Ik zeg: DOEN!quote:
Als we op je stemmen dat je BM bent, ben je dan weer blij?quote:
Duidelijk. Zet je je naam er even bij?quote:
Ja waarschijnlijk wel... maar nu kan het echt even niet...quote:Op woensdag 17 september 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het al lang weer dood hier
Weet Franklop dit?quote:
Kost het zoveel tijd?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik twijfel, wil graag meedoen maar wel actief en weet niet of ik daar zin in heb.
Hangt er heel erg vanaf hoe je meedoet. Voor het merendeel zal wel gelden dat het niet zoveel tijd kost, alleen elke dag even stemmen en klaar. Maar dat vind ik niet leuk, als ik speel wil ik het actief doen en dat kost redelijk wat tijd inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kost het zoveel tijd?
Ik heb geen idee waar ik me voor opgegeven heb..
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm'squote:Op donderdag 18 september 2014 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kost het zoveel tijd?
Ik heb geen idee waar ik me voor opgegeven heb..
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er heel erg vanaf hoe je meedoet. Voor het merendeel zal wel gelden dat het niet zoveel tijd kost, alleen elke dag even stemmen en klaar. Maar dat vind ik niet leuk, als ik speel wil ik het actief doen en dat kost redelijk wat tijd inderdaad.
Het is wel een leuk spel.
lolquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm's
Ik ben voor DMs door de spelleidersquote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kost wel wat tijd. En als je maffia bent, godsklore veel pm's
Dat is toch enorm onhandig?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben voor DMs door de spelleiders
Die zie je meteenquote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch enorm onhandig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |