quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga zo lekker weg en als ik terugkom hoop ik dat je vet dood bent, PS.
En uiteindelijk ga je op PS stemmen als je doorhebt dat de Tamashiii-lynch niet gaat gebeuren, in de hoop dat wij dan denken dat je superduper town bent want hey, je hebt immers op PS gestemd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel enorm tussen PS en Tamashii, de hints naar Tamashii zijn sterker maar PS heeft haarzelf gisteren wel een beetje verdacht gemaakt.
Dat ben ik niet van plan, ik ga over 30 minuten weg en kom waarschijnlijk niet op tijd thuis. Ik moet dus nu een beslissing maken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga je op PS stemmen als je doorhebt dat de Tamashiii-lynch niet gaat gebeuren, in de hoop dat wij dan denken dat je superduper town bent want hey, je hebt immers op PS gestemd!
Nope.
Hier nog 1,quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf zitten met het idee dat kill 1 van de nachtwaker is.
Op basis van de tweede moord en gisteren blijf ik op
#vote Dale.
PS of Nattekat?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
#vote Nattekat
Nattekat (1) Maarten-Pieter
PS (5) Hara, Chuck, DrNick, Nattekat, Tamashii
Dale.(2) TV, AchJa
Onzin, ten eerste zijn er nog 5 stemmen te verdelen en ten tweede is het nog geen 19:00 uur dus kan iedereen theoretisch nog switchenquote:
Hoor de maffia bang wordenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja maar dat gebeurt waarschijnlijk toch niet, en een stem switch heeft gister niet in mijn voordeel gewerkt
En er zijn geeneens goede hints naar mij
Oh fucky ducky, jullie hebben al wintertijd. Ik dacht dat het minder dan één uur was tot mijn executie, maar het tijdsverschil is nu andersquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef AchJa het volgende:
Een BM die nu al bij de pakken neer zit...
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh fucky ducky, jullie hebben al wintertijd. Ik dacht dat het minder dan één uur was tot mijn executie, maar het tijdsverschil is nu anders
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh fucky ducky, jullie hebben al wintertijd. Ik dacht dat het minder dan één uur was tot mijn executie, maar het tijdsverschil is nu anders
quote:
Dit lijkt mij:quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Posttijden zijn FOK!-servertijden volgens mij.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
Oh thank goodness, geen toetsenbordridderpraktijken.
Omdat de zomertijd is afgelopenquote:
Nattekat (2) Maarten-Pieter, Dale.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Dale. het volgende:
Snel handsfree stemmen lol #vote Nattekat
ty was beetje moeilijk op mobiel fietsendquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nattekat (2) Maarten-Pieter, Dale.
PS (5) Hara, Chuck, DrNick, Nattekat, Tamashii
Dale.(2) TV, AchJa
ywquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef Dale. het volgende:
[..]
ty was beetje moeilijk op mobiel fietsend
doe eens lief.quote:
Ik trok mij terug als burgemeester voor jou, was je vuige mafiaquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik trok mij terug als burgemeester voor jou, was je vuige mafia