Wat hij ook doet, TV is áltijd verdacht!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Vulture de laatste keer vet verdacht omdat hij niet zo verdacht deed.
Second that.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Ik stem alvast op je!
Voor de eerste lynch
nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je het even normaal vragen als je wil dat mensen dat stomme werkje voor je doen.
1. Dale. Profiel | History | Fotoboekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand me erop zetten?
Ik heb wel ernstig tijdgebrek
Op woensdag 30 oktober 2013 16:32 schreef Tamashii het volgende:
zoveel mogelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er minimaal nodig dan?
Onervaren is helemaal niet erg. Erg welkom zelfsquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef Rimpels het volgende:
1. Dale. Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
4. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. AchJa Profiel I History I Fotoboek
7. BeamofLight Profiel I History I Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
9. Euribob Profiel I History I Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. timmmmm Profiel I History I Fotoboek
12. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
13 Burner82 Profiel | History | Fotoboek
14. Rimpels Profiel | History | Fotoboek
Hey allemaal!
Ik zag ineens een spel voorbij komen wat wel verdacht veel lijkt op Weerwolven van Wakkerdam, wat ik altijd met veel plezier speel! *zowel offline als online*![]()
Hopelijk ist niet erg dat ik voor dit specifieke spel onervaren ben... Anders hoor ik het wel!
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemtquote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
zonder spelleider schiet het nog minder op
quote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef lynda het volgende:
zonder spelleider schiet het nog minder op
Welk gescheld?!quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met al dat achterlijke gescheld is het wel logisch dat de animo enigszins afneemt
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheldquote:Op zondag 3 november 2013 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welk gescheld?!
Dat men zegt dat er niet spelinhoudelijk meegepost mag worden wanneer je dood bent?
Welk gescheld dan wel?quote:Op zondag 3 november 2013 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik wel hebben hoor (mag overigens ook zonder gescheld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |