Lijkt me juist wel tof dan ga je er ook wat voorzichtiger mee om ofzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:49 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Zonde dan koop ik dit spel dus niet.
Prijzen tot tegen de 200 euro vind ik gekkenwerk.
Nooit aan beginnen, zit je straks met een stel van die paupers in een guild.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik kreeg van een andere Organisatie een bericht dat het voor ons beiden beter zou uitpakken om die andere organisatie te joinen en de FOK! organisatie op te zeggen. Aangezien we wat weinig leden hadden.
Lijkt me geen bijster goed plan aangezien we toch wel een community zijn die vast meer zal groeien naarmate de release dichterbij komt
Klinkt als een leuk plan, maar ik zou nog even wachten met dit soort plannen tot er meer duidelijkheid is geschept over de PU. Met hoeveel ingame cash begint iedereen bijvoorbeeld, hoe makkelijk wordt dit aan te komen, hoe "veilig" worden de quests etc.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef FL_Freak het volgende:
Maken we eventueel anders ook een gezamenlijke pot waar we per week wat credits/geld naar toe sturen ? Niet dat dit dan dan een verplicht iets zou worden maar dan kunnen we als groep wat opbouwen en hebben we een noodpot mocht het nodig zijn.
Eventueel kun je dan ook nieuwe fok leden verwelkomen met een leuk begin zakcentje.
Ik bedoel ingame credits trouwens.
Dit idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk plan, maar ik zou nog even wachten met dit soort plannen tot er meer duidelijkheid is geschept over de PU. Met hoeveel ingame cash begint iedereen bijvoorbeeld, hoe makkelijk wordt dit aan te komen, hoe "veilig" worden de quests etc.
Dat is ook al mijn plan ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit idd.
Effe afwachten hoe het allemaal ingame is straks.
Het is nu allemaal nog maar gissen.
Damn , ik was al van plan een nieuwe pc te kopen.
Maar nu weet ik zeker dat ik voordat dit spel uitkomt een nieuwe pc nodig heb.
Haha , ja dan is het gelijk effe een aardige investering.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is ook al mijn plan ja.ik zit nu op een laptop dus moet alle randapparatuur er ook bijkopen.
Soms is het gewoon beter idd om een compleet nieuw systeem te kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:57 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha , ja dan is het gelijk effe een aardige investering.
Achja , ik kan bijna alle games nog prima draaien nu op m'n pc van 3/4 jaar oud.(sommige onderdelen zijn jonger)
Maar ik merk dat ik de games die er nu aan zitten te komen toch steeds minder soepel kan draaien waaronder Star Citizen.
Normaal upgrade ik m'n pc altijd een beetje elke keer zodat ik up-to-date blijf.
Maar ik ga nu maar weer eens voor een hele nieuwe kast met inhoud. ( stel ik uiteraard zelf samen )
M'n huidige kast heb ik hier en daar al aan moeten passen ivm groter koeling etc..
Idd.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms is het gewoon beter idd om een compleet nieuw systeem te kopendit is nu al mijn derde laptop, alleen als je een echt goede game laptop wilt moet je al minimaal 2000 euro investeren om langer mee te kunnen. Met een PC een stuk minder en kan ik veel langer vooruit.
Ik had ook een laptop nodig voor de opleiding vorig jaar voor de opleiding en kreeg ook geld van de opleiding erbij om een laptop te kopen dus toen moest ik die keuze makenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Heb m'n huidige kast al een jaar of 8/9.
Uiteraard zijn m'n moederbord/cpu/geheugen/vid-kaart etc al meerdere keren vervangen.
Maar het is nu weer eens tijd voor een compleet nieuw systeem.
Ja , echte gaming laptops blijven erg prijzig , en je krijgt er maar weinig voor terug in vergelijking met een pc voor datzelfde geld.
Daarom hou ik het altijd bij m'n pc , uiteraard heb ik wel een laptop maar dat is gewoon een simpel ding.
SLI hoeft toch helemaal niet. Kost reteveel stroom en met een 780TI bijvoorbeeld kun je toch ook alles draaien?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik had ook een laptop nodig voor de opleiding vorig jaar voor de opleiding en kreeg ook geld van de opleiding erbij om een laptop te kopen dus toen moest ik die keuze maken
En idd als je echt bij wilt zijn met een laptop moet er eentje hebben met SLIen dan zelfs nog na een jaar dan kan je het nieuwste spel niet meer op ultra
Alles op ultra en 60 fps minimaal?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef VulpX het volgende:
[..]
SLI hoeft toch helemaal niet. Kost reteveel stroom en met een 780TI bijvoorbeeld kun je toch ook alles draaien?
Met Star Citizen zoals het nu is? Zeker. Ik heb een 770 en die haalt 60+ nu in praktisch alle games.quote:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-770M.88995.0.htmlquote:Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef VulpX het volgende:
[..]
Met Star Citizen zoals het nu is? Zeker. Ik heb een 770 en die haalt 60+ nu in praktisch alle games.
Je bedoelt:quote:Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb even dit topic doorgenomen en lijkt me ook wel een heel tof spel! Alleen komt er ook nog een ander vergelijkbaar spel aan toch? Ben daar even de naam kwijt maar weten jullie of dat hetzelfde is of hebben ze beide misschien een net iets andere insteek?
Die idd waarde Ricko.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Elite: Dangerous
Ik weet niet zoveel van die andere eerlijk gezegd
Tsja, laptop variant he. Ik heb zelf deze in de kast hangen:quote:Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-770M.88995.0.html
Als je bijv kijkt naar die kaart dan voor laptops zie je al dat je bij sommige nieuwe games het gewoon niet gaat halen zoals watch dogs, assasin creed,
Natuurlijk de meeste games wel op high en met minmaal 40 fps. Ik bedoel dus te zeggen dat je bij een laptop al vrij hoog moet gaan zitten om de nieuwe games lekker te kunnen draaien
Dan moet ik nog wel effe wachten helaas haha.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:21 schreef VulpX het volgende:
We zijn bij nummer 20.000 van de citizens die nu multiplayer hebben. Het zal niet lang meer duren
Denk dat je richting eind van de maand wel aan de beurt bent. Er mogen nu praktisch elke dag nieuwe backers bij. En het gaat nu ineens met sprongen van 10.000 per dag bijna.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Dan moet ik nog wel effe wachten helaas haha.
Heb dit spel vanaf het begin gevolgd , heb alleen veelste laat gepledged ....
Achja... dan nog maar effe wachten...
Nice.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Denk dat je richting eind van de maand wel aan de beurt bent. Er mogen nu praktisch elke dag nieuwe backers bij. En het gaat nu ineens met sprongen van 10.000 per dag bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |