en Nattekat moest scouten.quote:
Nou bedank Hara en MP daar maar vooral voor hoorquote:
Stiekem heb ik Hara vermoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben![]()
Als ik dat niet deed was ik onschuldig gelyncht. Het was het één of het anderquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nattekat maakte zichzelf overigens door zijn opmerkingen wel extreem verdacht, dus dat was wel eigen schuld dikke bult
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
En dit zijn de hints:
Nacht 3
Nattekat (mafia) op Harajuku. (rechercheur)
Hints:
- 36 – alle cijfers uit zijn geboortedatum opgeteld (1+1+0+9+1+9+9+6 = 36).
Wellicht wel, als je op dat moment door zoekt. En dat gebeurde eigenlijk bijna nooit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zijn wel leuk bedachte hints
Niet dat we ze hadden ofzo, maar goed
Het is inderdaad wat moeilijker dan "Oh, een tennistopic, dus de tennishint -> verdacht!!!"
En deze vind ik echt awesomequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
Daarnaast begonnen alle verhalen met de eerste letter van diegene die zou moorden. Dus de verhalen van Dale. beginnen met een D, die van AchJa met een A, enz. Oh en de dagposts met een B van...
Ja ik denk dat een keer 3, max 4 hints daadwerkelijk gevonden zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef lynda het volgende:
Aah zitten wel een paar dingen in waar we de goede richting op zaten.. Vooral dat paar dingen
Kwartje viel bij mij ook pas na een paar uur en ik eens naar de dode ging kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevonden
Ben je nu teleurgesteld?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendalesAlleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Mensen die dat doen zijn sowieso retarded. Er zitten altijd maar 3-5 hints in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Dus voor de volgende keer: Kies svp de sterkste hints, en niet de persoon met de meeste
Een beetje welquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een beetje welIk dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO
Bummer
Ik moest zo hard lachen toen ik dat lasquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een beetje welIk dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO
Bummer
Met mij ook makkelijk met zoveel pta.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ik was ook zoooooo blij toen Dale. WEER ging moorden.
En AchJa met al z'n defensie topics was ook zo fijn...
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met mij ook makkelijk met zoveel pta.
Zeg dat wel. Toen ik het las dacht ik oh fuckquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck!
Begreep ook niet dat iedereen in de "toetsen=piano" truc trapte. Voelde me zo genaaid de 1e 2 minutenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben trouwens nog steeds wel trots op hoe ik mooi die lynch van Nattekat omgooide naar tobo. (Sorry bud)
Ik was echt zo blij dat jij het wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
Maar dat ik daarna per ongeluk een dm kreeg van nattekat die het bevestigde was wel weer leuk.
Hoe hebben we het kunnen verzinnen achteraf...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendalesAlleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Nevermind, ben achteraf ook stom geweest bedacht ik me later pas...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef lynda het volgende:
Ow en sorry Achja, het was echt kiezen tussen Dale en jou
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |