abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132639429

Genre: Space Sim
Platform: PC

Release schedule:
Hangar: Nu beschikbaar
Dogfighting alpha: december 2013
Planetside module: Maart-april 2014
FPS/Ship Boarding Module: Tussen april-augustus 2014
Squadron 42 (SP aspect): augustus 2014
Persistent Universe: Eind 2014
Volledige game (Star Citizen en Squadron 42): Begin 2014

Online/SP: Beide, game heeft een MMO en SP aspect welke ook speelbaar is in co-op.
Aantal spelers: 1 t/m ?
Officiële site: http://robertsspaceindustries.com

De verschillende ship commercials:

Hornet:

300i

Aurora

Trailer:

quote:
Chris Roberts, de man achter Wing Commander, Privateer en Freelancer, is terug van weggeweest en is een crowd-funding gestart om wel een heel ambitieus pc-spel te maken: Star Citizen.

Star Citizen is een ruimtesimulator in de stijl van zijn eerdere games, maar dan in een immense wereld waarin jij kunt zijn wat je wilt. De engine achter deze game wordt CryEngine 3, dat zorgt voor verbluffende beelden. Het spel ondersteunt singleplayer, offline co-op, en online modi zoals we kennen van Demon's Souls, waarin je de wereld van een ander tijdelijk ingaat. Ook zijn er publieke servers om een MMO-ervaring te bieden.

Het achtergrondverhaal van Star Citizen is gebaseerd op het verval en verdwijnen van de Romeinen in onze geschiedenis. Als speler is jouw doel om in Squadron 42 te komen, een soort vreemdelingenlegioen in de ruimte. Maar Chris Roberts geeft al aan dat je kunt kiezen dat doel volledig links te laten liggen en je eigen plan te trekken. Je kunt bijvoorbeeld het leger in gaan om in ruimteoorlogen deel te nemen, een verkoper worden om zo geld te verdienen of piraat worden en andere schepen overvallen. De ruimtewereld gaat door en heeft een economie die reageert op de gebeurtenissen in het spel. Verkenning is belangrijke feature in het spel, er zijn dan ook grote stukken ruimte die nog niet in kaart zijn gebracht.

Het spel is zo gemaakt dat je niet alleen in een ruimteschip bent: je kunt op planeten eruit en in first- of third-person rondlopen en gevechten aangaan. Star Citizen ondersteunt allerlei apparaten: van muis, gamepads, joysticks tot aan Oculus Rift, de virtual reality-helm.

Het verdienmodel van het spel lijkt op Guild Wars 2: je koopt het spel en met optionele microtransacties kun je spullen kopen. De spelers kunnen eigen ruimteschepen ontwerpen in het spel en verkopen, een klein gedeelte van de opbrengst gaat naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar geeft aan dat mensen die ingame kopen geen gameplayvoordelen hebben. Er zijn geen abonnementen om het te blijven spelen, zoals andere MMO's wel hebben. De vroege alphaversie van het spel komt in 2013, het complete spel wordt pas in 2014 verwacht.

Je kunt Chris Roberts en de zijnen steunen door te pledgen op de Star Citizen-site. Als er tussen de twee en vier miljoen dollar is opgehaald gaan grote investeerders pas hun geld inleggen in de ontwikkeling van deze game.
Met dank aan Pheno voor bovenstaande text!

quote:
Is it PC exclusive? Yes.
Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
Does the story branch based on my actions? Yes.
Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
Is the economy dynamic? Yes.
Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
Will that universe constantly expand with new content? Yes.
Can I play offline? Yes.
Can I host my own server for me and my friends? Yes.
Are there real zero-G physics? Yes.
Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
Can I mod it? Yes.
Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
Can I hijack an enemy ship? Yes.
Can other players hijack my ship? Yes.
Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
Can I play with a mouse? Yes.
A gamepad? Yes.
A joystick? Yes.
Will it support Oculus Rift? Yes.
Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.
http://uk.pc.gamespy.com/articles/122/1226351p1.html

[ Bericht 24% gewijzigd door FL_Freak op 27-10-2013 22:59:09 ]
pi_132639638
Was net bezig met een wat verbeterde OP :P, kan je deze nog even invoegen?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
[img=600,337]http://game2gether.de/wp-content/uploads/2013/07/Star-Citizen-600x337.png[/img]

[b]Genre[/b]: Space Sim
[b]Platform[/b]: PC

[b][url=http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_Release_Schedule/]Release schedule[/url][/b]:
[b]Hangar:[/b] Nu beschikbaar
[b]Dogfighting alpha:[/b] december 2013
[b]Planetside module:[/b] Maart-april 2014
[b]FPS/Ship Boarding Module:[/b] Tussen april-augustus 2014
[b]Squadron 42 (SP aspect)[/b]: augustus 2014
[b]Persistent Universe:[/b] Eind 2014
[b]Volledige game (Star Citizen en Squadron 42)[/b]: Begin 2014

[b]Online/SP[/b]: Beide, game heeft een MMO en SP aspect welke ook speelbaar is in co-op.
[b]Aantal spelers[/b]: 1 t/m ?
[b]Officiële site[/b]: http://robertsspaceindustries.com

De verschillende ship commercials:

Hornet:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g0gZES2pTWk[/youtube]

300i
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YTBzrUwB6Qo[/youtube]

Aurora
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UvDs7RDKCag[/youtube]

Trailer:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S0tLbWv5K60[/youtube]

[quote]Chris Roberts, de man achter Wing Commander, Privateer en Freelancer, is terug van weggeweest en is een crowd-funding gestart om wel een heel ambitieus pc-spel te maken: Star Citizen.

Star Citizen is een ruimtesimulator in de stijl van zijn eerdere games, maar dan in een immense wereld waarin jij kunt zijn wat je wilt. De engine achter deze game wordt CryEngine 3, dat zorgt voor verbluffende beelden. Het spel ondersteunt singleplayer, offline co-op, en online modi zoals we kennen van Demon's Souls, waarin je de wereld van een ander tijdelijk ingaat. Ook zijn er publieke servers om een MMO-ervaring te bieden.

Het achtergrondverhaal van Star Citizen is gebaseerd op het verval en verdwijnen van de Romeinen in onze geschiedenis. Als speler is jouw doel om in Squadron 42 te komen, een soort vreemdelingenlegioen in de ruimte. Maar Chris Roberts geeft al aan dat je kunt kiezen dat doel volledig links te laten liggen en je eigen plan te trekken. Je kunt bijvoorbeeld het leger in gaan om in ruimteoorlogen deel te nemen, een verkoper worden om zo geld te verdienen of piraat worden en andere schepen overvallen. De ruimtewereld gaat door en heeft een economie die reageert op de gebeurtenissen in het spel. Verkenning is belangrijke feature in het spel, er zijn dan ook grote stukken ruimte die nog niet in kaart zijn gebracht.

Het spel is zo gemaakt dat je niet alleen in een ruimteschip bent: je kunt op planeten eruit en in first- of third-person rondlopen en gevechten aangaan. Star Citizen ondersteunt allerlei apparaten: van muis, gamepads, joysticks tot aan Oculus Rift, de virtual reality-helm.

Het verdienmodel van het spel lijkt op Guild Wars 2: je koopt het spel en met optionele microtransacties kun je spullen kopen. De spelers kunnen eigen ruimteschepen ontwerpen in het spel en verkopen, een klein gedeelte van de opbrengst gaat naar de ontwikkelaar. De ontwikkelaar geeft aan dat mensen die ingame kopen geen gameplayvoordelen hebben. Er zijn geen abonnementen om het te blijven spelen, zoals andere MMO's wel hebben. De vroege alphaversie van het spel komt in 2013, het complete spel wordt pas in 2014 verwacht.

Je kunt Chris Roberts en de zijnen steunen door te pledgen op de Star Citizen-site. Als er tussen de twee en vier miljoen dollar is opgehaald gaan grote investeerders pas hun geld inleggen in de ontwikkeling van deze game.[/quote]

Met dank aan Pheno voor bovenstaande text!

[img]https://robertsspaceindustries.com/media/1e6coq3jtmc2or/source/Pair_ship_formation.jpg[/img]
[img]https://robertsspaceindustries.com/media/m5tmy3b4um8y4r/source/Hornet09.jpg[/img][img]https://robertsspaceindustries.com/media/7t5g0mci5il9zr/source/Hornet05.jpg[/img]
[img]http://images.eurogamer.net/2012/articles//a/1/5/1/9/7/5/1/wc_dogfight000156.jpg.jpg[/img]

[quote]• Is it PC exclusive? Yes.
• Is there a single-player, Wing Commander-style campaign? Yes (that part's called Squadron 42).
• Can my friends drop in and fly as my wingmen? Yes.
• Does the story branch based on my actions? Yes.
• Does it have a Privateer-style open universe with a trade economy? Yes.
• Is the economy dynamic? Yes.
• Can I skip the single-player campaign and jump right into that part? Yes.
• Is there a free, massively multiplayer persistent online universe? Yes.
• Will that universe constantly expand with new content? Yes.
• Can I play offline? Yes.
• Can I host my own server for me and my friends? Yes.
• Are there real zero-G physics? Yes.
• Can my friends and I crew a ship together, with one piloting and others manning guns? Yes.
• Can I have 64 or more players in one area? Yes (and that's the bare minimum he's shooting for).
• Can I mod it? Yes.
• Can I pilot a carrier starship? Yes (but probably not in the persistent online universe).
• Can I have a medium-sized ship with a single launchable fighter aboard? Yes.
• Can I get out of my ship and shoot people in first- or third-person combat? Yes.
• Can I hijack an enemy ship? Yes.
• Can other players hijack my ship? Yes.
• Will there be location-specific damage on spaceships? Yes.
• Will there be customizable weapons on hardpoints? Yes.
• Can I play with a mouse? Yes.
• A gamepad? Yes.
• A joystick? Yes.
• Will it support Oculus Rift? Yes.
• Will it take user-created content (ships, etc) and sell it, splitting revenue with creators? Yes.[/quote]
http://uk.pc.gamespy.com/articles/122/1226351p1.html
pi_132640348
Done. Als dan nog even een modje het goed kan reeksen zijn we compleet.
pi_132640401
tank joe :)
  zondag 3 november 2013 @ 21:29:47 #5
32422 engessa
Who's dirty?
pi_132869435
En hop, 26 miljoen is binnen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:29:07 #6
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133187491
quote:
Hangar: Nu beschikbaar
Dogfighting alpha: december 2013
Planetside module: Maart-april 2014
FPS/Ship Boarding Module: Tussen april-augustus 2014
Squadron 42 (SP aspect): augustus 2014
Persistent Universe: Eind 2014
Volledige game (Star Citizen en Squadron 42): Begin 2014
Lees ik het nou verkeerd of moet de volledige game Begin 2015 uitkomen en niet 2014?
pi_133188316
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Lees ik het nou verkeerd of moet de volledige game Begin 2015 uitkomen en niet 2014?
Ze doen het als alle andere AAA titels, spel uitbrengen en dan patchen waar nodig is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133188417
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Oh ik zie het, tikfoutje, moet 2015 zijn :P

De 27 miljoen is vandaag ook weer gehaald trouwens :P

https://robertsspaceindus(...)-Chairman-27-Million
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:51:58 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133194037
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:48 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Oh ik zie het, tikfoutje, moet 2015 zijn :P

De 27 miljoen is vandaag ook weer gehaald trouwens :P

https://robertsspaceindus(...)-Chairman-27-Million
Mooi zo. Ben blij dat ze niet nog meer lagen gameplay en shiz toevoegen en het eventjes bij de squadron 42 houden! Strakjes is het over 3 maanden 40 ( :') ok beetje overdreven) miljoen en mag ik het pas in 2018 spelen met al die te gekke features.
pi_133220716
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mooi zo. Ben blij dat ze niet nog meer lagen gameplay en shiz toevoegen en het eventjes bij de squadron 42 houden! Strakjes is het over 3 maanden 40 ( :') ok beetje overdreven) miljoen en mag ik het pas in 2018 spelen met al die te gekke features.
Ik denk dat ze de 30 voor het einde van het jaar wel gehaald hebben :P Maar ik hoop wel dat ze niet te veel hooi op de vork nemen. Bij elke miljoen voegen ze extra stretchgoals toe. Moet er wel bij zeggen, dat veel dingen niet alleen door RSI gemaakt worden. Squadron 48 bijvoorbeeld wordt gemaakt door een ander team volgens dat artikel, en ook een heel system wordt gemaakt door een ander team: ( https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12979-t ) Dus het is gelukkig niet dat alles door RSI wordt gedaan :)

Naja de dogfighting alpha staat nog steeds gepland voor eind dit jaar, ben erg benieuwd :) De eerste release heeft waarschijnlijk trouwens geen MP, maar alleen tegen bots. Naja kan ik een beetje oefenen O-)

Vrijdag komt X-Rebirth trouwens ook uit. Heb hem al gepre-load op steam :) Heb ik nog wat om mij mee te vermaken tot de PS4 launch :P

[ Bericht 7% gewijzigd door bjorntju op 13-11-2013 16:35:20 ]
pi_133572291
En de 30 miljoen is onderhand ook al weer gehaald! :D

https://robertsspaceindus(...)-Chairman-30-Million
pi_133646611
quote:
11s.gif Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef bjorntju het volgende:
En de 30 miljoen is onderhand ook al weer gehaald! :D

https://robertsspaceindus(...)-Chairman-30-Million
31 miljoen nu, damn!
http://www.gamespot.com/a(...)pdated/1100-6416384/
pi_133646663
Komt dat geld nou eigenlijk puur van pledges of zijn er ook grote investeerders ?
pi_133659893
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:04 schreef FL_Freak het volgende:
Komt dat geld nou eigenlijk puur van pledges of zijn er ook grote investeerders ?
Puur plegdes :)
  woensdag 27 november 2013 @ 19:18:23 #15
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133683950
Volgens mij komt er óók nog eens geld van investeerders erbij. Vooral omdat ze weten dat nu heel veel mensen dit spel graag willen hebben.

Ik ben wel benieuwd wanneer er ooit eens wat 'echte' gameplay komt. Okay tuurlijk komt dat vast wel in 2014, maar ben benieuwd wanneer ;(

Zijn helemaal geen spellen die ik wil op dit moment... En sja, in die hangar rondlopen heeft nou ook niet zo veel zin :')
  woensdag 27 november 2013 @ 19:24:25 #16
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_133684220
33 miljoen :')
pi_133731251
Pfff :P

Maar ik hoop ook snel op de dog fighting module ja, die hangar is leuk voor een half uurtje maar nu heb ik het wel gezien :P
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:52:55 #18
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135308669
Hmmm ik kijk nu net op die site, ik had verwacht dat die dog fighting module nu wel uit zou wezen.

Helaasch!

Komt pas eind maart 2014 / april 2014 uit!
pi_135313986
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij komt er óók nog eens geld van investeerders erbij. Vooral omdat ze weten dat nu heel veel mensen dit spel graag willen hebben.
Op zich moet dat ook wel met zo'n omvangrijk spel. +-30 mil is veel op papier maar in vergelijking met grote AAA games is het slechts een habbekrats. Anderzijds zou je kunnen stellen dat met genoeg passie zo'n game alsnog prima te maken is met minder centjes.

Ik kan niet wachten iig. Wel ben ik nog enigszins sceptisch over het feit dat je nu al keiharde ships kan kopen met echt geld. Hopelijk fokt dat niet teveel met de balans in het begin van de game.
Conscience do cost.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 02:26:56 #20
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136691636
Deze game verdient toch wel een kick. Met dogfights binnenkort enz.. :@
pi_137478277
Misschien wordt dit weekend de 40 miljoen alweer bereikt. Het verbaasd mij dat dit spel zo weinig besproken wordt op dit forum! -O-
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:53:07 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137480524
Valt nog niet zoveel te spelen en bovendien met die nieuwsbrieven alleen maar gelul over dat ze nieuwe sterrenschepen enzo maken.

Komt wel los als straks idd de dogfight module online gaat.
pi_137482706
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:53 schreef RickoKun het volgende:
Valt nog niet zoveel te spelen en bovendien met die nieuwsbrieven alleen maar gelul over dat ze nieuwe sterrenschepen enzo maken.

Komt wel los als straks idd de dogfight module online gaat.
Dit idd.

Volg het allemaal wel , en kijk hier ook erg naar uit.
Maar heb er verder nog weinig over te melden op dit forum.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137484654
Begrijpelijk. Hoewel er natuurlijk heel wat te speculeren valt. Nou ja, nog ca. 1,5 maandje wachten op de dogfighting module dan maar! *O*

Als er nog 18+ backers zijn die wel geinteresseerd zijn in een organization, check DUDE. Nu ongeveer 15 man groot en zoekende naar meer Nederlandse enthousiastelingen!
pi_137484709
Wanneer er een volledige alpha/beta versie is van het spel ga ik een nieuwe PC aanschaffen :9
pi_137506035
Er is niet zo veel over te melden nee. Hou de game ook een stuk minder in de gaten, echt veel interessante info is er de laatste tijd niet uit gekomen. Ben wel benieuwd naar de dogfighting module :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 02:28:28 #27
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137506224
Wil Squadron 42 binnenkort ook wel in actie zien.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:39:39 #28
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_137508788
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 02:28 schreef Chef_M het volgende:
Wil Squadron 42 binnenkort ook wel in actie zien.
Wat gameplay zou wel supernice zijn. Ben benieuwd wanneer de "echte" gameplay komt. Wanneer zouden ze klaar zijn? Eind 2015 toch?

Ben opzich wel benieuwd in hoeverre men al kan spelen of dat ze allemaal los op zichzelf staande modules bezig zijn.
pi_137576255
Volgens de planning zal het spel in 2015 uitkomen, inderdaad. Of het eind is, weet ik niet. Daar houd ik echter wel rekening mee om teleurstelling te voorkomen. :D

En het wordt inderdaad echt per module opgebouwd. De Persistant Universe servers zijn al wel gestart voor intern testen van de Dogfighting Module.
pi_137577093
Misschien vraag ik wel baar de bekende weg maar vraag me toch af hoe zwaar het spel zal vallen op een computer systeem.
  maandag 10 maart 2014 @ 21:15:29 #31
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137596367
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien vraag ik wel baar de bekende weg maar vraag me toch af hoe zwaar het spel zal vallen op een computer systeem.
- Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
- DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
- Quad core CPU
- 8GB Memory

Dat is alleen al de Hangar Module, bouw er een complete MMO universum omheen en je kan wel je wel bedenken hoe zwaar het zal worden. Alvast beginnen met sparen hier. :P
pi_137596754
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:15 schreef Chef_M het volgende:

[..]

- Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
- DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM
- Quad core CPU
- 8GB Memory

Dat is alleen al de Hangar Module, bouw er een complete MMO universum omheen en je kan wel je wel bedenken hoe zwaar het zal worden. Alvast beginnen met sparen hier. :P
Hmm beter bouw ik dan een PC met overkill :7 wil wel het spel vast op 60 fps spelen :P
pi_137597779
Moet ook wel als je er tegen die tijd een Oculus Rift bij wil gebruiken. Schijnt dat je met zo'n ding niet onder de 60fps wil komen.

Ben benieuwd wat ze als voor de 42M als stretch goal hebben staan.

Oh en deze zien er wel tof uit:

[ Bericht 31% gewijzigd door ChocolateJesus. op 10-03-2014 21:43:07 ]
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_138767244
Gisteren was de livesteam van de Dogfighting module. Hier is alle footage van het event in één video gepropt:

Ze wilden ook MP laten zien, maar dat crashte continue :'( Maar het ziet er wel echt heel erg goed uit _O_ Ben benieuwd als alles werkend is. Ze willen het eind deze maand, begin volgende maand uitbrengen (reken dus maar op begin volgende maand :P)
pi_138767613
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 16:18 schreef bjorntju het volgende:
Gisteren was de livesteam van de Dogfighting module. Hier is alle footage van het event in één video gepropt:

Ze wilden ook MP laten zien, maar dat crashte continue :'( Maar het ziet er wel echt heel erg goed uit _O_ Ben benieuwd als alles werkend is. Ze willen het eind deze maand, begin volgende maand uitbrengen (reken dus maar op begin volgende maand :P)
`
Zag er leuk uit, maar ik hoop dat dit echt pre pre pre pre alpha is, want het mag nog allemaal een stuk beter.

En ik hoop in het uiteindelijke product toch iets van de Freelancer feel of touch erin hebben zitten :9
pi_139643795
Als het goed is in week 3 van mei de DFM. Nog maar eventjes wachten dus. Zitten er hier trouwens ondertussen ook mensen bij een Organization?
pi_140236713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:43 schreef VulpX het volgende:
Als het goed is in week 3 van mei de DFM. Nog maar eventjes wachten dus. Zitten er hier trouwens ondertussen ook mensen bij een Organization?
Kwam toevallig weer wat tegen over deze game , ik volg het al sinds het begin en moet zeggen dat ik toch wel steeds enthousiaster begin te worden.

Heb nog geen module gekocht , heb al meerdere keren zitten twijfelen om er één te kopen , maar weet niet welke :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140239346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:04 schreef Altron het volgende:

[..]

Kwam toevallig weer wat tegen over deze game , ik volg het al sinds het begin en moet zeggen dat ik toch wel steeds enthousiaster begin te worden.

Heb nog geen module gekocht , heb al meerdere keren zitten twijfelen om er één te kopen , maar weet niet welke :P
DFM module is maar een paar euro. Dat is voorlopig ook het enige wat er uit gaat komen. Maar je moet natuurlijk wel een schip erbij kopen, goedkoopste Aurora is ¤20,- dacht ik.

DFM release nu trouwens redelijk definitief op 29 mei! *O*
pi_140240528
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef VulpX het volgende:

[..]

DFM module is maar een paar euro. Dat is voorlopig ook het enige wat er uit gaat komen. Maar je moet natuurlijk wel een schip erbij kopen, goedkoopste Aurora is ¤20,- dacht ik.

DFM release nu trouwens redelijk definitief op 29 mei! *O*
Zag het ja , maar ik ga natuurlijk gelijk voor een tof schip :P
Heb jij al een schip , en zo ja welke ?

Nice nice , ben benieuwd ^O^
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140240780
Dus je moet dan die arena commander pass aanschaffen?
pi_140240803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:13 schreef Altron het volgende:

[..]

Zag het ja , maar ik ga natuurlijk gelijk voor een tof schip :P
Heb jij al een schip , en zo ja welke ?

Nice nice , ben benieuwd ^O^
Ik heb een Aurora LX en een 325A. Allebei LTI. En ik wil nog heel graag een Hornet en een Constellation. Maar er zijn berichten dat binnenkort upgrade pakketten beschikbaar komen, en je dus oude pledge schips met LTI eventueel kunt upgraden naar wat anders. Dan maak ik van één van mijn schepen sowieso een Hornet (het liefst een Super Hornet, als die beschikbaar komt, anders een Ghost) en van de andere misschien een Connie. Maar ook even kijken hoeveel dat gaat kosten.
Maar ik ga me sowieso wel vermaken met de DFM, kan niet wachten om echt te gaan vliegen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
Dus je moet dan die arena commander pass aanschaffen?
Alleen als je niet al een pledge hebt met alpha access. Als je nu nog erin wilt is een schip kopen niet voldoende meer, je moet dan wel die pas erbij kopen.
pi_140240928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:22 schreef VulpX het volgende:

[..]

Alleen als je niet al een pledge hebt met alpha access. Als je nu nog erin wilt is een schip kopen niet voldoende meer, je moet dan wel die pas erbij kopen.
ik heb wel geplegd en ik dacht ook een schip hebben gekocht. Alleen ben al een tijd niet meer op die website geweest dus moet ff zoeken waar dat ook alweer staat wat ik heb _O-
pi_140240980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:25 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

ik heb wel geplegd en ik dacht ook een schip hebben gekocht. Alleen ben al een tijd niet meer op die website geweest dus moet ff zoeken waar dat ook alweer staat wat ik heb _O-
Alle pledges zijn met een schip dacht ik, tenzij je alleen een badge of een poster o.i.d. hebt gekocht, maar dat lijkt me niet :P

Staat overigens bij "My RSI" en dan "My hanger".
pi_140241138
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:26 schreef VulpX het volgende:

[..]

Alle pledges zijn met een schip dacht ik, tenzij je alleen een badge of een poster o.i.d. hebt gekocht, maar dat lijkt me niet :P

Staat overigens bij "My RSI" en dan "My hanger".

DIt is wat ik heb :+
pi_140241182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

DIt is wat ik heb :+
Nice, een Aurora, dus je kunt aan de slag!

Je kunt nu alvast de Hangar module downloaden, dan kun je alvast rond je schip lopen en erin zitten enzo. Scheelt ook weer een download volgende week.
pi_140241380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:32 schreef VulpX het volgende:

[..]

Nice, een Aurora, dus je kunt aan de slag!

Je kunt nu alvast de Hangar module downloaden, dan kun je alvast rond je schip lopen en erin zitten enzo. Scheelt ook weer een download volgende week.
Aight heb hem aangekocht. ik download hem liever in 1 keer volgende week :+ zal ook nog ff ruimte moeten maken op de SSD ervoor _O-
pi_140243386
Is er niet al een FOK!clan of organisatie?
  donderdag 22 mei 2014 @ 22:25:57 #48
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_140259816
quote:
4s.gif Op donderdag 22 mei 2014 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
Is er niet al een FOK!clan of organisatie?
Nee. Maar moet er wel komen.
pi_140260089
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nee. Maar moet er wel komen.
Eens.
  maandag 26 mei 2014 @ 13:16:41 #50
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140382805
Origin 300I deze badboy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het inderdaad zoals freelancer wordt dan ga ik huilen van blijdschap en zal mijn vriendin mij een poosje niet zien.
pi_140384405
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Origin 300I deze badboy

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het inderdaad zoals freelancer wordt dan ga ik huilen van blijdschap en zal mijn vriendin mij een poosje niet zien.
Als ik zie wat voor extra's je allemaal al heb met die ''extra goals'' , dan baal Ik wel dat ik niet eerder gepledged heb :(
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 29 mei 2014 @ 02:18:28 #52
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140497231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
quote:
4s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Naar de datum van de pledge packages hebben jullie ook de Explorer-class mobiGlas Rig, de 42 miljoen stretch goal award. Ben benieuwd wanneer we deze in de hangar zien.

Ricko, aangaande toegang tot de DFM, jij hebt zeker een laag Citizen nummer?

[ Bericht 17% gewijzigd door Muscle.N3rd op 29-05-2014 02:26:09 ]
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:24:32 #54
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140504664
Aldus Day zijn een aantal bugs reeds verholpen: https://imgur.com/a/FzCWi?gallery. Lesnic gaf ook aan dat de vertraging dagen zijn, geen weken of maanden:http://www.reddit.com/r/s(...)hat/?sort=confidence. Gezien de hardware requirements maak ik me ook geen zorgen; naast bugs zal ik de eyecandy er niet uit kunnen halen.

quote:
Dear Travis [Day], [..] Oculus Rift DK2 has a recommended requirement of a hardware that is capable of running games at 75FPS (at 1080p). [..] I am currently running a 4770k at 4,2 GHz, 16GB 1600MHz RAM and a R9 290 (Sapphire TriX, which is overclocked a bit)
quote:
Hey Skuripanda, You will likely not achieve 75 FPS. I don't think that is currently possible running very high settings at 1080p. My rig here at work is almost identical to yours with the exception that I have dual r9's in Xfire and I do not get near 75FPS on very high at 1080p in AC currently.
https://forums.robertsspa(...)394/#Comment_2566394
pi_140507369
Ik vraag me af wat voor fps ik ga halen wanneer de full game uitkomt :')

Ik heb derde gen i7 quad met 8 GB geheugen en gt650m videokaart in de laptop.
pi_140512267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef VulpX het volgende:
DFM is uitgesteld, godver...

http://robertsspaceindust(...)a-Commander-V8-Delay
pfff, lekker last minute ook. Noem dan ook geen datum tenzij je er echt 100% zeker van bent. Dit is ook al niet de eerste keer. Morgen gelukkig de Elite Dangerous permium beta, kan ik mijzelf daar nog mee vermaken :P

[ Bericht 10% gewijzigd door bjorntju op 29-05-2014 17:38:36 ]
pi_140512582
Het had goed gekund dat ze juist wel zeker waren van de datum alleen er kan tussendoor altijd wel iets gebeuren.

Mij maakt het niet zoveel uit met wachten want wil iets goed spelen dan iets 'gerushed' :+
pi_140514113
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
Het had goed gekund dat ze juist wel zeker waren van de datum alleen er kan tussendoor altijd wel iets gebeuren.

Mij maakt het niet zoveel uit met wachten want wil iets goed spelen dan iets 'gerushed' :+
Eerst zeiden ze dat de release een week of 2 na de DFM reveal (11 april) ging komen. Dat zal dan ± eind vorige maand zijn geweest. Toen kan ik mij herinneren dat CR in een Ask the Chairman zei (eind vorige maand of begin deze maand, ik weet het niet meer precies) dat ze hem over twee/drie weken wilden uitbrengen, wat dan ongeveer midden mei zou zijn geweest. Toen werd het dus 29 mei, en dan doen ze het zowat letterlijk last minute hem nogmaals uitstellen. Er kan altijd iets gebeuren inderdaad, maar zeg dan gewoon geen datum als je er niet 100% zeker van bent, of geef jezelf een meer ruimere datum. Dan kan je altijd de release nog naar voren zetten. En niet te vergeten dat de DFM origineel eind 2013 al uit hoorde te komen.

Toen ik voor de game backte was ik er al van overtuigd dat ze het originele release schema absoluut niet gingen halen en er zeker delays gingen optreden. En hier heb ik ook geen problemen mee. Maar ik wordt er wel moe van dat er altijd geschatte en concrete datums worden gegeven die uiteindelijk gewoon niet haalbaar blijken te zijn. De dogfighting module is pre-alpha dus om eerlijk te zijn maakt het mij niet veel uit als het niet erg gepolished is. Daarvoor is de volledige release.
pi_140514183
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Eerst zeiden ze dat de release een week of 2 na de DFM reveal (11 april) ging komen. Dat zal dan ± eind vorige maand zijn geweest. Toen kan ik mij herinneren dat CR in een Ask the Chairman zei (eind vorige maand of begin deze maand, ik weet het niet meer precies) dat ze hem over twee/drie weken wilden uitbrengen, wat dan ongeveer midden mei zou zijn geweest. Toen werd het dus 29 mei, en dan doen ze het zowat letterlijk last minute hem nogmaals uitstellen. Er kan altijd iets gebeuren inderdaad, maar zeg dan gewoon geen datum als je er niet 100% zeker van bent, of geef jezelf een meer ruimere datum. Dan kan je altijd de release nog naar voren zetten. En niet te vergeten dat de DFM origineel eind 2013 al uit hoorde te komen.

Toen ik voor de game backte was ik er al van overtuigd dat ze het originele release schema absoluut niet gingen halen en er zeker delays gingen optreden. En hier heb ik ook geen problemen mee. Maar ik wordt er wel moe van dat er altijd geschatte en concrete datums worden gegeven die uiteindelijk gewoon niet haalbaar blijken te zijn. De dogfighting module is pre-alpha dus om eerlijk te zijn maakt het mij niet veel uit als het niet erg gepolished is. Daarvoor is de volledige release.
Ja daar heb je natuurlijk ook wel een punt. Ik heb trouwens echt torenhoge verwachting bij dit spel :') net zoals straks met star wars episode 7 :')
pi_140514237
ZUllen we een FOK! groep trouwens concreet gaan maken?
pi_140514262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja daar heb je natuurlijk ook wel een punt. Ik heb trouwens echt torenhoge verwachting bij dit spel :') net zoals straks met star wars episode 7 :')
Haha ja ik ook hoor :P Daarom ben ik aan de andere kant ook wel blij dat ze de tijd er voor nemen, want het is echt een gigantisch uitgebreide game. In een chat zei die vent van Wingmans hangar dat de delay waarschijnlijk een paar dagen is, en geen weken of maanden. Maar nu zul je weer zien dat ze weer wat aan het gokken zijn en hij uiteindelijk pas over een week of twee uitkomt :P

quote:
14s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
ZUllen we een FOK! groep trouwens concreet gaan maken?
Vind het best :P
pi_140514397
Wat voor organisatie naam hebben jullie in gedachte? :7
pi_140519699
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor organisatie naam hebben jullie in gedachte? :7
Ik denk dat FOK niet door de keuring komt, ivm fuck.

Ligt er ook een beetje aan welke rol je wil gaan spelen met de org. Ga je voor een PMC, of exploration, piraterij, handel, een combinatie?

Ik zit trouwens al bij een PMC org, Rogue Squadron: http://robertsspaceindustries.com/orgs/RSQ
Maar ga natuurlijk de FOK org dan wel als affiliate joinen.
pi_140520743
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:42 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ik denk dat FOK niet door de keuring komt, ivm fuck.

Ligt er ook een beetje aan welke rol je wil gaan spelen met de org. Ga je voor een PMC, of exploration, piraterij, handel, een combinatie?

Ik zit trouwens al bij een PMC org, Rogue Squadron: http://robertsspaceindustries.com/orgs/RSQ
Maar ga natuurlijk de FOK org dan wel als affiliate joinen.
Hoeft ook geen fok naam te hebben. Als iemand hier een leuke passende naam kan verzinnen en we het enigszins serieus nemen :+ :+
pi_140520767
Ricko kun moet dan sws leider zijn _O_
pi_140528514
Ben maar voor een AVENGER gegaan :)
- Djehoetie / Jehuty -
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:21:46 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140538442
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 02:18 schreef Muscle.N3rd het volgende:

Ricko, aangaande toegang tot de DFM, jij hebt zeker een laag Citizen nummer?
Ik zag laatst het nummer maar kan nu niet vinden waar het staat?

quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ricko kun moet dan sws leider zijn _O_
Deze badboy moet sowieso een mede leider hebben, want ik weet niet hoeveel tijd ik over een jaar heb (mocht ie dan uitkomen :') ) om een beetje alles in goede banen te kunnen blijven houden.

Eerst maar een naam verzinnen, maar dat is altijd al lastig. Ben nu ook best wel inspiratieloos want brak :@
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:22:28 #68
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140538459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:33 schreef bjorntju het volgende:

[..]

pfff, lekker last minute ook. Noem dan ook geen datum tenzij je er echt 100% zeker van bent. Dit is ook al niet de eerste keer. Morgen gelukkig de Elite Dangerous permium beta, kan ik mijzelf daar nog mee vermaken :P
Laat even weten hoe die is dan :D
pi_140539233
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[..]

Deze badboy moet sowieso een mede leider hebben, want ik weet niet hoeveel tijd ik over een jaar heb (mocht ie dan uitkomen :') ) om een beetje alles in goede banen te kunnen blijven houden.

Eerst maar een naam verzinnen, maar dat is altijd al lastig. Ben nu ook best wel inspiratieloos want brak :@
Ik wil mezelf best opofferen :7
pi_140543424
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Klik even op je avatar op de site, dan kom je bij je dossier en daar staat je citizen record bovenaan.

Mijne is 135225, dus voorlopig nog even geen multiplayer :X
  zaterdag 31 mei 2014 @ 10:29:24 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140563381
Schijnbaar heb ik ID nummer 48251.

Waar staat het dat de eerste ID's sneller over de dogfighting module zullen beheersen dan?

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:48 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik wil mezelf best opofferen :7
Be my guest brah :D
  zaterdag 31 mei 2014 @ 19:21:30 #72
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140576054
DFM staggered release werd besproken in 10 For The Chairman van 28 april:
quote:
Will the DFM support any kind of lobby/match making system? Will we be able to launch the simulator with a bunch of friends or Org members? Will we have the flexibility to setup matches with certain individuals we add on a friends list?
quote:
Yes, DFM will have a full lobby/matchmaking system. DFM V1 will be released in about two to three weeks. Full rollout will be around the 3rd week of May. The DFM rollout will be staggered. In DFM v1, you will be able to setup private matches and share the code with people you want so they can join the match. DFM v1.1/1.2 there will be a full lobby system like other MMO systems.
Later gespecificeerd door Lesnick op het RSI forum op 10 mei: https://forums.robertsspa(...)833/#Comment_2453833
quote:
Multiplayer access to the DFM will be based on Citizen Number, not subscription status, amount pledged or anything like that.
pi_140576133
the fokkers
fokspace
FOKknights

oke wat een kutnamen voor een organisatie
pi_140579787
De Foknauten
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:06:40 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140592187
Flotilla of Knowledge
Federation of Knowledge
Faction of Kleptomaniacs
Fliers on Kleenex
Fondlers of Koalas (gejat van de fok! Guild wars 2 inactieve clAn)
Fiddlers of kiddies

:')
pi_140592948
_O-
pi_140592958
Oooooofffff 'the nomads'
  zondag 1 juni 2014 @ 12:27:09 #78
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140601001
Ik heb ID 69942.
pi_140605778
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Laat even weten hoe die is dan :D
Ja even gespeeld en is wel leuk. Er zit wel op het moment bijna geen uitleg bij en ik wist in het begin niet echt waar ik mee bezig was. Nu nog steeds niet eigenlijk, weet nog steeds niet goed hoe je snel wat geld kan verdienen.

Het reizen is wel leuk gedaan. Je hebt een supercruise, en op die manier reis je tussen locaties in een sterrenstelsel. Alleen dit gaat allemaal in "real-time", en dit kan best een paar minuten duren. In die paar minuten zit je eigenlijk gewoon een beetje voor je uit te staren totdat je bijna op je bestemming bent en moet gaan de-accelereren. Tussendoor is er eigenlijk ook niks te doen zover ik weet. Soms krijg je tussendoor nog een interdiction, dat vijandige schepen je uit de supercruise halen. Maar omdat ik nog maar in het startersschip zit met een bagger wapen is de enige uitkomst snel weer terug in supercruise gaan.

Leuke is wel dat alles random generated is, er zijn iets van 400.000 sterrenstelsels dacht ik. Maar het nadeel is dus dat er niks unieks is. Star Citizen heeft dacht ik rond de 100 sterrenstelsels, maar die zijn dan wel allemaal hand crafted zodat elk sterrenstelsel echt unieks is. Bij. E:D heb je nou niet echt de indruk dat je ergens totaal anders bent zegmaar.

En uiteindelijk kwam ik wat wanted NPC's tegen, en als je die verslaat krijg je wat credits. Alleen nu is het zo dat als ze bijna dood zijn ze gewoon letterlijk verdwijnen. Is ook een bug als het goed is, maar de enige andere manier om geld te verdienen is te traden, maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij nou niet echt duidelijk.

In de toekomst willen ze ook nog uitbreidingen gaan maken (die krijg je "gratis" als je de expansion pass hebt welke ook zit inbegrepen in de premium beta) en daar zit dan onder andere het landen op planeten in en het rondlopen op schepen, planeten en stations.

Achja, hopelijk volgende week de DFM. Ik ben #31402 dus hopelijk niet te lang wachten. Ik kan in iedergeval het SP gedeelte spelen :)
  maandag 2 juni 2014 @ 09:59:02 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140623086
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja even gespeeld en is wel leuk. Er zit wel op het moment bijna geen uitleg bij en ik wist in het begin niet echt waar ik mee bezig was. Nu nog steeds niet eigenlijk, weet nog steeds niet goed hoe je snel wat geld kan verdienen.

Het reizen is wel leuk gedaan. Je hebt een supercruise, en op die manier reis je tussen locaties in een sterrenstelsel. Alleen dit gaat allemaal in "real-time", en dit kan best een paar minuten duren. In die paar minuten zit je eigenlijk gewoon een beetje voor je uit te staren totdat je bijna op je bestemming bent en moet gaan de-accelereren. Tussendoor is er eigenlijk ook niks te doen zover ik weet. Soms krijg je tussendoor nog een interdiction, dat vijandige schepen je uit de supercruise halen. Maar omdat ik nog maar in het startersschip zit met een bagger wapen is de enige uitkomst snel weer terug in supercruise gaan.

Leuke is wel dat alles random generated is, er zijn iets van 400.000 sterrenstelsels dacht ik. Maar het nadeel is dus dat er niks unieks is. Star Citizen heeft dacht ik rond de 100 sterrenstelsels, maar die zijn dan wel allemaal hand crafted zodat elk sterrenstelsel echt unieks is. Bij. E:D heb je nou niet echt de indruk dat je ergens totaal anders bent zegmaar.

En uiteindelijk kwam ik wat wanted NPC's tegen, en als je die verslaat krijg je wat credits. Alleen nu is het zo dat als ze bijna dood zijn ze gewoon letterlijk verdwijnen. Is ook een bug als het goed is, maar de enige andere manier om geld te verdienen is te traden, maar hoe dat precies in zijn werk gaat is mij nou niet echt duidelijk.

In de toekomst willen ze ook nog uitbreidingen gaan maken (die krijg je "gratis" als je de expansion pass hebt welke ook zit inbegrepen in de premium beta) en daar zit dan onder andere het landen op planeten in en het rondlopen op schepen, planeten en stations.

Achja, hopelijk volgende week de DFM. Ik ben #31402 dus hopelijk niet te lang wachten. Ik kan in iedergeval het SP gedeelte spelen :)
Nice korte review dude! :D Is dus nog flink in de ontwikkeling dus, naar ik begrijp?
Als ik beelden zie, ziet het er wat minder arcadey uit dan Freelancer (wat ik niet persé beter vind).
Desalniettemin houd ik Elite dan ook in de gaten. Al heb ik dat spel niet gebacked dus denk ik dat ik af wacht tot het uit komt.
Ben het denk ik wel met je eens ben dat ik liever de star citizen manier van shizzle heb.
Vond ik in freelancer ook mooi dat je in welke regio je was je de unieke gaswolken etc. allemaal had.

En inderdaad, zullen maar even moeten wachten op de DFM. Ook al verwacht ik er nog niet al te veel van. Maar lijkt me dan wel lachen om voor het eerst met jullie even de ruimte in te kunnen vliegen.
pi_140627362
quote:
4s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:59 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nice korte review dude! :D Is dus nog flink in de ontwikkeling dus, naar ik begrijp?
Als ik beelden zie, ziet het er wat minder arcadey uit dan Freelancer (wat ik niet persé beter vind).
Desalniettemin houd ik Elite dan ook in de gaten. Al heb ik dat spel niet gebacked dus denk ik dat ik af wacht tot het uit komt.
Ben het denk ik wel met je eens ben dat ik liever de star citizen manier van shizzle heb.
Vond ik in freelancer ook mooi dat je in welke regio je was je de unieke gaswolken etc. allemaal had.

En inderdaad, zullen maar even moeten wachten op de DFM. Ook al verwacht ik er nog niet al te veel van. Maar lijkt me dan wel lachen om voor het eerst met jullie even de ruimte in te kunnen vliegen.

Het is zeker nog in ontwikkeling, heb al een paar CTDs gehad en ook vaak lang wachten op een connectie van de MP. Maar dat komt allemaal wel goed :) Het is inderdaad wel een stuk minder arcade. Het is geen die-hard sim ofzo, het is wel aardig straight-forward, maar het besturen van je schip gaat best log. Als ik de beelden van SC zie dat ziet het er wat meer arcade uit en lijkt het ook dat je schip een stuk wendbaarder is. Wat mij persoonlijk wel wat leuker lijkt.

En als we geluk hebben komt de DFM morgen al. Schijnbaar zijn de meeste kritische bugs al gefixt. Als het goed is later vandaag nog een report en als het goed is krijgen we dan meer te horen :P
  maandag 2 juni 2014 @ 15:29:58 #83
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140633609
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Het is zeker nog in ontwikkeling, heb al een paar CTDs gehad en ook vaak lang wachten op een connectie van de MP. Maar dat komt allemaal wel goed :) Het is inderdaad wel een stuk minder arcade. Het is geen die-hard sim ofzo, het is wel aardig straight-forward, maar het besturen van je schip gaat best log. Als ik de beelden van SC zie dat ziet het er wat meer arcade uit en lijkt het ook dat je schip een stuk wendbaarder is. Wat mij persoonlijk wel wat leuker lijkt.

En als we geluk hebben komt de DFM morgen al. Schijnbaar zijn de meeste kritische bugs al gefixt. Als het goed is later vandaag nog een report en als het goed is krijgen we dan meer te horen :P
Heb morgen een slaapdienst van 1430 tot 1030 woensdag ;(

Daarna eens even kijken of het er is!
  maandag 2 juni 2014 @ 15:36:15 #84
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140633786
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef RickoKun het volgende:
Flotilla of Knowledge
Federation of Knowledge
Faction of Kleptomaniacs
Fliers on Kleenex
Fondlers of Koalas (gejat van de fok! Guild wars 2 inactieve clAn)
Fiddlers of kiddies

:')
Gewoon "Kof".

Je weet wel, Fok omgedraaid en lekker mysterieus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 2 juni 2014 @ 15:37:23 #85
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140633815
Ik heb wel het idee dat als je deze game zo ongeveer bij de release koopt je nooit de ervaring gaat krijgen als die van de eerste backers.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:23:33 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140656292
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef Euribob het volgende:
Ik heb wel het idee dat als je deze game zo ongeveer bij de release koopt je nooit de ervaring gaat krijgen als die van de eerste backers.
Hoewel ik backer ben hoop ik dit absoluut niet :( Zoals wel eerder gezegd in de topics hoop ik niet dat men teveel voordeel krijgt als early backer of mensen die er veel echt geld in pompen.
Maar goed, we zullen zien..!
pi_140659940
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
pi_140661431
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Natuurlijk krijgen ze niet dezelfde ervaring. Veel backers hebben al meerdere schepen, terwijl mensen die bij launch kopen het toch echt met een Aurora moeten gaan doen. En ja, in het begin zul je dogfights ook gaan verliezen tegen anderen die dan al 2 jaar de DFM hebben zitten spelen.
Aan de andere kant, het hele doel van de game is straks een beetje rond vliegen, credits verdienen, je schip upgraden en repeat. Je kunt je dan afvragen of de mensen die nu al alle schepen hebben gekocht daadwerkelijk een "leukere" ervaring hebben dan de mensen die moeten gaan werken voor hun schepen.
Backers krijgen gewoon een headstart mbt hun ship en gear en uiteraard het spelen van de beta.
De start ervaring zal wel anders zijn , maar goed... ik neem aan dat de voordelen van backers niet al te groot zijn.

Pfft , heb er wel echt zin in hoor.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140662111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:26 schreef Altron het volgende:

[..]

Backers krijgen gewoon een headstart mbt hun ship en gear en uiteraard het spelen van de beta.
De start ervaring zal wel anders zijn , maar goed... ik neem aan dat de voordelen van backers niet al te groot zijn.

Pfft , heb er wel echt zin in hoor.
Precies. Enige echte voordeel is LTI, maar Roberts heeft al aangegeven dat het nooit de bedoeling is dat je insurance zwaar drukt op je financiën, dus zo veel voordeel zal het niet zijn.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:21:05 #91
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140665832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:08 schreef VulpX het volgende:
Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je/ jouw team niet zetten tegen een/ meerdere Hornet F7C-Ms bijvoorbeeld. De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.
pi_140665946
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:21 schreef Muscle.N3rd het volgende:

[..]

Wanneer je voor het eerst je hangar verlaat in een Aurora/ Mustang /(derde starter schip) in de PU of AC zal de matchmaking je niet zetten tegen een Hornet F7C-M bijvoorbeeld . De matchmaking zal gaan naar winst/verlies ratio en dergelijke.
Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden :P
De AC is tegen die tijd alleen nog maar bedoelt als trainingmodule.
pi_140666017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:

[..]

Klopt. Maar matchmaking geldt alleen voor AC. In de PU kun je wel degelijk straks tijdens je eerste uurtje vliegen doodleuk een Idris op je pad vinden :P
Die Idris pakken we gewoon effe met z'n allen hier joh :p

Zit te twijfelen of ik nog een Hornet neem... zit nu met een Avenger ...

[edit]

Idris in verhouding =>

- Djehoetie / Jehuty -
pi_140666175
Er komt bij mij sowieso nog een Hornet in. Zit alleen te twijfelen tussen een stock en een Ghost. Maar eigenlijk wil ik even de 2e verjaardag van het project afwachten, in oktober. Dan is er vast wel weer een sale, en misschien dat er dan weer Super Hornets beschikbaar zijn.
pi_140666413
Hmm , goed idee om dat effe af te wachten. ^O^
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140666757
En misschien komt LTI dan ook even terug, dat zou helemaal relaxed zijn. Zeker voor schepen die je wellicht vaak zult kwijtraken, zoals Hornets, als je van plan bent veel te gaan dogfighten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:08:49 #97
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140671305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.

In eerste instantie zal ik niet veel buiten UEE beveiligde ruimte te vinden zijn. Ik verwacht niet dat een Idris me daar zal aanvallen, anders bied ik wel brandstof (Starfarer) of goederen (Merchantman) voor een korting aan om mijn huid te redden hehe.
pi_140671369
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had is als je de PVP/ PVE slider voor de PU helemaal naar PVE zet, wat resulteert in ongeveer 10% PVP/ 90% PVE (PVP willen ze niet volledig uitsluiten), dat matchmaking betreffende AI op jouw niveau wordt afgestemd.

In eerste instantie zal ik niet veel buiten UEE beveiligde ruimte te vinden zijn. Ik verwacht niet dat een Idris me daar zal aanvallen, anders bied ik wel brandstof (Starfarer) of goederen (Merchantman) voor een korting aan om mijn huid te redden hehe.
Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagen :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:45:21 #99
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140672475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:11 schreef VulpX het volgende:

[..]

Een Merchantman en een Starfarer al? Jij hebt flink ingeslagen :P
Ik ben een beetje laat tegen SC aangelopen, #314712, maar via een outfit genoot van Planetside 2 kon ik deze schepen voor OB prijzen overnemen. Als handelaren op de grijze markt op Reddit had hij heel veel schepen en pakketen ingekocht in de dagen voor LTI eindigde. Outfit genoten konden deze later voor kostprijs overnemen. Ik kon die kans niet laten liggen en moest ze hebben haha.
pi_140696865
DFM is uit! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oh, en je kunt nu in de Store upgrades kopen om de schip met LTI naar een hogere tier om te zetten. Dus van Aurora naar 300i, Aurora naar Hornet, en van 300i naar Hornet. De andere schepen komen waarschijnlijk zodra deze in de DFM zitten.
pi_140697449
Eindelijk :D

Straks maar eens gaan spelen :D
pi_140697523
Ik moet nog even werken vandaag, maar na 4 uur kan ik los.

Ben al even de patch aan het downloaden, het is wel meer dan 10GB en op een of andere manier komt de snelheid bijna niet boven de 2 MB/s uit :X
pi_140699444
Ben hem ook aan het downloaden :7
pi_140699582
Kreeg wel een error met installatie vna het programma dat mijn vusial basic package te nieuw was :')
pi_140701303
'please wait'

dit duurt wel erg lang...
pi_140701819
Aargh, en nu beslissen of ik mijn Aurora LX of 325A upgrade naar een Hornet. Ik denk toch mijn Aurora. Koop ik er later nog wel een Freelancer bij voor het echte handelswerk.
pi_140702212
Ik zat in het schip. Met welke knop lanceer je dan? Kwam er ook niet achter bij de key bindings _O-
pi_140702586
Ik was even in de ruimte (free flight). Graphics op medium en scherm op 720p resolutie en nog blijf ik tussen de 20 en 30 fps hangen. Dus voor mij is het nogal onspeelbaar helaas.
pi_140702963
Mijn patcher blijft nu steken op 3240 MB met downloaden... Ah nu doet hij het weer. Maar wel super traag.

Wat zijn je specs dan? Misschien dat het straks na wat patches en optimalisatie allemaal wat beter loopt.
pi_140703190
Dit is trouwens misschien handig voor in de OP:

En voor iedereen een verplichte Pilot's Guide door RSI:

https://robertsspaceindus(...)ilots-Guide-V0-8.pdf
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:08:53 #111
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140703263
"Unable to load metafile"

"Reparing. Patches left:3"

Ik zal de boel even herinstalleren, dat zal sneller gaan denk ik.

---

Herinstallatie bezig. Gaat rap, klaar over 20 minuten.

Control scheme is lekker uitgebreid. Heeft iemand een uitgebreide setup: HOTAS oid?

[ Bericht 21% gewijzigd door Muscle.N3rd op 04-06-2014 13:28:27 ]
pi_140703752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
"Unable to load metafile"

"Reparing. Patches left:3"

Ik zal de boel even herinstalleren, dat zal sneller gaan denk ik.

---

Herinstallatie bezig. Gaat rap, klaar over 20 minuten.

Control scheme is lekker uitgebreid. Heeft iemand een uitgebreide setup: HOTAS oid?
Ik heb zelf toevallig exact de Joystick en controller uit het plaatje hierboven (Logitech Extreme 3D pro, beste koop ooit 12 jaar geleden) Kijk eerst even hoe fijn die vliegen.

Misschien haal ik ooit nog wel een HOTAS hiervoor. Maar ja, voor +¤150,- heb je ook alweer bijna een connie :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:29:16 #113
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140703886
Ik een muis en een toetsenbord
pi_140703975
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:29 schreef RickoKun het volgende:
:{w
pi_140703989
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:29 schreef RickoKun het volgende:
Same , heb nog wel een controller liggen voor m'n pc.
Eens even kijken straks wat ik het fijnste vind.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:33:35 #116
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140704018
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:25 schreef VulpX het volgende:

Ik heb zelf toevallig exact de Joystick en controller uit het plaatje hierboven (Logitech Extreme 3D pro, beste koop ooit 12 jaar geleden) Kijk eerst even hoe fijn die vliegen.

Misschien haal ik ooit nog wel een HOTAS hiervoor. Maar ja, voor +¤150,- heb je ook alweer bijna een connie :P
In de megatread op RSI forum gaan enkele all out met pedalen, dual joysticks, play seat, infinity setup of de Oculus Rift. Dat is voor mij ook iets te veel van het goede.

Onlangs heb ik de Logitech G13 keypad gekocht. Enigszins oude tech, maar in combinatie met de Logitech G700 muis vind ik FPS fijn spelen. Het zal wel even een klus worden deze naar tevredenheid te mappen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:34:48 #117
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140704057
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:32 schreef VulpX het volgende:

[..]

:{w
:{w In je gezicht vriend! :(
pi_140704191
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:34 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:{w In je gezicht vriend! :(
;)
pi_140704239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:33 schreef Muscle.N3rd het volgende:
In de megatread op RSI forum gaan enkele all out met pedalen, dual joysticks, play seat, infinity setup of de Oculus Rift. Dat is voor mij ook iets te veel van het goede.

Onlangs heb ik de Logitech G13 keypad gekocht. Enigszins oude tech, maar in combinatie met de Logitech G700 muis vind ik FPS fijn spelen. Het zal wel even een klus worden deze naar tevredenheid te mappen.
Gaat mij allemaal te ver dat soort dingen.

Hou het wel gewoon bij een controller of muis+keyboard.

En als je dit soort games met Oculus Rift ga spelen dan heb je binnen 15 minuten barstende koppijn omdat dat zo uber intensief is ...

15/20 jaar geleden had een maatje één van de voorlopers van Oculus Rift meegenomen vanuit Japan.
Was grappig , maar daar kreeg je ook uber snel koppijn van , heb het idee dat dat nu nog niet veel anders is , en ja... heb het al een paar keer geprobeerd.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:44:05 #120
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140704360
Bij mij komt er ook niks in hoor. Zo pro zal ik nooit gaan ivm werk, vriendin en kameroaaaaad'n.
Maar kutje bef, ik moet 11gb downloaden en daarna nog 3 patches die waarschijnlijk bij elkaar nog meer zijn ;(

Maar weet je

pi_140704479
Ja same , dit is wel één van de weinige games waar ik echt op zit te wachten.
Maar ga niet m'n halve huis verbouwen voor dit spel zoals sommige gasten wel doen :P

Hoe zit het trouwens met de FoK organization ? ^O^
Kunnen we die gasten effe ownen met onze muis en toetsenbord straks :P
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:54:56 #122
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140704622
Wellicht wanneer de PU enigszins is uitgerold dat ik mijn systeem een beetje opwaardeer, maar meer tech komt er bij mij voorlopig ook niet in denk ik. Met een dergelijk uitgebreide setup wordt het zo'n toewijding waar je niet meer even 30 minuten casual kunt gamen.
pi_140704778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:54 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Wellicht wanneer de PU enigszins is uitgerold dat ik mijn systeem een beetje opwaardeer, maar meer tech komt er bij mij voorlopig ook niet in denk ik. Met een dergelijk uitgebreide setup wordt het zo'n toewijding waar je niet meer even 30 minuten casual kunt gamen.
Ik was sowieso al van plan om m'n systeem te upgraden over een paar maandjes, maar dat is niet zozeer voor deze game.
Dit is iets wat ik sowieso om de paar jaar doe om alles gewoon soepel te kunnen spelen.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:05:30 #124
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140704855

Dit zijn de zaken die we moeten uitvogelen voor onze "clan".

Allereerst een naam.

Uitvogelen wat voor soort organisatie we willen zijn:

Organization - Keep with the default nondescript type!
Corporation - A for-profit business entity.
PMC - Private Military Company, for organizations with a taste for combat.
Faith – Coming together for a single cause or under a single banner.
Syndicate – Operating on the edges (or outside) of the law.

Casual, regular of hardcore (ik denk regular?)

We kunnen twee activities kiezen, check het plaatje even. (Mochten we badboy zijn, dan Pirating en smuggling etc. houd rekening met de organisatie die we uitkiezen.

Als eerste dus een naam uitkiezen. Terwijl we lopen te bitchen over een passende naam, hier een poll over wat voor soort organisatie die we willen zijn. Zelf liever niet faith of een corporatie, maar dat is slechts mijn mening.

Poll: Wat voor soort organisatie willen we als FOK! clan?
Organisation
Corporation (Traden, profit)
PMC (Private Military Company)
Faith
Syndicate (Pirating, Smuggling, etc.)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:07:40 #125
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140704913
Ikzelf zit nog erg te twijfelen tussen organisation, PMC en syndicate.

Aangezien ik een bounty hunter schip heb, denk ik toch voor PMC te gaan.
pi_140705082
Meh, muis + toetsenbord speelt goed maar met een joystick (niet een gamepad) is het momenteel nogal vaag.
Ik heb een x-52 pro en hij is nogal overgevoelig, waardoor het erg lastig is om ergens op te richten.
Ik hoop dat ze daar iets aan doen..

Verder had ik trouwens verwacht dat het bij mij totaal niet zou lopen omdat ik in de hanger eerst maar 30 tot 40 fps kreeg, maar het loopt prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChocolateJesus. op 04-06-2014 14:23:34 ]
pi_140705703
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef RickoKun het volgende:

Nice nice !

PMC of Syndicate trekt mij ook het meeste.

Ben zelf altijd wel van de actie namelijk , en m'n Avenger past er ook goed bij. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140706599
ook PMC gestemd.
pi_140707229
Damn ...het valt niet mee om wat te verzinnen met de letters FOK wat nog een beetje tof klinkt ook :)
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:39:00 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140707559
Vooral de K is een kut letter in het engels :')

-edit-
Mijn PC trekt dit spel ook maar net. Ik denk wel dat als het uit komt ik een nieuwe PC mag aanschaffen. Dit beestje is denk ik ook alweer bijna drie jaar oud ;(
pi_140707606
Het hoeft niet perse met de naam van fok erin. Kan ook iets zijn waar je aanfok zou denken.
pi_140707762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef Altron het volgende:
Damn ...het valt niet mee om wat te verzinnen met de letters FOK wat nog een beetje tof klinkt ook :)
Foknauten klinkt tof. ;(
pi_140707779
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Foknauten klinkt tof. ;(
De naam is eigenlijk wel geinig.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:46:32 #134
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140707783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
Het hoeft niet perse met de naam van fok erin. Kan ook iets zijn waar je aanfok zou denken.
Roodbol and co.?
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:46:51 #135
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140707796
Redbowl. :7
pi_140707803
The Kachels
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:47:32 #137
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140707818
The Fokschaap
pi_140707867
maar eigg klinkt foknauten wel tof. ja het klinkt apart maar wel lachen.
pi_140707902
foknaut syndicate.
pi_140707912
'the fokkers'
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:53:31 #141
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140707995
quote:
9s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
'the fokkers'
The FokFlock
pi_140708049
Kunnen we trouwens al niet allemaal al vrienden worden via de website ofzo?
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:55:04 #143
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140708053
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:07 schreef RickoKun het volgende:

Ik ben altijd al een Corporation-lover geweest.
pi_140708125
PMC gestemd, omdat piraatjes die alleen maar uit zijn op anderen grieven keihard kapodt geschoten dienen te worden.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:59:00 #145
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140708204
Dan mogen jullie mijn schepen beschermen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:01:22 #146
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140708275
Ik ben meer geïnteresseerd in industrie en handel. Echter, als een grote opdracht binnenkomt ondersteun ik graag door te voorzien van de nodige brandstof onderweg of de vereiste grondstoffen/middelen te leveren.
quote:
4s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:39 schreef RickoKun het volgende:
Vooral de K is een kut letter in het engels :')

-edit-
Mijn PC trekt dit spel ook maar net. Ik denk wel dat als het uit komt ik een nieuwe PC mag aanschaffen. Dit beestje is denk ik ook alweer bijna drie jaar oud ;(
Mag ik vragen wat je specificaties zijn? Ik heb de AC nog niet geprobeerd maar ik vermoed dat ik ook op een aardappel resolutie zal moeten spelen om enigszins een acceptabele framerate te bereiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muscle.N3rd op 04-06-2014 16:54:49 ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:35:54 #147
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140709467
Als het verder uiteen loopt kunnen we altijd een organisation zijn, dan kan iedereen van fok! Dr bij komen en zijn wat hij / zij wil zijn, en kunnen we elkaar aanvullen.

Neem namelijk aan dat je nog wel verschillende characters zal kunnen aanmaken.
pi_140709501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:35 schreef RickoKun het volgende:
Als het verder uiteen loopt kunnen we altijd een organisation zijn, dan kan iedereen van fok! Dr bij komen en zijn wat hij / zij wil zijn, en kunnen we elkaar aanvullen.

Neem namelijk aan dat je nog wel verschillende characters zal kunnen aanmaken.
Tegen die tijd ook even een teamspeak groep maken dan. Afhankelijk van de hoeveelheid spelers kunnen we dus mooie groepen gaan vormen. De een piraten, de ander trading etc.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:47:05 #149
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140709795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:37 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Tegen die tijd ook even een teamspeak groep maken dan. Afhankelijk van de hoeveelheid spelers kunnen we dus mooie groepen gaan vormen. De een piraten, de ander trading etc.
Okay bredren!

Anders maar de naam Foknauten?

Is misschien niet heel immersive, maar ik zie ons nou ook niet heel erg roleplayen etc.

Tenzij iemand nog een betere naam heeft? Dan wacht ik nog even tot morgen voor het creëren van een organisatie.
Dan tweak ik nog t één en ander en sta ik open voor alles / andere leiders etc.
Geen poespas en lekker democratisch houden. Misschien in de verdere toekomst wat photoshop en banner skills ertegenaan, mochten we meer leden krijgen :D
pi_140709838
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:47 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Okay bredren!

Anders maar de naam Foknauten?

Is misschien niet heel immersive, maar ik zie ons nou ook niet heel erg roleplayen etc.

Tenzij iemand nog een betere naam heeft? Dan wacht ik nog even tot morgen voor het creëren van een organisatie.
Dan tweak ik nog t één en ander en sta ik open voor alles / andere leiders etc.
Geen poespas en lekker democratisch houden. Misschien in de verdere toekomst wat photoshop en banner skills ertegenaan, mochten we meer leden krijgen :D
Ik ben het wel eens voor Foknauten ja. Toch wel geinige naam. :D
pi_140710020
Vind het allemaal prima ^O^

Anders wacht je idd nog even tot morgen , dan kunnen mensen hun hoofd er nog even over buigen hier :P
En dan maak je hem morgen gewoon aan ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140710050
Ik zit mij nu al in te denken dat we met 10 man vliegen en gewoon schepen kapen alles :7
pi_140710264
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zit mij nu al in te denken dat we met 10 man vliegen en gewoon schepen kapen alles :7
Ja lijkt me ook ''fokking'' vet idd :D
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140710389
Het maakt mij allemaal niet uit :P Fok! Space Industries ofzo, I dunno :P Heb zelf ook op PMC gestemd, maar ik vind wel dat iedereen gewoon moet doen wat hij het liefste wilt. Als je wilt traden moet je dat gewoon lekker kunnen doen. Regular is ook goed, ik ben niet iemand die elke dag gaat spelen waarschijnlijk, maar zo nu en dan eens.

Net even voor het eerst gespeeld, ziet er allemaal erg mooi uit :) Maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar het flight model vind ik op dit moment niet echt fijn werken. Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar als ik bijvoorbeeld mijn schip naar links stuur en daarna weer naar rechts, dan schiet hij soms door. Als je een normale flight sim speelt en je gebruikt je rudder om te sturen, dan schiet het vliegtuig ook altijd een beetje terug als je je rudder weer in de neutrale positie zet. Een beetje dat :P

Kan ook liggen dat ik mouse smoothing en die meuk heb uitgezet in de system.cfg file. Misschien even weghalen, kijken of dat verschil maakt.
pi_140710462
Ik vond mijn ship ook behoorlijk veel randen hebben wat eigg mijn zicht wat minimaal maakt.
pi_140710962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:03 schreef bjorntju het volgende:
Het maakt mij allemaal niet uit :P Fok! Space Industries ofzo, I dunno :P Heb zelf ook op PMC gestemd, maar ik vind wel dat iedereen gewoon moet doen wat hij het liefste wilt. Als je wilt traden moet je dat gewoon lekker kunnen doen. Regular is ook goed, ik ben niet iemand die elke dag gaat spelen waarschijnlijk, maar zo nu en dan eens.

Net even voor het eerst gespeeld, ziet er allemaal erg mooi uit :) Maar ik weet niet of het aan mij ligt, maar het flight model vind ik op dit moment niet echt fijn werken. Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar als ik bijvoorbeeld mijn schip naar links stuur en daarna weer naar rechts, dan schiet hij soms door. Als je een normale flight sim speelt en je gebruikt je rudder om te sturen, dan schiet het vliegtuig ook altijd een beetje terug als je je rudder weer in de neutrale positie zet. Een beetje dat :P

Kan ook liggen dat ik mouse smoothing en die meuk heb uitgezet in de system.cfg file. Misschien even weghalen, kijken of dat verschil maakt.
Je moet er rekening mee houden dat je schip niet gelijk van richting veranderd als je het roer omslaat, je hebt namelijk een bepaalde snelheid in een bepaalde richting die gecorrigeerd moet worden. Ga maar even in free flight spelen en dan kloten met de decoupling mode (caps lock). Kijk naar de particles om je heen en je krijgt een beetje door hoe het schip door de ruimte beweegt. En nog een tip, gebruik de spacebrake als je erg snel moet draaien in een dogfight, dat is veel sneller dan je roer omgooien. Of ga pro, ram op capslock, draai je schip terwijl je nog in de originele richting vliegt, en kill je target like a boss achteruitvliegend :P
Ik vind het vet, het is echt een systeem dat je moet gaan leren gebruiken ^O^

Overigens heb ik afstand gedaan van mijn Aurora, Hornet upgrade chassis gekocht.
pi_140711201
Nee dat klopt, maar het voelt echt raar aan, raar als in alsof het een bug is. Soms dan ben ik aan het vliegen, wil ik een andere richting op en ga ik dan ook die richting in, en dan wil ik weer terug rechtdoor vliegen en dan geeft mijn schip een soort van ruk de andere kant op, beetje het verhaal als met die rudder. Zal die capslock mode nog uitproberen, wist niet dat die er al in zat :)

Maarja ik wilde net even opnieuw proberen en nu crasht mijn spel telkens na het eerste laadscherm ugh. Maar even opnieuw downloaden :P
pi_140711412
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:26 schreef bjorntju het volgende:
Nee dat klopt, maar het voelt echt raar aan, raar als in alsof het een bug is. Soms dan ben ik aan het vliegen, wil ik een andere richting op en ga ik dan ook die richting in, en dan wil ik weer terug rechtdoor vliegen en dan geeft mijn schip een soort van ruk de andere kant op, beetje het verhaal als met die rudder. Zal die capslock mode nog uitproberen, wist niet dat die er al in zat :)

Maarja ik wilde net even opnieuw proberen en nu crasht mijn spel telkens na het eerste laadscherm ugh. Maar even opnieuw downloaden :P
Die van mij wil nu ineens Arena Commander niet opstarten. Heb ik eindelijk de Hornet, ga ik erin zitten, Connection to the Server has been lost, en vervolgens loopt de zooi vast.

Ach ja, het ziet er wel allemaal ziek uit moet ik zeggen, en dan moet PBR nog geïmplementeerd worden *O*
pi_140711774
Ja had ik net ook een keer toen ik in de hangar was, maar toen kon ik hem nog opnieuw opstarten :P

Wel nice opzich, ik heb een Aurora, Avenger en een Constellation, dus ik dacht dat ik alleen maar een Aurora zal krijgen om te vliegen, maar ik heb nu een 300i en een Hornet in mijn hangar staan als loaner :D Dadelijk de Aurora en Hornet eens proberen. Misschien vliegen die wel beter, of het ligt toch echt aan mij :P

Ik hoop iig wel dat ze die mouse smoothing en al die andere shit eruit slopen, of iig als optie erin zetten. Zo irritant vooral als je in de Hangar aan het lopen bent. Begrijp niet dat mensen dat prettig vinden. Misschien is het fijn als je een controller of joystick gebruikt, maar niet met een muis in ieder geval :P
pi_140711868
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:44 schreef bjorntju het volgende:
Ja had ik net ook een keer toen ik in de hangar was, maar toen kon ik hem nog opnieuw opstarten :P

Wel nice opzich, ik heb een Aurora, Avenger en een Constellation, dus ik dacht dat ik alleen maar een Aurora zal krijgen om te vliegen, maar ik heb nu een 300i en een Hornet in mijn hangar staan als loaner :D Dadelijk de Aurora en Hornet eens proberen. Misschien vliegen die wel beter, of het ligt toch echt aan mij :P
De 300i vliegt wel echt stukken beter dan de Aurora. Heb de Aurora een paar minuten geprobeerd, toen de 300i en het is een wereld van verschil. Toen was ik helemaal zeker van mijn zaak om de Aurora in te ruilen voor een Hornet.

En als ik toch nog wil gaan handelen dan haal ik miss wel een Freelancer erbij als er weer een sale komt.

BTW: de forums op RSI zitten ook weer vol met mongolen die het concept van alpha niet snappen. Echt, hoe moeilijk is het om te lezen wat er staat op het eerste schermpje dat je nota bene direct na installatie onder je neus krijgt?
pi_140711936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:47 schreef VulpX het volgende:

[..]

De 300i vliegt wel echt stukken beter dan de Aurora. Heb de Aurora een paar minuten geprobeerd, toen de 300i en het is een wereld van verschil. Toen was ik helemaal zeker van mijn zaak om de Aurora in te ruilen voor een Hornet.

En als ik toch nog wil gaan handelen dan haal ik miss wel een Freelancer erbij als er weer een sale komt.

BTW: de forums op RSI zitten ook weer vol met mongolen die het concept van alpha niet snappen. Echt, hoe moeilijk is het om te lezen wat er staat op het eerste schermpje dat je nota bene direct na installatie onder je neus krijgt?
Ze hebben nu ook van die cross-chassis upgrades: https://robertsspaceindustries.com/pledge/cross-chassis-upgrades

Dan kan je je schip naar een ander ship upgraden zonder o.a. je LTI te verliezen (als je dat hebt). Weet niet of je het al gedaan hebt, anders zal ik daar eens naar kijken :)

En ja die forums zijn echt verschrikkelijk, als ik soms reacties van mensen zie op mensen die een normale vraag stellen... Ik post daar niet voor niks :P
pi_140712206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:49 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ze hebben nu ook van die cross-chassis upgrades: https://robertsspaceindustries.com/pledge/cross-chassis-upgrades

Dan kan je je schip naar een ander ship upgraden zonder o.a. je LTI te verliezen (als je dat hebt). Weet niet of je het al gedaan hebt, anders zal ik daar eens naar kijken :)

En ja die forums zijn echt verschrikkelijk, als ik soms reacties van mensen zie op mensen die een normale vraag stellen... Ik post daar niet voor niks :P
Dat is dus wat ik heb gedaan, van Aurora LX naar Hornet :9

Hopelijk komen er meer opties bij naarmate meer schepen beschikbaar konen in AC. Waarschijnlijk wel. Als ik dan wat geld overhoud upgrade ik miss ook mijn 324A wel (naar Connie of Freelancer)
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:58:16 #163
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140712247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:03 schreef bjorntju het volgende:

Ja ik heb er -de vijf minuten dat ik het heb gespeeld- ook nogal moeite mee gehad. Gaat niet geheel vlekkeloos en een stuk lastiger dan in Freelancer.
Maar ach, trekt wel bij hoop ik.

Mijn specs weet ik niet zo uit mn kop. Kijk ik straks wel naar als ik thuis ben.
pi_140725578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:57 schreef VulpX het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik heb gedaan, van Aurora LX naar Hornet :9

Hopelijk komen er meer opties bij naarmate meer schepen beschikbaar konen in AC. Waarschijnlijk wel. Als ik dan wat geld overhoud upgrade ik miss ook mijn 324A wel (naar Connie of Freelancer)
Mooi zo :) Ik heb ook nog met de Aurora gevlogen, maar dat ding doet echt amper damage :P De 300i vind ik tot nu toe het beste, die heeft de sterkste wapens imo. Maar natuurlijk kan je uiteindelijk op de andere schepen ook andere wapens zetten, zodat het na je eigen smaak is. En na wat meer gespeeld te hebben gaat het wel beter :) Maar nog steeds wat "schokkerig".

Op het officiele forum ook allemaal mensen huilen dat hun ¤300,- kostende HOTAS setup welke ze speciaal voor Star CItizen hebben gekocht voordat de game überhaupt al uit is, niet zo goed is als muis + keyboard :') Dat kon ik je ook wel vertellen, dat is in zowat elke space game wel zo. Koop dat ding dan ook niet als de game nog niet uit is |:(
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:31:51 #165
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140726077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Mooi zo :) Ik heb ook nog met de Aurora gevlogen, maar dat ding doet echt amper damage :P De 300i vind ik tot nu toe het beste, die heeft de sterkste wapens imo. Maar natuurlijk kan je uiteindelijk op de andere schepen ook andere wapens zetten, zodat het na je eigen smaak is. En na wat meer gespeeld te hebben gaat het wel beter :) Maar nog steeds wat "schokkerig".

Op het officiele forum ook allemaal mensen huilen dat hun ¤300,- kostende HOTAS setup welke ze speciaal voor Star CItizen hebben gekocht voordat de game überhaupt al uit is, niet zo goed is als muis + keyboard :') Dat kon ik je ook wel vertellen, dat is in zowat elke space game wel zo. Koop dat ding dan ook niet als de game nog niet uit is |:(
Dat is wel pure madness inderdaad :')
Fucking hell, pas in de latere fase weet je bijna zeker hoe de game loopt. Ze moeten nog zoveel textures maken, zoveel dingen finetunen. Snap niet dat lui zo blijven flamen.
Blijf benieuwd over de voortgang van dit spel, maar bijt me er zeker nog niet in zoals zulke malloten.
pi_140726891
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat is wel pure madness inderdaad :')
Fucking hell, pas in de latere fase weet je bijna zeker hoe de game loopt. Ze moeten nog zoveel textures maken, zoveel dingen finetunen. Snap niet dat lui zo blijven flamen.
Blijf benieuwd over de voortgang van dit spel, maar bijt me er zeker nog niet in zoals zulke malloten.
Kwam net dit pareltje tegen :')

quote:
Just dump the mouse-steering.
Its a plane/space-ship/thing use a joystick. You wouldn't complain either if you couldn't steer a racing game with the mouse. No?
Oftewel muis controls moeten weggehaald worden en de game mag alleen speelbaar zijn met een joystick :') Niveau van de rest is daar een beetje mee te vergelijken :') Zowat de meeste space games zijn beter speelbaar met muis en toetsenbord. Willen ze de joystick op hetzelfde niveau hebben als M+T, dan zal dat betekenen dat de muis flink generfd moet worden, waar ik dus echt geen zin in heb. Ik hoop dat CIG ook doorheeft dat het forum daar de vocal minority is en de meeste backers daar gewoon niet posten en waarschijnlijk ook grotendeels een M+K gebruiken.

Niet dat ik iets tegen een joystick heb ofzo, integendeel, ik zat/zit er ook aan te denken om er eentje aan te schaffen (niet een dure ofzo) maar een joystick is gewoon een stuk minder accuraat met richten. Beetje hetzelfde zeggen dat FPS op de PC niet met muis en toetsenbord mag worden gespeeld omdat er mensen met een gamepad zijn die anders in het nadeel zijn :')

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 04-06-2014 23:14:43 ]
pi_140729174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:46 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Kwam net dit pareltje tegen :')

[..]

Oftewel muis controls moeten weggehaald worden en de game mag alleen speelbaar zijn met een joystick :') Niveau van de rest is daar een beetje mee te vergelijken :') Zowat de meeste space games zijn beter speelbaar met muis en toetsenbord. Willen ze de joystick op hetzelfde niveau hebben als M+T, dan zal dat betekenen dat de muis flink generfd moet worden, waar ik dus echt geen zin in heb. Ik hoop dat CIG ook doorheeft dat het forum daar de vocal minority is en de meeste backers daar gewoon niet posten en waarschijnlijk ook grotendeels een M+K gebruiken.

Niet dat ik iets tegen een joystick heb ofzo, integendeel, ik zat/zit er ook aan te denken om er eentje aan te schaffen (niet een dure ofzo) maar een joystick is gewoon een stuk minder accuraat met richten. Beetje hetzelfde zeggen dat FPS op de PC niet met muis en toetsenbord mag worden gespeeld omdat er mensen met een gamepad zijn die anders in het nadeel zijn :')
Valt wel mee met het richten hoor, met de joystick hoef je alleen je crosshair in de buurt van het schip te hebben, dan doen je guns de rest :P

Ik speel nu met tb + joystick. Vliegen gaat me veel beter af met de joystick, en ik heb alle voordelen van de hotkeys op het toetsenbord.
pi_140729479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:35 schreef VulpX het volgende:

[..]

Valt wel mee met het richten hoor, met de joystick hoef je alleen je crosshair in de buurt van het schip te hebben, dan doen je guns de rest :P

Ik speel nu met tb + joystick. Vliegen gaat me veel beter af met de joystick, en ik heb alle voordelen van de hotkeys op het toetsenbord.
Valt dus wel mee zo te horen, volgens het forum daar is muis veel te OP enzo :') Maarja het blijft het officiële SC forum.:D
pi_140729803
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Valt dus wel mee zo te horen, volgens het forum daar is muis veel te OP enzo :') Maarja het blijft het officiële SC forum.:D
Nou ja, als het de kant op gaat van een War Thunder ofzo met een "follow the mouse" setup dan wordt de muis idd OP. Maar ik lees een aantal goede suggesties daar, zo zou je de muis kunnen beperken tot puur het besturen van het schip en niet ook tegelijk de wapens, zoals nu het geval is. Dan trek je het gelijk met de joystick. En het is gelijk wat meer simulator, wat toch ook het doel zou moeten zijn.
Maar ach, ik speel met een joystick omdat dingen vliegen met een muis gewoon heel onnatuurlijk aanvoelt. Ik ben space sims met een joystick en zweefvliegtuigen met een echte stuurknuppel gewend.
pi_140730028
Als je Alt+F indrukt krijg je dat, dat alles gecentreerd is net zoals een joystick, maar dat is niet echt fijn spelen imo. Ik hoop iig dat ze het zo laten omdat ik dat toch fijner vind spelen. Dan heb ik liever dat ze de joystick op een bepaalde manier wat beter maken i.p.v. de muis te nerfen. In Elite Dangerous is het eigenlijk hetzelfde en dat vind ik met de muis toch niet echt super spelen.

Wel grappig net, ik was Vanduul Swarm aan het doen, en opeens kon ik niet meer sturen. Zie ik opeens mijn engine langs mij voorbij vliegen :D Damage model is erg goed gedaan :)
pi_140730361
quote:
19s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef bjorntju het volgende:
Als je Alt+F indrukt krijg je dat, dat alles gecentreerd is net zoals een joystick, maar dat is niet echt fijn spelen imo. Ik hoop iig dat ze het zo laten omdat ik dat toch fijner vind spelen. Dan heb ik liever dat ze de joystick op een bepaalde manier wat beter maken i.p.v. de muis te nerfen.

Wel lache net, ik was zo aan het vliegen, en opeens kon ik niet meer sturen. Zie ik opeens mijn engine voorbij vliegen :D Damage model is erg goed gedaan :)
Zal morgen eens dat Alt+F proberen en kijken of dat hetzelfde werkt als de joystick zoals het nu staat.
Maar ik hoop zelf eigenlijk ook wel dat de muis niet erin blijft zoals het nu is. Het is een space-sim, dan wil ik miet met mij muis een beetje simpel hoeven point en clicken. Dat breekt de immersie volledig. Bij War Thunder is de arcade mode ook gewoon kut. Het is een sim, het mag best wat ingewikkelder zijn dan casuals (excuses indien mensen zich op de tenen getrapt voelen) gewend zijn.
pi_140730551
Echt point en click is het ook niet, vaak zat dat mijn auto-aim aangaat en ik nog steeds geen bal raak :P Je moet toch nog wel een beetje richten. En misschien is muis wel makkelijker, maar ik vind het wel fijn spelen zo en dat vind ik het belangrijkste :) Maar ze moeten het niet te makkelijk maken natuurlijk. Maar het is natuurlijk moeilijk om iedereen tevreden te houden. Als ze de muis gelijk gaan trekken met de joystick dan krijg je weer geklaag van toetsenbord en muis gebruikers, en als ze het niet doen krijg je weer geklaag van joystick gebruikers. Dus hopelijk vinden ze een goede tussenweg :)
pi_140730750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:04 schreef bjorntju het volgende:
Echt point en click is het ook niet, vaak zat dat mijn auto-aim aangaat en ik nog steeds geen bal raak :P Je moet toch nog wel een beetje richten. En misschien is muis wel makkelijker, maar ik vind het wel fijn spelen zo en dat vind ik het belangrijkste :) Maar ze moeten het niet te makkelijk maken natuurlijk.
Ok, ik heb nu ook even muis + kb gedaan. Ik ben het eigenlijk volledig eens met het commentaar op het forum, het is écht easy arcade mode zoals het nu is. Maar die Alt F truc is dan ook weer kut, dan reageert je schip idd heel raar. Ik denk dat ze ergens daar tussen in moeten gaan zitten, en iig het bereik van de muis veel kleiner moeten maken. Dit is namelijk echt geen sim zo.
pi_140730900
Het is zeker gemakkelijker ja, maar het is nou ook niet zo dat de auto aim nou zo is dat je ook echt alles raakt. Als een vijand verder dan rond de 500m vandaan is, dan is het al een stuk moeilijker om een vijand met de autoaim te raken, tenzij ze in een rechte lijn vliegen :P
pi_140731032
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef bjorntju het volgende:
Het is zeker gemakkelijker ja, maar het is nou ook niet zo dat de auto aim nou zo is dat je ook echt alles raakt. Als een vijand verder dan rond de 500m vandaan is, dan raak ik vaak al een stuk minder via autoai, tenzij ze recht in mijn sights vliegen.
Maar dat is logisch, dat is gewoon vanwege de afstand. Dat gaat met de auto-aim van de joystick ook niet.
Nee, van mij mogen de muis best wel hard nerfen, maar dat zal ook vast nog wel gebeuren. Ze blazen hoog van de toren dat dit de ultieme space sim moet worden, dan vind ik ook dat je moet zorgen dat de apparatuur die je gebruikt om sims te spelen (joytstick of HOTAS dus) het best ondersteund wordt, of sowieso niet onderdoet voor muis + kb. Dan schop je maar wat mensen tegen de schenen.
pi_140731465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:18 schreef VulpX het volgende:

[..]

Maar dat is logisch, dat is gewoon vanwege de afstand. Dat gaat met de auto-aim van de joystick ook niet.
Nee, van mij mogen de muis best wel hard nerfen, maar dat zal ook vast nog wel gebeuren. Ze blazen hoog van de toren dat dit de ultieme space sim moet worden, dan vind ik ook dat je moet zorgen dat de apparatuur die je gebruikt om sims te spelen (joytstick of HOTAS dus) het best ondersteund wordt, of sowieso niet onderdoet voor muis + kb. Dan schop je maar wat mensen tegen de schenen.
Freelancer wordt ook een space sim genoemd. Dat er "sim" in de naam staat betekent imo niet per se dat het super realistisch gaat worden. Nu ben ik het er wel mee eens dat het nu wel makkelijk is. De skill ceiling is ook niet erg hoog op dit moment. Maar ik vind sowieso al niet dat één type apparatuur het beste ondersteund moet worden. Of het nou toetsenbord + muis, joystick of wat dan ook is, het moet dezelfde prioriteit hebben en ook naast elkaar goed uitgebalanceerd zijn zodat er geen groot verschil zit tussen het ene invoerapparaat en het andere.

Nu denk ik persoonlijk wel dat de muis toch altijd wel het voordeel zal hebben, zelfs al locken ze het richtkruis vast zoals in Elite: Dangerous. Het richten met een muis is gewoon accurater. Beetje hetzelfde als een FPS game met gamepad tegen muis en toetsenbord. Als ik een joystick voor de game zal gaan gebruiken, dan is het meer omdat het leuker is om te besturen, niet perse omdat ik beter in de game wil worden :P

Aan de andere kant is het wel weer een voordeel als joystick uiteindelijk beter wordt, dan heb ik tenminste een reden om er eentje te kopen en voel ik mij niet beperkt naast een K+M speler.

Naja komt allemaal wel goed lijkt mij :)

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 05-06-2014 00:40:43 ]
pi_140731833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Freelancer wordt ook een space sim genoemd. Dat er "sim" in de naam staat betekent imo niet per se dat het super realistisch gaat worden. Nu ben ik het er wel mee eens dat het nu wel makkelijk is. De skill ceiling is ook niet erg hoog op dit moment. Maar ik vind sowieso al niet dat één type apparatuur het beste ondersteund moet worden. Of het nou toetsenbord + muis, joystick of wat dan ook is, het moet dezelfde prioriteit hebben en ook naast elkaar goed uitgebalanceerd zijn zodat er geen groot verschil zit tussen het ene invoerapparaat en het andere.

Nu denk ik persoonlijk wel dat de muis toch altijd wel het voordeel zal hebben, zelfs al locken ze het richtkruis vast zoals in Elite: Dangerous. Het richten met een muis is gewoon accurater. Beetje hetzelfde als een FPS game met gamepad tegen muis en toetsenbord. Als ik een joystick voor de game zal gaan gebruiken, dan is het meer omdat het leuker is om te besturen, niet perse omdat ik beter in de game wil worden :P
Ik bedoelde ook niet dat de muis zover generft moet worden dat het sowieso slechter wordt dan een stick.
De beste oplossing die ik zo zie is gewoon de wapens niet koppelen aan de vliegassen zoals nu het geval is. Dan trek je het in een keer gelijk met de sticks en het arcady gevoel is dan weg, want je moet dan toch echt zelf je schip goed besturen om je target in je crosshairs te krijgen. En uiteindelijk zal dat denk ik het speelplezier toch alleen maar groter maken voor iedereen.
pi_140732049
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat de muis zover generft moet worden dat het sowieso slechter wordt dan een stick.
De beste oplossing die ik zo zie is gewoon de wapens niet koppelen aan de vliegassen zoals nu het geval is. Dan trek je het in een keer gelijk met de sticks en het arcady gevoel is dan weg, want je moet dan toch echt zelf je schip goed besturen om je target in je crosshairs te krijgen. En uiteindelijk zal dat denk ik het speelplezier toch alleen maar groter maken voor iedereen.
Ja daar ben ik het wel mee eens, denk dat dat ook leuker spelen is. Maar ze moeten dan wel zorgen dat je je muis gewoon in één richting moet vast kunnen houden bij het sturen, en niet telkens je muis moet blijven schuiven, mijn arm is ook maar zó lang :P

De reden dat ik bijv. Elite:Dangerous niet zo super fijn vind spelen omdat het zo log is. In SC ben je binnen een seconde omgedraaid, dat is in E:D wel anders. Moet wel zeggen dat ik E:D best leuk vind, maar het is gewoon anders dan SC. Niet dat dat erg is natuurlijk.

Diaspora heeft ook een vaste crosshair, en dat vond ik daar altijd best goed werken. Alleen was het daar volgens mij ook zo dat je met je muis moest blijven schuiven, maar dat weet ik niet meer zeker. Maar omdat je bij die game zó snel was omgedraaid was dat geen probleem :P Wel een geprobeerd die game trouwens? Is hier gratis te downloaden: http://diaspora.hard-light.net/ Zitten niet zo heel veel missies in, maar gratis is gratis. Best toffe game.

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 05-06-2014 01:07:00 ]
pi_140732553
Ik vind Elite beter spelen, juist om die reden. Bij Star Citizen hoef ik maar één zachte tik tegen mijn joystick aan te geven en mijn schip kijkt de andere kant op, dat maakt het richten nogal overdreven lastig.

Trouwens, als je op Ctrl + F drukt krijg je met muis + toetsenbord ook een vaste crosshair. Snap eigenlijk niet waarom dat niet gewoon de standaard stand is... En dat ze het dan zo doen dat die gimbaled wapens automatisch richten zolang je doelwit niet te ver uit het vizier is.. net als bij Elite dus.
pi_140732665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik vind Elite beter spelen, juist om die reden. Bij Star Citizen hoef ik maar één zachte tik tegen mijn joystick aan te geven en mijn schip kijkt de andere kant op, dat maakt het richten nogal overdreven lastig.

Trouwens, als je op Ctrl + F drukt krijg je met muis + toetsenbord ook een vaste crosshair. Snap eigenlijk niet waarom dat niet gewoon de standaard stand is... En dat ze het dan zo doen dat die gimbaled wapens automatisch richten zolang je doelwit niet te ver uit het vizier is.. net als bij Elite dus.
Zoals ik al zei:
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef bjorntju het volgende:
Maar ze moeten dan wel zorgen dat je je muis gewoon in één richting moet vast kunnen houden bij het sturen, en niet telkens je muis moet blijven schuiven, mijn arm is ook maar zó lang
Op dit moment is dat niet zo (in de Ctrl+F mode) en dat speelt gewoon niet fijn met een toetsenbord en muis. Bij E:"D is dat wel zo, dat je je muis gewoon zo kan laten staan en dat werkt best goed. Ik hoop wel in ieder geval niet dat het de E:D kant opgaat qua logheid. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik vind de hogere manoeuvreerbaarheid van SC toch leuker om te spelen. Hoewel ik er wel vrij zeker van ben dat dat niet gaat gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door bjorntju op 05-06-2014 01:28:02 ]
pi_140732799
Mja, ik zat net even met een gamepad te spelen en ik merk dat ik daar geen probleem mee heb. Met een stick voelt het momenteel echter echt gewoon véél te gevoelig aan, totaal zonder gewicht... Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Maar ik zag eerder vandaag ook al dat er een hoop mensen daar al over zitten te zeiken dus daar zullen ze vast nog wel iets aan doen. Er zijn sowieso een hoop functies die op dit moment niet / niet goed werken.
Al met al ben ik best tevreden. Het moet ook weer niet te veel op Elite lijken.
pi_140732865
Met een gamepad heb je daar inderdaad geen last van, maar wel met een muis. Zelfde principe als bij een shooter. Als je je stick in één richting beweegt dan kan je die daar laten staan en dan blijf je draaien. Als je met een muis draait dan moet je met je muis blijven schuiven, maar op een gegeven moment heb je geen ruimte meer en moet je stoppen. Bij E:D is dat niet zo. Je hebt daar gewoon een vast midden, en van daar uit kan je je schip bewegen.

Qua gevoeligheid ben ik het wel mee eens, dat mag wel ietsje minder.
pi_140732931
Juist, dat bedoelde ik dus eigenlijk ook. Dacht dat hij dat hiermee dus ook deed als je in Ctrl+F mode zit maar dat heb ik blijkbaar dus mis.

Zo mooi :9~
pi_140733124
Eigenlijk kunnen ze de controls die er nu zijn best blijven, maar als ze dan inderdaad zorgen dat de wapens gewoon fixed naar voren zijn gericht met wat autoaim als je doelwit in het midden is. Dan denk ik dat de meeste mensen wel tevreden zijn :)

En de game is prachtig, daar is geen twijfel over mogelijk. Die witte 300i :o
pi_140735553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:48 schreef bjorntju het volgende:
Eigenlijk kunnen ze de controls die er nu zijn best blijven, maar als ze dan inderdaad zorgen dat de wapens gewoon fixed naar voren zijn gericht met wat autoaim als je doelwit in het midden is. Dan denk ik dat de meeste mensen wel tevreden zijn :)

En de game is prachtig, daar is geen twijfel over mogelijk. Die witte 300i :o
Dat is eigenlijk exact wat ik bedoelde ja. Wapens niet langer laten meebewegen met de cursor en net als bij de stick naar voren richten met een klein veld rondom de crosshair waar de auto-aim zijn ding doet. Bij de stick vind ik dat wel lekker werken. Auto-aim is ook weer niet zo overdreven ingesteld dat het makkelijk wordt allemaal.
Hopelijk krijg ik straks mijn Hornet wel aan de praat, anders toch maar even een bug reportje sturen.
pi_140736291
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:49 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Achja , die forums... altijd weer hetzelfde met elke nieuwe mmo.
99% van die gasten die daar posten lopen alleen maar te whinen op de game en te ouwehoeren op andere gasten.
Erg triest idd :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140737957
Dit is ook een pareltje :') :

quote:
4monkeys | 4monkeys said:

this game should of had more testing!!!
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:00:19 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140742298
Zolang t maar een beetje een vergelijkbaar iets is als freelancer met wat meer opties dan ben ik al een tevreden mannetje.
Lekker afwachten. Dan ga ik nu een gebakken ei maken.
pi_140751657
Wanneer gaat die fok corp trouwens gemaakt worden? Ik zit eigenlijk al in eentje, maar meh, weinig mee gedaan dus die verlaat ik dan wel.
pi_140751718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:28 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wanneer gaat die fok corp trouwens gemaakt worden? Ik zit eigenlijk al in eentje, maar meh, weinig mee gedaan dus die verlaat ik dan wel.
als het goed is zou ricko hem maken, en volgens mij was iedereen het wel eens met de naam foknauten en de groepvorm.
pi_140751844
Yes, Foknauten!

Even afwachten dus :).
pi_140751983
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Yes, Foknauten!

Even afwachten dus :).
Die jongen heeft het druk zat dus we geven hem alle tijd van de wereld O+
  donderdag 5 juni 2014 @ 17:59:19 #193
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140752555
Was even aan het werk en toen daarna kwam ik thuis en toen was ik in slaap gevallen.

Heb de organisatie aangemaakt.

Aangezien we nogal algemeen zijn, heb ik Freelancing op 1 staan en Social op 2.

Mochten jullie het hier echt mee oneens zijn dan hoor ik het graag. Ik kan het altijd veranderen!

Mochten jullie het tevens oneens zijn met dingen, of vragen hebben, of juist input hebben dan sta ik open voor alles, ALLES! Mijn benen, alles staat open.

[ Bericht 30% gewijzigd door Rickocum op 05-06-2014 18:18:45 ]
pi_140753122
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:59 schreef RickoKun het volgende:
Was even aan het werk en toen daarna kwam ik thuis en toen was ik in slaap gevallen.

Heb de organisatie aangemaakt.

Aangezien we nogal algemeen zijn, heb ik Freelancing op 1 staan en Social op 2.

Mochten jullie het hier echt mee oneens zijn dan hoor ik het graag. Ik kan het altijd veranderen!

Mochten jullie het tevens oneens zijn met dingen, of vragen hebben, of juist input hebben dan sta ik open voor alles, ALLES! Mijn benen, alles staat open.

Ik zal zo even een apply sturen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:27:23 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140753314
https://robertsspaceindustries.com/orgs/FOK

Mochten beschrijvingen e.d. jullie niet aan staan, ik hoor het graag. Ik ben nogal inspiratieloos vandaag :@
pi_140753343
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:27 schreef RickoKun het volgende:
https://robertsspaceindustries.com/orgs/FOK

Mochten beschrijvingen e.d. jullie niet aan staan, ik hoor het graag. Ik ben nogal inspiratieloos vandaag :@
Ik vind under construction nog niet zo'n goede beschrijving van de bezigheden van de org.
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:31:39 #197
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140753441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ik vind under construction nog niet zo'n goede beschrijving van de bezigheden van de org.
:( Ben vet bruut bezig geweest met de rekruterings berichten. Jij was zo snel dat ik die geeneens klaar had mayng
pi_140753451
Accepteer mij dan schatje.
pi_140753601
submitted.
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:45:01 #200
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140753868
Mochten jullie schatjes graag verantwoordelijkheid op jullie willen nemen, dan staat mijn geurende kier hier voor open:

Recruitment can send out invites to the org, and accept or deny applicants

Officer can manage the org’s members, and their roles/ranks, as well as moderating the Organisations private Chat channel.

Marketing can change the org’s public appearance, official texts, history, manifesto and charter.

Iemand die recruiter wil zijn moet iemand zijn die regelmatig even kijkt, of applications accepteert.
Het liefst wel mensen die bekend zijn via FOK!.
Al vind ik het niet erg als jullie vrienden (die jullie kennen / vertrouwen) toe willen voegen.
pi_140753989
Ik wil wel Officer zijn :7
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:49:32 #202
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140754013
Jullie krijgen sowieso alledrie een speciaal plekje in mijn hart :@
pi_140754016
DOe mij maar recruitment. ik ben te vertrouwen jeweet.
pi_140754054
Misschien moet ik mijn avatar in dit veranderen nu ik een echte veteraan ben:
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:14:30 #205
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140754882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Misschien moet ik mijn avatar in dit veranderen nu ik een echte veteraan ben:
[ afbeelding ]
Wel een ooglapje dr bij. Dat toont expertise in incasseringsvermogen en combat en shit
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:48:29 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140756058
Ook éven de namen ter referentie alvast:

Organisation FOK!: https://robertsspaceindustries.com/orgs/FOK

FOK! naam - SC naam
Rickokun - Rickokun
FL_Freak - FL_Freak
VulpX - VulpX
ChocolateJesus - Octavianus
Bjorntju - Bjorntju

Zelf zal ik niet veel aanwezig zijn dit weekend trouwens want drank en dansen in de zon.

[ Bericht 13% gewijzigd door Rickocum op 05-06-2014 23:21:57 ]
pi_140759835
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:45 schreef RickoKun het volgende:
Mochten jullie schatjes graag verantwoordelijkheid op jullie willen nemen, dan staat mijn geurende kier hier voor open:

Recruitment can send out invites to the org, and accept or deny applicants

Officer can manage the org’s members, and their roles/ranks, as well as moderating the Organisations private Chat channel.

Marketing can change the org’s public appearance, official texts, history, manifesto and charter.

Iemand die recruiter wil zijn moet iemand zijn die regelmatig even kijkt, of applications accepteert.
Het liefst wel mensen die bekend zijn via FOK!.
Al vind ik het niet erg als jullie vrienden (die jullie kennen / vertrouwen) toe willen voegen.
Ik zou wel willen, maar ik houd deze org voorlopig even aan als affiliate. Wellicht dat dat nog gaat veranderen, maar dat zien we dan wel.
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:33:00 #208
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140760241
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef VulpX het volgende:

[..]

Ik zou wel willen, maar ik houd deze org voorlopig even aan als affiliate. Wellicht dat dat nog gaat veranderen, maar dat zien we dan wel.
Is goed hoor! Voorlopig toch nog weinig leden, bovendien ben je vrij om te staan en te vliegen als het vogeltje die je bent.
pi_140763761
Ik heb mij ook even ge-applyed #vet
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:20:23 #210
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140765219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb mij ook even ge-applyed #vet
Heb gefapt op je picca.

Ohja en ook toegang tot de organisatie geven. Waarschijnlijk heb ik zaterdag wel wat inspiratie om wat dingen te bedenken. Mochten jullie nog tips hebben over beschrijvingen die aangepast dienen te worden, of zelf wat input en inspiratie hebben dan laat dan maar weten.
pi_140765853
pi_140771193
Heb mijn Hornet aan de praat gekregen, wat een apparaat _O_ _O_ _O_
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:04:00 #213
217478 Altron
pew pew
pi_140772544
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:48 schreef RickoKun het volgende:
Ook éven de namen ter referentie alvast:

Organisation FOK!: https://robertsspaceindustries.com/orgs/FOK

FOK! naam - SC naam
Rickokun - Rickokun
FL_Freak - FL_Freak
VulpX - VulpX
ChocolateJesus - Octavianus
Bjorntju - Bjorntju

Zelf zal ik niet veel aanwezig zijn dit weekend trouwens want drank en dansen in de zon.
Goed bezig dawg :P
Heb me ook even aangemeld.

Ik kan eventueel wel een Recruitment master zijn , ben over het algemeen wel actief en uiteraard erg betrouwbaar ;)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_140772875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 08:43 schreef VulpX het volgende:
Heb mijn Hornet aan de praat gekregen, wat een apparaat _O_ _O_ _O_
Wat was het probleem dan ? :P

Moet wel zeggen dat ik met de 300i een stuk sneller kills maak, maar dat komt meer door de wapens die erop ztten denk ik :P
pi_140799967
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:21 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Wat was het probleem dan ? :P

Moet wel zeggen dat ik met de 300i een stuk sneller kills maak, maar dat komt meer door de wapens die erop ztten denk ik :P
Als ik erin ging zitten startte Arena Commander niet op, en vervolgens zat ik vast, kon ik alleen nog maar het heilige Crt-Alt-Del gebruiken. Even de USER map verwijderen, en voila, alles doet het weer.
pi_140802054
En hierom doe je je aurora upgraden:

pi_140808128
Moet je nou voor ieder schip in dit spel met echt geld betalen?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 16:42:09 #218
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_140809152
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:03 schreef CaptainSushi het volgende:
Moet je nou voor ieder schip in dit spel met echt geld betalen?
Nu nog wel, maar kan later met ingame credits ook gekocht worden las ik.

pi_140809372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:10 schreef VulpX het volgende:
En hierom doe je je aurora upgraden:

[ afbeelding ]
Ja de Aurora is echt bagger. Misschien melt ik hem wel voor credits, kan ik bijleggen als de Constellation varianten uitkomen :P Heb toch al een Avenger, die Aurora ga ik waarschijnlijk toch bijna niet gebruiken.
pi_140810951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:42 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar kan later met ingame credits ook gekocht worden las ik.

Zonde dan koop ik dit spel dus niet.
Prijzen tot tegen de 200 euro vind ik gekkenwerk.
pi_140811325
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:49 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Je hoeft het, zoals hij zegt, ook niet te betalen.

Dat gezegd te hebben, ik ben ook nogal sceptisch over het 'ships kopen voordat de game uit is' fenomeen. Ik geef dan ook geen cent uit aan dit spel totdat hij helemaal kant en klaar voor de release is, en zelfs dan wacht ik eerst even af.
Conscience do cost.
pi_140811765
Geen Idris kopen :')
pi_140828134
quote:

[..]

Dat is alleen nu in de pledge fase. Straks als de game uit is is het niet meer mogelijk om schepen te kopen met rl geld. Dan koop je de game (zal ongeveer $60,- zijn) en kun je kiezen uit één van de drie startschepen. En daarna ga je alles in game verdienen.
pi_140829155
Die hyperspace jump :9~

pi_140832618
Ook meteen een linkje:

Maar de beelden zien er erg mooi uit ja :D Blijf wel de Freelancer een lelijk ship vinden, maar dat past er wel weer een beetje bij.

[ Bericht 8% gewijzigd door bjorntju op 08-06-2014 15:32:40 ]
  zondag 8 juni 2014 @ 15:48:35 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140833478
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef bjorntju het volgende:
Ook meteen een linkje:

Maar de beelden zien er erg mooi uit ja :D Blijf wel de Freelancer een lelijk ship vinden, maar dat past er wel weer een beetje bij.
Ziet er supergeil uit man :@
pi_140833506
Chills bij het woord 'freelancer'

dat woord :9~
  zondag 8 juni 2014 @ 15:54:35 #228
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140833715
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
Chills bij het woord 'freelancer'

dat woord :9~
:@ ik wil verdomme rondvliegen als een freelancer en landen op planeten en shizzle
pi_140833970
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 15:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ ik wil verdomme rondvliegen als een freelancer en landen op planeten en shizzle
Landing muziekjes _O_ equipment kopen _O_ mensen bij de bar aanspreken _O_
  zondag 8 juni 2014 @ 16:21:19 #230
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_140834631
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:02 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Landing muziekjes _O_ equipment kopen _O_ mensen bij de bar aanspreken _O_
:@ als een vervelende piraat van die gate lanes hacken en voorbijkomende transporten aanvallen en andere spelers vragen voor geld en ze anders doorzeven met dikke raketten :@ om vervolgens verkracht te worden door andere spelers die inmiddels doorgekregen hebben da je hun maten hebt aangevallen
pi_140834708
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:21 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:@ als een vervelende piraat van die gate lanes hacken en voorbijkomende transporten aanvallen en andere spelers vragen voor geld en ze anders doorzeven met dikke raketten :@ om vervolgens verkracht te worden door andere spelers die inmiddels doorgekregen hebben da je hun maten hebt aangevallen
die goede leef :D ik wacht trouwens echt heel erg op Crossfire 2.0 mod. Die gaat het verhaal helemaal afmaken _O_ (verhaal volgens de mod maker dan).
pi_140840223
Space station zag er ook vet uit, hopelijk kunnen we daar ook op landen _O_
pi_140857580
Is dat de stem van Lance Henriksen?
  maandag 9 juni 2014 @ 10:16:33 #234
329389 Muscle.N3rd
Walk With A Dip
pi_140862790
Dit is best wel handig eigenlijk.

"VoiceAttack like voice commands in SC are being discussed internally. Seeing the implementation of VoiceAttack in AC is "Turning us on" - Travis Day"
pi_140863075
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 10:16 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Dit is best wel handig eigenlijk.

"VoiceAttack like voice commands in SC are being discussed internally. Seeing the implementation of VoiceAttack in AC is "Turning us on" - Travis Day"
_O_

Dit, maar dan met de stem van J.A.R.V.I.S., Paul Bettany.
  maandag 9 juni 2014 @ 10:39:30 #236
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140863146
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:39 schreef bjorntju het volgende:
Space station zag er ook vet uit, hopelijk kunnen we daar ook op landen _O_
Eigenlijk zou ik het nog leuker vinden om het space station te vernietigen. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.
  zondag 15 juni 2014 @ 13:10:27 #237
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141106243
Ik kreeg van een andere Organisatie een bericht dat het voor ons beiden beter zou uitpakken om die andere organisatie te joinen en de FOK! organisatie op te zeggen. Aangezien we wat weinig leden hadden.

Lijkt me geen bijster goed plan aangezien we toch wel een community zijn die vast meer zal groeien naarmate de release dichterbij komt :@
  zondag 15 juni 2014 @ 13:21:16 #238
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_141106590
quote:
4s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik kreeg van een andere Organisatie een bericht dat het voor ons beiden beter zou uitpakken om die andere organisatie te joinen en de FOK! organisatie op te zeggen. Aangezien we wat weinig leden hadden.

Lijkt me geen bijster goed plan aangezien we toch wel een community zijn die vast meer zal groeien naarmate de release dichterbij komt :@
Dat is normaal, ik heb met een paar vrienden ook een eigen organization en we krijgen al maanden constant invites van andere organizations omdat hun groter/beter zijn zoals ze zelf zeggen.

Maar is gewoon vieze recruitment, dat soort clans geven geen fuck om de members, alleen om de member aantallen.
pi_141106946
Ik wil apart blijven inderdaad.
  zondag 15 juni 2014 @ 14:12:27 #240
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141108439
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:21 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat is normaal, ik heb met een paar vrienden ook een eigen organization en we krijgen al maanden constant invites van andere organizations omdat hun groter/beter zijn zoals ze zelf zeggen.

Maar is gewoon vieze recruitment, dat soort clans geven geen fuck om de members, alleen om de member aantallen.
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil apart blijven inderdaad.
Het is nogal doorzichtig inderdaad :')

De Foknauten zal nimmer toegeven aan dat soort paupertuig. Iedereen kan altijd nog bij een andere organisatie zitten maar zo hebben wij i.e.g. het overzicht van onze FOK! vrinden die ons kunnen blijven assisteren in hoge noden :@

Zeg, zie ik nou dat er al multiplayer is, in de dogfighting module? Of komt ie nog uit?
  zondag 15 juni 2014 @ 14:20:48 #241
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_141108675
quote:
4s.gif Op zondag 15 juni 2014 14:12 schreef RickoKun het volgende:
Zeg, zie ik nou dat er al multiplayer is, in de dogfighting module? Of komt ie nog uit?
Dog Module is van naam verandert, is nu de Arena Commander als ik me niet vergis. En ja, die is al een weekje uit ofzo. Heb geen MP met andere gedaan, maar Free Flight werkt wel naar behoren. (Voor zover je zou verwachten)
pi_141123288
De multiplayer roll out is begonnen, de eerste 2600 backers (of zo) zijn ermee aan de slag. Na het weekend wordt er beetje bij beetje toegang gegeven aan meer backers.
Tot die tijd kun je zelf aan de slag met Free Flight of een Vanduul horde mode spelen tegen npc's. Ook erg leuk. En een goede plek om het hele vliegen te oefenen voor je straks tegen anderen speelt natuurlijk.
pi_141123981
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef VulpX het volgende:
De multiplayer roll out is begonnen, de eerste 2600 backers (of zo) zijn ermee aan de slag. Na het weekend wordt er beetje bij beetje toegang gegeven aan meer backers.
Tot die tijd kun je zelf aan de slag met Free Flight of een Vanduul horde mode spelen tegen npc's. Ook erg leuk. En een goede plek om het hele vliegen te oefenen voor je straks tegen anderen speelt natuurlijk.
Waar kun je ook alweer zien hoeveelste backer je bent?
pi_141127794
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:50 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Waar kun je ook alweer zien hoeveelste backer je bent?
Bij "My RSI" even op je avatar klikken, dan staat het tussen je profiel en de koppen "Overview/Organisations" in.
pi_141128210
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef VulpX het volgende:

[..]

Bij "My RSI" even op je avatar klikken, dan staat het tussen je profiel en de koppen "Overview/Organisations" in.
Thnx

Ik ging net FF weer spelen alleen het spel is nog buggyer geworden na de patch _O-
pi_141129015
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Thnx

Ik ging net FF weer spelen alleen het spel is nog buggyer geworden na de patch _O-
Vind je? Bij mij werkt het redelijk vlekkeloos allemaal nu. Heb nog geen game breaking bugs gehad.
pi_141129320
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:02 schreef VulpX het volgende:

[..]

Vind je? Bij mij werkt het redelijk vlekkeloos allemaal nu. Heb nog geen game breaking bugs gehad.
'
textures zijn nu een stuk meer verneukt enz
pi_141129459
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

'
textures zijn nu een stuk meer verneukt enz
Hmm ja dat kan wel kloppen. Heb daar maar één keer last van gehad overigens.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:07:10 #249
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141133559
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 21:49 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Thnx

Heb ik ook last van. Voornamelijk de textures.

Bovendien kon ik geen interactie met het Arena Commander menu krijgen :') Toen maar even afgesloten terwijl ik dacht: "Oh well ;( dan maar de wacht voortzetten"
pi_141138372
quote:
4s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:07 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heb ik ook last van. Voornamelijk de textures.

Bovendien kon ik geen interactie met het Arena Commander menu krijgen :') Toen maar even afgesloten terwijl ik dacht: "Oh well ;( dan maar de wacht voortzetten"
Ja je moet tab indrukken, is sinds de laatste patch zo :P Staat wel niet echt duidelijk aangegeven, alleen in de patch notes dacht ik.

SLI is ook nog steeds niet gefixt, zoveel artefacts dat het net lijkt alsof mijn videokaarten aan het doodgaan zijn :')

En de organization gewoon lekker laten zo idd, ze willen gewoon meer leden hebben. Liever een kleine organization dan een organization met 200 man waar toch niemand elkaar kent :')
  maandag 16 juni 2014 @ 07:50:37 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141141798
quote:

[..]

Lijkt me juist wel tof dan ga je er ook wat voorzichtiger mee om ofzo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_141142880
quote:
4s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef RickoKun het volgende:

Nooit aan beginnen, zit je straks met een stel van die paupers in een guild.

Weet niet of jullie hier Pirates of the Burning Sea kennen of uberhaupt gespeeld hebben ?
Kon je met z'n allen schepen bouwen , doormiddel van materialen te verzamelen en te maken etc.
En daar weer mee pvp'n.

Wij hadden met een paar vrienden een guild opgezet , die was een stuk effectiever dan guilds met weet ik hoeveel members.
Uiteindelijk zijn we wel met een andere top guild samen gegaan omdat die doorhadden dat wij toch wel erg veel deden met zo weinig members en gevreesd werden op het water , daar werden we beide uiteindelijk sterker en beter van.

Maar ik zou nooit met van die random gasten samengaan.

Beter een kleiner groepje houden met ''bekende''.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141143640
Maken we eventueel anders ook een gezamenlijke pot waar we per week wat credits/geld naar toe sturen ? Niet dat dit dan dan een verplicht iets zou worden maar dan kunnen we als groep wat opbouwen en hebben we een noodpot mocht het nodig zijn.

Eventueel kun je dan ook nieuwe fok leden verwelkomen met een leuk begin zakcentje.

Ik bedoel ingame credits trouwens.
pi_141143897
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef FL_Freak het volgende:
Maken we eventueel anders ook een gezamenlijke pot waar we per week wat credits/geld naar toe sturen ? Niet dat dit dan dan een verplicht iets zou worden maar dan kunnen we als groep wat opbouwen en hebben we een noodpot mocht het nodig zijn.

Eventueel kun je dan ook nieuwe fok leden verwelkomen met een leuk begin zakcentje.

Ik bedoel ingame credits trouwens.
Klinkt als een leuk plan, maar ik zou nog even wachten met dit soort plannen tot er meer duidelijkheid is geschept over de PU. Met hoeveel ingame cash begint iedereen bijvoorbeeld, hoe makkelijk wordt dit aan te komen, hoe "veilig" worden de quests etc.
pi_141144333
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef VulpX het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk plan, maar ik zou nog even wachten met dit soort plannen tot er meer duidelijkheid is geschept over de PU. Met hoeveel ingame cash begint iedereen bijvoorbeeld, hoe makkelijk wordt dit aan te komen, hoe "veilig" worden de quests etc.
Dit idd.

Effe afwachten hoe het allemaal ingame is straks.
Het is nu allemaal nog maar gissen.

Damn , ik was al van plan een nieuwe pc te kopen.
Maar nu weet ik zeker dat ik voordat dit spel uitkomt een nieuwe pc nodig heb. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141144513
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit idd.

Effe afwachten hoe het allemaal ingame is straks.
Het is nu allemaal nog maar gissen.

Damn , ik was al van plan een nieuwe pc te kopen.
Maar nu weet ik zeker dat ik voordat dit spel uitkomt een nieuwe pc nodig heb. :)
Dat is ook al mijn plan ja. _O- ik zit nu op een laptop dus moet alle randapparatuur er ook bijkopen.
pi_141144604
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dat is ook al mijn plan ja. _O- ik zit nu op een laptop dus moet alle randapparatuur er ook bijkopen.
Haha , ja dan is het gelijk effe een aardige investering. :D

Achja , ik kan bijna alle games nog prima draaien nu op m'n pc van 3/4 jaar oud.(sommige onderdelen zijn jonger)
Maar ik merk dat ik de games die er nu aan zitten te komen toch steeds minder soepel kan draaien waaronder Star Citizen.

Normaal upgrade ik m'n pc altijd een beetje elke keer zodat ik up-to-date blijf.
Maar ik ga nu maar weer eens voor een hele nieuwe kast met inhoud. ( stel ik uiteraard zelf samen )
M'n huidige kast heb ik hier en daar al aan moeten passen ivm groter koeling etc.. -O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141144790
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:57 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha , ja dan is het gelijk effe een aardige investering. :D

Achja , ik kan bijna alle games nog prima draaien nu op m'n pc van 3/4 jaar oud.(sommige onderdelen zijn jonger)
Maar ik merk dat ik de games die er nu aan zitten te komen toch steeds minder soepel kan draaien waaronder Star Citizen.

Normaal upgrade ik m'n pc altijd een beetje elke keer zodat ik up-to-date blijf.
Maar ik ga nu maar weer eens voor een hele nieuwe kast met inhoud. ( stel ik uiteraard zelf samen )
M'n huidige kast heb ik hier en daar al aan moeten passen ivm groter koeling etc.. -O-
Soms is het gewoon beter idd om een compleet nieuw systeem te kopen :D dit is nu al mijn derde laptop, alleen als je een echt goede game laptop wilt moet je al minimaal 2000 euro investeren om langer mee te kunnen. Met een PC een stuk minder en kan ik veel langer vooruit.
pi_141145176
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Soms is het gewoon beter idd om een compleet nieuw systeem te kopen :D dit is nu al mijn derde laptop, alleen als je een echt goede game laptop wilt moet je al minimaal 2000 euro investeren om langer mee te kunnen. Met een PC een stuk minder en kan ik veel langer vooruit.
Idd.
Heb m'n huidige kast al een jaar of 8/9.
Uiteraard zijn m'n moederbord/cpu/geheugen/vid-kaart etc al meerdere keren vervangen.

Maar het is nu weer eens tijd voor een compleet nieuw systeem.

Ja , echte gaming laptops blijven erg prijzig , en je krijgt er maar weinig voor terug in vergelijking met een pc voor datzelfde geld.
Daarom hou ik het altijd bij m'n pc , uiteraard heb ik wel een laptop maar dat is gewoon een simpel ding.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141145323
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd.
Heb m'n huidige kast al een jaar of 8/9.
Uiteraard zijn m'n moederbord/cpu/geheugen/vid-kaart etc al meerdere keren vervangen.

Maar het is nu weer eens tijd voor een compleet nieuw systeem.

Ja , echte gaming laptops blijven erg prijzig , en je krijgt er maar weinig voor terug in vergelijking met een pc voor datzelfde geld.
Daarom hou ik het altijd bij m'n pc , uiteraard heb ik wel een laptop maar dat is gewoon een simpel ding.
Ik had ook een laptop nodig voor de opleiding vorig jaar voor de opleiding en kreeg ook geld van de opleiding erbij om een laptop te kopen dus toen moest ik die keuze maken :9

En idd als je echt bij wilt zijn met een laptop moet er eentje hebben met SLI :') en dan zelfs nog na een jaar dan kan je het nieuwste spel niet meer op ultra _O-
pi_141145918
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik had ook een laptop nodig voor de opleiding vorig jaar voor de opleiding en kreeg ook geld van de opleiding erbij om een laptop te kopen dus toen moest ik die keuze maken :9

En idd als je echt bij wilt zijn met een laptop moet er eentje hebben met SLI :') en dan zelfs nog na een jaar dan kan je het nieuwste spel niet meer op ultra _O-
SLI hoeft toch helemaal niet. Kost reteveel stroom en met een 780TI bijvoorbeeld kun je toch ook alles draaien?
pi_141146584
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef VulpX het volgende:

[..]

SLI hoeft toch helemaal niet. Kost reteveel stroom en met een 780TI bijvoorbeeld kun je toch ook alles draaien?
Alles op ultra en 60 fps minimaal?
pi_141147163
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Alles op ultra en 60 fps minimaal?
Met Star Citizen zoals het nu is? Zeker. Ik heb een 770 en die haalt 60+ nu in praktisch alle games.
pi_141147812
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef VulpX het volgende:

[..]

Met Star Citizen zoals het nu is? Zeker. Ik heb een 770 en die haalt 60+ nu in praktisch alle games.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-770M.88995.0.html

Als je bijv kijkt naar die kaart dan voor laptops zie je al dat je bij sommige nieuwe games het gewoon niet gaat halen zoals watch dogs, assasin creed,

Natuurlijk de meeste games wel op high en met minmaal 40 fps. Ik bedoel dus te zeggen dat je bij een laptop al vrij hoog moet gaan zitten om de nieuwe games lekker te kunnen draaien :P
pi_141148094
http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-R9-M290X.108643.0.html

Zelfs met deze mobiele videokaart trek je al een aantal games niet op ultra _O-

Beter een nieuwe game computer dus _O_
  maandag 16 juni 2014 @ 13:05:05 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141148572
Ik heb even dit topic doorgenomen en lijkt me ook wel een heel tof spel! Alleen komt er ook nog een ander vergelijkbaar spel aan toch? Ben daar even de naam kwijt maar weten jullie of dat hetzelfde is of hebben ze beide misschien een net iets andere insteek?
  maandag 16 juni 2014 @ 13:17:28 #267
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141148986
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb even dit topic doorgenomen en lijkt me ook wel een heel tof spel! Alleen komt er ook nog een ander vergelijkbaar spel aan toch? Ben daar even de naam kwijt maar weten jullie of dat hetzelfde is of hebben ze beide misschien een net iets andere insteek?
Je bedoelt:

Elite: Dangerous

Ik weet niet zoveel van die andere eerlijk gezegd :@
  maandag 16 juni 2014 @ 13:18:49 #268
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141149021
quote:
4s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:17 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je bedoelt:

Elite: Dangerous

Ik weet niet zoveel van die andere eerlijk gezegd :@
Die idd waarde Ricko.
pi_141152682
Volg die andere eigenlijk helemaal niet , puur omdat ik hier op zit te wachten en het spel ook al gekocht heb :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141155034
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-770M.88995.0.html

Als je bijv kijkt naar die kaart dan voor laptops zie je al dat je bij sommige nieuwe games het gewoon niet gaat halen zoals watch dogs, assasin creed,

Natuurlijk de meeste games wel op high en met minmaal 40 fps. Ik bedoel dus te zeggen dat je bij een laptop al vrij hoog moet gaan zitten om de nieuwe games lekker te kunnen draaien :P
Tsja, laptop variant he. Ik heb zelf deze in de kast hangen:

pi_141277884
We zijn bij nummer 20.000 van de citizens die nu multiplayer hebben. Het zal niet lang meer duren *O*
pi_141278404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 08:21 schreef VulpX het volgende:
We zijn bij nummer 20.000 van de citizens die nu multiplayer hebben. Het zal niet lang meer duren *O*
Dan moet ik nog wel effe wachten helaas haha.
Heb dit spel vanaf het begin gevolgd , heb alleen veelste laat gepledged .... }:|

Achja... dan nog maar effe wachten...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141278482
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 09:10 schreef Altron het volgende:

[..]

Dan moet ik nog wel effe wachten helaas haha.
Heb dit spel vanaf het begin gevolgd , heb alleen veelste laat gepledged .... }:|

Achja... dan nog maar effe wachten...
Denk dat je richting eind van de maand wel aan de beurt bent. Er mogen nu praktisch elke dag nieuwe backers bij. En het gaat nu ineens met sprongen van 10.000 per dag bijna.
pi_141278710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 09:16 schreef VulpX het volgende:

[..]

Denk dat je richting eind van de maand wel aan de beurt bent. Er mogen nu praktisch elke dag nieuwe backers bij. En het gaat nu ineens met sprongen van 10.000 per dag bijna.
Nice.
We wachten het af , pfft.... ben wel erg hyped om deze game straks te spelen als ie af is :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141337128
Jongens, help? Ik wil graag een ship package kopen, maar ik krijg alleen de optie om met een credit card te betalen? Die heb ik dus niet. Ik heb wel een PayPal account gemaakt, maar vanuit de store van robertsspaceindustries.com wordt ik automatisch herleid naar een PayPal pagina die zegt dat ik mijn credit card moet koppelen?

Edit: Het is al gelukt! Ik heb geen PayPal ervaring, maar ik moest dus mijn PayPal saldo bijvullen vanuit mijn bankrekening en met mijn PayPal saldo kon ik betalen.

[ Bericht 21% gewijzigd door -Dries- op 20-06-2014 18:31:38 ]
pi_141338041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:16 schreef -Dries- het volgende:
Jongens, help? Ik wil graag een ship package kopen, maar ik krijg alleen de optie om met een credit card te betalen? Die heb ik dus niet. Ik heb wel een PayPal account gemaakt, maar vanuit de store van robertsspaceindustries.com wordt ik automatisch herleid naar een PayPal pagina die zegt dat ik mijn credit card moet koppelen?

Edit: Het is al gelukt! Ik heb geen PayPal ervaring, maar ik moest dus mijn PayPal saldo bijvullen vanuit mijn bankrekening en met mijn PayPal saldo kon ik betalen.
Welke package heb je gekocht?
pi_141338251
De 315p!. Die tractor beam was te verleidelijk...
pi_141441533
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef -Dries- het volgende:
Grats ! ;)

Heb er zelf echt een tijdje over na moeten denken..
Vond die Hornet wel erg gaaf , maar effe iets te prijzig voor m'n eerste schip.

Naast de Hornet had ik niet zoiets van.... ''ja dan moet ik die hebben!''
Dus ben zelf maar voor die Avenger gegaan.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 24 juni 2014 @ 21:49:40 #279
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141509095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 18:43 schreef -Dries- het volgende:
Vet!
pi_141585667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Vet!
Zeker! Jammer dat ik em nog niet kan besturen ;)
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:57:14 #281
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141588218
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:12 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Zeker! Jammer dat ik em nog niet kan besturen ;)
Maar kun je hem ook kwijt raken? Als in kapot of gestolen?
pi_141590304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar kun je hem ook kwijt raken? Als in kapot of gestolen?
Volgens mij wel, maar je kan schepen ook verzekeren..
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:03:31 #283
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141590926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar je kan schepen ook verzekeren..
Mooi dat dat kan dan speel je toch wat anders.
pi_141596608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mooi dat dat kan dan speel je toch wat anders.
Het wordt een beetje zoals in RL, als in het is extreem dom om straks met een onverzekerd schip te gaan vliegen. Dan is kaput ook echt kaput ja.
pi_141722496
quote:
UPDATE #5: The test has expanded to everyone up to Citizen #30,000! We are working on the next patch that will allow us to expand further now.
mfw #31402
pi_141723996
quote:
15s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef bjorntju het volgende:

[..]

mfw #31402
_O- _O-

Ach ja, ik zit in de 100.000. Wel vaag, vorige week ging het allemaal zo snel, nu komen er opeens geen plaatsten meer bij. Dat hele "binnen een maandje iedereen erin" kunnen we ook weer overboord gooien.
pi_141726548
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:04 schreef VulpX het volgende:

[..]

_O- _O-

Ach ja, ik zit in de 100.000. Wel vaag, vorige week ging het allemaal zo snel, nu komen er opeens geen plaatsten meer bij. Dat hele "binnen een maandje iedereen erin" kunnen we ook weer overboord gooien.
Nee idd, alles wat ze voortaan zeggen qua release data neem ik met een hele grote korrel zout _O-

[ Bericht 68% gewijzigd door bjorntju op 30-06-2014 16:23:16 ]
pi_141726960
Toch wel minimaal een pakje zout ondertussen.
pi_141841376
quote:
Welcome to the Arena Commander Multiplayer Alpha test.
Jeuj, ben benieuwd, denk niet dat ik hem veel ga spelen omdat ik het meeste wel al gezien heb. Enige verschil is dat ik nu tegen echte mensen vecht :P

Iedereen t/m #60.000 zit nu in de MP Alpha trouwens :)
pi_141843058
Wacht het wel af... eerst nog maar eens effe een nieuw bakkie kopen :s)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141873745
Krijg net de uitnodiging voor de multiplayer. Morgen even checken!

Als het goed is heeft iedereen tot nummer 200000 een uitnodiging ontvangen!

[ Bericht 39% gewijzigd door VulpX op 04-07-2014 08:42:06 ]
  zaterdag 5 juli 2014 @ 19:05:32 #292
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141938016
http://www.gamekings.tv/v(...)-in-elite-dangerous/

Reviewtje over de concurrent, maar hij is mega enthousiast over zo'n spacesim + Occulus Rift.
Star Citizen zal dat ook wel krijgen toch? Dat het is het vetste ooit dan.
pi_141938141
Ik ben echt razend benieuwd wat we straks nu nodig gaan hebben qua systeem om dit spel op ultra 60 fps te kunnen draaien.
pi_141946351
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)-in-elite-dangerous/

Reviewtje over de concurrent, maar hij is mega enthousiast over zo'n spacesim + Occulus Rift.
Star Citizen zal dat ook wel krijgen toch? Dat het is het vetste ooit dan.
Oculus Rift? Dat zit er sinds het begin al in, dat werkt ook gewoon.

Oeh en er wordt heel sterk gehint naar een reveal van de FPS module tijdens GamesCom. Nice.
pi_142198044
Hallo allemaal,

Ik heb een Nederlandse community/forum website opgericht, omdat ik nergens een volledige website kon vinden die Nederlands was en op een forum gebasseerde community is.

Vandaar dat ik http://starcitizenforums.nl/ heb opgericht, als je wilt neem een kijkje op de website en wordt misschien lid van de community.

Hopelijk zie ik jullie in de 'Verse!
pi_142199518
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 05:12 schreef wesleydeman het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een Nederlandse community/forum website opgericht, omdat ik nergens een volledige website kon vinden die Nederlands was en op een forum gebasseerde community is.

Vandaar dat ik http://starcitizenforums.nl/ heb opgericht, als je wilt neem een kijkje op de website en wordt misschien lid van de community.

Hopelijk zie ik jullie in de 'Verse!
Leuk idee, miss schrijf ik me even in binnenkort.

Deze week is trouwens tijdelijk de Gladius on sale. Dit is een light fighter, het kleine broertje van de Hornet zeg maar. En gisteren kon je ook dogtags kopen, maar die waren gelimiteerd tot 3000, die zijn dus weer uitverkocht. Was er net op tijd bij :P
pi_142384060
Dit spel. :~ TVP!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_143125923
Even snel online match geprobeerd, maar na de vele patches die het spel al heeft gehad gaat deze pre alpha nooit goed draaien :P

Eraf gegooid en spaart weer ruimte uit op de ssd _O-
pi_143127650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
Even snel online match geprobeerd, maar na de vele patches die het spel al heeft gehad gaat deze pre alpha nooit goed draaien :P

Eraf gegooid en spaart weer ruimte uit op de ssd _O-
Lol

Had het ook nog even geprobeerd vorige week , maar ben er maar gelijk mee gestopt.
Kheb een nieuwe pc nodig.. :{

Het draaide niet echt lekker soepel , dus dan ben ik er gelijk alweer klaar mee.
Over een paar weken maar eens een nieuwe pc aanschaffen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_143127741
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:24 schreef Altron het volgende:

[..]

Lol

Had het ook nog even geprobeerd vorige week , maar ben er maar gelijk mee gestopt.
Kheb een nieuwe pc nodig.. :{

Het draaide niet echt lekker soepel , dus dan ben ik er gelijk alweer klaar mee.
Over een paar weken maar eens een nieuwe pc aanschaffen.
Ik heb die luxe helaas niet ;(
pi_143129616
Mmmm... Bij mij draait de game best prima. Zal wel geluk hebben dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')