en Nattekat moest scouten.quote:
Nou bedank Hara en MP daar maar vooral voor hoorquote:
Stiekem heb ik Hara vermoordquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wtf Dale![]()
![]()
Het lullige was dat Nattekat en ik nooit ook maar een moord gepleegd hebben![]()
Als ik dat niet deed was ik onschuldig gelyncht. Het was het één of het anderquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nattekat maakte zichzelf overigens door zijn opmerkingen wel extreem verdacht, dus dat was wel eigen schuld dikke bult
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
En dit zijn de hints:
Nacht 3
Nattekat (mafia) op Harajuku. (rechercheur)
Hints:
- 36 – alle cijfers uit zijn geboortedatum opgeteld (1+1+0+9+1+9+9+6 = 36).
Wellicht wel, als je op dat moment door zoekt. En dat gebeurde eigenlijk bijna nooit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit zijn wel leuk bedachte hints
Niet dat we ze hadden ofzo, maar goed
Het is inderdaad wat moeilijker dan "Oh, een tennistopic, dus de tennishint -> verdacht!!!"
En deze vind ik echt awesomequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
Daarnaast begonnen alle verhalen met de eerste letter van diegene die zou moorden. Dus de verhalen van Dale. beginnen met een D, die van AchJa met een A, enz. Oh en de dagposts met een B van...
Ja ik denk dat een keer 3, max 4 hints daadwerkelijk gevonden zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:52 schreef lynda het volgende:
Aah zitten wel een paar dingen in waar we de goede richting op zaten.. Vooral dat paar dingen
Kwartje viel bij mij ook pas na een paar uur en ik eens naar de dode ging kijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij echt alle mogelijke getallen opgeteld, maar nog heb ik dit niet gevonden
Ben je nu teleurgesteld?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendalesAlleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Mensen die dat doen zijn sowieso retarded. Er zitten altijd maar 3-5 hints in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Nattekat het volgende:
Dus voor de volgende keer: Kies svp de sterkste hints, en niet de persoon met de meeste
Een beetje welquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een beetje welIk dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO
Bummer
Ik moest zo hard lachen toen ik dat lasquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een beetje welIk dacht toen echt FUCK FUCK FUCK IK HEB HET, VIEZE CHIPPENDALE DALE!!! WHOOOO
Bummer
Met mij ook makkelijk met zoveel pta.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ik was ook zoooooo blij toen Dale. WEER ging moorden.
En AchJa met al z'n defensie topics was ook zo fijn...
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met mij ook makkelijk met zoveel pta.
Zeg dat wel. Toen ik het las dacht ik oh fuckquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Gelukkig waren er een paar die niet gelijk zo iets hadden van ow auto dus chuck!
Begreep ook niet dat iedereen in de "toetsen=piano" truc trapte. Voelde me zo genaaid de 1e 2 minutenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben trouwens nog steeds wel trots op hoe ik mooi die lynch van Nattekat omgooide naar tobo. (Sorry bud)
Ik was echt zo blij dat jij het wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
Maar dat ik daarna per ongeluk een dm kreeg van nattekat die het bevestigde was wel weer leuk.
Hoe hebben we het kunnen verzinnen achteraf...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Ahh, echt niets met chippendalesAlleen The Mask, en Achja's mooie Kreidler ook niet.
Nevermind, ben achteraf ook stom geweest bedacht ik me later pas...quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef lynda het volgende:
Ow en sorry Achja, het was echt kiezen tussen Dale en jou
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat snap jij niet helemaal aan jezelf inschrijven??lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lieverd haal die stok eens uit je reet. Als er maar 7 mensen meedoen lijkt inschrijven me weinig zin hebbenwat zou er gebeuren als iedereen zo denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef Nattekat het volgende:
1. Dale. Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
4. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. AchJa Profiel I History I Fotoboek
7. BeamofLight Profiel I History I FotoboekWat ben je toch een dotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7. BeamofLight Profiel I History I Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
Ik ook dan maar.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
is goed schatjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
Hallo dames, mag deze beginneling ook meedoen?
Gvd...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Jongens, check dit SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21![]()
Wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
Hallo dames, mag deze beginneling ook meedoen?
1. Dale. Profiel | History | Fotoboekquote:
Zijn anderen hier je diensmeisjes of zo?quote:
Willen jullie me aub op de lijst zetten, ik zit mobielquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
Prachtig!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Willen jullie me aub op de lijst zetten, ik zit mobiel
Beter?
Jezus wat zijn jullie lichtgeraaktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn anderen hier je diensmeisjes of zo?
Oh ja gooi het op die boegquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus wat zijn jullie lichtgeraakt
aangevraagdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien moet een mod even de TT aanpassen dat iedereen weer mee kan doen, of zo.
Het was niet als bevel bedoeld, mijn oprechte excuses als het zo is overgekomenquote:
Ik ben nog steeds gekwetst door het lezen van die vuige, smerige, aanstotelijke taalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was niet als bevel bedoeld, mijn oprechte excuses als het zo is overgekomen
Ik had niet heel veel tijdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Vulture de laatste keer vet verdacht omdat hij niet zo verdacht deed.
Wat hij ook doet, TV is áltijd verdacht!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Vulture de laatste keer vet verdacht omdat hij niet zo verdacht deed.
Second that.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem alvast op je!
Voor de eerste lynch
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
1. Dale. Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand me erop zetten?
Ik heb wel ernstig tijdgebrek
Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef Tamashii het volgende:
zoveel mogelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er minimaal nodig dan?
Onervaren is helemaal niet erg. Erg welkom zelfsquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Rimpels het volgende:
7. BeamofLight Profiel I History I Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
9. Euribob Profiel I History I Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. timmmmm Profiel I History I Fotoboek
12. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
13 Burner82 Profiel | History | Fotoboek
14. Rimpels Profiel | History | Fotoboek
Hey allemaal!
Ik zag ineens een spel voorbij komen wat wel verdacht veel lijkt op Weerwolven van Wakkerdam, wat ik altijd met veel plezier speel! *zowel offline als online*![]()
Hopelijk ist niet erg dat ik voor dit specifieke spel onervaren ben... Anders hoor ik het wel!
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemtquote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
zonder spelleider schiet het nog minder op
quote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
zonder spelleider schiet het nog minder op
Welk gescheld?!quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemt
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheldquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk gescheld?!
Dat men zegt dat er niet spelinhoudelijk meegepost mag worden wanneer je dood bent?
Welk gescheld dan wel?quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |