abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 07:50:37 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141141798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 17:49 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Zonde dan koop ik dit spel dus niet.
Prijzen tot tegen de 200 euro vind ik gekkenwerk.
Lijkt me juist wel tof dan ga je er ook wat voorzichtiger mee om ofzo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_141142880
quote:
4s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik kreeg van een andere Organisatie een bericht dat het voor ons beiden beter zou uitpakken om die andere organisatie te joinen en de FOK! organisatie op te zeggen. Aangezien we wat weinig leden hadden.

Lijkt me geen bijster goed plan aangezien we toch wel een community zijn die vast meer zal groeien naarmate de release dichterbij komt :@
Nooit aan beginnen, zit je straks met een stel van die paupers in een guild.

Weet niet of jullie hier Pirates of the Burning Sea kennen of uberhaupt gespeeld hebben ?
Kon je met z'n allen schepen bouwen , doormiddel van materialen te verzamelen en te maken etc.
En daar weer mee pvp'n.

Wij hadden met een paar vrienden een guild opgezet , die was een stuk effectiever dan guilds met weet ik hoeveel members.
Uiteindelijk zijn we wel met een andere top guild samen gegaan omdat die doorhadden dat wij toch wel erg veel deden met zo weinig members en gevreesd werden op het water , daar werden we beide uiteindelijk sterker en beter van.

Maar ik zou nooit met van die random gasten samengaan.

Beter een kleiner groepje houden met ''bekende''.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141143640
Maken we eventueel anders ook een gezamenlijke pot waar we per week wat credits/geld naar toe sturen ? Niet dat dit dan dan een verplicht iets zou worden maar dan kunnen we als groep wat opbouwen en hebben we een noodpot mocht het nodig zijn.

Eventueel kun je dan ook nieuwe fok leden verwelkomen met een leuk begin zakcentje.

Ik bedoel ingame credits trouwens.
pi_141143897
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef FL_Freak het volgende:
Maken we eventueel anders ook een gezamenlijke pot waar we per week wat credits/geld naar toe sturen ? Niet dat dit dan dan een verplicht iets zou worden maar dan kunnen we als groep wat opbouwen en hebben we een noodpot mocht het nodig zijn.

Eventueel kun je dan ook nieuwe fok leden verwelkomen met een leuk begin zakcentje.

Ik bedoel ingame credits trouwens.
Klinkt als een leuk plan, maar ik zou nog even wachten met dit soort plannen tot er meer duidelijkheid is geschept over de PU. Met hoeveel ingame cash begint iedereen bijvoorbeeld, hoe makkelijk wordt dit aan te komen, hoe "veilig" worden de quests etc.
pi_141144333
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef VulpX het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk plan, maar ik zou nog even wachten met dit soort plannen tot er meer duidelijkheid is geschept over de PU. Met hoeveel ingame cash begint iedereen bijvoorbeeld, hoe makkelijk wordt dit aan te komen, hoe "veilig" worden de quests etc.
Dit idd.

Effe afwachten hoe het allemaal ingame is straks.
Het is nu allemaal nog maar gissen.

Damn , ik was al van plan een nieuwe pc te kopen.
Maar nu weet ik zeker dat ik voordat dit spel uitkomt een nieuwe pc nodig heb. :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141144513
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit idd.

Effe afwachten hoe het allemaal ingame is straks.
Het is nu allemaal nog maar gissen.

Damn , ik was al van plan een nieuwe pc te kopen.
Maar nu weet ik zeker dat ik voordat dit spel uitkomt een nieuwe pc nodig heb. :)
Dat is ook al mijn plan ja. _O- ik zit nu op een laptop dus moet alle randapparatuur er ook bijkopen.
pi_141144604
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Dat is ook al mijn plan ja. _O- ik zit nu op een laptop dus moet alle randapparatuur er ook bijkopen.
Haha , ja dan is het gelijk effe een aardige investering. :D

Achja , ik kan bijna alle games nog prima draaien nu op m'n pc van 3/4 jaar oud.(sommige onderdelen zijn jonger)
Maar ik merk dat ik de games die er nu aan zitten te komen toch steeds minder soepel kan draaien waaronder Star Citizen.

Normaal upgrade ik m'n pc altijd een beetje elke keer zodat ik up-to-date blijf.
Maar ik ga nu maar weer eens voor een hele nieuwe kast met inhoud. ( stel ik uiteraard zelf samen )
M'n huidige kast heb ik hier en daar al aan moeten passen ivm groter koeling etc.. -O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141144790
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:57 schreef Altron het volgende:

[..]

Haha , ja dan is het gelijk effe een aardige investering. :D

Achja , ik kan bijna alle games nog prima draaien nu op m'n pc van 3/4 jaar oud.(sommige onderdelen zijn jonger)
Maar ik merk dat ik de games die er nu aan zitten te komen toch steeds minder soepel kan draaien waaronder Star Citizen.

Normaal upgrade ik m'n pc altijd een beetje elke keer zodat ik up-to-date blijf.
Maar ik ga nu maar weer eens voor een hele nieuwe kast met inhoud. ( stel ik uiteraard zelf samen )
M'n huidige kast heb ik hier en daar al aan moeten passen ivm groter koeling etc.. -O-
Soms is het gewoon beter idd om een compleet nieuw systeem te kopen :D dit is nu al mijn derde laptop, alleen als je een echt goede game laptop wilt moet je al minimaal 2000 euro investeren om langer mee te kunnen. Met een PC een stuk minder en kan ik veel langer vooruit.
pi_141145176
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Soms is het gewoon beter idd om een compleet nieuw systeem te kopen :D dit is nu al mijn derde laptop, alleen als je een echt goede game laptop wilt moet je al minimaal 2000 euro investeren om langer mee te kunnen. Met een PC een stuk minder en kan ik veel langer vooruit.
Idd.
Heb m'n huidige kast al een jaar of 8/9.
Uiteraard zijn m'n moederbord/cpu/geheugen/vid-kaart etc al meerdere keren vervangen.

Maar het is nu weer eens tijd voor een compleet nieuw systeem.

Ja , echte gaming laptops blijven erg prijzig , en je krijgt er maar weinig voor terug in vergelijking met een pc voor datzelfde geld.
Daarom hou ik het altijd bij m'n pc , uiteraard heb ik wel een laptop maar dat is gewoon een simpel ding.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141145323
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Altron het volgende:

[..]

Idd.
Heb m'n huidige kast al een jaar of 8/9.
Uiteraard zijn m'n moederbord/cpu/geheugen/vid-kaart etc al meerdere keren vervangen.

Maar het is nu weer eens tijd voor een compleet nieuw systeem.

Ja , echte gaming laptops blijven erg prijzig , en je krijgt er maar weinig voor terug in vergelijking met een pc voor datzelfde geld.
Daarom hou ik het altijd bij m'n pc , uiteraard heb ik wel een laptop maar dat is gewoon een simpel ding.
Ik had ook een laptop nodig voor de opleiding vorig jaar voor de opleiding en kreeg ook geld van de opleiding erbij om een laptop te kopen dus toen moest ik die keuze maken :9

En idd als je echt bij wilt zijn met een laptop moet er eentje hebben met SLI :') en dan zelfs nog na een jaar dan kan je het nieuwste spel niet meer op ultra _O-
pi_141145918
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:23 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik had ook een laptop nodig voor de opleiding vorig jaar voor de opleiding en kreeg ook geld van de opleiding erbij om een laptop te kopen dus toen moest ik die keuze maken :9

En idd als je echt bij wilt zijn met een laptop moet er eentje hebben met SLI :') en dan zelfs nog na een jaar dan kan je het nieuwste spel niet meer op ultra _O-
SLI hoeft toch helemaal niet. Kost reteveel stroom en met een 780TI bijvoorbeeld kun je toch ook alles draaien?
pi_141146584
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef VulpX het volgende:

[..]

SLI hoeft toch helemaal niet. Kost reteveel stroom en met een 780TI bijvoorbeeld kun je toch ook alles draaien?
Alles op ultra en 60 fps minimaal?
pi_141147163
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Alles op ultra en 60 fps minimaal?
Met Star Citizen zoals het nu is? Zeker. Ik heb een 770 en die haalt 60+ nu in praktisch alle games.
pi_141147812
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef VulpX het volgende:

[..]

Met Star Citizen zoals het nu is? Zeker. Ik heb een 770 en die haalt 60+ nu in praktisch alle games.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-770M.88995.0.html

Als je bijv kijkt naar die kaart dan voor laptops zie je al dat je bij sommige nieuwe games het gewoon niet gaat halen zoals watch dogs, assasin creed,

Natuurlijk de meeste games wel op high en met minmaal 40 fps. Ik bedoel dus te zeggen dat je bij een laptop al vrij hoog moet gaan zitten om de nieuwe games lekker te kunnen draaien :P
pi_141148094
http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-R9-M290X.108643.0.html

Zelfs met deze mobiele videokaart trek je al een aantal games niet op ultra _O-

Beter een nieuwe game computer dus _O_
  maandag 16 juni 2014 @ 13:05:05 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141148572
Ik heb even dit topic doorgenomen en lijkt me ook wel een heel tof spel! Alleen komt er ook nog een ander vergelijkbaar spel aan toch? Ben daar even de naam kwijt maar weten jullie of dat hetzelfde is of hebben ze beide misschien een net iets andere insteek?
  maandag 16 juni 2014 @ 13:17:28 #267
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_141148986
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb even dit topic doorgenomen en lijkt me ook wel een heel tof spel! Alleen komt er ook nog een ander vergelijkbaar spel aan toch? Ben daar even de naam kwijt maar weten jullie of dat hetzelfde is of hebben ze beide misschien een net iets andere insteek?
Je bedoelt:

Elite: Dangerous

Ik weet niet zoveel van die andere eerlijk gezegd :@
  maandag 16 juni 2014 @ 13:18:49 #268
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141149021
quote:
4s.gif Op maandag 16 juni 2014 13:17 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Je bedoelt:

Elite: Dangerous

Ik weet niet zoveel van die andere eerlijk gezegd :@
Die idd waarde Ricko.
pi_141152682
Volg die andere eigenlijk helemaal niet , puur omdat ik hier op zit te wachten en het spel ook al gekocht heb :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141155034
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:44 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-770M.88995.0.html

Als je bijv kijkt naar die kaart dan voor laptops zie je al dat je bij sommige nieuwe games het gewoon niet gaat halen zoals watch dogs, assasin creed,

Natuurlijk de meeste games wel op high en met minmaal 40 fps. Ik bedoel dus te zeggen dat je bij een laptop al vrij hoog moet gaan zitten om de nieuwe games lekker te kunnen draaien :P
Tsja, laptop variant he. Ik heb zelf deze in de kast hangen:

pi_141277884
We zijn bij nummer 20.000 van de citizens die nu multiplayer hebben. Het zal niet lang meer duren *O*
pi_141278404
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 08:21 schreef VulpX het volgende:
We zijn bij nummer 20.000 van de citizens die nu multiplayer hebben. Het zal niet lang meer duren *O*
Dan moet ik nog wel effe wachten helaas haha.
Heb dit spel vanaf het begin gevolgd , heb alleen veelste laat gepledged .... }:|

Achja... dan nog maar effe wachten...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141278482
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 09:10 schreef Altron het volgende:

[..]

Dan moet ik nog wel effe wachten helaas haha.
Heb dit spel vanaf het begin gevolgd , heb alleen veelste laat gepledged .... }:|

Achja... dan nog maar effe wachten...
Denk dat je richting eind van de maand wel aan de beurt bent. Er mogen nu praktisch elke dag nieuwe backers bij. En het gaat nu ineens met sprongen van 10.000 per dag bijna.
pi_141278710
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 09:16 schreef VulpX het volgende:

[..]

Denk dat je richting eind van de maand wel aan de beurt bent. Er mogen nu praktisch elke dag nieuwe backers bij. En het gaat nu ineens met sprongen van 10.000 per dag bijna.
Nice.
We wachten het af , pfft.... ben wel erg hyped om deze game straks te spelen als ie af is :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_141337128
Jongens, help? Ik wil graag een ship package kopen, maar ik krijg alleen de optie om met een credit card te betalen? Die heb ik dus niet. Ik heb wel een PayPal account gemaakt, maar vanuit de store van robertsspaceindustries.com wordt ik automatisch herleid naar een PayPal pagina die zegt dat ik mijn credit card moet koppelen?

Edit: Het is al gelukt! Ik heb geen PayPal ervaring, maar ik moest dus mijn PayPal saldo bijvullen vanuit mijn bankrekening en met mijn PayPal saldo kon ik betalen.

[ Bericht 21% gewijzigd door -Dries- op 20-06-2014 18:31:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')