![2mn0jo1.png]()
Bijna had de spelleider vandaag voor een tweede keer een speler moeten uitschakelen. Nog net op tijd besloot Dale. zijn bedje te verlaten om zich te begeven naar het dorpsplein om een stem uit te brengen. Desondanks stond op het grote dorpsplein het kanon alweer gereed. Wie zou er dit keer, na het uitpuzzelen van de hints, het dorp uitgeschoten worden? Iedereen was zeker van zijn zaak. Toch was er ook een grote verdeeldheid in het dorp. Was een dubbele lynch misschien een oplossing? Maar de burgemeester kon daarop niet tijdig reageren. Uiteindelijk was de stemming gesloten en werd
Puntenslijpsel (burgemeester) aangewezen als diegene die het dorp zou moeten verlaten. Gedwee liep zij richting het podium om het trappetje naar de loop van het kanon te beklimmen. Het dorp was nog steeds gespannen. Hadden ze er goed aan gedaan om hun burgemeester aan te wijzen? Vlak voor Puntenslijpsel in het kanon verdween schreeuwde ze nog; “Het recht zal zegevieren! De mafia zal overwinnen!”. En grote knal overstemde het luide gejuich van de dorpelingen. En
Puntenslijpsel (burgemeester & mafia) was niet meer.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In bovenstaand verhaal staan geen hints en/of aanwijzingen. Nachtrollen doe je ding, graag
voor 21:30 via een PM.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...