SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik
hou
van
...
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:26 schreef appelschaap het volgende:
Wat is t probleem als je in een vriendin hebt die niet pijpt? Wordt je dan uit je bazen vriendengroep gezet?
2 opties. Niet zeggen, of je vriendin hooken.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.
Dat t lekker is oké dat snap ik. Blijkbaar is ze er nog niet klaar voor. Bij je vrienden lul je er gewoon overheen of je zegt t gewoon je bent 16 en dan is het niet meer dan normaal dat ze nog niet wil pijpen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Is toch af en toe lekker. Nee tuurlijk niet, maar schaam me der wel een beetje voor om het te zeggen.
Ik zou me er eerder voor schamen om te zeggen dat je een vriendin hebt die piemels in haar mond stopt.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:27 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS gewoon 1 piemel heeft en ze er dus maar 1 in haar mond neemt.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zou me er eerder voor schamen om te zeggen dat je een vriendin heb die piemels in haar mond stopt.
Niet dus, dat is het hele probleem..quote:Op zondag 21 juli 2013 19:31 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TS gewoon 1 piemel heeft en ze er dus maar 1 in haar mond neemt.
Likken zeker niet nu, omdat zij het ook niet wil doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:44 schreef zyntex het volgende:
Lik je haar wel?
Dan zou ik het niet meer doen...
Doen je wel al haar penetreren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |