Er is geen vaste regel. Als er nu niemand bijkomt maar je ondertussen wel een SL vindt zal die wel roeien met de riemen die hij heeft, denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 08:19 schreef Rimpels het volgende:
Maar hoeveel mensen moeten er eigenlijk nog bij, voordat het kan starten?
SL is een Spel Leider?quote:Op maandag 4 november 2013 08:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is geen vaste regel. Als er nu niemand bijkomt maar je ondertussen wel een SL vindt zal die wel roeien met de riemen die hij heeft, denk ik.
Daar moet je Bart nu voor hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 08:44 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we het spel niet ergens een promoboost geven, sticky plaatsen ofzo?
Denk dat ik dan mijn naam eruit haal...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon dit topic volspammen, bij een nieuw topic de lijst er weer bij halen. Meestal wordt het zo wel opgemerkt
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Een laatste poging tot het redden van het spel...
Alleen gaat wel redelijk hoor, ook de eerste keerquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
Komt goed toch. Wil wel sl-en maar ben nieuw daarin...
Toch heb ik liever iemand erbij die me helpt dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Alleen gaat wel redelijk hoor, ook de eerste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |