- Japans gestyled – Nattekat post in NWS / Fukushima de lucht in?

AchJa (nachtwaker) op Nattekat(Mafia)
Hints:
- Lintje – award > profiel.

Nacht 4
Dale. (mafia) op Lynda (Zombie)
Hints:
- 15e – overmorgen dus de 17e - registratiedatum
- Tentamen – student zijn in profiel
- afvoerbuizen - SEX / Vriendin wil niet pijpen (pijpen / buizen)

Daarnaast begonnen alle verhalen met de eerste letter van diegene die zou moorden. Dus de verhalen van Dale. beginnen met een D, die van AchJa met een A, enz. Oh en de dagposts met een B van... *)
pi_132670707
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Nice gespeeld Lynda O+
Nou bedank Hara en MP daar maar vooral voor hoor :D

ik was vooral heel goed in vertellen hoi ik ben zombie kill mij maar :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 20:50:12 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132670729
quote:

Stiekem heb ik Hara vermoord ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132670757
Leuke hints :Y
pi_132670800
Dit zijn wel leuk bedachte hints _O_

Niet dat we ze hadden ofzo, maar goed :')

Het is inderdaad wat moeilijker dan "Oh, een tennistopic, dus de tennishint -> verdacht!!!" :)
pi_132670851
Aah zitten wel een paar dingen in waar we de goede richting op zaten.. Vooral dat paar dingen _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 20:52:59 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132670870
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nattekat maakte zichzelf overigens door zijn opmerkingen wel extreem verdacht, dus dat was wel eigen schuld dikke bult :')
Als ik dat niet deed was ik onschuldig gelyncht. Het was het één of het ander :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132670882
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
En dit zijn de hints:

Nacht 3
Nattekat (mafia) op Harajuku. (rechercheur)
Hints:
- 36 – alle cijfers uit zijn geboortedatum opgeteld (1+1+0+9+1+9+9+6 = 36).
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevonden :')
pi_132670907
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zijn wel leuk bedachte hints _O_

Niet dat we ze hadden ofzo, maar goed :')

Het is inderdaad wat moeilijker dan "Oh, een tennistopic, dus de tennishint -> verdacht!!!" :)
Wellicht wel, als je op dat moment door zoekt. En dat gebeurde eigenlijk bijna nooit.

Het is praktisch onmogelijk om alleen maar hints te verzinnen die maar naar 1 persoon wijzen.
pi_132670925
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:

Daarnaast begonnen alle verhalen met de eerste letter van diegene die zou moorden. Dus de verhalen van Dale. beginnen met een D, die van AchJa met een A, enz. Oh en de dagposts met een B van... *)
En deze vind ik echt awesome _O_

Echt zo'n soort Wie is de Mol-hint _O_
pi_132670943
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef lynda het volgende:
Aah zitten wel een paar dingen in waar we de goede richting op zaten.. Vooral dat paar dingen _O-
Ja ik denk dat een keer 3, max 4 hints daadwerkelijk gevonden zijn :') _O- :'(
pi_132670957
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevonden :')
Kwartje viel bij mij ook pas na een paar uur en ik eens naar de dode ging kijken :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:55:27 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132671029
Ahh, echt niets met chippendales _O- Alleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 20:55:29 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132671034
Dus voor de volgende keer: Kies svp de sterkste hints, en niet de persoon met de meeste :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132671064
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendales _O- Alleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Ben je nu teleurgesteld? -O-
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:56:15 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132671092
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Dus voor de volgende keer: Kies svp de sterkste hints, en niet de persoon met de meeste :')
Mensen die dat doen zijn sowieso retarded. Er zitten altijd maar 3-5 hints in.
pi_132671093
Ik weet nu wel beter hoe ik de volgende keer hints moet zoeken :Y
  maandag 28 oktober 2013 @ 20:56:53 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132671136
quote:
12s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ben je nu teleurgesteld? -O-
Een beetje wel _O- Ik dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO

Bummer :')
pi_132671161
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een beetje wel _O- Ik dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO

_O-
pi_132671169
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik moest zo hard lachen toen ik dat las :')
pi_132671211
Ik was ook zoooooo blij toen Dale. WEER ging moorden.
En AchJa met al z'n defensie topics was ook zo fijn... :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 21:00:26 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132671330
3. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132671365
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ik was ook zoooooo blij toen Dale. WEER ging moorden.
En AchJa met al z'n defensie topics was ook zo fijn... :P
Met mij ook makkelijk met zoveel pta. :')
pi_132671372
quote:
- aandacht verslappen - SEX / Vriend blijft niet hard tijdens seks
:')_!
pi_132671425
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Dale. het volgende:

[..]

_O-
pi_132671447
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Dale. het volgende:

[..]

Is toch zo? -O- :o
pi_132671494
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Met mij ook makkelijk met zoveel pta. :')
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck! :P
pi_132671573
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef lynda het volgende:

[..]

Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck! :P
Zeg dat wel. Toen ik het las dacht ik oh fuck :')
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:08:12 #140
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132671794
En ik ben trouwens nog steeds wel trots op hoe ik mooi die lynch van Nattekat omgooide naar tobo. (Sorry bud :@ )
Live from Chicago
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:21:14 #141
309742 toetsenbordridder
pi_132672561
4. toetsenbordridder Profiel I History I Fotoboek

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben trouwens nog steeds wel trots op hoe ik mooi die lynch van Nattekat omgooide naar tobo. (Sorry bud :@ )
Begreep ook niet dat iedereen in de "toetsen=piano" truc trapte. Voelde me zo genaaid de 1e 2 minuten :P
Maar dat ik daarna per ongeluk een dm kreeg van nattekat die het bevestigde was wel weer leuk.
pi_132672677
Dankjewel Bartjebart voor het SL zijn ^O^ Hoewel ik er niet lang van heb kunnen genieten -O-

Daarom een nieuwe poging om mee te spelen:

4. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2013 @ 21:43:43 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132673905
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
Maar dat ik daarna per ongeluk een dm kreeg van nattekat die het bevestigde was wel weer leuk.
Ik was echt zo blij dat jij het was :X
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:58:46 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_132674790
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe hebben we het kunnen verzinnen achteraf... :')
Gelukkig wel bij de juiste persoon. :P
pi_132674820
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja nou en hoe... :')
_O-
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:00:20 #146
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:14:59 #147
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:13:44 #148
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132689630
Gaan we weer verder of..?
Live from Chicago
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:21:10 #149
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132689777
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gaan we weer verder of..?
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:29:52 #150
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132689998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??

SPOILER
lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebben

SPOILER
Live from Chicago
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:32:33 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132690064
6. AchJa Profiel I History I Fotoboek
7. BeamofLight Profiel I History I Fotoboek

SPOILER
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:48:13 #152
242666 BeamofLight
pi_132690457
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebben

SPOILER
wat zou er gebeuren als iedereen zo denkt?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:43:54 #153
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132692112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:

SPOILER
Wat ben je toch een dotje O+

8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek

Ik ook dan maar.
Live from Chicago
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:45:19 #154
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_132694129
Hallo dames, mag deze beginneling ook meedoen?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:48:28 #155
242666 BeamofLight
pi_132694206
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
is goed schatje
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:56:42 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132696164
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:41:30 #157
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:47:24 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132697837
quote:
Wat? :')__
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:48:42 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132697892
Hahahahahhahahahah _O- :'(
pi_132699454
Schrijf mij ook maar weer op
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:28:09 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132699571
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
pi_132699632
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
quote:
9. Euribob Profiel I History I Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_132699719
quote:
Zijn anderen hier je diensmeisjes of zo? :{
pi_132699791
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
Willen jullie me aub op de lijst zetten, ik zit mobiel O+

Beter? :P
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:31:34 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132699806
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Willen jullie me aub op de lijst zetten, ik zit mobiel O+

Beter? :P
Prachtig!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:32:02 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132699841
Misschien moet een mod even de TT aanpassen dat iedereen weer mee kan doen, of zo.
pi_132699855
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zijn anderen hier je diensmeisjes of zo? :{
Jezus wat zijn jullie lichtgeraakt :')
pi_132699872
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jezus wat zijn jullie lichtgeraakt :')
Oh ja gooi het op die boeg :')
pi_132700001
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien moet een mod even de TT aanpassen dat iedereen weer mee kan doen, of zo.
aangevraagd :)
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:36:25 #171
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_132700077
Fixed.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_132700158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh ja gooi het op die boeg :')
Het was niet als bevel bedoeld, mijn oprechte excuses als het zo is overgekomen
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:39:07 #173
309742 toetsenbordridder
pi_132700210
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het was niet als bevel bedoeld, mijn oprechte excuses als het zo is overgekomen
Ik ben nog steeds gekwetst door het lezen van die vuige, smerige, aanstotelijke taal :'(
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:41:05 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132700299
Ik vond Vulture de laatste keer vet verdacht omdat hij niet zo verdacht deed.
pi_132700421
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had niet heel veel tijd :')
pi_132700474
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Wat hij ook doet, TV is áltijd verdacht! ;)

pi_132701697
Ik wil me nu alvast kandidaat stellen als BM 8-)
pi_132701734
Ik stem alvast op je!

Voor de eerste lynch
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:13:10 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132701782
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem alvast op je!

Voor de eerste lynch
Second that.
pi_132703436
Jullie houden echt van me he :')

Wie is er eigenlijk SL?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:58:47 #181
242666 BeamofLight
pi_132703845
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

nog nooit gedaan :P
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 21:55:20 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132706758
Wil iemand me erop zetten?

Ik heb wel ernstig tijdgebrek
Laffe huichelaar
pi_132706836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand me erop zetten?

Ik heb wel ernstig tijdgebrek
11. timmmmm Profiel I History I Fotoboek
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:40:57 #184
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_132724751
stormloop
Live from Chicago
pi_132728621
12. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
pi_132733549
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef Tamashii het volgende:
13 Burner82 Profiel | History | Fotoboek
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_132766614
up up up.

Kom op mensen!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:40:56 #188
309742 toetsenbordridder
pi_132772449
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
up up up.

Kom op mensen!
Hoeveel zijn er minimaal nodig dan?
pi_132772615
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er minimaal nodig dan?
zoveel mogelijk
  donderdag 31 oktober 2013 @ 20:45:55 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132772705
13 is wel weinig.
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:04:20 #191
379060 Rimpels
Ik heb geen Rimpels, dus.
pi_132797832
14. Rimpels Profiel | History | Fotoboek

Hey allemaal!
Ik zag ineens een spel voorbij komen wat wel verdacht veel lijkt op Weerwolven van Wakkerdam, wat ik altijd met veel plezier speel! *zowel offline als online* ;)

Hopelijk ist niet erg dat ik voor dit specifieke spel onervaren ben... Anders hoor ik het wel! :D
Ik weet het zeker; ik geloof.
pi_132798712
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Rimpels het volgende:

Hey allemaal!
Ik zag ineens een spel voorbij komen wat wel verdacht veel lijkt op Weerwolven van Wakkerdam, wat ik altijd met veel plezier speel! *zowel offline als online* ;)

Hopelijk ist niet erg dat ik voor dit specifieke spel onervaren ben... Anders hoor ik het wel! :D
Onervaren is helemaal niet erg. Erg welkom zelfs :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 november 2013 @ 18:43:51 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_132861718
Schiet niet echt op zo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_132862372
zonder spelleider schiet het nog minder op :P
pi_132863775
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemt :P
pi_132864387
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
:D
pi_132866414
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemt :P
Welk gescheld?!
Dat men zegt dat er niet spelinhoudelijk meegepost mag worden wanneer je dood bent?
pi_132867169
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welk gescheld?!
Dat men zegt dat er niet spelinhoudelijk meegepost mag worden wanneer je dood bent?
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheld :P)
pi_132867197
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheld :P)
Welk gescheld dan wel?
pi_132867686
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welk gescheld dan wel?
Lees maar terug :P je hebt het als het goed is allemaal zelf ook gelezen :P
  zondag 3 november 2013 @ 21:13:19 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132868123
Je bent toch niet van suiker man. Lachwekkend
Laffe huichelaar
  zondag 3 november 2013 @ 21:19:23 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132868556
Tim knows whats up
  maandag 4 november 2013 @ 08:19:51 #203
379060 Rimpels
pi_132880586
Maar hoeveel mensen moeten er eigenlijk nog bij, voordat het kan starten? :s)
  maandag 4 november 2013 @ 08:34:10 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132880691
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:19 schreef Rimpels het volgende:
Maar hoeveel mensen moeten er eigenlijk nog bij, voordat het kan starten? :s)
Er is geen vaste regel. Als er nu niemand bijkomt maar je ondertussen wel een SL vindt zal die wel roeien met de riemen die hij heeft, denk ik.
pi_132880806
Kunnen we het spel niet ergens een promoboost geven, sticky plaatsen ofzo?
  maandag 4 november 2013 @ 08:48:09 #206
379060 Rimpels
pi_132880832
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 08:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er is geen vaste regel. Als er nu niemand bijkomt maar je ondertussen wel een SL vindt zal die wel roeien met de riemen die hij heeft, denk ik.
SL is een Spel Leider? :7
  maandag 4 november 2013 @ 08:54:28 #207
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132880896
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 08:48 schreef Rimpels het volgende:

[..]

SL is een Spel Leider? :7
Ja, heel goed!
  maandag 4 november 2013 @ 08:54:41 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132880902
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we het spel niet ergens een promoboost geven, sticky plaatsen ofzo?
Daar moet je Bart nu voor hebben.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:52:51 #209
379060 Rimpels
pi_132955931
Is er ondertussen al een SL gevonden? :s)
pi_133079527
Kick :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 november 2013 @ 15:46:16 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133079568
Gaat niks van komen vrees ik :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 9 november 2013 @ 18:27:32 #212
379060 Rimpels
pi_133083849
Blijven hopen! :o
pi_133222874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Gaat niks van komen vrees ik :{
Zo gaat het altijd :P
pi_133222890
Alhoewel het de vorige keer wat langer doorliep. Staat een linkje op de FP zelfs _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 november 2013 @ 20:38:39 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133230083
Gewoon dit topic volspammen, bij een nieuw topic de lijst er weer bij halen. Meestal wordt het zo wel opgemerkt :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_133231041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon dit topic volspammen, bij een nieuw topic de lijst er weer bij halen. Meestal wordt het zo wel opgemerkt :)
Denk dat ik dan mijn naam eruit haal...
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:30:45 #217
379060 Rimpels
pi_133323956
Tralalala.. w/
pi_133325869
Komt goed toch. Wil wel sl-en maar ben nieuw daarin...
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:46:23 #219
309742 toetsenbordridder
pi_133326261
Prima, moet toch een eerste keer zijn :P
  woensdag 20 november 2013 @ 15:07:18 #220
379060 Rimpels
pi_133447618
Leuk, ik zeg: doen! :Y
pi_133453118
Ja, als je gaat SL-en moet je eerst weten hoe of wat hoor. :') Dus het is niet zo dat ik het in mijn eentje kan doen. :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 november 2013 @ 17:44:00 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133647695
Een laatste poging tot het redden van het spel...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 november 2013 @ 17:44:36 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_133647900
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
Komt goed toch. Wil wel sl-en maar ben nieuw daarin...
Alleen gaat wel redelijk hoor, ook de eerste keer :P
pi_133651163
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef DrNick het volgende:

[..]

Alleen gaat wel redelijk hoor, ook de eerste keer :P
Toch heb ik liever iemand erbij die me helpt dan. ;)
pi_134585600
Schop :@
pi_134585692
*au*
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 december 2013 @ 23:05:43 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134585718
Hallo :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_134585729
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
*au*
*rent hard weg*
pi_134585803
15. Peter Profiel | History | Fotoboek
dag
pi_134585849
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Toch heb ik liever iemand erbij die me helpt dan. ;)
Dale heeft in het begin van het topic ook geroepen dat hij na 8 november wel tijd had om eens te SL-en toch? :@
dag
pi_134586305
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:

[..]

Dale heeft in het begin van het topic ook geroepen dat hij na 8 november wel tijd had om eens te SL-en toch? :@
Tamashii heeft al eerder geroepen dat ze het met iemand samen te willen doen, om vervolgens af te haken... Dus eerst maar eens zien dan geloven :)
pi_134586324
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

*rent hard weg*
Verstandig :P

_O-
  Milf zondag 22 december 2013 @ 23:21:39 #234
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_134586615
Mag ik een keertje meedoen? Ik heb gisteren voor het eerst weervolven gespeeld. Ik ben fan. :)

Ze zeiden dat dit hetzelfde is maar dan online
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_134587535
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef nikky het volgende:
Mag ik een keertje meedoen? Ik heb gisteren voor het eerst weervolven gespeeld. Ik ben fan. :)

Ze zeiden dat dit hetzelfde is maar dan online
jij altijd O+
  Milf zondag 22 december 2013 @ 23:44:24 #236
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_134587931
Tof! *O*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_134589593
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tamashii heeft al eerder geroepen dat ze het met iemand samen te willen doen, om vervolgens af te haken... Dus eerst maar eens zien dan geloven :)
Jij vroeg toen aan mij of ik het wilde doen, ik zei liever niet als er genoeg anderen zijn. Daar heb ik niks meer op gehoord, dus ging er vanuit dat het prima was... Nu is er niemand die het wilt doen, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus lijkt me logisch dat ik het samen met iemand wil doen.
pi_134590638
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij vroeg toen aan mij of ik het wilde doen, ik zei liever niet als er genoeg anderen zijn. Daar heb ik niks meer op gehoord, dus ging er vanuit dat het prima was... Nu is er niemand die het wilt doen, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus lijkt me logisch dat ik het samen met iemand wil doen.
Tuurlijk :)
Wat jij wilt :).

[ Bericht 9% gewijzigd door Bartjebart op 23-12-2013 00:47:15 ]
pi_134593414
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
13. Rimpels Profiel | History | Fotoboek
14. Peter Profiel | History | Fotoboek
Geen zin meer in voorlopig. Heb me eruit gehaald.
  maandag 23 december 2013 @ 18:16:54 #240
309742 toetsenbordridder
pi_134615301
Eerst maar eens een spelleider zoeken denk? :P
pi_144640221
*Zo, dat was een berg stof :')
pi_144640633
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef timmmmm het volgende:
lokpost
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:05 schreef Nattekat het volgende:
lokpost
quote:
2s.gif Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef toetsenbordridder het volgende:
lokpost
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 02:06 schreef Burner82 het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
lokpost
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:44 schreef nikky het volgende:
lokpost
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef DrNick het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef AchJa het volgende:

lokpost
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef Nattekat het volgende:
lokpost
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:46 schreef toetsenbordridder het volgende:
lokpost
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 08:54 schreef Harajuku. het volgende:

lokpost
  woensdag 17 september 2014 @ 22:08:19 #243
309742 toetsenbordridder
pi_144640648
Gelokt.
pi_144640689
pi_144640692
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:08 schreef toetsenbordridder het volgende:
Gelokt.
  woensdag 17 september 2014 @ 22:09:50 #246
309742 toetsenbordridder
pi_144640734
1. Chuck-N0rr1s Profiel |
2. toetsenbordridder, url blabla
pi_144640779
2. DrNick Profiel | History | Fotoboek

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 22:10:39 ]
pi_144640791
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel |
2. toetsenbordridder, url blabla
  woensdag 17 september 2014 @ 22:11:35 #249
309742 toetsenbordridder
pi_144640844
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef DrNick het volgende:

[..]

Ja hoe kon je je code ook alweer zien :@
pi_144640981
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld door naar je profiel te gaan, of door even met je muis over je username te staan.
pi_144641111
2. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
3. DrNick Profiel | History | Fotoboek
pi_144641134
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Je staat in de lijst ;)
  woensdag 17 september 2014 @ 22:16:06 #253
309742 toetsenbordridder
pi_144641177
2.2 toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
pi_144641209
quote:
2s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:16 schreef toetsenbordridder het volgende:
2.2 toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
}:|
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
2. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
3. DrNick Profiel | History | Fotoboek
  woensdag 17 september 2014 @ 22:17:12 #255
309742 toetsenbordridder
pi_144641233
Godver al die moeite voor niks.

Bedankt evengoed!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2014 @ 22:18:35 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144641334
3. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
4. Nattekat Profiel | History | Fotoboek

1
2
3
4
1. Chuck-N0rr1s [url=http://forum.fok.nl/user/profile/322059]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/322059]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/322059]Fotoboek[/url]
2. DrNick [url=http://forum.fok.nl/user/profile/332405]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/332405]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/332405]Fotoboek[/url]
3. toetsenbordridder [url=http://forum.fok.nl/user/profile/309742]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/309742]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/309742]Fotoboek[/url]
4. Nattekat [url=http://forum.fok.nl/user/profile/359864]Profiel[/url] | [url=http://forum.fok.nl/user/history/359864]History[/url] | [url=http://fotoboek.fok.nl/user/359864]Fotoboek[/url]

*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 september 2014 @ 22:19:39 #257
309742 toetsenbordridder
pi_144641395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[ code verwijderd ]

*O*
Jou ken ik nog wel rapalje, vorige keer naaide je mij hard :p
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2014 @ 22:20:16 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144641419
quote:
8s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Ik ken jou niet meer :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 17 september 2014 @ 22:20:35 #259
309742 toetsenbordridder
pi_144641430
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ken jou niet meer :@
;(

Het houd niet op... niet vanzelf...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2014 @ 22:20:50 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144641446
quote:
Of wil het gewoon niet weten :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144641543
quote:
8s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:19 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

_O-
pi_144641592
quote:

[..]

Dan ben je genaaid en heb je niet eens sex gehad :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 september 2014 @ 22:25:49 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144641697
We gaan nu toch wel langer door dan de vorige keer? ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144641709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
We gaan nu toch wel langer door dan de vorige keer? ;(
Ik hoop het. Het is stiekem best wel leuk :@
pi_144642763
Wel gelokt, maar ik doe niet mee...
Wellicht als er rond midden oktober gespeeld wordt wel...
pi_144643513
Wie gaat SL'en?
pi_144643533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef Bartjebart het volgende:
Wel gelokt, maar ik doe niet mee...
Wellicht als er rond midden oktober gespeeld wordt wel...
Tegen die tijd is het al lang weer dood hier :P
pi_144649236
*kraakt hersens*
pi_144649256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[ code verwijderd ]

*O*
5. Burner82 Profiel | History | | Fobo
pi_144655050
*vers bloed*
Spoor gevolgd van Burner82
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_144655132
Mafia O+

alleen niet nu :W
pi_144655154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 06:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

6. Voxs Profiel | History | Fobo
  donderdag 18 september 2014 @ 13:05:05 #273
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_144655978
Ik hier?
Inschrijving doe ik straks thuis. :Y
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 18 september 2014 @ 15:21:33 #274
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_144659894
6. Voxs Profiel | History | Fobo
7. Rave_NL Profiel | History | Fobo
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_144660319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef lynda het volgende:
Mafia O+

alleen niet nu :W
Zelfde hier. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144662961
*twijfel*
dag
pi_144663366
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef Peter het volgende:
*twijfel*
Ik zeg: DOEN!
pi_144663413
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:02 schreef Peter het volgende:
*twijfel*
Gewoon doen :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 september 2014 @ 17:45:32 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144664182
Over de helft van het minimale :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 september 2014 @ 17:46:14 #281
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144664207
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zelfde hier. :+
Ik lynch jou }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144664599
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_144664721
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als we op je stemmen dat je BM bent, ben je dan weer blij? :P
pi_144664788
Oooooooh :o
pi_144664910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef Tamashii het volgende:
Duidelijk. Zet je je naam er even bij? :P
pi_144665132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 18:07 schreef Tamashii het volgende:
*G*
pi_144665593
Wie gaat/wil/kan er SL-en? (ik niet btw) Maar er loopt hier nog iemand rond die misschien wel wil mede-SL-en..
pi_144666757
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:

[..]

Tegen die tijd is het al lang weer dood hier :P
Ja waarschijnlijk wel... maar nu kan het echt even niet...
pi_144667740
Ah, het begint te lopen O+
pi_144668428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ah, het begint te lopen O+
Weet Franklop dit?
pi_144668614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Weet Franklop dit?
Geen idee, ik ben geen Sport Crew meer ;(
  One tough cookie donderdag 18 september 2014 @ 21:17:08 #292
169210 liesje1979
pi_144671841
Ik twijfel, wil graag meedoen maar wel actief en weet niet of ik daar zin in heb.
pi_144672085
Wat Liesje zegt.
pi_144672266
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel, wil graag meedoen maar wel actief en weet niet of ik daar zin in heb.
Kost het zoveel tijd?
Ik heb geen idee waar ik me voor opgegeven heb.. :+
  One tough cookie donderdag 18 september 2014 @ 21:28:26 #295
169210 liesje1979
pi_144672377
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:

[..]

Kost het zoveel tijd?
Hangt er heel erg vanaf hoe je meedoet. Voor het merendeel zal wel gelden dat het niet zoveel tijd kost, alleen elke dag even stemmen en klaar. Maar dat vind ik niet leuk, als ik speel wil ik het actief doen en dat kost redelijk wat tijd inderdaad.
Het is wel een leuk spel.
pi_144672392
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:

[..]

Kost het zoveel tijd?
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm's :')
pi_144672621
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hangt er heel erg vanaf hoe je meedoet. Voor het merendeel zal wel gelden dat het niet zoveel tijd kost, alleen elke dag even stemmen en klaar. Maar dat vind ik niet leuk, als ik speel wil ik het actief doen en dat kost redelijk wat tijd inderdaad.
Het is wel een leuk spel.
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

lol :D Oke.. Het lijkt me een leuk spel, ik ga het zien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 september 2014 @ 21:42:20 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144672903
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik ben voor DMs door de spelleiders :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144672936
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben voor DMs door de spelleiders :N
Dat is toch enorm onhandig? :?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 september 2014 @ 21:44:20 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_144672988
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is toch enorm onhandig? :?
Die zie je meteen :Y

En zo veel sturen ze niet in het spel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_144673029
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die zie je meteen :Y

En zo veel sturen ze niet in het spel.
De SL's sturen volgens mij niet overdreven veel. En het nadeel is dat je (volgens mij?) niet meerdere spelers gelijktijdig kunt benaderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')