Dale heeft in het begin van het topic ook geroepen dat hij na 8 november wel tijd had om eens te SL-en toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch heb ik liever iemand erbij die me helpt dan.
Tamashii heeft al eerder geroepen dat ze het met iemand samen te willen doen, om vervolgens af te haken... Dus eerst maar eens zien dan gelovenquote:Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Dale heeft in het begin van het topic ook geroepen dat hij na 8 november wel tijd had om eens te SL-en toch?
Verstandigquote:
jij altijdquote:Op zondag 22 december 2013 23:21 schreef nikky het volgende:
Mag ik een keertje meedoen? Ik heb gisteren voor het eerst weervolven gespeeld. Ik ben fan.
Ze zeiden dat dit hetzelfde is maar dan online
Jij vroeg toen aan mij of ik het wilde doen, ik zei liever niet als er genoeg anderen zijn. Daar heb ik niks meer op gehoord, dus ging er vanuit dat het prima was... Nu is er niemand die het wilt doen, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus lijkt me logisch dat ik het samen met iemand wil doen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tamashii heeft al eerder geroepen dat ze het met iemand samen te willen doen, om vervolgens af te haken... Dus eerst maar eens zien dan geloven
Tuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij vroeg toen aan mij of ik het wilde doen, ik zei liever niet als er genoeg anderen zijn. Daar heb ik niks meer op gehoord, dus ging er vanuit dat het prima was... Nu is er niemand die het wilt doen, maar ik heb het nog nooit gedaan, dus lijkt me logisch dat ik het samen met iemand wil doen.
Geen zin meer in voorlopig. Heb me eruit gehaald.quote:Op zondag 22 december 2013 23:07 schreef Peter het volgende:
1. Dale. Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
3. Nattekat Profiel | History | Fotoboek
4. toetsenbordridder Profiel | History | Fotoboek
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. AchJa Profiel I History I Fotoboek
7. BeamofLight Profiel I History I Fotoboek
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
9. Euribob Profiel I History I Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. timmmmm Profiel I History I Fotoboek
12. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
13. Rimpels Profiel | History | Fotoboek
14. Peter Profiel | History | Fotoboek
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
1. Chuck-N0rr1s Profiel |
2. toetsenbordridder, url blabla
Bijvoorbeeld door naar je profiel te gaan, of door even met je muis over je username te staan.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Ja hoe kon je je code ook alweer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |