Chipendale was niet eens een hintquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef lynda het volgende:
FU klote chipendale met je the mask en alles
Ik ben benieuwd wat ze wel warenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Chipendale was niet eens een hint
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze wel waren
Aaaaaaaah joh Hara en ik vonden hem wel leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zie PMquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik was trouwens watcher. Als noch Lynda noch ik was vermoord, had ik het geweten, want ik ging naar Dale
Ja he? Ik denk, laat ik het dan maar even helemaal af maken!quote:
Ja gokje gewaagdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben![]()
wat ben je dan voor maffiaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben![]()
Srsly?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Wat zijn jullie voor een dorpquote:
duh we lieten de andere maffia het werk doen kneus. We kunnen niet allemaal moorden hequote:
Jaaaaa van jou snap ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
duh we lieten de andere maffia het werk doen kneus. We kunnen niet allemaal moorden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |